* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
barbrady írta:
Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?

Tapatalk


Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.

Az ablakemelővel egyszerre?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 20:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
barbrady írta:
Zo78 írta:
barbrady írta:
Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?

Tapatalk


Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.

Az ablakemelővel egyszerre?

Tapatalk

Abból, hogy azért csak-csak elindul, inkább következtetnék mechanikai hibára.
Levenném a kárpitot, hogy jobban halljam-lássam, mit (nem) csinál, ha működtetném. :roll:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 09:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.17. 18:14
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest/Tárnok
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tomi528i írta:
Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 06:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.17. 18:14
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest/Tárnok
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a választ,Muha Ati mondta téged keresselek ha nem jutok
Dűlőre te lehet hogy tudsz segiteni csak valamiert pm-et nem tudtam irni.Szombaton kikapom megnézem elméletileg muszerfal reset utan ha nincs zárlat mukodnie kene vagy letezik, hogy szetcsapta a muszerfalat is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 10:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
tomi528i írta:
Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 19:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.17. 18:14
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest/Tárnok
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
Gallaca írta:
tomi528i írta:
Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.

Aham hát egy próbát megér a szellőztető merre van merre találom?le kell bontani a fél autót

Tapatalkkal küldve az én SM-G928F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 10:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi528i írta:
RCKDJ írta:
Gallaca írta:
tomi528i írta:
Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.

Aham hát egy próbát megér a szellőztető merre van merre találom?le kell bontani a fél autót

Tapatalkkal küldve az én SM-G928F eszközömről

Ha jól emlékszem a jobb hátsó kerékdobot kellett kiszedni, és onnan lehetett hozzáférni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.29. 11:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Eljött az idő, én is írok ide.

Amikor megvettem az autót nemrég, akkor feltűnt, hogy az utastérbeli szellőzőventi mintha nem fújna túl erősen. Hiába toltam fel maxra, változott folyamatosan az erősség, de maxon sem volt túl erős. Nem tudtam, hogy milyennek kell lennie, többet vártam tőle, de működött.

Tegnapi nagy eső után beülök az autóba, nem megy a venti egyáltalán. Nem fújt egy lehelletnyit sem. Nyomkodtam mindenhogy, semmi. Próbáltam kikapcsolni, autót leállítani, semmi. Aztán egyszercsak a piros lámpánál állva, magához tért, de nem úúúúgy ahogy eddig, hanem mint egy tornádó. Hamar rájöttem, hogy ennek kell lennie a normális fújási erőnek. Időnként viszont mintha megint lejjebb venne a fordulatból (lehet, hogy a klíma ha eléri a hőfokot akkor csökkenti a fújási erőt?)
Viszont azóta kikapcs-bekapcs után is fújja amit kell.

Na ez mitől lehetett? Találkozott már valaki ezzel? Igazából örülök neki, hogy végre jól működik, de picit bennem van a félelem, hogy mivan ha legközelebb is megáll és már nem indul be sose. Sünire tippelek, mennyi pénzért lehet olyat venni? Egyáltalán valaki futott már bele ilyenbe?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.29. 12:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Eljött az idő, én is írok ide.

Amikor megvettem az autót nemrég, akkor feltűnt, hogy az utastérbeli szellőzőventi mintha nem fújna túl erősen. Hiába toltam fel maxra, változott folyamatosan az erősség, de maxon sem volt túl erős. Nem tudtam, hogy milyennek kell lennie, többet vártam tőle, de működött.

Tegnapi nagy eső után beülök az autóba, nem megy a venti egyáltalán. Nem fújt egy lehelletnyit sem. Nyomkodtam mindenhogy, semmi. Próbáltam kikapcsolni, autót leállítani, semmi. Aztán egyszercsak a piros lámpánál állva, magához tért, de nem úúúúgy ahogy eddig, hanem mint egy tornádó. Hamar rájöttem, hogy ennek kell lennie a normális fújási erőnek. Időnként viszont mintha megint lejjebb venne a fordulatból (lehet, hogy a klíma ha eléri a hőfokot akkor csökkenti a fújási erőt?)
Viszont azóta kikapcs-bekapcs után is fújja amit kell.

Na ez mitől lehetett? Találkozott már valaki ezzel? Igazából örülök neki, hogy végre jól működik, de picit bennem van a félelem, hogy mivan ha legközelebb is megáll és már nem indul be sose. Sünire tippelek, mennyi pénzért lehet olyat venni? Egyáltalán valaki futott már bele ilyenbe?
Köszi!


Ha manuálisan állítod a klímapanelen a ventillátor erősséget, akkor azt pontosan követnie kellene a ventillátornak, hőmérséklettől függetlenül. Ha nem így tesz, akkor 99% hogy rossz illetve haldoklik a sünid (Padre540-nél épp akciós :) ).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.29. 20:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.29. 20:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:

Reméljük nem légzsákkal kapcsolatos...

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.30. 06:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
bendegúz írta:
Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:

Reméljük nem légzsákkal kapcsolatos...

Asus Z00AD

Nem. Világítás, és a hátsó ablaktörlő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 12:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
akela írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?

Milyen idős az akku?

Tapatalk



Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 15:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:

Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.

Kb 10' alatt hozzáférsz a rádióhoz. Húzd le a modult és próbáld ki úgy is. Ha nincs változás akkor a rechnert.
Ha úgy sincs akkor a telefont. / ebből már láttam falánkot/
Ha így sem, akkor műszeres méregetés ajánlott.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:
barbrady írta:
akela írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?

Milyen idős az akku?

Tapatalk



Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.

Ha két hét után is indít, akkor semmi nem szívja az aksidat. Örülj. Viszont ha már a végét járja az akku, egy kis fogyasztó pl bekapcsolt rádió is leszívja 15-20 perc alatt.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 19:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
akela írta:
Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?

http://www.pixelfix.net

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:
Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?

Ha két hét állás után még megforgatta a motort, akkor semmi baja a navidnak. Nyugodtan visszakötheted.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 21:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Van egy érdekes hiba, amit mindig kidob a diag:
Kép
Kép
Mindkét tükröt lehet minden irányba állítani. Úgy sejtem lehet köze hozzá, hogy az ajtón a tükör- és ablakemelőgombok panelja eléggé fel szokott melegedni.
Ti hogy keresnétek a hibát?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator