* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Használsz-e a gyári védelmen kívül egyebet is?
Igen 55%  55%  [ 95 ]
Nem 45%  45%  [ 79 ]
Szavazatok száma : 174
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 20:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
attila94 írta:
Sziasztok!

1996-os E39 gyári riasztó. Egyik nap nyitás gombot megnyomva beindult a riasztó szirénája, indexek és tompított nem villogott. A kézikönyvben leírt egyik hatástalanító módszer se (kulcs nyitógomb, gyújtásra rakva és be is indul) működik, azóta ki van véve a biztosíték. Ha lenyomott motortér gombbal lezárom és felengedem a gombot beriaszt szirénával és villogó indexszekkel és tudom is hatástalanítani. Mi lehet a gond? 2x újratanítottam a kulcsot, nem változott a helyzet 5-ből 3x nyitásra szirénázik.

A GM modult diagolva, a hibák közott benne kell lennie hogy mi volt a riasztást kiváltó ok. Valamivel könnyebb lesz innen indítani a hibakeresést, ha nincs jobb ötlet...

Nocsak, ezt jó tudni... Mennyire részletes a bejegyzés? Olykor beindul a riasztó nálam is, ajtókapcsolóra tippelek de ez csak tipp....

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 20:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
attila94 írta:
Sziasztok!

1996-os E39 gyári riasztó. Egyik nap nyitás gombot megnyomva beindult a riasztó szirénája, indexek és tompított nem villogott. A kézikönyvben leírt egyik hatástalanító módszer se (kulcs nyitógomb, gyújtásra rakva és be is indul) működik, azóta ki van véve a biztosíték. Ha lenyomott motortér gombbal lezárom és felengedem a gombot beriaszt szirénával és villogó indexszekkel és tudom is hatástalanítani. Mi lehet a gond? 2x újratanítottam a kulcsot, nem változott a helyzet 5-ből 3x nyitásra szirénázik.

A GM modult diagolva, a hibák közott benne kell lennie hogy mi volt a riasztást kiváltó ok. Valamivel könnyebb lesz innen indítani a hibakeresést, ha nincs jobb ötlet...


GM modult diagolni mennyire speciális dolog? Átlag helyen ahol tudják olvasni a hibatárolót menne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
KissGSV írta:
attila94 írta:
Sziasztok!

1996-os E39 gyári riasztó. Egyik nap nyitás gombot megnyomva beindult a riasztó szirénája, indexek és tompított nem villogott. A kézikönyvben leírt egyik hatástalanító módszer se (kulcs nyitógomb, gyújtásra rakva és be is indul) működik, azóta ki van véve a biztosíték. Ha lenyomott motortér gombbal lezárom és felengedem a gombot beriaszt szirénával és villogó indexszekkel és tudom is hatástalanítani. Mi lehet a gond? 2x újratanítottam a kulcsot, nem változott a helyzet 5-ből 3x nyitásra szirénázik.

A GM modult diagolva, a hibák közott benne kell lennie hogy mi volt a riasztást kiváltó ok. Valamivel könnyebb lesz innen indítani a hibakeresést, ha nincs jobb ötlet...


GM modult diagolni mennyire speciális dolog? Átlag helyen ahol tudják olvasni a hibatárolót menne?

Nem. Bár erősen függ az átlagos definíciójától. Komolyabb szoftveres felszereltség nem árt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 21:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
KissGSV írta:
attila94 írta:
Sziasztok!

1996-os E39 gyári riasztó. Egyik nap nyitás gombot megnyomva beindult a riasztó szirénája, indexek és tompított nem villogott. A kézikönyvben leírt egyik hatástalanító módszer se (kulcs nyitógomb, gyújtásra rakva és be is indul) működik, azóta ki van véve a biztosíték. Ha lenyomott motortér gombbal lezárom és felengedem a gombot beriaszt szirénával és villogó indexszekkel és tudom is hatástalanítani. Mi lehet a gond? 2x újratanítottam a kulcsot, nem változott a helyzet 5-ből 3x nyitásra szirénázik.

A GM modult diagolva, a hibák közott benne kell lennie hogy mi volt a riasztást kiváltó ok. Valamivel könnyebb lesz innen indítani a hibakeresést, ha nincs jobb ötlet...

Nocsak, ezt jó tudni... Mennyire részletes a bejegyzés? Olykor beindul a riasztó nálam is, ajtókapcsolóra tippelek de ez csak tipp....

G6-L11

Mikor szórakoztam vele, akkor az első ajtók kapcsolóit, pánikmódot biztosan írta, azt hiszem motorháztető kapcsolóját is...
Többe írták régebben, hogy a géptető kapcsolója szokott lenni az első számú gyanúsított.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 05:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
Többe írták régebben, hogy a géptető kapcsolója szokott lenni az első számú gyanúsított.

Igen! Cseréje sokszor megoldotta a hibát.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 06:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
Mikor szórakoztam vele, akkor az első ajtók kapcsolóit, pánikmódot biztosan írta, azt hiszem motorháztető kapcsolóját is...
Többe írták régebben, hogy a géptető kapcsolója szokott lenni az első számú gyanúsított.


Azt már lehúztam egyszer egy hoszabb időre, akkor is előfordult. (Persze nem kizárt hogy az _is_ hibás)

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 09:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.05. 21:28
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Riasztó problémám lenne nekem is, a tünet hogy számomra teljesen rendszertelenül bekapcsol a gyári riasztóm, kis bosszúságot okozva nekem nagyobbat a szomszédoknak :D
Motortérben lévő kis pöcköt cseréltem, ugyanúgy csinálja....lehúztam a csatiját...ugyanúgy csinálja...
amit észrevettem, hogy a csomagtér (sedan) nem nyílik se belülről se a kulccson lévő nyitógombbal, ilyenkor valami kattog a GM modulban, de nem nyílik, csak manuálisan a kulcsot bedugva
Cseréltem csomagtér zár motort is de így sem jó...
GM modult javít vagy kódol esetleg valaki??
Ja és az utolsó riasztás alkalmával észrevettem hogy a szomszéd mami cibálja a kukákat a kocsim mellett, lehet túl érzékeny a riasztó, lehet ezen állítani?
THX :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 09:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
polizei írta:
amit észrevettem, hogy a csomagtér (sedan) nem nyílik se belülről se a kulccson lévő nyitógombbal, ilyenkor valami kattog a GM modulban, de nem nyílik, csak manuálisan a kulcsot bedugva
Cseréltem csomagtér zár motort is de így sem jó...
:

És a csomagtértető átvezető kábelkorbácsát átnéztad alaposan, nincs közte szakadt szál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: polizei
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 21:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.05. 21:28
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
polizei írta:
amit észrevettem, hogy a csomagtér (sedan) nem nyílik se belülről se a kulccson lévő nyitógombbal, ilyenkor valami kattog a GM modulban, de nem nyílik, csak manuálisan a kulcsot bedugva
Cseréltem csomagtér zár motort is de így sem jó...
:

És a csomagtértető átvezető kábelkorbácsát átnéztad alaposan, nincs közte szakadt szál?


mindkét oldalon amíg tudtam lehúztam a gumiborítást a kábelekről de semmi...szétbarmolni vagy levágni meg nem akarom....esetleg a mikrokapcsoló ami a csomagtér nyitónál van nem hallhatott be?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 21:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mielőtt nagyon nekiesel a bontásnak, mérj feszültséget a csatinál. Ha nincs delej, akkor szakadás van. Biztiket megnézted már?

Az esetleges disgrafiám oka a mobilhasználat. Elnézést!

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: polizei
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 22:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.05. 21:28
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Mielőtt nagyon nekiesel a bontásnak, mérj feszültséget a csatinál. Ha nincs delej, akkor szakadás van. Biztiket megnézted már?

Az esetleges disgrafiám oka a mobilhasználat. Elnézést!



Biztiket megnéztem, azok rendben....akkor hétvégén delejvizsgálat :D
Köszi a tippeket!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 09:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Nem rég írtam a problémámmal, hogy nyitásra beriaszt és nem lehet kikapcsolni csak bizti kivétellel. Annyit sikerült kiszedni az autóból (vmi guttmann asszem) diaggal hogy belső mozgásérzékelő. A mozgásérzékelő kiiktatása annyiból megvan hogy lehúzom a csatiját próbának?

Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D

Tano klubtársat keresd.


Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.04. 11:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Sziasztok,

Nem rég írtam a problémámmal, hogy nyitásra beriaszt és nem lehet kikapcsolni csak bizti kivétellel. Annyit sikerült kiszedni az autóból (vmi guttmann asszem) diaggal hogy belső mozgásérzékelő. A mozgásérzékelő kiiktatása annyiból megvan hogy lehúzom a csatiját próbának?

Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D

A belső mozgásérzékelőt ki tudod iktatni, ha a záró gombot kétszer nyomod meg.
Használati útmutatóban le van írva.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.04. 12:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
attila94 írta:
Sziasztok,

Nem rég írtam a problémámmal, hogy nyitásra beriaszt és nem lehet kikapcsolni csak bizti kivétellel. Annyit sikerült kiszedni az autóból (vmi guttmann asszem) diaggal hogy belső mozgásérzékelő. A mozgásérzékelő kiiktatása annyiból megvan hogy lehúzom a csatiját próbának?

Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D

A belső mozgásérzékelőt ki tudod iktatni, ha a záró gombot kétszer nyomod meg.
Használati útmutatóban le van írva.

Lehet rosszul emlékszem, ez nem a dőlésérzékelőt kapcsolja ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.04. 13:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
Jerry írta:
attila94 írta:
Sziasztok,

Nem rég írtam a problémámmal, hogy nyitásra beriaszt és nem lehet kikapcsolni csak bizti kivétellel. Annyit sikerült kiszedni az autóból (vmi guttmann asszem) diaggal hogy belső mozgásérzékelő. A mozgásérzékelő kiiktatása annyiból megvan hogy lehúzom a csatiját próbának?

Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D

A belső mozgásérzékelőt ki tudod iktatni, ha a záró gombot kétszer nyomod meg.
Használati útmutatóban le van írva.

Lehet rosszul emlékszem, ez nem a dőlésérzékelőt kapcsolja ki?

Részben igazad van, ahogy részben nekem is.
Mind a kettőt kiiktatja.
De most nem a dőlésérzékelőről szólt a hozzászólás. ;)

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.05. 18:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
KissGSV írta:
Jerry írta:
attila94 írta:
Sziasztok,

Nem rég írtam a problémámmal, hogy nyitásra beriaszt és nem lehet kikapcsolni csak bizti kivétellel. Annyit sikerült kiszedni az autóból (vmi guttmann asszem) diaggal hogy belső mozgásérzékelő. A mozgásérzékelő kiiktatása annyiból megvan hogy lehúzom a csatiját próbának?

Továbbá keresek helyet ahol a gm modult tudják diagolni Szolnok-Budapest tengelyen. :D

A belső mozgásérzékelőt ki tudod iktatni, ha a záró gombot kétszer nyomod meg.
Használati útmutatóban le van írva.

Lehet rosszul emlékszem, ez nem a dőlésérzékelőt kapcsolja ki?

Részben igazad van, ahogy részben nekem is.
Mind a kettőt kiiktatja.
De most nem a dőlésérzékelőről szólt a hozzászólás. ;)


Köszi mint a kettőtöknek, ez már bennem is felmerült próbának. Amint lesz alkalmam kipróbálom egy elhagyatott helyen. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 07:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.01. 16:23
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
T. Márkatársak!

Szeretném az autómban található utólagos riasztót gyári rendszerre cserélni. A kérdésem a téma szakértőihez a következő lenne: kompletten milyen elemekből épül fel a gyári rendszer (mozgásérzékelő, dőlésérzékelő, motorháztető nyitásérzékelő, kábelköteg, stb...), miket kell beszereznem Schnitzer kollégától? Csinált-e már valaki közületek ilyen munkát? Ha igen, ideg-összeroppanás lett-e a vége? :facepalm:

Köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 08:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Lacza írta:
T. Márkatársak!

Szeretném az autómban található utólagos riasztót gyári rendszerre cserélni. A kérdésem a téma szakértőihez a következő lenne: kompletten milyen elemekből épül fel a gyári rendszer (mozgásérzékelő, dőlésérzékelő, motorháztető nyitásérzékelő, kábelköteg, stb...), miket kell beszereznem Schnitzer kollégától? Csinált-e már valaki közületek ilyen munkát? Ha igen, ideg-összeroppanás lett-e a vége? :facepalm:

Köszönöm :franko:

Védelmi szempontból én értéktelennek gondolom ezt a megoldást. :neutral:
Egy minőségileg beépített utólagos riasztót jobbnak gondolok.
.
.
.
Nem lopják már ezeket az autókat. :wink:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Lacza
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 09:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
.
.
.
Nem lopják már ezeket az autókat. :wink:


.
.
.
Ezt mondtam annó én is a 2T wartburgomra és mégis lába kélt egy éjszaka...

Ha nincs benne védelem akkor bizony lopják.

Viszont a nagyon kiismert rendszerek mint a gyári riasztó valóban csak alacsony védelmet jelent.

Kiegészítő egyedi cuccok segíthetnek pluszban.

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek F_E_K_ az itt látható tagok köszönték meg: Lacza
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator