2012.01.01. 19:49
lepke írta:Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány
2012.01.01. 20:01
PapaBoss írta:lepke írta:Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány
Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot
@ egyébként Balázs
2012.01.01. 20:37
PapaBoss írta:lepke írta:Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány
Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot
@ egyébként Balázs
2012.01.01. 20:48
admin írta:PapaBoss írta:lepke írta:Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány
Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot
@ egyébként Balázs
Jerry most dolgozik ilyen projekten ő is nulláról indul csak ő kis BC-re cseréli.A nagy BC-s verzió a kábel kötegel és egy érzékelővel drágább mutatvány
2012.01.03. 20:10
2012.01.04. 15:48
Jerry írta:Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.
2012.01.04. 21:18
admin írta:Jerry írta:Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.
Lementeni meg vissza írni csak azonos óracsoporton tudod meg csinálni.Egy butább óráról akarsz írni egy modernebbet
Azért nem mutatja az automata ikonokat mert manuálba volt előtte és nincs átkódolva.Kérdezd meg 204D1-et hogy DIS-be hogy kell átkódolni.Lehet hogy egy retrofit is elég.
2012.01.04. 22:23
Jerry írta:admin írta:Jerry írta:Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.
Lementeni meg vissza írni csak azonos óracsoporton tudod meg csinálni.Egy butább óráról akarsz írni egy modernebbet
Azért nem mutatja az automata ikonokat mert manuálba volt előtte és nincs átkódolva.Kérdezd meg 204D1-et hogy DIS-be hogy kell átkódolni.Lehet hogy egy retrofit is elég.
Aha, ez eszünkbe jutott nekünk is, mármint hogy új órára (modernebbre) nem lehet felírni egy butább óra adatait, de most be is bizonyosodott.
Nincs DIS a közelemben. Van BMW scanner, van INPA és carsoft. Ezekkel nem lehet megoldani?
Ezt nem tudom értelmezni: "Lehet hogy egy retrofit is elég." Mit is jelent? Mert maga a retrofit szó jelentését ismerem; dolgok utólagos beépítése. Épp ezen ügyködöm.
(amúgy egy ideig volt automata fokozat kijelzés, aztán tovább dolgoztunk az ügyön és azt is kiöltük belőle.)
2012.01.06. 20:07
2012.01.06. 20:25
Jerry írta:Óracsoport csere projekt kipipálva!
Minden f@szán működik. Ahogy a nagykönyvben meg van írva!
Nagyon nagy köszönet 204D1 Mikinek!
Hihetetlen a srác! Nagyon örülök neki, hogy megismerhettem! Jó fej, közvetlen és segítőkész. Emellett profi a szakmájában!
Hogy mit csinált pontosan, azt nem tudom. Én csak gubbasztottam a kocsimban, adtam az internetet, ő pedig 300 KM-rel odébb olvasta, írta, feltöltötte, letöltötte, ellenőrizte, módosította csűrte és csavarta az óracsoportom agyát.
Közben, hogy ne unatkozzon, egy-egy hülye kérdéssel bombáztam.
Nagyon tanulságos volt!
Imádom ezt a klubot! Szeretem, hogy ilyen embereket ismerhetek meg és tanulhatok tőlük.
2012.01.06. 20:26
Jerry írta:Óracsoport csere projekt kipipálva!
Minden f@szán működik. Ahogy a nagykönyvben meg van írva!
Nagyon nagy köszönet 204D1 Mikinek!
Hihetetlen a srác! Nagyon örülök neki, hogy megismerhettem! Jó fej, közvetlen és segítőkész. Emellett profi a szakmájában!
Hogy mit csinált pontosan, azt nem tudom. Én csak gubbasztottam a kocsimban, adtam az internetet, ő pedig 300 KM-rel odébb olvasta, írta, feltöltötte, letöltötte, ellenőrizte, módosította csűrte és csavarta az óracsoportom agyát.
Közben, hogy ne unatkozzon, egy-egy hülye kérdéssel bombáztam.
Nagyon tanulságos volt!
Imádom ezt a klubot! Szeretem, hogy ilyen embereket ismerhetek meg és tanulhatok tőlük.
2012.01.06. 21:25
bmw520ds írta:Akkor jövő szombaton meg is lehet nézni? Mi lesz a következő project?
Amit nem láttál hogy mit csinált közben:
Kávézott, szendvicsezett, míg folytak át hozzád az adatok, valamit szétszedett egy másik autón és megjavította, meg összerakta...
Igazad van! Jó fej! A többit hozza magával ezen tulajdonsága! Meg kellőképpen hülye is!
Örülök hogy sikerült! No de van-e már krómkarika azon az új műszeren!?
2012.01.13. 13:01
2012.01.13. 14:10
PapaBoss írta:lepke írta:Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány
Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot
@ egyébként Balázs
2012.01.13. 14:16
Schnitzer írta:Keresd Rantos Ricsit(remélem jól írom),vagy Szabó Danit(Bömbölő) ők meg tudják csinálni neked,meg másnak is.
pl:nekem nem volt kis bc. sem a kocsimban,és meg lett csinálva nagy bc-re.Úgy hogy meg lehet oldani:km óra,bc-s kar,egy kábel korbács,szintjelző a hűtőbe,az ablak mosó tartályba szintjelző+ezek bekötése,gong hangszóró,meg lcm csere szerintem.+egy jó diagos emberke(Jackson,Pocilaci) és kész is.Minden adott most már mindenkinek
2012.01.18. 03:07
Jerry írta:Schnitzer írta:Keresd Rantos Ricsit(remélem jól írom),vagy Szabó Danit(Bömbölő) ők meg tudják csinálni neked,meg másnak is.
pl:nekem nem volt kis bc. sem a kocsimban,és meg lett csinálva nagy bc-re.Úgy hogy meg lehet oldani:km óra,bc-s kar,egy kábel korbács,szintjelző a hűtőbe,az ablak mosó tartályba szintjelző+ezek bekötése,gong hangszóró,meg lcm csere szerintem.+egy jó diagos emberke(Jackson,Pocilaci) és kész is.Minden adott most már mindenkinek
Hantos Ricsi lesz az.
Amúgy így igaz.
Szabi!
Ha már itt tartunk, gongod van esetleg?
2012.03.04. 16:34
2012.03.04. 17:52
admin írta:Ma érdekes dolgot vettem észre
Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év
2012.03.04. 18:00
Jerry írta:admin írta:Ma érdekes dolgot vettem észre
Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év
Na, ez érdekes!
De mi az, hogy nem tudtad az óraállást átírni?
BMW Scannerrel át lehet, a legjobb tudomásom és a gyakorlat szerint.
2012.03.04. 18:10
admin írta:Jerry írta:admin írta:Ma érdekes dolgot vettem észre
Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év
Na, ez érdekes!
De mi az, hogy nem tudtad az óraállást átírni?
BMW Scannerrel át lehet, a legjobb tudomásom és a gyakorlat szerint.
Tudom mert írtam már másnak.De a Scanner csak a régi típusú órákat írja meg.Az új chip-es órákat nem.