Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.02.06. 12:21

Üdv szaktársak!

Egy igazán részletes leírás / magyarázat BC cseréjére. Igaz németül, de benne van minden kérdésetekre a válasz:

BC CSERE

2010.02.06. 18:11

Becherovka írta:Üdv szaktársak!

Egy igazán részletes leírás / magyarázat BC cseréjére. Igaz németül, de benne van minden kérdésetekre a válasz:

BC CSERE



Akinek nem menne a német annak rendelkezésre áll a EBA lemez amin angolul olvasható a gyári retrofit leirás. Nem elfelejteni a végén fel kell programozni a kocsihoz a műszerfalat.

Jackson, aki azt is javasolja

2010.11.16. 11:47

Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!

2010.11.16. 12:28

Sancool írta:Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!


Szerintem az nem kérdés hogy lehet-e, inkább az a kérdés hogy mennyi pénz és mennyi munka.

Szia

2010.11.16. 12:35

barbrady írta:
Sancool írta:Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!


Szerintem az nem kérdés hogy lehet-e, inkább az a kérdés hogy mennyi pénz és mennyi munka.



Szia igen be lehet ha megveszed a gyári átalakító köteget aminek az ára 21500 Ft és a kiegyenlítő tartályba a jeladót ami 3200 forint.

És a nagy óra csoportot ami ne legyen pixel hibás mert az elég húzós a javítás.

Nekem most lett kész és nem olcsó.

De van egy kisboardos óra csoportom eladó ha kell az olcsóbb mint ha nagyot teszel be.

2010.11.16. 13:39

Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? :D:D:D
Minden elismerésem...


Belehet kalibrálni géppel.

Szia

2010.11.16. 13:53

Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? Nagyon boldogNagyon boldogNagyon boldog
Minden elismerésem...



Persze,hogy minden csavart ismer Jacko,ha ennyit javítanám az 530d met mint Ő az 540i-t akkor én is ismernék minden csavart:))) :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:


______________________________________________________________
Jacko aki már új autóba ülhetne ennyi havi fenntartással:))) :twisted: :twisted: :oops:

Re: Szia

2010.11.16. 17:33

Bömbi530d írta:
Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? Nagyon boldogNagyon boldogNagyon boldog
Minden elismerésem...



Persze,hogy minden csavart ismer Jacko,ha ennyit javítanám az 530d met mint Ő az 540i-t akkor én is ismernék minden csavart:))) :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:


______________________________________________________________
Jacko aki már új autóba ülhetne ennyi havi fenntartással:))) :twisted: :twisted: :oops:


Pedig mondjuk admin többször és jobban szétszedte már a kocsiját, mint az enyém volt kiszedve.
Másrészt meg nem értek annyira hozzá csak a diag miatt megismerkedek vele és olvastam egy halom doksit. Amit ha ti is elolvasnátok akkor ti is okosnak tűnnétek. Mindig lehet valami érdekes részletet találni a kocsin.

OFF: szerintem meg nem elég rá 40eft üzemeltetés OK csak cirka 15-20mFt-val nagyobb vételárat is ki kell fizetni

Jackson, aki tud adni a doksikból aki kéri

2010.11.16. 18:13

:taps: :franko: :drunk

M5 óracsoport nem M5-be

2011.02.20. 19:35

Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...

Re: M5 óracsoport nem M5-be

2011.02.20. 20:14

Dodka írta:Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...

530dA-ban már láttam ilyet, az automata fokozatait nem látod, mivel M5 csak manuálban létezett. Iszonyat nagy szívás, ráadásul a diag programok nagy része megőrül, mert az óracsoport M5-ként azonosítja az autót, a motorvezérlő pedig nem M5. Nem ajánlom, a tulaj, akinek ilyen van szabadulna tőle, de nem talál olyan dízel műszerfalat, ami nem pixelhibás.

Jackson!

E53-é tuti nem kódolható E39-re, mert a DIS kiírja, hogy nem megfelelő a hw verzió. Ami működik-működik, de nem tudod rákódolni az autóra.

Re: M5 óracsoport nem M5-be

2011.02.20. 22:24

Dodka írta:Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...
Ha egyedileg épített E46 M3 dízelben működött a fordulatszámmérőn kívül minden rendesen, akkor valószínűleg, nem lehetetlen! Privátban tudok telefonszámot küldeni, ha érdekel.

2011.03.03. 21:54

Hát, köszönöm a válaszokat, akkor egyelőre nem erőltetem a dologot. Ha valami jó, nem biztos, hogy el kell rontani...

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2011.06.07. 19:04

Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2011.06.07. 19:26

MPowerPH írta:Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?


Szia!

A pixelhiba a legkevesebb, huszonezerből véglegesen javítható.
Ez ne riasszon el.

Odus

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2011.06.07. 21:48

MPowerPH írta:Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?


Nem tudom, hogy ki mondta, hogy nem lehet, mert még gyári retrofit is van hozzá! :) Annó én is neki fogtam, meg is vettem a kábelt, meg a kiegyenlítőtartály szintérzékelőjét, de aztán végül elmaradt a projekt! Amúgy keresd Admint, ő ha jól emlékszem kicserélte a saját paripájában! :)

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2011.12.31. 23:17

Hali,

Mi pénz lenne ebből az állapotból elérni a nagy BC állapotot?
(az index karja sem pöckölős) 97-es e39 touring.

Kép

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2011.12.31. 23:22

PapaBoss írta:Hali,

Mi pénz lenne ebből az állapotból elérni a nagy BC állapotot?
(az index karja sem pöckölős) 97-es e39 touring.

Kép


Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2012.01.01. 00:13

lepke írta:Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:


:franko:

Re: Óra csoport cseréje kis BC-ről nagyra!

2012.01.01. 19:28

PapaBoss írta:
lepke írta:Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:


:franko:

Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:
Hozzászólás küldése

VigLink badge