* *
Pontos idő: 2024.03.29. 18:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D

Ilyet hallottam már a kulcsról, hogy megáll ha birizgálva van valami, és amíg nem stimmel minden addig áll.
Nem tudom pontosan, lehet hogy ha a kulcs van bántva akkor áll meg.
Nekem az órám volt tekerve, de a többi az számol frankon tovább.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D


Így van, e39-nél mindig a legmagasabb állásokat tárolják a modulok, tehát előbb-utóbb utoléri a km óra őket. Nálad inkább utóbb :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 21:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D


Így van, e39-nél mindig a legmagasabb állásokat tárolják a modulok, tehát előbb-utóbb utoléri a km óra őket. Nálad inkább utóbb :D

Ez csak a chipes óráknál van így?
Vagyis ha én visszaállítom a "régi" órámat mondjuk 100e-re, akkor amíg el nem éri a jelenlegi 270-es szintet, nem számolnak tovább a modulok? Ez azért elég nagy kiskapu.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 21:45 
Jerry írta:
Vagyis ha én visszaállítom a "régi" órámat mondjuk 100e-re, akkor amíg el nem éri a jelenlegi 270-es szintet, nem számolnak tovább a modulok? Ez azért elég nagy kiskapu.



Ez így van, igen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.05. 14:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
barbrady írta:
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D


Így van, e39-nél mindig a legmagasabb állásokat tárolják a modulok, tehát előbb-utóbb utoléri a km óra őket. Nálad inkább utóbb :D

Ez csak a chipes óráknál van így?
Vagyis ha én visszaállítom a "régi" órámat mondjuk 100e-re, akkor amíg el nem éri a jelenlegi 270-es szintet, nem számolnak tovább a modulok? Ez azért elég nagy kiskapu.


Mivel a modulok is írhatók, így nincs jelentősége.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.05. 14:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Mivel a modulok is írhatók, így nincs jelentősége.

Persze, tiszta sor.
De így még egy oly amatőr is mint én, tud játszani a km óra állással. Mindegy is, csak érdekes ez a dolog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.05. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
barbrady írta:
Mivel a modulok is írhatók, így nincs jelentősége.

Persze, tiszta sor.
De így még egy oly amatőr is mint én, tud játszani a km óra állással. Mindegy is, csak érdekes ez a dolog.

...aztán szidják a kereskedőket!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.06. 10:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Jerry írta:
barbrady írta:
Mivel a modulok is írhatók, így nincs jelentősége.

Persze, tiszta sor.
De így még egy oly amatőr is mint én, tud játszani a km óra állással. Mindegy is, csak érdekes ez a dolog.

...aztán szidják a kereskedőket!


Ezért volt az, amikor én megvettem az 530D-t, 142ezer volt benne minden hol, de amikor lekérdeztem szakszervízben 242-t mondtak, ami ráadásul két évvel korábbi érték volt, mint ahogy vettem, mert azóta nem járt márkaszervízben! :( :evil: De még szerencse, hogy nem a km állás érdekelt, hanem az állapot, ami ugye hibátlan volt! :) Nem bántam meg, jó kis gép volt! :) Bár, a mostanit sem bánom, sőt... 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.19. 18:50 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
hamoriarpi írta:
A fékbetét visszajelző piros kör, kívül szaggatott vonal 9 és 3 óránál.


Nekem nincs is a műszerfalamon ilyen piros kör szaggatott vonalakkal.. :lol:
Mikor betétet cseréltünk nállam is a Piros körben felkiáltójel világított.
Csere után menni kell vele 5-10km és elalszik.

Más a ki BC meg a nagy BC kijelzése.


iPhone Tapatalk

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.19. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
Gabii írta:
hamoriarpi írta:
A fékbetét visszajelző piros kör, kívül szaggatott vonal 9 és 3 óránál.


Nekem nincs is a műszerfalamon ilyen piros kör szaggatott vonalakkal.. :lol:
Mikor betétet cseréltünk nállam is a Piros körben felkiáltójel világított.
Csere után menni kell vele 5-10km és elalszik.

Más a ki BC meg a nagy BC kijelzése.


iPhone Tapatalk

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 10:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.


