* *
Pontos idő: 2024.03.28. 15:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 17:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az lenne a gondom bajom hogy inditózás után lemerul az aksi 12.6 ra feltöltöttem utánna csak azt a kattogó hangot hallatja inditozas közbe, rámérek multival az inditozas utan es es 9.5 10 voltokat mérek .Lehet hogy az aksi fáradt meg vagy más részen keresgéljek? Előre is köszönöm a válaszokat .Az alany egy 1998 as 535i lenne


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 18:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Petikrém írta:
Sziasztok az lenne a gondom bajom hogy inditózás után lemerul az aksi 12.6 ra feltöltöttem utánna csak azt a kattogó hangot hallatja inditozas közbe, rámérek multival az inditozas utan es es 9.5 10 voltokat mérek .Lehet hogy az aksi fáradt meg vagy más részen keresgéljek? Előre is köszönöm a válaszokat .Az alany egy 1998 as 535i lenne


Mit jelent hogy feltöltötted 12.6V-ra? Milyen töltővel? Üresjáratban 12.6V vagy gyútáson is? Eddig jó volt? Ha beindul, a töltés jó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Petikrém írta:
Sziasztok az lenne a gondom bajom hogy inditózás után lemerul az aksi 12.6 ra feltöltöttem utánna csak azt a kattogó hangot hallatja inditozas közbe, rámérek multival az inditozas utan es es 9.5 10 voltokat mérek .Lehet hogy az aksi fáradt meg vagy más részen keresgéljek? Előre is köszönöm a válaszokat .Az alany egy 1998 as 535i lenne


Helló.
Próba másik akksival. Ha ugyanez a tünet, akkor valszeg az önindító halt be.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 21:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.04. 21:24
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!
Remélem valaki tudd segíteni rajtam.
Adott egy e39 25d touring 2003
Körülbelül 6 hete cseréltem első ajtókat. Az eredeti ajtókból átszereltem mindent. Egy hete beszart az első ajtóknak a zárja vagy nem tudom mi. Lényeg, hogy az első két ajtót sehogyan se lehet kinyitni. Belülről a kilincset húzva feljön a pöcök de ha elengedem vissza is megy. Kivűl a kulcsot nem tudom elfordítani. Kulcs gombjairól tudom nyitni a hátsó ajtókat és a csomagtartót. Grundmodulra gondoltam, de kicseréltem és kulcsról semmi se nyílik. Nyílván tanítani kéne. De a kocsiban lévő központizár gombról ugyan azt tudom előidézni, hogy a hátsók nyílnak az elsők nem. Mellesleg a vezetőajtón lévő konzolról csak a bal oldali visszapillantó tükröt tudom állítani a jobbot nem. Az ablakokat csak "első" kapcsolású fázisban tudom lehúzni, tehát magától nem megy le folyamatosan nyomni kell (tetőablakot is). Egy adott ablakot csak a saját ajtójáról tudom mozgatni fel le. Tehát a vezető ajtón lévő vezérlő konzolon nem tudom a jobb oldali tükrött állítani és a többi ablakot nem tudom fel le mozgatni.
Kérdésem lenne még, hogy az első ajtókról valahogyan le lehet varázsolni a kárpitott zárt ajtónál (remény)?
Segítségeteket köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 21:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hu...Ajto csere elött minden normalisan muködöt? Semilyen furcsasagok? En nem tudom ha E39-re jelemzö de az meg törtent mar nem egyszerse (ez nem BMW re szol hanem minden markara kocsira) hogy a zsinorok ahol mennek att kaszni-tol az ajtoba "meg törnek es levalik roluk a szigeteles es igy minden fajta lehetetlen hiba lehet...Mas szoval azal kezdenem (najo neked ez nehez mivel nem tudod kinyitni az ajtot) hogy a gumi-vedö reszt az ajto-kaszni között vissza anyira leszednem hogy lathatni lehessen ha van-e talan serult veztetek. Az ajtot med ugy probalnam kivulröl nyitni (akumlatort kapcsold ki) hogy felig felemelnem a kilincset es kulcsot forditanam, azt gondolom valahogy az ajtok "Deadlock" ba mentek (ha ez a funkcio van E39, de E34 be van. Ha "deadlock" aktivalt akkor se kivuröl se beluröl lehet kinyitni...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 21:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.04. 21:24
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen elötte működött. Egyik napról a másikra történt. 5 hete cserélhettem az ajtókat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Probald ugy nyitni az ajtot hogy akumlator nincs bekapcsolva, felig felemelve a kilincs. Több elenalas lesz mivel "deadlockba" van a zar, de azert ne atom erövel forditsd a kulcsot mer akkor bele tör. De azt is mondom nem vagyok 100% ha ez a "deadlock" van e az E39 be...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.04. 21:24
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Holnap megpróbálom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 22:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van deadlock E39-ben.

Diaggal próbálkoznék látja-e az ajtó modulokat, esetleg tesztet futtatni de elképzelhető hogy a diag tudja a zárakat is aktiválni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: dawwe
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bulldoggydog írta:
Ãœdv!
Remélem valaki tudd segíteni rajtam.
Adott egy e39 25d touring 2003
Körülbelül 6 hete cseréltem első ajtókat. Az eredeti ajtókból átszereltem mindent. Egy hete beszart az első ajtóknak a zárja vagy nem tudom mi. Lényeg, hogy az első két ajtót sehogyan se lehet kinyitni. Belülről a kilincset húzva feljön a pöcök de ha elengedem vissza is megy. Kivűl a kulcsot nem tudom elfordítani. Kulcs gombjairól tudom nyitni a hátsó ajtókat és a csomagtartót. Grundmodulra gondoltam, de kicseréltem és kulcsról semmi se nyílik. Nyílván tanítani kéne. De a kocsiban lévő központizár gombról ugyan azt tudom előidézni, hogy a hátsók nyílnak az elsők nem. Mellesleg a vezetőajtón lévő konzolról csak a bal oldali visszapillantó tükröt tudom állítani a jobbot nem. Az ablakokat csak "első" kapcsolású fázisban tudom lehúzni, tehát magától nem megy le folyamatosan nyomni kell (tetőablakot is). Egy adott ablakot csak a saját ajtójáról tudom mozgatni fel le. Tehát a vezető ajtón lévő vezérlő konzolon nem tudom a jobb oldali tükrött állítani és a többi ablakot nem tudom fel le mozgatni.
Kérdésem lenne még, hogy az első ajtókról valahogyan le lehet varázsolni a kárpitott zárt ajtónál (remény)?
Segítségeteket köszönöm.

Lepattintod a belső küszöbtakarót, akkor körbe le tudod tépni az ajtókédert. Ha az lent van, le tudod szedni az ajtókárpitot.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.04. 22:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.04. 21:24
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Diaggal már próbáltuk kinyitni. Csak hátul nyitott zárt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.11. 14:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Olyan problémám adodott, hogy a cd-rádió (business+mid) kontakt lekapcsolása után nem áll le, a hang megy tovább, viszont a kijelző elsötétül.
Valaki járt már igy, esetleg tipp hogy mi lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.18. 20:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
sajna elnémult a rádióm egyik pillanatról a másikra./Szerintem megsértődött,hogy el akarom adni/ Ez egy navis készülék. De csak a rádió.A computer. az megy rendesen. Hol keressem a biztosítékokat? Csak a kesztyűtartó mögött van? És,ha nem biztosíték ? Mennyire hajlamosak ezek a rádiók tönkremenni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.18. 20:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:
Sziasztok!
sajna elnémult a rádióm egyik pillanatról a másikra./Szerintem megsértődött,hogy el akarom adni/ Ez egy navis készülék. De csak a rádió.A computer. az megy rendesen. Hol keressem a biztosítékokat? Csak a kesztyűtartó mögött van? És,ha nem biztosíték ? Mennyire hajlamosak ezek a rádiók tönkremenni?


BM54?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.26. 19:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 19:46
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni.Ennek az ecu-nak keresem a kapcsolási rajzát.Pontosabban a lábkiosztást.Mi hova megy.Ha van valakinek azt nagyon megköszönném.Bosch DME 7 501 290
Ez rgy 35i V8 vezérlője.Kép
Köszönöm


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.27. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
RB Roli írta:
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni.Ennek az ecu-nak keresem a kapcsolási rajzát.Pontosabban a lábkiosztást.Mi hova megy.Ha van valakinek azt nagyon megköszönném.Bosch DME 7 501 290
Ez rgy 35i V8 vezérlője.
Köszönöm


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

WDS-nek hívják amit keresel.
Keresd meg privátban Qwertit, jó eséllyel tud EWS-t faragni a motorvezérlőhöz. Ha nem tévedek ehhez a motorvezérlőhöz keresett valaki mert csak a motor van meg hozzá, se EWS se kulcs. (ha nem így van, kérlek hagyd figyelmen kívül ezt a bekezdést :D )
Addig itt van ez, mazsolázz: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... ntrolms42/

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.28. 03:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 19:46
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
RB Roli írta:
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni.Ennek az ecu-nak keresem a kapcsolási rajzát.Pontosabban a lábkiosztást.Mi hova megy.Ha van valakinek azt nagyon megköszönném.Bosch DME 7 501 290
Ez rgy 35i V8 vezérlője.
Köszönöm


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

WDS-nek hívják amit keresel.
Keresd meg privátban Qwertit, jó eséllyel tud EWS-t faragni a motorvezérlőhöz. Ha nem tévedek ehhez a motorvezérlőhöz keresett valaki mert csak a motor van meg hozzá, se EWS se kulcs. (ha nem így van, kérlek hagyd figyelmen kívül ezt a bekezdést :D )
Addig itt van ez, mazsolázz: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... ntrolms42/

Köszönöm.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 13:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó

Lehet már volt másnak is ilyen gondja,az ablaktörlő lapátokról lenne szó,csak az egyik működik a vezetőoldali,mitől lehetséges ez?

Köszönöm előre is!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 13:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fecó001 írta:
Halihó

Lehet már volt másnak is ilyen gondja,az ablaktörlő lapátokról lenne szó,csak az egyik működik a vezetőoldali,mitől lehetséges ez?

Köszönöm előre is!!!
Valoszinuleg eltort a mechanika.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
ÉS orvosolható valahogy,vagy venni kell kompletten?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator