* *
Pontos idő: 2024.03.19. 08:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.15. 10:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.15. 10:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
540 írta:
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


A tágulási tartályban van a hűtőviz szintjeladó. Vedd le a tágulásit szereld ki
a jeladót (egy egyszerű úszó) takarítsd meg. Valószínű az üledéktől megszorult (alsó helyzetben) és ezért "üzen hülyeségeket".

_________________
Ãœdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.15. 18:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!! Nekem 530d m van és nekemis néha ki írja a viz szintet pedig a kiegy tartály alján ami van érzékelö azt kicseréltem!!!!!!! :evil: Legalábis nekem nem a kiegy tart ba van és nem egy uszó hanem egy elektromos érzékelö !!!!! Nyilván az évjárat különbség miatt!!!!! Gyárit tettem bele vizszint jó ,ugyhogy gözöm sincs milehet :twisted: Viszont az lehet hogy a hiba üzenet bent maradt és lehet ho ez az oka hogy mindig visszajön!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.15. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mikor letekerem a kupakot az úszó kijön teljesen,tehát nem szorul meg alsó helyzetben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.15. 20:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
540 írta:
Mikor letekerem a kupakot az úszó kijön teljesen,tehát nem szorul meg alsó helyzetben.


Bocsi akkor elektromos zavar van. (csak azért mertem ezt tippelni
mert ez sokkal gyakoribb)
Azért először a stekker körül vizsgálódnék.

_________________
Ãœdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 02:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
540 írta:
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


Szia 540!

Nézd meg a bordban, hány fokos a vízed!
Minimum 107 és 110 között kell lenni!
A klima ventilátorod megfelelöen müködik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kbhont az itt látható tagok köszönték meg: echtelevy
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 14:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem akkor jelezte,hogy nem megfelelő a hűtőviz szintje, amikor a fagyállóm nem volt megfelelő. (Túl híg volt) A teljes hűtőfolyadék lecserélése után nem jelezte többé ezt a problémát. Próbáljátok meg a hűtőkupakot óvatosan kicsit megnyitni amikor a hibaüzenet megjön és kiengedni egy kis gőzt.Nekem ezután a gyujtás levétel és ismételt ráadást követően amíg a motor meleg volt nem írta ki, hogy alacsony a vízszint. (Nagyon vigyázzatok a kupak megnyitásánál, mert leforrázhatjátok magatokat.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 15:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
Nekem akkor jelezte,hogy nem megfelelő a hűtőviz szintje, amikor a fagyállóm nem volt megfelelő. (Túl híg volt) A teljes hűtőfolyadék lecserélése után nem jelezte többé ezt a problémát. Próbáljátok meg a hűtőkupakot óvatosan kicsit megnyitni amikor a hibaüzenet megjön és kiengedni egy kis gőzt.Nekem ezután a gyujtás levétel és ismételt ráadást követően amíg a motor meleg volt nem írta ki, hogy alacsony a vízszint. (Nagyon vigyázzatok a kupak megnyitásánál, mert leforrázhatjátok magatokat.)


Szerinem a fagyálló töménységét nem nagyon méri ez a szenzor csak a szintjét, akár bodzaszörp is lehetne benne (Ne legyen igazam....). A kupak levétele meleg benzines motornál pedig valóban necces mert piszok kemény a nyomás, szerintem a légtelenítő csavar kevésbé veszélyes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 18:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
540 írta:
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


Szia 540!

Nézd meg a bordban, hány fokos a vízed!
Minimum 107 és 110 között kell lenni!
A klima ventilátorod megfelelöen müködik?
Sziasztok! kbhont A 30d nek kb hányfokosnak kéna lenni??????? mert nekem a bord 75-80 úgy hogy az óra vagy tök középen vagy egy mutatónyit a hideg fele van!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 18:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
laci03 írta:
Nekem akkor jelezte,hogy nem megfelelő a hűtőviz szintje, amikor a fagyállóm nem volt megfelelő. (Túl híg volt) A teljes hűtőfolyadék lecserélése után nem jelezte többé ezt a problémát. Próbáljátok meg a hűtőkupakot óvatosan kicsit megnyitni amikor a hibaüzenet megjön és kiengedni egy kis gőzt.Nekem ezután a gyujtás levétel és ismételt ráadást követően amíg a motor meleg volt nem írta ki, hogy alacsony a vízszint. (Nagyon vigyázzatok a kupak megnyitásánál, mert leforrázhatjátok magatokat.)


Szerinem a fagyálló töménységét nem nagyon méri ez a szenzor csak a szintjét, akár bodzaszörp is lehetne benne (Ne legyen igazam....). A kupak levétele meleg benzines motornál pedig valóban necces mert piszok kemény a nyomás, szerintem a légtelenítő csavar kevésbé veszélyes.


Csak a tapasztalataimat írtam le. Én sem értem pontosan, hogyan működik, de állítolag lehetséges, hogy a kiegyenlítőtartályban lévő érzékelő téves jeleket kap ha nem megfelelő a hűtőfolyadék. Nálam a folyadék cseréje óta nem jelentkezett a probléma, előtte pedig rendszeres volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 18:44 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nem lehet hogy levegős a rendszer?És légteleniteni kellene.És ez megoldódot a cserénél :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 19:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
nem lehet hogy levegős a rendszer?És légteleniteni kellene.És ez megoldódot a cserénél :!:


Lehet, hogy igazad van, de próbáltuk légteleníteni többször is eredménytelenül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 21:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerinem a fagyálló töménységét nem nagyon méri ez a szenzor csak a szintjét, akár bodzaszörp is lehetne benne (Ne legyen igazam....). A kupak levétele meleg benzines motornál pedig valóban necces mert piszok kemény a nyomás, szerintem a légtelenítő csavar kevésbé veszélyes.[/quote]

Csak a tapasztalataimat írtam le. Én sem értem pontosan, hogyan működik, de állítolag lehetséges, hogy a kiegyenlítőtartályban lévő érzékelő téves jeleket kap ha nem megfelelő a hűtőfolyadék. Nálam a folyadék cseréje óta nem jelentkezett a probléma, előtte pedig rendszeres volt.[/quote]

Én is, félre ne értsd! Kb egy hónapi szívtam a vízzel miután összeraktam a motoromat és nálam is a légtelenítéssel volt a gond, forraltam állandóan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 21:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
kbhont írta:
540 írta:
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


Szia 540!

Nézd meg a bordban, hány fokos a vízed!
Minimum 107 és 110 között kell lenni!
A klima ventilátorod megfelelöen müködik?
Sziasztok! kbhont A 30d nek kb hányfokosnak kéna lenni??????? mert nekem a bord 75-80 úgy hogy az óra vagy tök középen vagy egy mutatónyit a hideg fele van!!!!

Szia Dcs73!

Nem vagyok egy nagy dizus, de az "Anisits" féle nagynyomású motorok, szerintem mind 100c fok körül mennek!
A 75c biztos hogy kevés.
Utána nézek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 23:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="kbhont"][quote="dcs73"][quote="kbhont"][quote="540"]Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor[/quote]

Szia 540!

Nézd meg a bordban, hány fokos a vízed!
Minimum 107 és 110 között kell lenni!
A klima ventilátorod megfelelöen müködik?[/quote] Sziasztok! kbhont A 30d nek kb hányfokosnak kéna lenni??????? mert nekem a bord 75-80 úgy hogy az óra vagy tök középen vagy egy mutatónyit a hideg fele van!!!![/quote]
Szia Dcs73!

Nem vagyok egy nagy dizus, de az "Anisits" féle nagynyomású motorok, szerintem mind 100c fok körül mennek!
A 75c biztos hogy kevés.
Utána nézek![/quote]
LÉgyszi ha megoldható nézz utána köszi!!! de akkor azért még azt megkérdezném hogy az óra mi a f szt keres az üzemi hőfokon???????megugye ez azt is felveti hogy sokallom amenyit eszik a gép, pedig finoman hajtom tényleg, igaz hogy elég sokat indítok de a 10 litykót beveszi, nameg ugye a termosztátok is átlagbann ojan 85C körül nyitanak!!!!!! tehát a motor nemüzem meleg amitöl a fogyasztás megnöhet!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 23:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:
kbhont írta:
540 írta:
Sziasztok!

540i-m van és állandóan kiirja,hogy ellenőrizzem a hűtővizet.A hőfok rendben a mennyisége is megfelelő.??????
Várom az ötlataiteket!
Előre is köszönöm!
Viktor


Szia 540!

Nézd meg a bordban, hány fokos a vízed!
Minimum 107 és 110 között kell lenni!
A klima ventilátorod megfelelöen müködik?
Sziasztok! kbhont A 30d nek kb hányfokosnak kéna lenni??????? mert nekem a bord 75-80 úgy hogy az óra vagy tök középen vagy egy mutatónyit a hideg fele van!!!!

Szia Dcs73!

Nem vagyok egy nagy dizus, de az "Anisits" féle nagynyomású motorok, szerintem mind 100c fok körül mennek!
A 75c biztos hogy kevés.
Utána nézek!

LÉgyszi ha megoldható nézz utána köszi!!! de akkor azért még azt megkérdezném hogy az óra mi a f szt keres az üzemi hőfokon???????megugye ez azt is felveti hogy sokallom amenyit eszik a gép, pedig finoman hajtom tényleg, igaz hogy elég sokat indítok de a 10 litykót beveszi, nameg ugye a termosztátok is átlagbann ojan 85C körül nyitanak!!!!!! tehát a motor nemüzem meleg amitöl a fogyasztás megnöhet!!!


Feltétlen nézd meg az elektronika hány fokosnak látja, aztán ráérünk gondolkodni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 00:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 00:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Bord titkos menü!
7.0 menü! KTMP


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 00:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
dcs73 írta:
Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Bord titkos menü!
7.0 menü! KTMP

Hát innét mondtam hogy 80c körüli itt néztem énis!!!! :D
Baszus egyszerüenn nemtudlak felvenni az MSN re beirjahogy megtörtént és nemvagy meg :evil: egyépként szoktad használni??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 16:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:
Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Bord titkos menü!
7.0 menü! KTMP

Hát innét mondtam hogy 80c körüli itt néztem énis!!!! :D
Baszus egyszerüenn nemtudlak felvenni az MSN re beirjahogy megtörtént és nemvagy meg :evil: egyépként szoktad használni??


Szia Csaba!

Megnéztem! A 3D termosztátja 87c' -on nyit.
Tehát az üzemi 88c'!
A 80-85 kevés!
Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator