* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 14:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
atesz155 írta:
Azért kíváncsi lennék pl. egy W210, (211), vagy egy E39 korabeli A6 szervizköltségeire is.

szerintem ott sincsenek csodák.amit használnak az kopik.én nem panaszkodok.4 évesen vettem 200e km-el,most lassan 20éves 330ekm-el.motorhoz váltóhoz nem kellett hozzányúlni.évek alatt cseréltem kuplungtárcsa+szerkezet,féktárcsa betét,toronycsapágy teló +eibach rugó,kerékcsapágy elöl,vízhútő,önindító szénkefe, párszor a kutyacsontok.meg egykét bisz-basz.a futóműben ennyi év alatt most cseréltem egy első lengőkart.nem akarok megbántani senkit,de mire a mostani tulajok megveszik álmaik e39-ét 15-20 évesen mindbe van 4-500e km.persze hogy mostanra széthullanak,azt lehet rá költeni.

Ámen Atyám! Valami ilyesmi! Ráadásul sok olyan veszi, akinek amúgy sem lenne pénze még egy Golf 4-re se nagyon. De mivel az E39 már olcsó, akkó az kőőőőőő!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:

Ámen Atyám! Valami ilyesmi! Ráadásul sok olyan veszi, akinek amúgy sem lenne pénze még egy Golf 4-re se nagyon. De mivel az E39 már olcsó, akkó az kőőőőőő!


Szerintem egy Golf 4 - Passat - A6 szervizköltsége 300ekm-es futásteljesítmény után - fékek, lengőkarok, lengéscsillapítók, kuplung, stb. - sem kerülnek LÉNYEGESEN kevesebbe, mint egy E39-é.

Csak az, akinek ez sok az E39-en és azért nem csináltatja meg, az pont ugyanígy nem csináltatná meg a Golf 4-en.

_Volt 2003-as B6 Passatom 5 évig, 1.9 pdtdi. Kb. 120ekm-t mentünk vele, 260e km tájékán adtuk el.
Amit cseréltünk ennyi idő alatt:
  • 1 garnitúra fékbetétet (tárcsák gyáriak voltak)
    olaj és olajszűrő 20 - 25ekm -ként
    levegőszűrő
    bal első ablakemelő bontottra
    csomagtérzár mikrokapcsoló
    féltengely külső csuklók
    1db lengőkar
    téligumik
ENNYI

Autószerelő vette meg (nem laikus), futómű nem kopogott, lengéscsillapítók még határon belül voltak, fékek jól fogtak, kuplung működött. Persze ezeket mind ki lehetett volna cserélni, kb. 300-350eft anyagköltség + munkadíjért, de még volt bennük min. 30ekm normális használat mellett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 16:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
na, most akkor draga a bmw-zes, vagy nem? :D :D

Amugy szerintem egy normal allapotu E39 fenntartasa annyira nem draga, de azert kivancsi lennek, hogyha mondjuk annyi penzbol vettem volna egy 6-8 evvel fiatalabb signumot, vagy vectrat, vagy barmi mas kozepes autot, akkor mennyivel kellett volna kevesebbet kolteni az autora... Nem tudom, csak a BMW-ben van tapasztalatom. Abban azert biztos vagyok, hogy mas autora is kell kolteni. Aki megvesz egy hasznalt autot (5-6, vagy tobb evesen) es nem kell ra koltenie semmit, az sem mond igazat... Vagy igen, csak hat tudjatok az igenyek... mas lehet, hogy valami hibaval siman egyutt tud elni, ami miatt mi meg aludni sem tudnank :D Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
na, most akkor draga a bmw-zes, vagy nem? :D :D

Amugy szerintem egy normal allapotu E39 fenntartasa annyira nem draga, de azert kivancsi lennek, hogyha mondjuk annyi penzbol vettem volna egy 6-8 evvel fiatalabb signumot, vagy vectrat, vagy barmi mas kozepes autot, akkor mennyivel kellett volna kevesebbet kolteni az autora... Nem tudom, csak a BMW-ben van tapasztalatom. Abban azert biztos vagyok, hogy mas autora is kell kolteni. Aki megvesz egy hasznalt autot (5-6, vagy tobb evesen) es nem kell ra koltenie semmit, az sem mond igazat... Vagy igen, csak hat tudjatok az igenyek... mas lehet, hogy valami hibaval siman egyutt tud elni, ami miatt mi meg aludni sem tudnank :D Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D


Inkább úgy fogalmaznék, hogy talán egy kicsit több törődést igényel, nyilván az átlagtól/kortársaitól összetettebb mivolta végett (épp ma találkoztam Bencével, s keseregtem, hogy unalmas az élet az offal).