Árpikáááám... :lol:

Hova tetted a kilométeróra csoportodat?!... :facepalm:

Te a 4:3-as és a 16:9-es Board Monitorra gondoltál mármint,hogy nincs... :doglotlo:

Board Computered van... :roker:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 14:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
strobi írta:
hamoriarpi írta:

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.


Árpikáááám... :lol:

Hova tetted a kilométeróra csoportodat?!... :facepalm:

Te a 4:3-as és a 16:9-es Board Monitorra gondoltál mármint,hogy nincs... :doglotlo:

Board Computered van... :roker:

Tehát sem kicsi, sem nagy BC-m nincs. Még kisautó ikonom sincs. Ez az alapalapalapalap műszercsoport. Nincs BC gombom sem. SEMMIM NINCS!!! :(
BEZZEG ÓTÓMATA VÁLTÓM...!!! :roker: :D :lol:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 14:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Tehát sem kicsi, sem nagy BC-m nincs. Még kisautó ikonom sincs. Ez az alapalapalapalap műszercsoport. Nincs BC gombom sem. SEMMIM NINCS!!! :(
BEZZEG ÓTÓMATA VÁLTÓM...!!! :roker: :D :lol:

Ne csüggedj Árpi, én is így kezdtem. :neutral:
Mostanra már legalább kisautó ikonom van. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
strobi írta:
hamoriarpi írta:

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.


Árpikáááám... :lol:

Hova tetted a kilométeróra csoportodat?!... :facepalm:

Te a 4:3-as és a 16:9-es Board Monitorra gondoltál mármint,hogy nincs... :doglotlo:

Board Computered van... :roker:

Tehát sem kicsi, sem nagy BC-m nincs. Még kisautó ikonom sincs. Ez az alapalapalapalap műszercsoport. Nincs BC gombom sem. SEMMIM NINCS!!! :(
BEZZEG ÓTÓMATA VÁLTÓM...!!! :roker: :D :lol:


Akkor kezdd kirajzolódni a következő project... :facepalm:

Én azt hittem,hogy a kis autós a kis BC-s
A másik mint az enyém meg nagy BC-s
Nem tudtam,hogy olyan is van ami semmilyen BC-s... :kalapács

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
hamoriarpi írta:
strobi írta:
hamoriarpi írta:

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.


Árpikáááám... :lol:

Hova tetted a kilométeróra csoportodat?!... :facepalm:

Te a 4:3-as és a 16:9-es Board Monitorra gondoltál mármint,hogy nincs... :doglotlo:

Board Computered van... :roker:

Tehát sem kicsi, sem nagy BC-m nincs. Még kisautó ikonom sincs. Ez az alapalapalapalap műszercsoport. Nincs BC gombom sem. SEMMIM NINCS!!! :(
BEZZEG ÓTÓMATA VÁLTÓM...!!! :roker: :D :lol:


Akkor kezdd kirajzolódni a következő project... :facepalm:

Én azt hittem,hogy a kis autós a kis BC-s
A másik mint az enyém meg nagy BC-s
Nem tudtam,hogy olyan is van ami semmilyen BC-s... :kalapács


De sajna volt olyan, bár ne csüggedj, mert amelyikben kis BC sincs, azt is azzá lehet tenni egy bc-s kapcsolóval, meg némi kötögetéssel, és ahhoz még óracsoportot sem kell cserélned! :) :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
strobi írta:
hamoriarpi írta:
strobi írta:
hamoriarpi írta:

Köszönöm a kiegészítést. Nekem SEM kis, SEM nagy BC-m nincs. :roker: Az én műszeregységem a fent leírt módon módon jelzi a fékbetét kopását.


Árpikáááám... :lol:

Hova tetted a kilométeróra csoportodat?!... :facepalm:

Te a 4:3-as és a 16:9-es Board Monitorra gondoltál mármint,hogy nincs... :doglotlo:

Board Computered van... :roker:

Tehát sem kicsi, sem nagy BC-m nincs. Még kisautó ikonom sincs. Ez az alapalapalapalap műszercsoport. Nincs BC gombom sem. SEMMIM NINCS!!! :(
BEZZEG ÓTÓMATA VÁLTÓM...!!! :roker: :D :lol:


Akkor kezdd kirajzolódni a következő project... :facepalm:

Én azt hittem,hogy a kis autós a kis BC-s
A másik mint az enyém meg nagy BC-s
Nem tudtam,hogy olyan is van ami semmilyen BC-s... :kalapács

:facepalm: Eladó a nagy BC-s óracsoport? Ha már kábelezek... :lol:
Jól elkanyarodtunk a témától, úgyhogy itt zárjuk is le.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:

:facepalm: Eladó a nagy BC-s óracsoport? Ha már kábelezek... :lol:
Jól elkanyarodtunk a témától, úgyhogy itt zárjuk is le.


Semmi elkanyarodás nincs itt... :wink:
Hiba és megoldás topic... :roker:

Hiba neked nincs BC-d... :oops:
Megoldás veszel egyet kapcsolóval együtt és beszereled... :roker:

A mai világban minden eladó :mrgreen:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
strobi írta:
hamoriarpi írta:

:facepalm: Eladó a nagy BC-s óracsoport? Ha már kábelezek... :lol:
Jól elkanyarodtunk a témától, úgyhogy itt zárjuk is le.


Semmi elkanyarodás nincs itt... :wink:
Hiba és megoldás topic... :roker:

Hiba neked nincs BC-d... :oops:
Megoldás veszel egyet kapcsolóval együtt és beszereled... :roker:

A mai világban minden eladó :mrgreen:

Eszembe jutott, hogy a MID-emen nincs BC gomb, csak TEL. Azt nem cserélem, mert nagyon sokat vadásztam rá, hogy karcmentes, matt gombos legyen. Költöttem rá egy pixelfixet is, úgyhogy nem dobnám ki. Meg kellene tudni, hogy a index BC-gombjának megnyomásával megjelennek-e rajta az infók, vagy így nem is támogatja. Ennek utána kell járni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
strobi írta:
hamoriarpi írta:

:facepalm: Eladó a nagy BC-s óracsoport? Ha már kábelezek... :lol:
Jól elkanyarodtunk a témától, úgyhogy itt zárjuk is le.


Semmi elkanyarodás nincs itt... :wink:
Hiba és megoldás topic... :roker:

Hiba neked nincs BC-d... :oops:
Megoldás veszel egyet kapcsolóval együtt és beszereled... :roker:

A mai világban minden eladó :mrgreen:

Eszembe jutott, hogy a MID-emen nincs BC gomb, csak TEL. Azt nem cserélem, mert nagyon sokat vadásztam rá, hogy karcmentes, matt gombos legyen. Költöttem rá egy pixelfixet is, úgyhogy nem dobnám ki. Meg kellene tudni, hogy a index BC-gombjának megnyomásával megjelennek-e rajta az infók, vagy így nem is támogatja. Ennek utána kell járni.


A MID-en csak akkor van BC gomb, ha nagy van benne. A kis BC-hez nem kell a MID.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 19:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
barbrady írta:
hamoriarpi írta:
strobi írta:
hamoriarpi írta:

:facepalm: Eladó a nagy BC-s óracsoport? Ha már kábelezek... :lol:
Jól elkanyarodtunk a témától, úgyhogy itt zárjuk is le.


Semmi elkanyarodás nincs itt... :wink:
Hiba és megoldás topic... :roker:

Hiba neked nincs BC-d... :oops:
Megoldás veszel egyet kapcsolóval együtt és beszereled... :roker:

A mai világban minden eladó :mrgreen:

Eszembe jutott, hogy a MID-emen nincs BC gomb, csak TEL. Azt nem cserélem, mert nagyon sokat vadásztam rá, hogy karcmentes, matt gombos legyen. Költöttem rá egy pixelfixet is, úgyhogy nem dobnám ki. Meg kellene tudni, hogy a index BC-gombjának megnyomásával megjelennek-e rajta az infók, vagy így nem is támogatja. Ennek utána kell járni.


A MID-en csak akkor van BC gomb, ha nagy van benne. A kis BC-hez nem kell a MID.

Kicsit nem csinálok. Nagy vagy semmi.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 42 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator