Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Használsz-e a gyári védelmen kívül egyebet is?

Igen
95
55%
Nem
79
45%
 
Szavazatok száma : 174

Riasztó, lopásvédelem, rablásgátlás

2006.05.07. 21:34

Ki mit használ a gyári cuccokon kívül? Ki miben hisz és mire esküszik?
Tippek és trükkök is jöhetnek ide (gravírozás, kapcsolók, UV festés).
Remélem nem csak engem érdekel ez a téma. Én gondolkodom rajta, hogy a meglévő dolgokon kívül még beszereltessek valamit, de nem vagyok túl jártas a témában.

Üdv.
Sepi

2006.05.08. 20:13

Hát, valljuk be, aki e39-re van szakosodva, az hamarabb viszi el, mint mi kulccsal. Ami gyári- azt mindenki ismeri. Lásd x5- viszik mint a cukrot.
Létezik egy read relé, amivel biztos találkoztatok már. Ez valahol a kárpit alatt van eldugva és egy mágnest kell odaérinteni. Nem látszik és macerás megtalálni. Csak a mágnest nem szabad az autóban hagyni, vagy álcázni kell- mert akkor nem tudják mit keressenek.
A másik amivel találkoztam, egy kis elektronika ami egy csavar fejére van kötve (pl. ami a műszerfal alatti kárpitot tartja). Úgy indul, hogy a jobb kezeddel megfogod a gyujtáskapcsolót (vagy bármit ami testen van) a másikkal pedig ezt a csavart. Ezzel csak az a gond, hogy elég hamar rá lehet jönni.. :-((
Igazából az egyik tuti, amit apám csinált a zsigulijába anno.. A csomiban volt eldugva egy kapcsoló..:-)) Mit csinál a tolvaj? Beül a bal egybe és keresgél.. :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Norbi525tds 2006.05.13. 11:03-kor.

2006.05.08. 20:20

Amit elfelejtettem. Ha megoldható, ne az önindító legyen letíltva.
Fényező koromban volt nállam egy autó... Nem autó..Ford..:-) Volt benne egy immobi, 6 dolgot kellett vele csinálni, mire beindult (fűtésvent 2-es fokozatba, hátsóablak fűtést be, rükibe rakni stb..).
Bután nézett az ember, mikor látta hogy ketyeg a gép. Minden az önindítót tiltotta. :? Ráadtuk a gyújtást és betoltuk... :D
Ez persze automatánál már jobban mükszik..

2006.05.08. 21:32

Norbi540 írta:Amit elfelejtettem. Ha megoldható, ne az önindító legyen letíltva.
Fényező koromban volt nállam egy autó... Nem autó..Ford..:-) Volt benne egy immobi, 6 dolgot kellett vele csinálni, mire beindult (fűtésvent 2-es fokozatba, hátsóablak fűtést be, rükibe rakni stb..).
Bután nézett az ember, mikor látta hogy ketyeg a gép. Minden az önindítót tiltotta. :? Ráadtuk a gyújtást és betoltuk... :D
Ez persze automatánál már jobban mükszik..
:lol: :lol: :wink:

Királyok vagytok!!!Láttom magam elött a lesápadt pofát!!! 8O

2006.05.08. 22:41

Nekem is van beépítve az a fajta indításgátló, hogy két pontott össze kell érintenni és csak akkor indul az autó.
Elvittem az autómat javítanni, (fojton égett a helyzetjelzőm, a lámpamodul hibája egy tirisztor csere 3000ft) bementem a mühelybe odaadtam a kulcsott a szerelőnek, Ő kiment hogy beálljon vele, egy perc mulva már beállt akkor jutott eszembe, hogy nem mondtam neki hogy kell indítanni. Az autót sosem látta.

Ez a módszer ennyít ér egy szerelő ellen, akkor mennyi ér a tolvaj ellen!!

2006.05.09. 10:29

Sziasztok!

Engem az érdekelne, hol és milyen vezetékeket lehet ill. érdemes megszakítani az indításgátlóval, hogy az autó elekrtonikája is egészséges maradjon.


Robex

2006.05.09. 20:45

Sziasztok Fanok

Olvastam hozzászólásaitokat.

Szerény s talán senkit nemérdeklő véleményem szerint azon megoldások
amelyek azonnali hatástalanítást igényelnek az autó közvetlen beindítása
előtt /értem ez alatt a read relés vagy a két csavarfej érintésével járó hatástalanítást/ nem sokat érnek.
Pont a fentebb említett írásokból derül ki,hogy ha a tolvaj az autót az ő általa ismert és alkalmazott lopási módszerrel nem tudja beindítani akkor azonnal tovább keresi az egyéb beépített védelmeket.
Mivel ő sem hülye gyerek így valszeg hamar rájön a turpisságra és már viszi is a vasat.

Én azt az álláspontot vallom és hirdetem melyszerint az autó indítható állapotú legyen.Természetesen ha már áttörte az EWS rendszert.
Azomban ha az indítást követő rövid időn belül /1max2 perc/ az autó minden előjel nélkül leáll akkor az a tolvajt váratlanul éri.

Gondoljatok bele mit reagál vagy akár mit csinál a már forgalomban közlekedő autóval ha az az út közepén megáll.
Valszeg nem kezd el keresgélni és otthagyja az autót.

Remélem nem untattalak benneteket hozzászólásommal.

Üdvözlök mindenkit.

2006.05.09. 22:41

hi,

Pl. itt van ez. Jónak tűnik, nem olcsó.
http://lophatatlan.hu/v4/

Viszont itt nem túl jókat írnak róla. Valaki találkozott közelebbről ezzel?
http://forum.index.hu/Article/showArtic ... &na_order=

Sepi
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sepi 2006.05.12. 21:48-kor.

2006.05.12. 00:19

Nem akarok pánikot kelteni......de szerintem jobb nem közzé tenni a saját verdánk védelméről bármit is........

Én tegnap lecseréltem az egész védelmi rendszert..... :kalapács :kalapács :kalapács

2006.05.12. 10:26

Lopásgátló-ide vagy oda... Én sosem hagyom egyedül a kicsimet. Valaki mindig benne ül.

2006.05.12. 12:17

Nekem már vittek el kocsimat kétszer is mind kettő BMW először egy 325i e30 at kifigyelték /nagy alukerék16col/leültetve,sport ülések,zene,szép esztétikai megjelenés.A másik e34 525i 18coll kerék bőr belső lakk fekete
hátulján M5 felirat. az E34 be amit másodjára elvittek:gyári riasztó volt (be volt kapcsolva)egy indítás gátló (ez mindig aktiv ),volt egy rablásgátló ha gyujtáson volt vagy járt a motor 20másodperc múlva blokkolta az a benzin pumpát és dudálni kezdett ha kinyitották az ajtót vagy nem volt becsukva rendesen be sem indult a gép.és volt benne egy infrás riasztó hagos szirénával.azért rakattam bele ezeket a kütyüket mert elvitték az e30 325i met akkor ezt ne vigyék már el!Nem volt szerencsém születésnapo alkalmából reggel kinézek az ablakon és sehol a gép.ezt az érzést 2szer éltem át mondhatom nem kellemes ráadásul úgy hogy mindent megtettem az autó védelme érdekében.A védelem most a következö: vettem egy sárga
kormányra szerelhető autolock nevü szerkentyüt nagy meló kulcs nélkül levenni kihagyják a tolvajok,keresnek egy másikat ami gyorsabban elvihető.vagy még van egy másik verzió van egy gsm modul amit az ajtó nyitására mondjuk belsö világítás vagy a zárütközőn lévö kapcsolókra nem beriaszt hanem felhív rádió telefonon. A továbbiakat nem firtatom hgy szép csendben oda sétálni az illetőhöz.......

2006.05.12. 21:46

begi írta:Nem akarok pánikot kelteni......de szerintem jobb nem közzé tenni a saját verdánk védelméről bármit is........

Én tegnap lecseréltem az egész védelmi rendszert..... :kalapács :kalapács :kalapács


Igazad van!
Én sem árultam el mindent :D . Sárga színű kormány, kormány - pedál, kézifék - váltó zárak talán tényleg segítenek abban, hogy ne a tiedet válasszák.

Sepi

2006.05.13. 08:56

Így igaz úgy volt hogy vásárlok egy 740i BMW-t. Eggyik barátom oda adta tesztelgetni ha megtetszik át vállalom a részleteket... mivel két autómat már elloptak éjszakánként jobban ráfigyeltem meg nem is az én autóm jobban vigyáztam rá tiszta para volt vissza adtam és elmondtam neki ezt a dolgot.A válasza ez volt nem érdekes olyan gps van benne hogy akkor aktiválják ha már elvitték a gépet! Ne Bízz Senkiben! arany szabály :lol:

Használsz-e a gyári védelmen kívül egyebet is ?

2006.05.13. 13:31

Haveri körben jó tapasztalat, egyedi "bunkó nagy vasak"
a kormányra, pedálra. Macerás feltenni, levenni, de benéznek az ablakon
és inkább keresnek egy másikat. ( A nagy "flex" elég hangos, főleg este.)

2006.05.14. 22:52

Ezekről a "bunkó nagy kormányvasakról" van valakinek tapasztalata milyet érdemes és milyet nem?
A régi e39 embe vettem kb 3 éve egyet. Piros színű volt ha ez jelent valamit. Pesten a camponaba nagy elannal feltettem és bementem egy "megbeszélésre" Mikor kiértem észrevettem hogy a zár kulcsa sehol nincs. Valószínű valahogy kiesett a kabátom zsebéből. Na nagy tanakodás mikor jött egy srác és látva kétségbeesett arcomat megkérdezte "na mi a gáz papa?" Nem volt mit tenni elmondtam neki mire aztmondta sétáljak egyet egy cigivel. Na én kb 40mp alattszívtam el mert kicsit be voltam sz...rva a sráctól, de mire visszafordultam már szált ki a kocsiból a kezében a zárral. Igaz többet nem lehetett használni mert körbe forgott a tengelyén de legalább haza tudtam jönni és csak egy sörbe került a mutatvány. Na gondoltam ez megint csak arra volt jó hogy kínlódjak a felrakással de akinek ez a "szakmája" annak nem kihívás.
Gondolom ezekben is van több fajta de hol lehet igazán jót kapni és mennyibe kerül...

2006.05.15. 09:02

amiről én saját tapasztalattal rendelkezem az régen sárga most ezüst színben kapható Autolock nevezetü "kormány vas"ezt a gyártó garanciával adja nem lehet kinyitni autó kiállitásokon van kirakva minta darab belőle azt lehet nyúzni szabadon ha ki is lehet nyitni nagy meló keresnek másik autót.

2006.05.15. 12:15

Én fateromnak az L200 asába ilyen kombinációs cucc van, ami 3 féle lépést tartalmaz, eddig egyik haverom sem tudta elinditani és mire erre valaki rájön az már megérdemli hogy elvigye :)

2006.05.15. 20:39

Hahó!

Nekem a verdámba "csak" gyári riasztó van de az is az idegeimre megy mert állandóan nyekereg. Mindig akár naponta 5-ször is megszólal! Ha valaki nem tud valamit erre írni kitépem belöle :!: :!: :!: :evil: :evil:

2006.05.16. 10:02

Szerinetm a gyári riasztónál a belső visszapillantó tükrön van egy piros "dudor" és a tetőkárpiton középen gyári szenzortartó panel 10x15 cm es oldalán rácsozással.
Na az gyári....

2006.05.16. 17:08

Az NT. autónál azt mondták,hogy a 3-as bömösöket könnyebb ellopni,mert könnyebben lehet hozzáférni,mint az 5-ös v. 7-es sorozatnál,persze inkább legyen óvatos az ember és felelőtlenül ne hagyja ott bárhol a bömösét. :D
Hozzászólás küldése

VigLink badge