2019.12.08. 14:21
Rich39 írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó, és sedan
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!
2019.12.09. 12:55
Rich39 írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó, és sedan
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!
2020.02.05. 10:21
2020.02.05. 14:54
Szerintem nezd at a testkabeleket.NagySándor írta:Sziasztok,
érdekes jelenség történt ma. Gyújtásra raktam az autót minden jó, de indításnál elment minden, mintha lekötöttük volna az akksit.
Többszöri próbálkozásra is semmi áram sehol.
Rátettünk egy bikakábelt elől, minden visszajött. Azóta is tökéletesen működik minden.
Biztos hogy nem az akksi merült le. Diagra még nem tettem.
Ilyen még soha nem volt. Járt már így valaki?
2020.02.07. 13:26
morv írta:Szerintem nezd at a testkabeleket.NagySándor írta:Sziasztok,
érdekes jelenség történt ma. Gyújtásra raktam az autót minden jó, de indításnál elment minden, mintha lekötöttük volna az akksit.
Többszöri próbálkozásra is semmi áram sehol.
Rátettünk egy bikakábelt elől, minden visszajött. Azóta is tökéletesen működik minden.
Biztos hogy nem az akksi merült le. Diagra még nem tettem.
Ilyen még soha nem volt. Járt már így valaki?
2020.02.11. 21:14
2020.03.13. 09:27
2020.03.13. 09:36
Talan LCM vagy gyujtaskapcsolo, de hamarosan a nalam tapasztaltabbak is hozzaszolnak a dologhoz.ls66 írta:Különösebb előzmény nélkül az alábbi hibát tapasztaltuk 2002-es, E39, Turing autónkon:
Észrevettük, hogy álló, lezárt helyzetben működik a jobb oldali hátsó, helyzetjelző.
Ha rá adtam a "gyújtást", elindult a jobb oldali index, pedig a kapcsoló középső állásban volt.
A próbálgatás közben elég rapszodikusan működött az index:
Jellemzően, ha balra kapcsoltam, akkor a bal oldali működött, de ha középállásban, vagy jobbra akartam jelezni, akkor jobbra indexelt és most is ez a helyzet. De volt olyan, amikor balnál balra, közép állásban, jobbra, jobb állásban pedig megint balra indexelt (!). Idő közben megszűnt az a jelenség, hogy gyújtás nélkül mennének a jobb oldali helyzetjelzők.
Az akkumulátor sarut levettem, visszatettem, de a helyzet nem változott.
Mi lehet a jelenség oka?
2020.04.14. 15:59
2020.07.14. 18:00
2020.07.14. 18:13
Huzd ki a biztit es tedd vissza, par napja nekem nem volt muszerfalam, kimerve a biztik jok voltak, viszont a csatlakozas el volt oxidalodva. Egy ki es vissza megoldotta a dolgot.mitra7 írta:Sziasztok! Nem működik a Szivargyújtó (changing socket) ÉS a Szépitkező tükör világítás (courtesy mirror illumination) ami elvileg az anyós ülésnél a biztosíték táblában egyértelműen a 39-es mindkettő. Rámérve viszont itt nincs szakadás, jó a biztosíték. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Írták még valahol a csomagtartóban az első szivargyújtóra az 52-est, de nekem az üres. Valami ötlet esetleg hol mehetett ki? Minden más oké.
2020.07.14. 19:03
morv írta:Huzd ki a biztit es tedd vissza, par napja nekem nem volt muszerfalam, kimerve a biztik jok voltak, viszont a csatlakozas el volt oxidalodva. Egy ki es vissza megoldotta a dolgot.mitra7 írta:Sziasztok! Nem működik a Szivargyújtó (changing socket) ÉS a Szépitkező tükör világítás (courtesy mirror illumination) ami elvileg az anyós ülésnél a biztosíték táblában egyértelműen a 39-es mindkettő. Rámérve viszont itt nincs szakadás, jó a biztosíték. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Írták még valahol a csomagtartóban az első szivargyújtóra az 52-est, de nekem az üres. Valami ötlet esetleg hol mehetett ki? Minden más oké.
2020.07.14. 19:38
Mikor hasznaltad utoljara a szivargyujtot? Ott is lehetnek oxidacios gondok, tekerd korbe a bedugott dolgot.mitra7 írta:morv írta:Huzd ki a biztit es tedd vissza, par napja nekem nem volt muszerfalam, kimerve a biztik jok voltak, viszont a csatlakozas el volt oxidalodva. Egy ki es vissza megoldotta a dolgot.mitra7 írta:Sziasztok! Nem működik a Szivargyújtó (changing socket) ÉS a Szépitkező tükör világítás (courtesy mirror illumination) ami elvileg az anyós ülésnél a biztosíték táblában egyértelműen a 39-es mindkettő. Rámérve viszont itt nincs szakadás, jó a biztosíték. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Írták még valahol a csomagtartóban az első szivargyújtóra az 52-est, de nekem az üres. Valami ötlet esetleg hol mehetett ki? Minden más oké.
Köszönöm ez remek ötlet; megyek megcsiszolom az érintkezőket.
frissítés: félsiker. A 'Szépitkező tükör világítás' megjavult, de érdekes módon a szivargyújtó még mindig nem jó. Annak hol lehet vajon még biztosítéka?
2020.07.14. 19:46
Valóban elég ritkán használom. Forgattam körbe-körbe egy telefontöltőt benne, de még megcsiszolom akkor pluszban, köszönöm. A multiméter nem mutatott semmit, pedig elég jól odanyomtam a hegyét. Máshol akkor nem tudsz biztosítékról ami bezavarhatna?morv írta:Mikor hasznaltad utoljara a szivargyujtot? Ott is lehetnek oxidacios gondok, tekerd korbe a bedugott dolgot.mitra7 írta:morv írta:Huzd ki a biztit es tedd vissza, par napja nekem nem volt muszerfalam, kimerve a biztik jok voltak, viszont a csatlakozas el volt oxidalodva. Egy ki es vissza megoldotta a dolgot.mitra7 írta:Sziasztok! Nem működik a Szivargyújtó (changing socket) ÉS a Szépitkező tükör világítás (courtesy mirror illumination) ami elvileg az anyós ülésnél a biztosíték táblában egyértelműen a 39-es mindkettő. Rámérve viszont itt nincs szakadás, jó a biztosíték. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Írták még valahol a csomagtartóban az első szivargyújtóra az 52-est, de nekem az üres. Valami ötlet esetleg hol mehetett ki? Minden más oké.
Köszönöm ez remek ötlet; megyek megcsiszolom az érintkezőket.
frissítés: félsiker. A 'Szépitkező tükör világítás' megjavult, de érdekes módon a szivargyújtó még mindig nem jó. Annak hol lehet vajon még biztosítéka?
2020.12.14. 20:32
2020.12.31. 14:48
mitra7 írta:Valóban elég ritkán használom. Forgattam körbe-körbe egy telefontöltőt benne, de még megcsiszolom akkor pluszban, köszönöm. A multiméter nem mutatott semmit, pedig elég jól odanyomtam a hegyét. Máshol akkor nem tudsz biztosítékról ami bezavarhatna?morv írta:Mikor hasznaltad utoljara a szivargyujtot? Ott is lehetnek oxidacios gondok, tekerd korbe a bedugott dolgot.mitra7 írta:morv írta:Huzd ki a biztit es tedd vissza, par napja nekem nem volt muszerfalam, kimerve a biztik jok voltak, viszont a csatlakozas el volt oxidalodva. Egy ki es vissza megoldotta a dolgot.mitra7 írta:Sziasztok! Nem működik a Szivargyújtó (changing socket) ÉS a Szépitkező tükör világítás (courtesy mirror illumination) ami elvileg az anyós ülésnél a biztosíték táblában egyértelműen a 39-es mindkettő. Rámérve viszont itt nincs szakadás, jó a biztosíték. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Írták még valahol a csomagtartóban az első szivargyújtóra az 52-est, de nekem az üres. Valami ötlet esetleg hol mehetett ki? Minden más oké.
Köszönöm ez remek ötlet; megyek megcsiszolom az érintkezőket.
frissítés: félsiker. A 'Szépitkező tükör világítás' megjavult, de érdekes módon a szivargyújtó még mindig nem jó. Annak hol lehet vajon még biztosítéka?
frissítés: megcsiszoltam, de nem mérhető feszültség a szivargyújtónál (gyújtás ráadva) és a töltő sem működik vele. Ha a lámpa megy, akkor a karimája világít, de belül semmi. Valahol lennie kell még ehhez egy biztosítéknak.
2020.12.31. 15:57
2021.01.07. 20:23
2021.01.11. 07:42
Genesis8 írta:Üdvözlet!
A problémám (az autómé a következő: vibrál a műszercsoport háttérvilágítása, vagy nem is világít. A fényerő szabályzóra nem mindig reagál, van, hogy csak a nyomógombok fényerejét szabályozza, az óracsoportét nem. Mindezt megkeverve, össze vissza produkálja. Találkozott valaki ilyen jelenséggel?
2021.01.12. 22:34
Bandi1978 írta:Genesis8 írta:Üdvözlet!
A problémám (az autómé a következő: vibrál a műszercsoport háttérvilágítása, vagy nem is világít. A fényerő szabályzóra nem mindig reagál, van, hogy csak a nyomógombok fényerejét szabályozza, az óracsoportét nem. Mindezt megkeverve, össze vissza produkálja. Találkozott valaki ilyen jelenséggel?
Lehet kontakthiba a csatlakozóknál vagy a szabályzóban.
Csatlakozókat meg kell mozgatni.
Vagy szerezni egy bontott fényerőszabályzó kapcsolót és kicserélni.