* *
Pontos idő: 2024.05.13. 03:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 17:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma reggel munkába menet, minden rendben ment, majd betolatva a parkolóhelyre, előre fordulva a következővel fogadott a kicsim: MOTORNOTPROGRAMM :shock:
Mondom ez meg mi? Motor lekapcs, gyújtás vissza, semmi probléma...
Hazaindulva ugyancsak teljesen tünetmentes, de én autóhipohonderként, egyből szaladtam a laptopért, és nyomtam egy diag-ot. :mrgreen:
Persze semmi új, csak a szokásos: ülésfoglaltsági + olajszint jeladó hiba. :roll:
Mi lehet a problem? Valami elektromos bug lehet, mert van, mikor ingadozik az alapjárat, de a diag soha nem hoz ki semmit. :roll: (bár nyáron még volt egy vezérműtengely holtpont jeladó bajom, de a BMW szakszervizbe is diag után elhajtottak, mert "kicserélhetik ugyan, de az alapjárat jó, szépen jár a motor, semmi különös baja nincs", és az akksicsere után a jeladó hiba el is tűnt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.02.23. 09:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Ma reggel munkába menet, minden rendben ment, majd betolatva a parkolóhelyre, előre fordulva a következővel fogadott a kicsim: MOTORNOTPROGRAMM :shock:
Mondom ez meg mi? Motor lekapcs, gyújtás vissza, semmi probléma...
Hazaindulva ugyancsak teljesen tünetmentes, de én autóhipohonderként, egyből szaladtam a laptopért, és nyomtam egy diag-ot. :mrgreen:
Persze semmi új, csak a szokásos: ülésfoglaltsági + olajszint jeladó hiba. :roll:
Mi lehet a problem? Valami elektromos bug lehet, mert van, mikor ingadozik az alapjárat, de a diag soha nem hoz ki semmit. :roll: (bár nyáron még volt egy vezérműtengely holtpont jeladó bajom, de a BMW szakszervizbe is diag után elhajtottak, mert "kicserélhetik ugyan, de az alapjárat jó, szépen jár a motor, semmi különös baja nincs", és az akksicsere után a jeladó hiba el is tűnt)


:szerintem a fojtószelep azt mondta,most hagyjál egy kicsit,nincs kedvem melózni.
Takarítsd ki. :franko:

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.26. 16:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.07. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Furcsa elektromos problémával fordulnék hozzátok. Kulcs gombjairól nem tudom nyitni zárni az autót, csomagtartót sem.
Kulcsok rendben, egyiket szét is szedtem, elem ok.
F53-as biztosíték ment ki, ez a csomiban van. Csere után sem működik a távnyitás/zárás.
12V van a biztinél, leszedtem a C oszlop takaró lemezét 0.65V van Antenna amplifier with remote central locking modulnál.
Ez rendben is van a másik autón is ennyi.
Kulcsokat megpróbáltam újra tanítani a netről ismert módszerrel. Nem segített.
Aksit is levettem egy időre, kocsi beindít, de továbbra sem működik.
Így hagytam majd másnak mentem a kocsival és otthon újra megnéztem a biztit, ami ismét ki volt olvadva...
Új bizti a helyére, nem olvad... Ellenőrizem erről a biztitől megy a Rear lid lock switch ami a csomagtartó kulcsos zár kapcsolója.
Szinte sosincs használva... megnéztem semmi beázás vagy zárlatra utaló jel..,
Ismét hagytam a biztit mert kocsit beindítva sem olvadt le. Majd hagytam az egészet. Haza érve másnap ránéztem megint kiment a 7.5A bizti.
Ha a kulcsot bedugom a zárba akkor rendben lezár/nyit a központi zár, illetve a belső gombbal is rendben működik.
Nem tudom mi generálja a zárlatot.

Kérdések:
- Miért nem működik ha áramot kap?
- Mi okozhatja a zárlatot?
- Milyen modul van az Antenna amplifier with remote central locking és a bizti között?
- Köze van ehhez a Ground modulnak?

Köszi!
Üdv.:
Bálint


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.26. 16:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
szekkk írta:
Sziasztok!
Nem tudom mi generálja a zárlatot.

Ha már a csomagtér zárra gyanakodtál, akkor miért nem nézted meg az átvezetőt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 16:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Mai okosság: lekapcsolom a világítást, és kinyitja a csomagtartót... Ha beindítom, kinyitja a csomagtartót. A mikrokapcsolónál a gumi nincs kiszakadva. Diagolni még nem tudtam kinél. Gondolom, hogy vmi víz okozza, mert esett az eső...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 18:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
yoda írta:
Sziasztok! Mai okosság: lekapcsolom a világítást, és kinyitja a csomagtartót... Ha beindítom, kinyitja a csomagtartót. A mikrokapcsolónál a gumi nincs kiszakadva. Diagolni még nem tudtam kinél. Gondolom, hogy vmi víz okozza, mert esett az eső...

Átvezető kábel pl

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 23:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A mikrokapcsoló volt a ludas. Lehúzva megszünt a hiba.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
yoda írta:
A mikrokapcsoló volt a ludas. Lehúzva megszünt a hiba.

Vagy csak így nem kap áramot a világítás törött vezetékéről a mikrokapcsoló törött vezetékén keresztül.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 22:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
yoda írta:
A mikrokapcsoló volt a ludas. Lehúzva megszünt a hiba.

Vagy csak így nem kap áramot a világítás törött vezetékéről a mikrokapcsoló törött vezetékén keresztül.

Tapatalk


Nos, azt kell mondjam, ez könnyen meglehet! :) Ha lesz időm kicserélni, majd elmesélem, hogy szerencsém volt-e, vagy tovább kellett keresgélni a bajt!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:04 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek! Az obd 16 lábán nincs 12v, a 15. számú bizti jó, de már ott sincs meg a 12v, hol keressem a bajt tovább? Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm!

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Üdv Mindenkinek! Az obd 16 lábán nincs 12v, a 15. számú bizti jó, de már ott sincs meg a 12v, hol keressem a bajt tovább? Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm!

A gyújtáskapcsolóról kapja a 12V-ot...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:47 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
öreglala írta:
Üdv Mindenkinek! Az obd 16 lábán nincs 12v, a 15. számú bizti jó, de már ott sincs meg a 12v, hol keressem a bajt tovább? Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm!

A gyújtáskapcsolóról kapja a 12V-ot...

Nem akarok vitatkozni, de szerintem nem, a párom kocsijában is ott a 12v állandóan:Kép

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
KissGSV írta:
öreglala írta:
Üdv Mindenkinek! Az obd 16 lábán nincs 12v, a 15. számú bizti jó, de már ott sincs meg a 12v, hol keressem a bajt tovább? Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm!

A gyújtáskapcsolóról kapja a 12V-ot...

Nem akarok vitatkozni, de szerintem nem, a párom kocsijában is ott a 12v állandóan:Kép

E39-nél kapcsolt, gyorsan meg is mértem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:56 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na akkor most kimegyek és én is megmérem :) Bizony nekem gyújtáson sincs benne feszültség!

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 22:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.03. 21:44
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. A véleményetekre lennék kíváncsi. Van egy bmw e39 530d touringom. 2003-as évjárat. Nagy navis.
Két napja nem kapcsolt be a rádióm, viszont a navi működik. Ma reggel kicsit nehezen indult be a gép, de utána egész nap nem volt gond vele. Most este zárom le az autót, a hátsó két ajtót nyitva hagyta, és az elektromos ablak sem működik hátul. Csomagtartót felnyitom, de már vissza nem záródik. Gondoltam leveszem a sarut, majd visszarakom, de csak annyi változott, hogy a rádió működik. Az aksi feszültsége indítás előtt 12.4 v volt, indítás után 13.8 v.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Mi lehet a gond?
Köszönöm a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 01:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Nagytibi8 írta:
Sziasztok. A véleményetekre lennék kíváncsi. Van egy bmw e39 530d touringom. 2003-as évjárat. Nagy navis.
Két napja nem kapcsolt be a rádióm, viszont a navi működik. Ma reggel kicsit nehezen indult be a gép, de utána egész nap nem volt gond vele. Most este zárom le az autót, a hátsó két ajtót nyitva hagyta, és az elektromos ablak sem működik hátul. Csomagtartót felnyitom, de már vissza nem záródik. Gondoltam leveszem a sarut, majd visszarakom, de csak annyi változott, hogy a rádió működik. Az aksi feszültsége indítás előtt 12.4 v volt, indítás után 13.8 v.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Mi lehet a gond?
Köszönöm a válaszokat.


Szerintem karosszériamodul, de ez csak tipp, vidd el olyanhoz, aki több száz ilyet megcsinált.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek BMWMuller az itt látható tagok köszönték meg: KissGSV
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 08:17 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Ma reggel nem aludt ki a töltéslámpám, titkos menüben a fesz 13,8V, tehát tölt. Mi lehet a baj? Bordásszíj fenn van :)

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 16:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.07. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
szekkk írta:
Sziasztok!
Nem tudom mi generálja a zárlatot.

Ha már a csomagtér zárra gyanakodtál, akkor miért nem nézted meg az átvezetőt?


Szia!

Igen, meglett a zárlat. a csomagtartó kulcsos lezárójához tartozó vezeték volt megtörve ott ahol jobb oldalon hajlik nyitásnál.
Kicserélve minden ok.

Üdv.:
Bálint


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.21. 16:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.01. 20:33
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Schüttorf
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2002 touring 530d. A csomagtartó ajtóba futó kábelek közül az egyik oldalon 2 a másik oldalon egy szakadt volt. Ezeket megforrasztottam, mert nem működött az ablaktörlő stb. Forrasztás után csak szigszalaggal tekertem körbe(valószinű nem a legjobb megoldás volt.) Az éjjel esett az eső és most nem nyílik a csomagtartó ajtó, és indításnál írja, hogy hátsó ködlámpa és tolatólámpa check. Az elektronika a zárban működik mert hallani ahogy nyit, de azonnal vissza is húzza, az ajtót kinyitni nem tudom. Kinyitás nélkül pedig nem férek hozzá a szóban forgó kábelekhez sem. Kérem valaki segítsen, hogyan lehetne forceolni az ajtónyitást!
Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.21. 17:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
shawnkaa írta:
Sziasztok!

2002 touring 530d. A csomagtartó ajtóba futó kábelek közül az egyik oldalon 2 a másik oldalon egy szakadt volt. Ezeket megforrasztottam, mert nem működött az ablaktörlő stb. Forrasztás után csak szigszalaggal tekertem körbe(valószinű nem a legjobb megoldás volt.) Az éjjel esett az eső és most nem nyílik a csomagtartó ajtó, és indításnál írja, hogy hátsó ködlámpa és tolatólámpa check. Az elektronika a zárban működik mert hallani ahogy nyit, de azonnal vissza is húzza, az ajtót kinyitni nem tudom. Kinyitás nélkül pedig nem férek hozzá a szóban forgó kábelekhez sem. Kérem valaki segítsen, hogyan lehetne forceolni az ajtónyitást!
Előre is köszi!


Kuccsal mechanikusan nem nyitható a csomagtér ajtó? Mi van ha lemerül az akkumulátor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator