* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
Van egy érdekes hiba, amit mindig kidob a diag:
Kép
Kép
Mindkét tükröt lehet minden irányba állítani. Úgy sejtem lehet köze hozzá, hogy az ajtón a tükör- és ablakemelőgombok panelja eléggé fel szokott melegedni.
Ti hogy keresnétek a hibát?

A memóriás tükör pozícióérzékelő potija van megpusztulva, vagy a kábele. Ettől működik a tükör, csak a memóriafunkció nem. Esetleg lehet rossz a panel is...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 21:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
Folyamatosan ég a tolatólámpám, mi lehet a baj?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 15:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
3305518 írta:
Sziasztok,
Folyamatosan ég a tolatólámpám, mi lehet a baj?


Elromlott :shoot

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.02. 09:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem találtam megfelelő topicot,ezért írom ide.
Szert tettem egy gyári horogra touringhoz. De az elektromos résznél van néhány csatlakozó-gondolom ezek mennek a lámphoz stb,viszont van néhány kábel ami van de nincs rajt csatl.az eladó szerint az a kötegbe megy,és nem bontotta ki a köteget végig...
A kérdésem az lenne,hogy mire vannak rákötve ezet a vezetékek? Tudja valaki? Ill.kaptam hozzá egy kis dobozt benne valami áramkör,ami kell a kocsihoz,de elképzelhető,hogy ez korábbi tipushoz való.És mivel az enyém hátul ledes,így nem biztos,hogy működni fog. Szerelt már valaki ilyet ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.02. 11:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:
Nem találtam megfelelő topicot,ezért írom ide.
Szert tettem egy gyári horogra touringhoz. De az elektromos résznél van néhány csatlakozó-gondolom ezek mennek a lámphoz stb,viszont van néhány kábel ami van de nincs rajt csatl.az eladó szerint az a kötegbe megy,és nem bontotta ki a köteget végig...
A kérdésem az lenne,hogy mire vannak rákötve ezet a vezetékek? Tudja valaki? Ill.kaptam hozzá egy kis dobozt benne valami áramkör,ami kell a kocsihoz,de elképzelhető,hogy ez korábbi tipushoz való.És mivel az enyém hátul ledes,így nem biztos,hogy működni fog. Szerelt már valaki ilyet ?

Én ez alapján kötöttem be nemrég: http://www.unofficialbmw.com/images/e39 ... _hitch.pdf, elég részletes leírás.
A gyári kötegen a bal oldali fények jelét a jobb oldali küszöbnél az A, és B oszlop közti résznél található elosztóról veszi, sokkal egyszerűbb, ha a túloldalhoz hasonlóan ezt is a hátsó lámpánál teszed meg. A boncolást így sem úszod meg :lol: , az LCM-be mindenképp előre kell vinned egy szálat.
A kis fehér doboz a vezérlője, ha vontatsz az autóval letiltja a tolatóradart, tolatólámpát, a ködzárófényt, és hiba üzenetet küld a műszercsoportra ha valamelyik fényjelzés nem működik az utánfutón.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 23:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.03. 20:39
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Lenne egy olyan probléma, hogy a műszercsoport 50km/h nál 190 et mutat ha megállok akkor pedig megállás után 1mp később er le nullára. A titkos menu testnél az első körben eggyütt mennek a műszerek a második körnél viszont a fordulatszám mérő 6ezernel megakad a sebesség mérő pedig tulfordul függőlegesig. A valtohiba jelzőfeny pedig hol vilagit hol nem. Tudnatok segiteni hogy megtudom e oldani egyedul? Elore is koszonom E39 523i 1995/12


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.14. 01:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
T. Márkatársak,

Talán ide fér be legjobban:

gondolom felvillanó légzsáklámpával már többen találkoztatok, nálam csak amikor a jobb 1-ben ülnek, és valóban: a diag. anyósoldali foglaltságérzékelő hibát ír, azaz nyilván elszakadt benne valahol.

Mivel nincs kedvem szétszedni az egész ülés szerkezetét, vVettem egy ilyen ülésfoglaltság érzékelő emulátort, a kérdésem csak annyi, hogy ennek a beépítéséhez ki kell szedni az ülést (4 db torx a síneken), és az ülés az aljára, a csatlakozóhoz kell beépíteni?

Kép

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.14. 14:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
T. Márkatársak,

Talán ide fér be legjobban:

gondolom felvillanó légzsáklámpával már többen találkoztatok, nálam csak amikor a jobb 1-ben ülnek, és valóban: a diag. anyósoldali foglaltságérzékelő hibát ír, azaz nyilván elszakadt benne valahol.

Mivel nincs kedvem szétszedni az egész ülés szerkezetét, vVettem egy ilyen ülésfoglaltság érzékelő emulátort, a kérdésem csak annyi, hogy ennek a beépítéséhez ki kell szedni az ülést (4 db torx a síneken), és az ülés az aljára, a csatlakozóhoz kell beépíteni?

Kép

Előre is köszönöm!


Azt ugye tudod, hogy ezzel aláírod azt, hogy jobb esetben balesetnél nyílni fog az anyós oldali légzsák, illetve, hogy rosszabb esetben nem fog egy légzsákod se nyílni? Ezen emulátorokkal kapcsolatban nincs konkrét tapasztalat, tehát egy veszélyes játéknak teszed ki saját magad és esetleges utasaid testi épségét :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.14. 14:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Azt ugye tudod, hogy ezzel aláírod azt, hogy jobb esetben balesetnél nyílni fog az anyós oldali légzsák, illetve, hogy rosszabb esetben nem fog egy légzsákod se nyílni? Ezen emulátorokkal kapcsolatban nincs konkrét tapasztalat, tehát egy veszélyes játéknak teszed ki saját magad és esetleges utasaid testi épségét :D



Azt tudom, hogy mindig foglaltságot fog jelezni az ülés, tehát a jobb oldal akkor is nyílik, ha nem ül senki (felesleges anyagi károkat okozva ezzel)
De bevallom, ez nem érdekel annyira, ha légzsáknyílós baleset van, akkor az autó sorsa egyáltalán nem érdekel..., ha a benne ülők megúszták, akkor azért, ha nem úszták, akkor azért...

Éppen ezért nem értem, miért NE nyílna ettől a bal1 ? A jobb oldalon innentől úgymond mindig ülnek, a balon értelemszerűen mindig ül vezető, a rendszer nem jelez hibát*, miért ne nyílna bármi is?

* ha beépítése után a rendszer hibát jelez, vagy egy idő után újra előjön a hibalámpa / hibakód, akkor nyilván más a helyzet, akkor menni kell tovább és tovább, amíg nem jelez.
A passzív biztonsági rendszereknek működni kell..., incl. légzsáknak nyílnia kell...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 15:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tudtok valahol pest megye környékén olyan gurut aki ért a villamossághoz esetleg ilyen, olyan, amolyan programozáshoz?:)

A beteg egy 97-es TDS Touring.

A probléma a következő. Világít a piros felkiáltó jel a műszerfalon. Néha eltűnik,de általában világít rendíthetetlenül. Tönkrement az eredeti LCM modulom. Nem jelzett már semmit, ha esetleg valamelyik izzó kiégett és folyamatosan világítottak a fényszóróim. Ki lett cserélve egy ugyanolyan sorozatszámú LCM modulra csak az SW szám tér el. Az enyém SW3.1 volt ez pedig SW3.2. Ki lett cserélve meggyógyult a fényszóró, meggyógyult a hibás izzók kijelzése. Valami programozás is történt. Azt hiszem annyi,hogy az alvázszám meg a km óra állás lett beleírva. Na azóta míg nem kapcsolom fel a xenonokat kidobja mintha ki lenne égve a két első izzó, ahogy felkapcsolom eltűnik. Ami tartósan hiba a jobb hátsó izzó kiégés hibája. Minden hátsó izzóm világít, nincs vele gond. Most,hogy mélyebben utána olvastam az a harmadik féklámpa hibáját jelzi, jelezheti.

A harmadik féklámpám villog sokszor,rapszodikusan,de villog. Fel fel villan egy pillanatra. Ha nyomom a fékpedált világít rendesen,ahogyan kell,de amúgy nagyon sokszor csak fel fel villan. Raktam már fel másik harmadik féklámpát azzal is ugyanezt csinálja. Van egy olyan tippem,hogy a piros felkiáltó jel és a jobb hátsó izzó hiba is emiatt világít a műszerfalon.

Gépre lett téve az LCM modul csere után és egy hibát jelzett a program. Egészen pontosan: 16(022) WIRE HVAC (LRA) potentiometer open circuit.

Valakinek ötlet, tapasztalat? Esetleg olyan valaki aki tudná orvosolni a hibát? Múltkor párom ment a kocsival én meg utána és azért zavaró,mikor a pályán mész és fel fel villan a féklámpa...nem akarom tovább ijesztgetni a jó népet:)

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ãœdv.:

Oleez


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 17:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.24. 14:03
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Téglás
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem a napokban: ahogy bekapcsolom a sofőr oldali ülés fűtést, felvillan a visszajelző fény a gombon, majd egy másodperc múlva el is alszik, és nem melegít semmit. Valakinek valami ötlet esetleg? Vagy járt e valaki hasonló képen?
Amúgy az alany egy 96-os 20i sedan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
razzia946 írta:
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem a napokban: ahogy bekapcsolom a sofőr oldali ülés fűtést, felvillan a visszajelző fény a gombon, majd egy másodperc múlva el is alszik, és nem melegít semmit. Valakinek valami ötlet esetleg? Vagy járt e valaki hasonló képen?
Amúgy az alany egy 96-os 20i sedan.

Valami hibát jelezhet.
Nállam talán test hiba volt és akkor villogot a 3 led.
De, rég volt és az enyém faces.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
razzia946 írta:
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem a napokban: ahogy bekapcsolom a sofőr oldali ülés fűtést, felvillan a visszajelző fény a gombon, majd egy másodperc múlva el is alszik, és nem melegít semmit. Valakinek valami ötlet esetleg? Vagy járt e valaki hasonló képen?
Amúgy az alany egy 96-os 20i sedan.


Véletlenül az övfeszítő nincs eldurranva, nem buherált?
Láttam már ugyanilyen jelenséget Mercin, ott azzal volt összefüggésben, miután egy villanyász megbuherálta....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.06. 07:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.19. 20:42
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép szép reggelt mindenkinek ! Egy kis segítség kellene, hogy tudná-e valaki, hogy a főtengely jeladó motortérben lévő csatlakozójánál 1,2 és 3 csatlakozó tüskéinél, gyújtásra milyen feszültséget lehet mérni ? Az ok hogy egyik a test, gondolom egyik a 12V de a fennmaradó ágon kell-e mérni valami feszültséget ? Jól jönne, ha valaki tudná, vagy ha éppen javításában van az autójával,akkor rá tudna mérni. Köszönöm előre is !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.06. 08:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hektor írta:
Szép szép reggelt mindenkinek ! Egy kis segítség kellene, hogy tudná-e valaki, hogy a főtengely jeladó motortérben lévő csatlakozójánál 1,2 és 3 csatlakozó tüskéinél, gyújtásra milyen feszültséget lehet mérni ? Az ok hogy egyik a test, gondolom egyik a 12V de a fennmaradó ágon kell-e mérni valami feszültséget ? Jól jönne, ha valaki tudná, vagy ha éppen javításában van az autójával,akkor rá tudna mérni. Köszönöm előre is !

Jó reggelt!
Töltsd ki az adatlapod lakhellyel együtt! Könyebben találhatsz segítséget.
A 3. a bus lehet, de inkább diaggal próbálkozz méregetés helyett!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.06. 11:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.19. 20:42
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Hektor írta:
Szép szép reggelt mindenkinek ! Egy kis segítség kellene, hogy tudná-e valaki, hogy a főtengely jeladó motortérben lévő csatlakozójánál 1,2 és 3 csatlakozó tüskéinél, gyújtásra milyen feszültséget lehet mérni ? Az ok hogy egyik a test, gondolom egyik a 12V de a fennmaradó ágon kell-e mérni valami feszültséget ? Jól jönne, ha valaki tudná, vagy ha éppen javításában van az autójával,akkor rá tudna mérni. Köszönöm előre is !

Jó reggelt!
Töltsd ki az adatlapod lakhellyel együtt! Könyebben találhatsz segítséget.
A 3. a bus lehet, de inkább diaggal próbálkozz méregetés helyett!


Köszönöm hogy válaszoltál ! Az adatlapom úgy emlékszem ki volt töltve, valószínűleg mivel régen voltam belépve ( erről emailt is kaptam ) törlődött. Most meg hiába töltöm ki, nem tudom elküldeni. Értem, hogy méregetés helyett diagnosztika kell, akkor úgy mondanám, a diag eredménye miatt kérdeztem ezt. Kicsit bonyolultabb ettől az egyszerűnek tűnő kérdéstől az egész sztori, és nem akartam egy egész oldalt teleírni a problémámmal.
Se baj.. megoldom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.27. 19:18
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Iron County
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok egy eléggé bosszantó problémához kérnem a segítségeteket! A tünet:. Reggelre nem zárt be a vezető oldali ajtó, kinyitottam kulccsal boltba el lezár, utána az első kettő ajtó nem nyílt ki, hátulról be haza utána működött rendesen (zár-nyit gombbal) még az nap délután megint elmentem de megint nem nyílt ki az első kettő ajtó, internet- go bontó gm modul, na 2 bontottal se reagált semmire de kulccsal sikerült kinyitni a vezető oldalt. És meg hogy jobb legyen a kedvem elkezdett szarakodni az el ablak mindenhol, ekkor vezető oldali ajtó szét, zár ki átnéz motor megmozgat mik.kapcsolókat is minden jónak tűnt, amikor visszatettem a zárnak a kis stekkerét kinyílt az utas oldal de rövidre rá a napfénytető kezdett magától mozogni, meg egy kis huzavona után a csomi zárral zár-nyit a vezető oldalon kívül minden, de kulcsra(gombnyomásra) semmi csak a csomagtartót nyitja. És végül az ablakok működnek de a vezető oldalról csak azt lehet irányítani az utas ablakokat nem, minden utas csak a sajátját azt tudja. Bontóstól kertem komplett zárat és kábel kötetet a vezetőoldali ajtóhoz. Remélem ezzel megoldódik ha esetleg valakinek lenne tippje azt megköszönném bocsi a litániáért :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 12:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakker 525TDS írta:
Sziasztok egy eléggé bosszantó problémához kérnem a segítségeteket! A tünet:. Reggelre nem zárt be a vezető oldali ajtó, kinyitottam kulccsal boltba el lezár, utána az első kettő ajtó nem nyílt ki, hátulról be haza utána működött rendesen (zár-nyit gombbal) még az nap délután megint elmentem de megint nem nyílt ki az első kettő ajtó, internet- go bontó gm modul, na 2 bontottal se reagált semmire de kulccsal sikerült kinyitni a vezető oldalt. És meg hogy jobb legyen a kedvem elkezdett szarakodni az el ablak mindenhol, ekkor vezető oldali ajtó szét, zár ki átnéz motor megmozgat mik.kapcsolókat is minden jónak tűnt, amikor visszatettem a zárnak a kis stekkerét kinyílt az utas oldal de rövidre rá a napfénytető kezdett magától mozogni, meg egy kis huzavona után a csomi zárral zár-nyit a vezető oldalon kívül minden, de kulcsra(gombnyomásra) semmi csak a csomagtartót nyitja. És végül az ablakok működnek de a vezető oldalról csak azt lehet irányítani az utas ablakokat nem, minden utas csak a sajátját azt tudja. Bontóstól kertem komplett zárat és kábel kötetet a vezetőoldali ajtóhoz. Remélem ezzel megoldódik ha esetleg valakinek lenne tippje azt megköszönném bocsi a litániáért :shock:


Csak egy ötlet: Akkusaru le, 10-15 perc vár és vissza. Hátha.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bakker 525TDS
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 12:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakker 525TDS írta:
Sziasztok egy eléggé bosszantó problémához kérnem a segítségeteket! A tünet:. Reggelre nem zárt be a vezető oldali ajtó, kinyitottam kulccsal boltba el lezár, utána az első kettő ajtó nem nyílt ki, hátulról be haza utána működött rendesen (zár-nyit gombbal) még az nap délután megint elmentem de megint nem nyílt ki az első kettő ajtó, internet- go bontó gm modul, na 2 bontottal se reagált semmire de kulccsal sikerült kinyitni a vezető oldalt. És meg hogy jobb legyen a kedvem elkezdett szarakodni az el ablak mindenhol, ekkor vezető oldali ajtó szét, zár ki átnéz motor megmozgat mik.kapcsolókat is minden jónak tűnt, amikor visszatettem a zárnak a kis stekkerét kinyílt az utas oldal de rövidre rá a napfénytető kezdett magától mozogni, meg egy kis huzavona után a csomi zárral zár-nyit a vezető oldalon kívül minden, de kulcsra(gombnyomásra) semmi csak a csomagtartót nyitja. És végül az ablakok működnek de a vezető oldalról csak azt lehet irányítani az utas ablakokat nem, minden utas csak a sajátját azt tudja. Bontóstól kertem komplett zárat és kábel kötetet a vezetőoldali ajtóhoz. Remélem ezzel megoldódik ha esetleg valakinek lenne tippje azt megköszönném bocsi a litániáért :shock:

egy diagot azért kaphatot volna és akkor talán többet tudsz meg, de keres egy jó villamoságis mert amiket leirtál,nem egyszerü eset.Még mielött megvásárolsz minden féle modult zárat elöbb a pontos hiba forést kéne meghatározni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Bakker 525TDS
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 14:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.27. 19:18
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Iron County
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Bakker 525TDS írta:
Sziasztok egy eléggé bosszantó problémához kérnem a segítségeteket! A tünet:. Reggelre nem zárt be a vezető oldali ajtó, kinyitottam kulccsal boltba el lezár, utána az első kettő ajtó nem nyílt ki, hátulról be haza utána működött rendesen (zár-nyit gombbal) még az nap délután megint elmentem de megint nem nyílt ki az első kettő ajtó, internet- go bontó gm modul, na 2 bontottal se reagált semmire de kulccsal sikerült kinyitni a vezető oldalt. És meg hogy jobb legyen a kedvem elkezdett szarakodni az el ablak mindenhol, ekkor vezető oldali ajtó szét, zár ki átnéz motor megmozgat mik.kapcsolókat is minden jónak tűnt, amikor visszatettem a zárnak a kis stekkerét kinyílt az utas oldal de rövidre rá a napfénytető kezdett magától mozogni, meg egy kis huzavona után a csomi zárral zár-nyit a vezető oldalon kívül minden, de kulcsra(gombnyomásra) semmi csak a csomagtartót nyitja. És végül az ablakok működnek de a vezető oldalról csak azt lehet irányítani az utas ablakokat nem, minden utas csak a sajátját azt tudja. Bontóstól kertem komplett zárat és kábel kötetet a vezetőoldali ajtóhoz. Remélem ezzel megoldódik ha esetleg valakinek lenne tippje azt megköszönném bocsi a litániáért :shock:

egy diagot azért kaphatot volna és akkor talán többet tudsz meg, de keres egy jó villamoságis mert amiket leirtál,nem egyszerü eset.Még mielött megvásárolsz minden féle modult zárat elöbb a pontos hiba forést kéne meghatározni.


Én is gondolkoztam villamosságison is de az mifelénk horror... pl xenontrafó kimérése--- 1hét múlva időpont és hagyjam ott egész napra a kocsit, vagy el se vállalja. A bontós nálunk nagyon rendes korrekt a két modult csak ma viszem vissza mikor megyek a zárért de azt is ott kipróbálom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator