* *
Pontos idő: 2024.05.12. 15:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 17:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bazsi525 2015.12.31. 12:27-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 17:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak ez nagyon furcsa mert eddig azt csinàlta hogy ha össze volt dugva a multi gombsor csatija akkor nem volt index visszajelzőm meg refi visszajelző. Viszont a fűtőventilátorom ment. De most hogy kicseréltem a biztit megy a visszajelzőm viszont most meg a légzsákot írta be. Nem értem ezt


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Hétfőn megyek Paksra, megnézzük?
Ha jól sejtem (majd Gallaca megerősít avagy megcáfol), ugyanaz a kínja, mint Melániának; van rá ideiglenes gyógyszer (talán) :wink:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Hétfőn megyek Paksra, megnézzük?
Ha jól sejtem (majd Gallaca megerősít avagy megcáfol), ugyanaz a kínja, mint Melániának; van rá ideiglenes gyógyszer (talán) :wink:

És mi az? Remélem csak kapcsoló baja van! Hétfőn meg melózok fél ötig. Mikor jössz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Hétfőn megyek Paksra, megnézzük?
Ha jól sejtem (majd Gallaca megerősít avagy megcáfol), ugyanaz a kínja, mint Melániának; van rá ideiglenes gyógyszer (talán) :wink:

És mi az? Remélem csak kapcsoló baja van! Hétfőn meg melózok fél ötig. Mikor jössz?

Inpaval meg tudjuk nézni a kapcsolót is, a motort is. Nekem a zárszerkezet ment el borért; nem tartja meg bezárt állapotban, de kinyitni sem engedi a kapcsolóval (mechanikusan a vésznyitóval lehet). Az Inpaval le tudtuk zárni, így is marad, míg ki nem cseréljük a zárat, mert addig az üvegajtón keresztül tudom használni a csomagteret.
Reggel 1/2 8 körül már ott vagyok és nagyjából akkor végzek, amikor te. Ha nincs garázsod/hely, ahol átnézzük, eljöhetsz a céghez is, be tudjuk vinni a műhelybe, ahol van fény és nem fagyunk meg :)

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 13:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Hétfőn megyek Paksra, megnézzük?
Ha jól sejtem (majd Gallaca megerősít avagy megcáfol), ugyanaz a kínja, mint Melániának; van rá ideiglenes gyógyszer (talán) :wink:

És mi az? Remélem csak kapcsoló baja van! Hétfőn meg melózok fél ötig. Mikor jössz?

Inpaval meg tudjuk nézni a kapcsolót is, a motort is. Nekem a zárszerkezet ment el borért; nem tartja meg bezárt állapotban, de kinyitni sem engedi a kapcsolóval (mechanikusan a vésznyitóval lehet). Az Inpaval le tudtuk zárni, így is marad, míg ki nem cseréljük a zárat, mert addig az üvegajtón keresztül tudom használni a csomagteret.
Reggel 1/2 8 körül már ott vagyok és nagyjából akkor végzek, amikor te. Ha nincs garázsod/hely, ahol átnézzük, eljöhetsz a céghez is, be tudjuk vinni a műhelybe, ahol van fény és nem fagyunk meg :)

Az jó lenne! Ha meg tudnánk állapítani a hibát, már boldog lennék! Lezárni nem hiszem, hogy kellene, de majd meglátjuk!
Hétfőn du. hívlak! Köszi András!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 14:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Hétfőn megyek Paksra, megnézzük?
Ha jól sejtem (majd Gallaca megerősít avagy megcáfol), ugyanaz a kínja, mint Melániának; van rá ideiglenes gyógyszer (talán) :wink:

És mi az? Remélem csak kapcsoló baja van! Hétfőn meg melózok fél ötig. Mikor jössz?

Inpaval meg tudjuk nézni a kapcsolót is, a motort is. Nekem a zárszerkezet ment el borért; nem tartja meg bezárt állapotban, de kinyitni sem engedi a kapcsolóval (mechanikusan a vésznyitóval lehet). Az Inpaval le tudtuk zárni, így is marad, míg ki nem cseréljük a zárat, mert addig az üvegajtón keresztül tudom használni a csomagteret.
Reggel 1/2 8 körül már ott vagyok és nagyjából akkor végzek, amikor te. Ha nincs garázsod/hely, ahol átnézzük, eljöhetsz a céghez is, be tudjuk vinni a műhelybe, ahol van fény és nem fagyunk meg :)

Az jó lenne! Ha meg tudnánk állapítani a hibát, már boldog lennék! Lezárni nem hiszem, hogy kellene, de majd meglátjuk!
Hétfőn du. hívlak! Köszi András!

O.K. :franko:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.01. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Meggyógyult!!! Benyomtam kézzel a zár nyelvét, aztán kinyitottam a kulcson lévő gombbal, lecsuktam és behúzta a motor!
Azért este találkozhatunk András, ha még itt leszel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.01. 22:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Meggyógyult!!! Benyomtam kézzel a zár nyelvét, aztán kinyitottam a kulcson lévő gombbal, lecsuktam és behúzta a motor!
Azért este találkozhatunk András, ha még itt leszel.

Rendben, csörgök :franko:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.04. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicsit off, de nem tudja valaki véletlenül, hogy az E36 325td-ben hol van az izzítórelé?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.04. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Kicsit off, de nem tudja valaki véletlenül, hogy az E36 325td-ben hol van az izzítórelé?

Motorvezérlő mellett. itt

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 01:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 47
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét tagok.

Ma egy elég érdekes dolog történt, melóba menet eső, egyszer csak megáll ablaktörlő. Normál pozícióba vissza ment aztán se kép se hang. Kapcsolhattam le fel esőszenzor módba akárhová semmi, se az ablakspriccelő se a xenon mosó semmi 30 percet ment kb. Megállok motor leállít start, megy megint működik. Nem telik bele pár percbe megint megállt. Megálltam kúton tankolni mire elértem melóig működött a 5 km alatt.

Hazajöttem egyből INPA beizzít ZKE modul olvas és ezt találom: 49 Wischermotor blockiert, Rueckstellkontakt, Wischerrelais
Error frequency : 2


Egyértelmű ZKE letiltotta. motor blokkolás kizárva simán megy. Relé esélyes holnap ránézek, rövidzár is bár nem tudom sose csinált még ilyet.

Szerintetek?

Előre is köszi. Erik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.15. 08:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó reggelt!
Emberek, az mitől lehet, hogy rajt a világítás, megállítom a kocsit, és csak néhány másodpercig van helyzetjelző, aztán lekapcsol?
Ha kirakom az irányjelzőt valamerre, akkor i setét van! :facepalm:
Mondjuk szerencsém volt, mert tegnap délben rajta felejtettem a világítást, ma reggel meg elindult :shock: ez lett gyanús. Körbenéztem és így vettem észre, hogy ez van. Nem tudom van-e összefüggés, hogy rajt maradt sokáig, vagy már régebb óta nem jó ezért nem merült le.
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.15. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Jó reggelt!
Emberek, az mitől lehet, hogy rajt a világítás, megállítom a kocsit, és csak néhány másodpercig van helyzetjelző, aztán lekapcsol?
Ha kirakom az irányjelzőt valamerre, akkor i setét van! :facepalm:
Mondjuk szerencsém volt, mert tegnap délben rajta felejtettem a világítást, ma reggel meg elindult :shock: ez lett gyanús. Körbenéztem és így vettem észre, hogy ez van. Nem tudom van-e összefüggés, hogy rajt maradt sokáig, vagy már régebb óta nem jó ezért nem merült le.
Köszi!

LCM /esetleg gyújtáskapcsoló/ lehet, de diag nélkül nem leszel okosabb.
Pl. nekem úgy van kalibrálva, hogy a kulcs kapcsolja a világítást, nem kell külön kapcsolgatni. Viszont leállításnál egyből setét lesz, nincs néhány másodperc. Viszont van "hazakísérő" fényem ami 2 percig világít, ha kérem. Indexre van helyzetjelző.
Tehát nálad valami rossznak tűnik. Keress egy diagost!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.15. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: F11
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Olyan fura probléma jelentkezett egy 528i-ben hogy a vízhőfok visszajelző ahogy eléri a kék tartományt egyszer csak vissza esik teljesen hidegbe,majd pár perc múlva már az üzemmeleg középső állásba ugrik?

Valakinek van ötlete mi lehet a gond?

köszönöm előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.15. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Sziasztok,

Olyan fura probléma jelentkezett egy 528i-ben hogy a vízhőfok visszajelző ahogy eléri a kék tartományt egyszer csak vissza esik teljesen hidegbe,majd pár perc múlva már az üzemmeleg középső állásba ugrik?

Valakinek van ötlete mi lehet a gond?

köszönöm előre is

Jeladó azaz "hőgomba"?
Tudom közhely, de egy diag sokat segíthet.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.17. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.17. 20:40
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hasonló problémám van nekem is, de mégsem ugyan az! (E39 528i 1997) Nekem indulás után néhány kilóméterrel megszűnik az idex visszajelzésem (kint hibátlanul működik), a reflektor visszajelzésem (kint hibátlanul működik), és a rádióm (totál sötét a kijelző, és teljesen néma, se óra se semmi), és a tolató lámpám is. minden más hibátlanul működik. Ha áll az autó egy ideig, akkor ismét minden hibátlanul megy, de ha melegszik egy kicsit, egyből előjön a jelenség. Gyújtáskapcsoló lett cserélve, mondván, hogy az a baj, de nem az volt. :-D Valami ötlet? Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.17. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Czakomester írta:
Sziasztok!

Hasonló problémám van nekem is, de mégsem ugyan az! (E39 528i 1997) Nekem indulás után néhány kilóméterrel megszűnik az idex visszajelzésem (kint hibátlanul működik), a reflektor visszajelzésem (kint hibátlanul működik), és a rádióm (totál sötét a kijelző, és teljesen néma, se óra se semmi), és a tolató lámpám is. minden más hibátlanul működik. Ha áll az autó egy ideig, akkor ismét minden hibátlanul megy, de ha melegszik egy kicsit, egyből előjön a jelenség. Gyújtáskapcsoló lett cserélve, mondván, hogy az a baj, de nem az volt. :-D Valami ötlet? Előre is köszi!

Lcm modul, óracsoport.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.17. 20:40
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm! Utána járok! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 20:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 17:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fűtésed rendesen megy?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator