* *
Pontos idő: 2024.04.27. 15:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AGR szelep
HozzászólásElküldve: 2008.01.06. 17:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.29. 00:00
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535D
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az AGR szelep /Abgasrückführungsventil-magyarul kipufogógáz visszavezető szelep hatástalanítása/kikötése,ledugózása/esetenként járhat fejtörést okozó problémákkal.
Mivel egyre szigorúbbak a környezetvédelmi előírások,és a gyári mérnökök sem hülyék,az újabb típusok motorvezérlő szoftverei már úgy vannak megírva,hogy felismerik az AGR szelep működését.Aránylag egyszerű a dolog,adott bemenő jeleknek/pl.fordulatszám-motorterhelés-hőmérséklet-légtömeg/adott pillanatban meg kell felelni,a megírt szoftver adatainak.Ha
az AGR szelep valami miatt nem működik,nem stimmel a légtömeg jel,hiszen ha nyitva van,csökken a mért érték a frisslevegő irányából.Bizony ezt hibának fogja látni,és beírja,hogy rossz a szelep,valamint égetni kezdi a MIL lámpát./motor hibajelző/
Szerencsés esetben nem áll vészüzembe,csak jelzi, hogy valami nem stimmel.Valószínű, hogy pont az a céljuk, hogy ne lehessen kikötni a szelepet,hiszen a gyártók nagyon büszkék a környezetvédelmi eredményeikre,nekik nem annyira fontos az,ami nekünk,
/nekem is!/az a kis plusz teljesítmény,vagy dinamikusabb autózás.
Egyébként ha jól működik az AGR,van jótékony szerepe is,hiszen amit visszavezetünk a motorba,és az megeszi/szegény/az nem rakódik le a katalizátorban/vagy a részecskeszűrőben/.
Lényeg az, hogyha világít a MIL lámpa,nem biztos, hogy a műszerrel kiolvasott AGR,vagy légtömegmérő,vagy lambda szonda hiba az aminek látszik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.11. 22:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.08. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: 1188.bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdezem ha majd el alszik a kis utolso led is mit kell cseréltetnem ?Csak olajat ,vagy mindent, gyertát,olajat,a polenszuröt most cseréltem es a légszüröz.Mi van még?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 00:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha az olajcserés ledre gondolsz, akkor általában olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és a klímához a pollenszűrőt. Bár ha nem laksz poros helyen (18.ker. :) ), akkor lehet elég kifujatni is kompresszorral, lévén elég drága, meg tél is van, és ilyenkor nem annyira telítődik.
A gyertya pedig asszem 60-80 ezres kérdés. Szal a 10-15 ezer km-es olajcsere intervallumba beiktatni fölösleges.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 00:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
3500Ft egy pár aktívszenes pollenszűrő.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 13:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
3500Ft egy pár aktívszenes pollenszűrő.


hol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 13:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWOnline.hu -nál

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 14:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Waze, jó hogy itt 40 dollár értékű... :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.17. 20:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.08. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: 1188.bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdezem az olaj szurö fent talalom ?Fentröl lehet cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.17. 20:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen ,fent a motornál találod az olajszűrőt! Fekete henger alakú,könnyű kicserélni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.17. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak arra vigyázz, hogy a kupakot amikor rászoratod, ne tépd meg nagyon... Asszem 25 nm-rel kell meghúzni, nem árt ha van kéznél nyomatékkulcs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 21:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.23. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hello mindenkinek még csak ismerkedek a dolgokkal most lettem egy 520i tulajdonosa
170000 km van a motorban és javaslatokat várok mivel kéne kezdeni a gép karbantartását
esetleg vannak-e kimondottan a tipusra jellemzö dolgok ?

,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 22:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
manitu1971 írta:
hello mindenkinek még csak ismerkedek a dolgokkal most lettem egy 520i tulajdonosa
170000 km van a motorban és javaslatokat várok mivel kéne kezdeni a gép karbantartását
esetleg vannak-e kimondottan a tipusra jellemzö dolgok ?

,


Magát a típust nem ismerem, de szerintem érdemes olajcserével, szűrők cseréjével kezdeni, amiket bármely használt autó esetén elvégeznél. Aksi átnézése, stb.... Ha autómata, akkor váltóolajat is érdemes cserélni. Aztán várd meg, amíg valami elromlik. Ha valamit alaposan karbantartatsz, tutira más szarik be és ugyanúgy költeni kell, csak pénzed lesz kevesebb rá.

Inkább aktiváld a titkos menüt, monitorozd a teljesítményt, figyelj oda a részletekre, minden apró jelre. Ha valami gyanús, annak nézz utána, olvass a fórumon, és kérdezz bátran. Segíteni fognak a hozzáértők.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 22:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.23. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
oké az alapok megvannak
titkos menü monitorozd a teljesitményt , hol találom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 22:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.23. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ja és manulis válto
olaj csere itt is vagy van pontos intervallum ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 23:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
manitu1971 írta:
oké az alapok megvannak
titkos menü monitorozd a teljesitményt , hol találom?


Bal oldalt a "Tippek Trükkök" menüpont alatt találod! Kisboard és Nagyboard-ra külön leírva!

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 08:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Manitu,a váltóba ATF 220 tipusú olaj kell, 1,2-1,3L megy bele!Szerintem ne sajnáld az új "kedvesedtől" :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 10:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A V8 motoroknál a hűtő tetején a burkolata alatt megy egy újnyi vastag gumi cső! ( a hűtő egyik oldalát köti össze a tágulási szekcióval!)
Már 3 X találkoztam ilyen autóval, aminél szét ment, és mivel nem látványos helyen van, nem is nagyon lehet észre venni, csak azt hogy tűnik el a víz, de a forró hűtő egyből elpárologtatja!
Érdemes kicserélni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.12. 06:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
A szívócső rövid-hosszú térelválasztását egy vákummal mozgatott rendszerrel oldotta meg a gyártó. Egy tengely 4-6 pillangószelepet mozgat. Nagyon vékony a tengely is, de igen pici (kb. 1mm-es) a két szegecs, ami tartja. Ez meg tud lazulni és be tud esni a motorba. Csúnyán szét tud verni mindent. Hallani olyan véleményt is, márkaszervízben dolgozó szerelőtől, hogy megelőzésképpen kiherélik ezt a rendszert. Ellenőrzése ajánlott!


nekem esedekes lassan egy nagyszerviz... a kerdes az volna, hogy mit mondjak a szakinak, hogy tudna kiherelni ezt a szelepmozgato mechanikat (mert gondolom a preciz javitas az a komplett szivosor cserevel valosul meg, igyvan?)

a masik, ami eszembejutott, hogy ha kiberhelik a cuccost, akkor lesz-e nekem abbol valami problemam a kesobbiekben, irogat-e uzeneteket a muszerfalra, vagy ilyesmi.

1000 kössssz

ps: csak a felreerteseket hogy elkeruljem... ez az egesz werkzeug a [kepen lathato] 1-essel jelzett szerkezet.
:?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.14. 21:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha fejjel lefelé teszed le a szívosort akkor fogod látni amiről beszéltem! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.15. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Ha fejjel lefelé teszed le a szívosort akkor fogod látni amiről beszéltem! :wink:


OK, ralepek a temara.

kosz szep!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator