2017.05.02. 14:12
atesz155 írta:BMWFUN írta:Üdv Urak!
Még mindig küzdök a JH szintező szenzorommal.
Egy ideje panaszkodik a CC, hogy a szintező inaktív. Ráolvasás, a JH szenzor nem kap delejt a hibatárolóban és az online tesztben sem.
A bal oldalon jelzi a kb 2,5V-ot a jobbon folyamatos 0V.
A csati nem látszik oxidosnak, de azért kapott kenést, a kábelen nem látni sérülést.
Ma kapott egy új Febi szenzort (THX to bendegúz! ), de a helyzet nemigazán változott.
Az érdekes az, hogy a hátulja rendesen áll, korrigál, ha kell, a két sárvédőívnél kb megegyzik a magasság sík terepen, ha egyenetlen, akkor hozzáigazítja az elejének megfelelően....
Lecsatlakoztattam a vezérlőt is, de ott sem látok oxidot, a biztik rendben vannak...
Talán már csak a méregetés jöhet szóba, de azt csak valami WDS guru segítségével tudom...
Nézd csak, ez kell neked, ha a fényszóród automata szintezős
Ha pedig a nem, akkor ez alapján méricskélj:
2017.05.03. 19:07
2017.05.05. 20:58
2017.05.05. 21:15
BaloghImre83 írta:Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat!
2017.05.06. 01:17
BaloghImre83 írta:Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat!
2017.05.06. 08:36
Gavrose írta:BaloghImre83 írta:Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat!
Először nézd végig a biztosíték táblát. Anno nekem is leállt így a tds-em és csak egy biztosítékot kellett cserélni, azt hiszem a 20-as körül valamelyiket.
2017.05.06. 08:38
Gallaca írta:BaloghImre83 írta:Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat!
Tds név egyenlő az elhasznált gyújtáskapcsolóval, megdöglött motorvezérlővel. Esetleg padlóban lakó beázott, berozsdásodott biztosítékokkal. Biztiellenőrzést pedig már írták.
2017.05.15. 17:44
2017.05.19. 08:19
2017.09.11. 17:42
2017.09.11. 19:46
mohos88 írta:Sziasztok,
A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Peti (Tata)
2017.09.11. 20:04
Imco írta:mohos88 írta:Sziasztok,
A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Peti (Tata)
Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.
2017.09.11. 20:24
mohos88 írta:Imco írta:mohos88 írta:Sziasztok,
A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Peti (Tata)
Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.
3 és fél éve vettem így a kocsit és idáig működött a gps, a rádió és még a dvd lejátszó is ami rá van kötve... de az utóbbi hetekben azt játszotta h szólt a zene aztán a hang elment, bekapcsoló narancs led égett aztán az is kialudt, ezután nem lehetett bekapcsolni a rádiót, saru le újraindítás után jó lett (de nem mindig), olyat is csinált h a board computer inaktív (halványan írta) lett menet közben és ilyenkor leállítás után bekapcsolva maradt az egész és égett a féklámpa is, de volt h a tolató lámpával együtt, rendszertelenül játszotta ezt velem, de mostanra már a kép se jön be az egészen és a fent leírt problémák is rendszertelenül jelentkeznek.
2017.09.11. 20:32
Gallaca írta:mohos88 írta:Imco írta:mohos88 írta:Sziasztok,
A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Peti (Tata)
Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.
3 és fél éve vettem így a kocsit és idáig működött a gps, a rádió és még a dvd lejátszó is ami rá van kötve... de az utóbbi hetekben azt játszotta h szólt a zene aztán a hang elment, bekapcsoló narancs led égett aztán az is kialudt, ezután nem lehetett bekapcsolni a rádiót, saru le újraindítás után jó lett (de nem mindig), olyat is csinált h a board computer inaktív (halványan írta) lett menet közben és ilyenkor leállítás után bekapcsolva maradt az egész és égett a féklámpa is, de volt h a tolató lámpával együtt, rendszertelenül játszotta ezt velem, de mostanra már a kép se jön be az egészen és a fent leírt problémák is rendszertelenül jelentkeznek.
Gyújtáskapcsoló, műszercsoport, beázás, bármi lehet. De a K-busz hiba ott van.
2017.09.28. 13:34
2017.09.29. 06:01
NagySándor írta:Urak, a hátsó ablakok reléje hol található? Egyszerre állt meg mind a két hátsó villanyablak. Ezzel egyidőben kiégett a csomagtérnyitó biztosítéka. Azt kicseréltem azóta jó, de az elektromos ablakok biztijei mind jók voltak, ezért relére tippelek.
2017.09.29. 11:32
Jerry írta:NagySándor írta:Urak, a hátsó ablakok reléje hol található? Egyszerre állt meg mind a két hátsó villanyablak. Ezzel egyidőben kiégett a csomagtérnyitó biztosítéka. Azt kicseréltem azóta jó, de az elektromos ablakok biztijei mind jók voltak, ezért relére tippelek.
Hali!
Ha tippelőset játszunk, akkor én GM (General Module) hibára fogadnék. Az általad keresett hátsó ablak reléi is ebben vannak integrálva.
2017.12.10. 19:12
2017.12.10. 20:06
Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..
2017.12.10. 20:33
Gallaca írta:Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..
Gyújtáskapcsoló.