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 20:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
dreizwanzig írta:
na, most akkor draga a bmw-zes, vagy nem? :D :D

Amugy szerintem egy normal allapotu E39 fenntartasa annyira nem draga, de azert kivancsi lennek, hogyha mondjuk annyi penzbol vettem volna egy 6-8 evvel fiatalabb signumot, vagy vectrat, vagy barmi mas kozepes autot, akkor mennyivel kellett volna kevesebbet kolteni az autora... Nem tudom, csak a BMW-ben van tapasztalatom. Abban azert biztos vagyok, hogy mas autora is kell kolteni. Aki megvesz egy hasznalt autot (5-6, vagy tobb evesen) es nem kell ra koltenie semmit, az sem mond igazat... Vagy igen, csak hat tudjatok az igenyek... mas lehet, hogy valami hibaval siman egyutt tud elni, ami miatt mi meg aludni sem tudnank :D Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D


Inkább úgy fogalmaznék, hogy talán egy kicsit több törődést igényel, nyilván az átlagtól/kortársaitól összetettebb mivolta végett (épp ma találkoztam Bencével, s keseregtem, hogy unalmas az élet az offal).

Nem hiszem..... Ha mondjuk -mint ahogy fentebb írták- egy W210-zel vagy egy A6-tal hasonlítod össze.... Persze, ha egy G Astraval, amiben kb nincs minek elromlani, akkor igen. De nem is azt nyujtja...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.06. 00:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D


Kellően sokan le is idiótáznak miatta... :facepalm:

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 04:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.01.02. 22:52
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
SvidronyA írta:
dreizwanzig írta:
na, most akkor draga a bmw-zes, vagy nem? :D :D

Amugy szerintem egy normal allapotu E39 fenntartasa annyira nem draga, de azert kivancsi lennek, hogyha mondjuk annyi penzbol vettem volna egy 6-8 evvel fiatalabb signumot, vagy vectrat, vagy barmi mas kozepes autot, akkor mennyivel kellett volna kevesebbet kolteni az autora... Nem tudom, csak a BMW-ben van tapasztalatom. Abban azert biztos vagyok, hogy mas autora is kell kolteni. Aki megvesz egy hasznalt autot (5-6, vagy tobb evesen) es nem kell ra koltenie semmit, az sem mond igazat... Vagy igen, csak hat tudjatok az igenyek... mas lehet, hogy valami hibaval siman egyutt tud elni, ami miatt mi meg aludni sem tudnank :D Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D


Inkább úgy fogalmaznék, hogy talán egy kicsit több törődést igényel, nyilván az átlagtól/kortársaitól összetettebb mivolta végett (épp ma találkoztam Bencével, s keseregtem, hogy unalmas az élet az offal).

Nem hiszem..... Ha mondjuk -mint ahogy fentebb írták- egy W210-zel vagy egy A6-tal hasonlítod össze.... Persze, ha egy G Astraval, amiben kb nincs minek elromlani, akkor igen. De nem is azt nyujtja...


Sziasztok!

Kicsit fáziskéséssel ugyan, de reagálnék a fentire mert nem jártam a "környéken"... ha már említésre került az előző "gazdaságos" autóm.

Ha nagyon off, törölhetitek csak gondoltam adok egy kis olvasnivalót. :D

Adott Opel Astra G 1.6 16v.2005 -ös kabrió.Majdnem olyan hosszú ideig keresgettem mint az E39 -em.
Mivel itthon nem találtunk megfelelő példányt, így kintről, magánszemélytől, ellenőrizhető szerviztörténettel vettük meg 160e km -el.
Örültem is neki...1 hónapig.Akkor jött az első Check lámpa.No sebaj, megyünk a szerelőhöz...végül is csak egy Opel és benyás...nagy gáz nem lehet. :D
Diag, és már dobta is a gép, hogy katalizátor kuka...nem baj, vegyünk egy újat!Jött az első maflás.240e, mert a leömlőcsonkba van beépítve, így komplett csere.
Kedvezménnyel is 180 pénz.Kis rohangálás után, után gyártott 85e + sallangok...100!
Na akkor már nagy gáz nem lehet...én naiv.
Újabb egy hónap, újra check lámpa, autó letilt, rángat, stb.
Diag...
Szelep fedél, mert gyárilag ostoba konstrukció, és egy integrált(külön nem cserélhető) szelep behányt benne.
Újabb 100, de 60ért kedvezménnyel + munkadíj megoldódott.

Néhány hónapra rá, 100 felett elkezdett rángatni.De semmi hibakód.
Itt egy végtelen nagy cumi vette kezdetét!!!Diag hallgatott, semmi.Elkezdtünk cserélgetni.
Jeladó, gyertyák, stb.Végül az egész gyújtás rendszer cseréjével oldódott meg. (nem számoltam már, hogy mennyi, csak örültem, hogy tudok 100 felett is menni.
Jött a nyár!Nyaralás terv egy hét Erdély bejárás volt.Már előre izzadtam, mikor belegondoltam, mit fog szólni a transz-fogarasi úthoz.

Végül félig be is jött a félelem.Hazafelé Tordánál elkezdett rángatni.
Nem vagyok hívő, de amennyit én könyörögtem az égiekhez, hogy legalább a határon átguruljunk... :-? :(

Hazaérve szerelő.Trafó csere.25e

További pár hónap használat után megállva a melóhelyen hallom, hogy valami kopog.Azt hittem, valami hulladék mellé parkoltam amit járatnak.
Izgatottan konstatáltam, hogy semelyik autóban nem ülnek, csak én...az enyémben. :( ...enyém a hulladék :facepalm:
Mondták az okosok: no para!Hidrotőke! Zsír! 100ból kijön.
Elvittem a szerelőhöz, majd szétszedés után közölte, hogy kicsi gond lenni...
Csapágyas lett az autóm!!Motorgenerál... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Az a könnyen fenntartható G Astra, amit 90-100 al használtam 95% -ban autópályán mert mellette lakom, és a melóhelyem is mellette van 30km -re!!!
Az a G Astra, amiben 8000 km ként cseréltettem az olajat, és abból is a drágábbikat vettem.
Az amit nem gyilkoltam stb.
200e volt az újabb számla...
Azt hittem meggyújtom rajta a tetőt. :doglotlo:

Arról nem beszélve, hogy menetteljesítményre annyit tudott mint posztóegér az enyves bödönben. (egy Matizzal nem mertem púposkodni)
Mikor megvettem nem volt jó a klíma.Mikor eladtam sem, mert értelmetlennek láttam erőt elvenni onnan ahol nincs is.
(amúgy előtte volt 4 Opelem, de nem ez volt a jellemző rájuk)

És nem szándékom bántani senkit, de a nagy Opel-közösség nagyrészt pislogott mint pocok a lisztben, amikor rákérdeztem egy hibajelenségre...

Itt ahogy nézem, 5 gondból 4,5 re értelmes megoldás/válasz érkezik.
Meg néha egy virtuális tockos, hogy "olvass vissza"! :lol: :lol: :lol:

Ennyit a G Astra 1,5 éves pályafutásáról...

Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy vannak azok a bizonyos sztereotip képek.
Nem biztos, hogy a drága a drága, és az olcsó az olcsó...na meg azok a kikapcsolhatatlan emocionális szálak!

Szívesebben fizetek a szervizben 180 ezret !preventív! jellegű karbantartásra az E39 ért, mit a fent említett típus hibamegoldásáért 50 et!

Hát ennyi!
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 13:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nyergesvontato írta:
dreizwanzig írta:
SvidronyA írta:
dreizwanzig írta:
na, most akkor draga a bmw-zes, vagy nem? :D :D

Amugy szerintem egy normal allapotu E39 fenntartasa annyira nem draga, de azert kivancsi lennek, hogyha mondjuk annyi penzbol vettem volna egy 6-8 evvel fiatalabb signumot, vagy vectrat, vagy barmi mas kozepes autot, akkor mennyivel kellett volna kevesebbet kolteni az autora... Nem tudom, csak a BMW-ben van tapasztalatom. Abban azert biztos vagyok, hogy mas autora is kell kolteni. Aki megvesz egy hasznalt autot (5-6, vagy tobb evesen) es nem kell ra koltenie semmit, az sem mond igazat... Vagy igen, csak hat tudjatok az igenyek... mas lehet, hogy valami hibaval siman egyutt tud elni, ami miatt mi meg aludni sem tudnank :D Aztan Afterdark mar megint egy masik szint, aki kicserel mindent, ha mar egy kicsit latszik rajta az ido vasfoga :D


Inkább úgy fogalmaznék, hogy talán egy kicsit több törődést igényel, nyilván az átlagtól/kortársaitól összetettebb mivolta végett (épp ma találkoztam Bencével, s keseregtem, hogy unalmas az élet az offal).

Nem hiszem..... Ha mondjuk -mint ahogy fentebb írták- egy W210-zel vagy egy A6-tal hasonlítod össze.... Persze, ha egy G Astraval, amiben kb nincs minek elromlani, akkor igen. De nem is azt nyujtja...


Sziasztok!

Kicsit fáziskéséssel ugyan, de reagálnék a fentire mert nem jártam a "környéken"... ha már említésre került az előző "gazdaságos" autóm.

Ha nagyon off, törölhetitek csak gondoltam adok egy kis olvasnivalót. :D

Adott Opel Astra G 1.6 16v.2005 -ös kabrió.Majdnem olyan hosszú ideig keresgettem mint az E39 -em.
Mivel itthon nem találtunk megfelelő példányt, így kintről, magánszemélytől, ellenőrizhető szerviztörténettel vettük meg 160e km -el.
Örültem is neki...1 hónapig.Akkor jött az első Check lámpa.No sebaj, megyünk a szerelőhöz...végül is csak egy Opel és benyás...nagy gáz nem lehet. :D
Diag, és már dobta is a gép, hogy katalizátor kuka...nem baj, vegyünk egy újat!Jött az első maflás.240e, mert a leömlőcsonkba van beépítve, így komplett csere.
Kedvezménnyel is 180 pénz.Kis rohangálás után, után gyártott 85e + sallangok...100!
Na akkor már nagy gáz nem lehet...én naiv.
Újabb egy hónap, újra check lámpa, autó letilt, rángat, stb.
Diag...
Szelep fedél, mert gyárilag ostoba konstrukció, és egy integrált(külön nem cserélhető) szelep behányt benne.
Újabb 100, de 60ért kedvezménnyel + munkadíj megoldódott.

Néhány hónapra rá, 100 felett elkezdett rángatni.De semmi hibakód.
Itt egy végtelen nagy cumi vette kezdetét!!!Diag hallgatott, semmi.Elkezdtünk cserélgetni.
Jeladó, gyertyák, stb.Végül az egész gyújtás rendszer cseréjével oldódott meg. (nem számoltam már, hogy mennyi, csak örültem, hogy tudok 100 felett is menni.
Jött a nyár!Nyaralás terv egy hét Erdély bejárás volt.Már előre izzadtam, mikor belegondoltam, mit fog szólni a transz-fogarasi úthoz.

Végül félig be is jött a félelem.Hazafelé Tordánál elkezdett rángatni.
Nem vagyok hívő, de amennyit én könyörögtem az égiekhez, hogy legalább a határon átguruljunk... :-? :(

Hazaérve szerelő.Trafó csere.25e

További pár hónap használat után megállva a melóhelyen hallom, hogy valami kopog.Azt hittem, valami hulladék mellé parkoltam amit járatnak.
Izgatottan konstatáltam, hogy semelyik autóban nem ülnek, csak én...az enyémben. :( ...enyém a hulladék :facepalm:
Mondták az okosok: no para!Hidrotőke! Zsír! 100ból kijön.
Elvittem a szerelőhöz, majd szétszedés után közölte, hogy kicsi gond lenni...
Csapágyas lett az autóm!!Motorgenerál... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Az a könnyen fenntartható G Astra, amit 90-100 al használtam 95% -ban autópályán mert mellette lakom, és a melóhelyem is mellette van 30km -re!!!
Az a G Astra, amiben 8000 km ként cseréltettem az olajat, és abból is a drágábbikat vettem.
Az amit nem gyilkoltam stb.
200e volt az újabb számla...
Azt hittem meggyújtom rajta a tetőt. :doglotlo:

Arról nem beszélve, hogy menetteljesítményre annyit tudott mint posztóegér az enyves bödönben. (egy Matizzal nem mertem púposkodni)
Mikor megvettem nem volt jó a klíma.Mikor eladtam sem, mert értelmetlennek láttam erőt elvenni onnan ahol nincs is.
(amúgy előtte volt 4 Opelem, de nem ez volt a jellemző rájuk)

És nem szándékom bántani senkit, de a nagy Opel-közösség nagyrészt pislogott mint pocok a lisztben, amikor rákérdeztem egy hibajelenségre...

Itt ahogy nézem, 5 gondból 4,5 re értelmes megoldás/válasz érkezik.
Meg néha egy virtuális tockos, hogy "olvass vissza"! :lol: :lol: :lol:

Ennyit a G Astra 1,5 éves pályafutásáról...

Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy vannak azok a bizonyos sztereotip képek.
Nem biztos, hogy a drága a drága, és az olcsó az olcsó...na meg azok a kikapcsolhatatlan emocionális szálak!

Szívesebben fizetek a szervizben 180 ezret !preventív! jellegű karbantartásra az E39 ért, mit a fent említett típus hibamegoldásáért 50 et!

Hát ennyi!
:franko:


Na én meg épp egy perccel ezelőtt írtam egy Opel Signumos klubról csupa szépet. :facepalm: Igaz az Opel Signum klub. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 20:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!


Sokat keresgéltem a meglévő hibára egyértelmű választ csak sajnos nem találtam. Mert valószínű nem is egyszerű a hiba oka sok lehet.. :)
De itt a legmegfelelőbb hely ahol feltegyem.
Szóval e39 520i touring 1997-es (150Le) a verda.
Hiba hideg motornál jelentkezik és csak 1x. A bemelegedési szakaszban. pöc-röf beindul. Majd váratlanul leáll a bemelegedés vége felé vagy a kicsivel előtte.
Ilyenkor várok egy kicsit, elindítom(néha muszáj is várni mert azonnal nem indul be..) kb 1 perc és utána a hiba megszűnik, amíg le nem állítom az autót hosszabb időre pl este..
Néha meguszom ezt, mert menetközben vagyok és a lábom a gázon, tehát nem alajpjáraton megyek, de ilyenkor is észrevehető mert vagy fel-le ingázik egy kicsit az alapjárat, vagy 1-2-3 még rángat is egy kicsit..

Az autó hibakódot nem ír..
légszűrő új.. ki is pucoltam a a légszűrőházat..

Pedig valami ilyesmire gondolok hogy levegőt nem kap eleget vagy sokat???

Szóval ha ezt már rutinból tudja valaki, de jó lenne!! :franko:

Köszi előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 21:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Sziasztok!


Sokat keresgéltem a meglévő hibára egyértelmű választ csak sajnos nem találtam. Mert valószínű nem is egyszerű a hiba oka sok lehet.. :)
De itt a legmegfelelőbb hely ahol feltegyem.
Szóval e39 520i touring 1997-es (150Le) a verda.
Hiba hideg motornál jelentkezik és csak 1x. A bemelegedési szakaszban. pöc-röf beindul. Majd váratlanul leáll a bemelegedés vége felé vagy a kicsivel előtte.
Ilyenkor várok egy kicsit, elindítom(néha muszáj is várni mert azonnal nem indul be..) kb 1 perc és utána a hiba megszűnik, amíg le nem állítom az autót hosszabb időre pl este..
Néha meguszom ezt, mert menetközben vagyok és a lábom a gázon, tehát nem alajpjáraton megyek, de ilyenkor is észrevehető mert vagy fel-le ingázik egy kicsit az alapjárat, vagy 1-2-3 még rángat is egy kicsit..

Az autó hibakódot nem ír..
légszűrő új.. ki is pucoltam a a légszűrőházat..

Pedig valami ilyesmire gondolok hogy levegőt nem kap eleget vagy sokat???

Szóval ha ezt már rutinból tudja valaki, de jó lenne!! :franko:

Köszi előre is!

hogy erted a "bemelegitesig"-et? mig lemegy a fordulatszam?

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Sziasztok!


Sokat keresgéltem a meglévő hibára egyértelmű választ csak sajnos nem találtam. Mert valószínű nem is egyszerű a hiba oka sok lehet.. :)
De itt a legmegfelelőbb hely ahol feltegyem.
Szóval e39 520i touring 1997-es (150Le) a verda.
Hiba hideg motornál jelentkezik és csak 1x. A bemelegedési szakaszban. pöc-röf beindul. Majd váratlanul leáll a bemelegedés vége felé vagy a kicsivel előtte.
Ilyenkor várok egy kicsit, elindítom(néha muszáj is várni mert azonnal nem indul be..) kb 1 perc és utána a hiba megszűnik, amíg le nem állítom az autót hosszabb időre pl este..
Néha meguszom ezt, mert menetközben vagyok és a lábom a gázon, tehát nem alajpjáraton megyek, de ilyenkor is észrevehető mert vagy fel-le ingázik egy kicsit az alapjárat, vagy 1-2-3 még rángat is egy kicsit..

Az autó hibakódot nem ír..
légszűrő új.. ki is pucoltam a a légszűrőházat..

Pedig valami ilyesmire gondolok hogy levegőt nem kap eleget vagy sokat???

Szóval ha ezt már rutinból tudja valaki, de jó lenne!! :franko:

Köszi előre is!


Leírtak alapján nagyon gyanús, hogy az olajszeparátorod és csövei fáradtak meg, emiatt falschot szív az autó. Legyél szíves próbáld meg, hogy alapjáraton, ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor csökken-e az alapjárat, vagy ugyan olyan, mint sapkával. Ha leesik ilyenkor az alapjárat, akkor máshol kell keresni a problémát. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!


Sokat keresgéltem a meglévő hibára egyértelmű választ csak sajnos nem találtam. Mert valószínű nem is egyszerű a hiba oka sok lehet.. :)
De itt a legmegfelelőbb hely ahol feltegyem.
Szóval e39 520i touring 1997-es (150Le) a verda.
Hiba hideg motornál jelentkezik és csak 1x. A bemelegedési szakaszban. pöc-röf beindul. Majd váratlanul leáll a bemelegedés vége felé vagy a kicsivel előtte.
Ilyenkor várok egy kicsit, elindítom(néha muszáj is várni mert azonnal nem indul be..) kb 1 perc és utána a hiba megszűnik, amíg le nem állítom az autót hosszabb időre pl este..
Néha meguszom ezt, mert menetközben vagyok és a lábom a gázon, tehát nem alajpjáraton megyek, de ilyenkor is észrevehető mert vagy fel-le ingázik egy kicsit az alapjárat, vagy 1-2-3 még rángat is egy kicsit..

Az autó hibakódot nem ír..
légszűrő új.. ki is pucoltam a a légszűrőházat..

Pedig valami ilyesmire gondolok hogy levegőt nem kap eleget vagy sokat???

Szóval ha ezt már rutinból tudja valaki, de jó lenne!! :franko:

Köszi előre is!


Leírtak alapján nagyon gyanús, hogy az olajszeparátorod és csövei fáradtak meg, emiatt falschot szív az autó. Legyél szíves próbáld meg, hogy alapjáraton, ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor csökken-e az alapjárat, vagy ugyan olyan, mint sapkával. Ha leesik ilyenkor az alapjárat, akkor máshol kell keresni a problémát. :wink:


Okés kipróbálom!
Az olajszeparátor hol van és hogy néz ki :roll: ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 22:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!


Sokat keresgéltem a meglévő hibára egyértelmű választ csak sajnos nem találtam. Mert valószínű nem is egyszerű a hiba oka sok lehet.. :)
De itt a legmegfelelőbb hely ahol feltegyem.
Szóval e39 520i touring 1997-es (150Le) a verda.
Hiba hideg motornál jelentkezik és csak 1x. A bemelegedési szakaszban. pöc-röf beindul. Majd váratlanul leáll a bemelegedés vége felé vagy a kicsivel előtte.
Ilyenkor várok egy kicsit, elindítom(néha muszáj is várni mert azonnal nem indul be..) kb 1 perc és utána a hiba megszűnik, amíg le nem állítom az autót hosszabb időre pl este..
Néha meguszom ezt, mert menetközben vagyok és a lábom a gázon, tehát nem alajpjáraton megyek, de ilyenkor is észrevehető mert vagy fel-le ingázik egy kicsit az alapjárat, vagy 1-2-3 még rángat is egy kicsit..

Az autó hibakódot nem ír..
légszűrő új.. ki is pucoltam a a légszűrőházat..

Pedig valami ilyesmire gondolok hogy levegőt nem kap eleget vagy sokat???

Szóval ha ezt már rutinból tudja valaki, de jó lenne!! :franko:

Köszi előre is!

hogy erted a "bemelegitesig"-et? mig lemegy a fordulatszam?

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Bemelegedésen értem amikor eléri az üzemhőmérsékletet, a mutató (vízhőfok) beáll középre és onnan még pár perc kb..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator