* *
Pontos idő: 2024.03.19. 04:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 08:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Sziasztok! Nagyboard projekt folyamatban, de szívok, mint a torkos borz. Fl előtti műszercsoportot nem tudtuk felprogramozni az EWS-hez, fl utáni viszont nem kommunikál normálisan az fl előtti MID-del (eltűnt az idő, nincs a mid-en BC gomb megnyomásakor semmi, stb.) Akkor most fl utáni MID-et is keressek? Lassan oda jutok, hogy feladom... Van valakinek javaslata, ötlete? Köszönöm

Ha jól emléxem, akkor bus probléma van. Ezért van gáz a FL előtti és utáni között.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 17:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Sziasztok! Nagyboard projekt folyamatban, de szívok, mint a torkos borz. Fl előtti műszercsoportot nem tudtuk felprogramozni az EWS-hez, fl utáni viszont nem kommunikál normálisan az fl előtti MID-del (eltűnt az idő, nincs a mid-en BC gomb megnyomásakor semmi, stb.) Akkor most fl utáni MID-et is keressek? Lassan oda jutok, hogy feladom... Van valakinek javaslata, ötlete? Köszönöm

A MID nem változott facelift-kor. Más baj lesz.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 07:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 07:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv! Az óracsoport fel lett prgoramozva, de a check control gomb nem funkcionál, nem ír ki semmit (átlagfogyasztás, idő stb. megy), de ajtó vagy kézifékre semmi. Ez lehet LCM hiba? A k és i-busokat végig ellenőriztem, elméletileg minden a helyén van.

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 08:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti325i írta:
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi

Vegyél kevesebb km-est.
Konkrétan bűncselekmény elkövetéséről beszélgetsz itt!
1 napos tagsággal! :facepalm:
Nem mintha az 1 éves tagságnak már bűnöznék! :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Üdv! Az óracsoport fel lett prgoramozva, de a check control gomb nem funkcionál, nem ír ki semmit (átlagfogyasztás, idő stb. megy), de ajtó vagy kézifékre semmi. Ez lehet LCM hiba? A k és i-busokat végig ellenőriztem, elméletileg minden a helyén van.

Lcm recoding a megoldás, alvázszám szerint. Csak nem tudom az esetedben mit fog eredményezni az óracsere miatt mert talán abból veszi a dis a vin kódot. Ha az ews-ből, akkor nincs para. Viszont ha esetleg az ike és az ews vin kódja nem egyezik akkor hisztizni fog, talán meg sem kódolja.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 20:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi

Vegyél kevesebb km-est.
Konkrétan bűncselekmény elkövetéséről beszélgetsz itt!
1 napos tagsággal! :facepalm:
Nem mintha az 1 éves tagságnak már bűnöznék! :lol:

elnézést ,igazad lehet bele sem gondoltam :kalapács akkor inkább ezt kellene megjavitani. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 22:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
öreglala írta:
Üdv! Az óracsoport fel lett prgoramozva, de a check control gomb nem funkcionál, nem ír ki semmit (átlagfogyasztás, idő stb. megy), de ajtó vagy kézifékre semmi. Ez lehet LCM hiba? A k és i-busokat végig ellenőriztem, elméletileg minden a helyén van.

Lcm recoding a megoldás, alvázszám szerint. Csak nem tudom az esetedben mit fog eredményezni az óracsere miatt mert talán abból veszi a dis a vin kódot. Ha az ews-ből, akkor nincs para. Viszont ha esetleg az ike és az ews vin kódja nem egyezik akkor hisztizni fog, talán meg sem kódolja.

Érdemes az összes kódot módosítani, az EWS-ben is, és az óracsoportban is, elkerülve a későbbi kavarodásokat.
VIN, GM, SA, VN mind átírandó, az eredeti kódolás is módosulni fog. Plusz az LCM recode, vagy átírni hogy a nagyBC-s óracsoportra küldje az adatokat.
Öreglala, ha esetleg felém jársz szívesen segítek!

KissG.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.01. 16:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti325i írta:
Imco írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi

Vegyél kevesebb km-est.
Konkrétan bűncselekmény elkövetéséről beszélgetsz itt!
1 napos tagsággal! :facepalm:
Nem mintha az 1 éves tagságnak már bűnöznék!

elnézést ,igazad lehet bele sem gondoltam :kalapács akkor inkább ezt kellene megjavitani. :roll:

A pixelfix kft foglalkozik ilyesmivel.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.01. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
zsolti325i írta:
Imco írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi

Vegyél kevesebb km-est.
Konkrétan bűncselekmény elkövetéséről beszélgetsz itt!
1 napos tagsággal! :facepalm:
Nem mintha az 1 éves tagságnak már bűnöznék!

elnézést ,igazad lehet bele sem gondoltam :kalapács akkor inkább ezt kellene megjavitani. :roll:

A pixelfix kft foglalkozik ilyesmivel.

Ezzel konkrétan nem!
DE ajánlanak valakit, ha szimpi vagy.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.02. 00:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Javitast csinalnak, illegalis tevekenysegre nem buzditunk senkit ;)

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.02. 01:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Javitast csinalnak, illegalis tevekenysegre nem buzditunk senkit ;)

Azt igen. Óraállítást még nekünk sem csináltak, pedig elég sokat járunk oda. Egy utolsó évjáratos pixelhibamentes óracsoportot tettem a kocsiba, csak sok volt a kilométer benne, át akartam állíttatni a saját óraállásomra. Nem vállalták.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.27. 09:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 19:50
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Lenne egy nagyjából fapados 523i-m. Ajtónyitás érzékelő sincsen az órámon, viszont gyárilag CD-s IRIS rádióm van. Lehet ezeket esetleg úgy fejleszteni, hogy nem kábelezem újra teljesen az autót? Mondjuk kisboardos óra, vagy esetleg a MID-es rádió.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mrbenedict az itt látható tagok köszönték meg: nyergesvontato
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 12:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ettől közelebbi témát a kérdésemhez nem találtam. Egyik e39 műszerfalát, ha átteszem a másikba, felléphet valami probléma? Tehát egyikből ki, másikba be. Ugyanolyan a kettő. Előre is köszi

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 13:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Sziasztok!

Ettől közelebbi témát a kérdésemhez nem találtam. Egyik e39 műszerfalát, ha átteszem a másikba, felléphet valami probléma? Tehát egyikből ki, másikba be. Ugyanolyan a kettő. Előre is köszi

Elvileg nem, de ha nincs abban az órában valami komponens felprogramozva, esetleg nem jól fog működni, vagy ha fel van ami nincs a te kocsidban, akkor hibát jelez rá. De működni szokott.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 13:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ettől közelebbi témát a kérdésemhez nem találtam. Egyik e39 műszerfalát, ha átteszem a másikba, felléphet valami probléma? Tehát egyikből ki, másikba be. Ugyanolyan a kettő. Előre is köszi

Elvileg nem, de ha nincs abban az órában valami komponens felprogramozva, esetleg nem jól fog működni, vagy ha fel van ami nincs a te kocsidban, akkor hibát jelez rá. De működni szokott.


Értem, köszönöm. És az adatok, km állás, alvázszám stb...? Ezekkel mi a helyzet?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 23:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ettől közelebbi témát a kérdésemhez nem találtam. Egyik e39 műszerfalát, ha átteszem a másikba, felléphet valami probléma? Tehát egyikből ki, másikba be. Ugyanolyan a kettő. Előre is köszi

Elvileg nem, de ha nincs abban az órában valami komponens felprogramozva, esetleg nem jól fog működni, vagy ha fel van ami nincs a te kocsidban, akkor hibát jelez rá. De működni szokott.


Értem, köszönöm. És az adatok, km állás, alvázszám stb...? Ezekkel mi a helyzet?

Az lesz ami az órában benne van. Vin kódot át lehet, kell írni, mert mostanában többször előfordult, hogy megnézték. Igaz, csak eredetvizsgán és honosításnál. Km állást pedig csak hozzáértő tudja átállítani megfelelő felszereléssel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 23:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szerintetek a sebességmérőt lehet kalibrálni?
(gondolok itt egy pl trimmer potira, vagy kondira...)
Számlap cserén gondolkodok...!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.09.07. 20:26
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti325i írta:
sziasztok
van egy 2002es 39em. fordulatszám mérő nem jó,meg van rajta pixel hiba is. ezért vettem bele egy hibátlant,de abban nagyon sok a km. azt hogy lehet vissza programozni? vagy ajánlani tudtok valakit aki meg tudja oldani (pest vagy szolnok környékén) .
köszi



Írj rám priviben, segítek neked :)
Én is ezzel küszködtem hetekig, de sikerült megoldanom.
MELLESLEG. Akinek szüksége lenne km óra, LCM programozásra, hibakód olvasásra törlésre Nyíregyháza környékén az forduljon hozzám nyugodtan. Egy energiaital az ára :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.19. 00:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nakéremszépen!
Bent van az M5 óracsoport a sárkányban!
Olajhőfok kivételével minden működik!
Egyenlőre a háttér világítása kivételével tetszik!
Azt meg cserélni fogom... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator