* *
Pontos idő: 2024.05.13. 22:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.
Tegnap indítottam volna a kocsit, de csak kattogott az önindító.
Ez ugye szvsz általában alacsony feszültségre utal.
Két hete lámpamosó,ablaktörlő javítási projekt volt, gondoltam akkor "elpocsékoltam" a feszkót az aksiból,(azóta nem is indítottam) ezért tegnap rá is raktam a töltőt.
Ma próbáltam volna indítani, de semmi.
Villognak a kijelzők,meg kattog egy relé vagy mi, az üzemanyag szűrő mellett, amibe két vákumcső csatlakozik.
Az aksim három hónapos 100ah.
Meghalhatott az aksi, vagy más is tud ilyen jelenséget produkálni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 13:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Devon írta:
Üdv.
Tegnap indítottam volna a kocsit, de csak kattogott az önindító.
Ez ugye szvsz általában alacsony feszültségre utal.
Két hete lámpamosó,ablaktörlő javítási projekt volt, gondoltam akkor "elpocsékoltam" a feszkót az aksiból,(azóta nem is indítottam) ezért tegnap rá is raktam a töltőt.
Ma próbáltam volna indítani, de semmi.
Villognak a kijelzők,meg kattog egy relé vagy mi, az üzemanyag szűrő mellett, amibe két vákumcső csatlakozik.
Az aksim három hónapos 100ah.
Meghalhatott az aksi, vagy más is tud ilyen jelenséget produkálni?

3 hónapos tegnap töltött akksival letekerhetsz 100km-t önindítóval! :)
Bár ettől még el is múlhatott, de az nem üzemszerű.
Feszültségmérő és/vagy bika kábel első körben megválaszolja a kérdéseket.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 13:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Devon írta:
Üdv.
Tegnap indítottam volna a kocsit, de csak kattogott az önindító.
Ez ugye szvsz általában alacsony feszültségre utal.
Két hete lámpamosó,ablaktörlő javítási projekt volt, gondoltam akkor "elpocsékoltam" a feszkót az aksiból,(azóta nem is indítottam) ezért tegnap rá is raktam a töltőt.
Ma próbáltam volna indítani, de semmi.
Villognak a kijelzők,meg kattog egy relé vagy mi, az üzemanyag szűrő mellett, amibe két vákumcső csatlakozik.
Az aksim három hónapos 100ah.
Meghalhatott az aksi, vagy más is tud ilyen jelenséget produkálni?

3 hónapos tegnap töltött akksival letekerhetsz 100km-t önindítóval! :)
Bár ettől még el is múlhatott, de az nem üzemszerű.
Feszültségmérő és/vagy bika kábel első körben megválaszolja a kérdéseket.

Nemsoká hozok egy "bikát" és kipróbálom, ha úgy sem jó holnap elhozom a cégtől a terhelés mérőt.
Ha az aksi a hunyó irány vissza a BÁRDI-hoz.
Illetve még megpróbálok egy másik töltőt is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 21:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

A motorban van az alaphelyzet érzékelője, ezt nem találja, ezért jár folyamatosan. Vagy kontakthiba, de ha nehezen is jár, akkor valószínűbb a motorcsere. Az érzékelő diaggal ellenőrizhető, ha van a közelben...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

Szerintem megszorult a mechanika. Az LCM modult hiába babrálod, a GM modul vezérli az ablaktörlőt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 22:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

Szerintem megszorult a mechanika. Az LCM modult hiába babrálod, a GM modul vezérli az ablaktörlőt.


Akkor szerinted is motor baja lesz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 22:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

A motorban van az alaphelyzet érzékelője, ezt nem találja, ezért jár folyamatosan. Vagy kontakthiba, de ha nehezen is jár, akkor valószínűbb a motorcsere. Az érzékelő diaggal ellenőrizhető, ha van a közelben...


Kontakt hibát lehet orvosolni motorcserével, nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 23:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
KissGSV írta:
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

A motorban van az alaphelyzet érzékelője, ezt nem találja, ezért jár folyamatosan. Vagy kontakthiba, de ha nehezen is jár, akkor valószínűbb a motorcsere. Az érzékelő diaggal ellenőrizhető, ha van a közelben...


Kontakt hibát lehet orvosolni motorcserével, nem?

A csatlakozó kontakthibájára gondoltam, ha esetleg beázott, ott van a motor mellett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 23:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
KissGSV írta:
Rolly írta:
KissGSV írta:
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

A motorban van az alaphelyzet érzékelője, ezt nem találja, ezért jár folyamatosan. Vagy kontakthiba, de ha nehezen is jár, akkor valószínűbb a motorcsere. Az érzékelő diaggal ellenőrizhető, ha van a közelben...


Kontakt hibát lehet orvosolni motorcserével, nem?

A csatlakozó kontakthibájára gondoltam, ha esetleg beázott, ott van a motor mellett.


Kísértetiesen hasonlít a hiba nemde Gabi?
Amúgy jól beszél neked KissGSV az alaphelyzetivel kapcsolatban... pár hete pontosan ugyan ezzel a hibával volt nálunk egy e39- és végül mozgató motor csere volt a megoldás. Diag mutatta is, hogy nem találja az alaphelyzetet.

Nálad is 99% hogy ez a hiba Rolly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.09. 16:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
KissGSV írta:
Rolly írta:
KissGSV írta:
Rolly írta:
Sziasztok Urak!

Eléggé felbosszantott a kicsikém. Én még ilyennel nem találkoztam. A következőeket produkálja:

Az ablaktörlőm egyféleképpen működik, igen rövid ideig. :facepalm:
Bármilyen állásba kapcsolom megy egy jó fél percig, majd ahol éppen jár, megáll egy jó 3-4 percig, majd ha ismét bekapcsolom valamelyik állásba, ismét ugyanezt produkálja. Hozzáteszem, nyögve-nyelősen dolgozik, ilyen erőlködős motorhanggal. Ja, és ha a motorháztető fel van nyitva, hozzáér a széléhez. Ezt azért furcsállottam, mert nem ez az első e39-em és a többinél nem ért bele.....talán végálláskapcsoló???!!! :?

Mindkét relét kicseréltem, semmi, ugyanaz. LCM modullal is próbálkoztam, hátha, de ugyanaz.
Most ott járok, hogy kicserélem az ablaktörlőmotort, hátha...vagy végálláskapcsoló???!!!

Kérlek titeket, adjatok valami kézzelfogható ötletet, mert szörnyen rossz ablaktörlő nélküli autóval esőben utazni...

A motorban van az alaphelyzet érzékelője, ezt nem találja, ezért jár folyamatosan. Vagy kontakthiba, de ha nehezen is jár, akkor valószínűbb a motorcsere. Az érzékelő diaggal ellenőrizhető, ha van a közelben...


Kontakt hibát lehet orvosolni motorcserével, nem?

A csatlakozó kontakthibájára gondoltam, ha esetleg beázott, ott van a motor mellett.


Kísértetiesen hasonlít a hiba nemde Gabi?
Amúgy jól beszél neked KissGSV az alaphelyzetivel kapcsolatban... pár hete pontosan ugyan ezzel a hibával volt nálunk egy e39- és végül mozgató motor csere volt a megoldás. Diag mutatta is, hogy nem találja az alaphelyzetet.

Nálad is 99% hogy ez a hiba Rolly


Nekem is motor csere oldotta meg a dolgot. Össze-vissza ment, függőlegesben állt meg, azután nem indult, meg ilyenek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.09. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm szépen a segítséget srácok. Bízom benne, hogy ez lesz a hiba!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.24. 23:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.24. 23:35
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok! 4 hónapja ezelőtt vettünk egy E39 et amivel a mai napig idegeskedek és senki sem tudja mi a baja.. 525tds 1999 évjárat. Manuális váltós. Kezdetek óta az a baja hogy Hidegen beinditom a kocsit akkor nincs semmi baj. Megy a rádióm, a belső index jelzés (zöld villogás kattogással) ha a reflektor kart elöre nyomom jelzi kéken a kilométer órán... tolató lámpa megy minden fasza! No de ha a kocsival megyek 5-10 percet amig a viz hőmérséklet középre nem megy! Ez mind levált! A rádióm kikapcsol, az index villogás bellül a müszerfalon leáll a reflektort sem mutatja és a tolató lámpám sem ég és a bc gombom sem müködik mint más kocsinál hogy nyomom és mutatná középen az adatokat hogy hány km ert tudnák még menni az adott üzemanyaggal stb... (Nagy boardos km ora)! Az index kivülről megy , és a reflektor is! De bellül a kilóméter órán nem jelzi! (Index,Reflektor,) és a tolatólámpám kivül sem jó! pedig kicseréltük a váltó alatt azt a kis pöcköt újjra! Újj kilóméter órát is vettünk bele! igy sem jó! Ujj rádiot is vettem bele ugyanaz van mint a régivel! Cseréltünk a kocsiba GM modult ez sem változtatott a hibán! Kérem valami hozzá értő segitsen nekem Mohácson lakom Baranya megyében! Kihez forduljak! Vagy esetleg valaki segitsen nekem mi lehet a probléma? Kérlek csak hozzátok tudok fordulni.. Röviden még 1x leirom ha felmelegszik a motor elmegy az index visszajelzésem bellül, refi visszajelzés , a rádióm és a tolatólámpám! A bc gombom sem müködik pedig azt is ujjat tettem bele! Segitsetek! :( :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.25. 00:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Kosztics19 írta:
Sziasztok Srácok! 4 hónapja ezelőtt vettünk egy E39 et amivel a mai napig idegeskedek és senki sem tudja mi a baja.. 525tds 1999 évjárat. Manuális váltós. Kezdetek óta az a baja hogy Hidegen beinditom a kocsit akkor nincs semmi baj. Megy a rádióm, a belső index jelzés (zöld villogás kattogással) ha a reflektor kart elöre nyomom jelzi kéken a kilométer órán... tolató lámpa megy minden fasza! No de ha a kocsival megyek 5-10 percet amig a viz hőmérséklet középre nem megy! Ez mind levált! A rádióm kikapcsol, az index villogás bellül a müszerfalon leáll a reflektort sem mutatja és a tolató lámpám sem ég és a bc gombom sem müködik mint más kocsinál hogy nyomom és mutatná középen az adatokat hogy hány km ert tudnák még menni az adott üzemanyaggal stb... (Nagy boardos km ora)! Az index kivülről megy , és a reflektor is! De bellül a kilóméter órán nem jelzi! (Index,Reflektor,) és a tolatólámpám kivül sem jó! pedig kicseréltük a váltó alatt azt a kis pöcköt újjra! Újj kilóméter órát is vettünk bele! igy sem jó! Ujj rádiot is vettem bele ugyanaz van mint a régivel! Cseréltünk a kocsiba GM modult ez sem változtatott a hibán! Kérem valami hozzá értő segitsen nekem Mohácson lakom Baranya megyében! Kihez forduljak! Vagy esetleg valaki segitsen nekem mi lehet a probléma? Kérlek csak hozzátok tudok fordulni.. Röviden még 1x leirom ha felmelegszik a motor elmegy az index visszajelzésem bellül, refi visszajelzés , a rádióm és a tolatólámpám! A bc gombom sem müködik pedig azt is ujjat tettem bele! Segitsetek! :( :(

Gyújtáskapcsolót és LCM-et nem cseréltél, én azzal próbálkoznék. Akkusaru le-fel megvolt? Azt sem írtad, hogy mit írt a diag! Az is lehet, hogy valahol testhiba van, és valami olyan alkatrészen keresztül kapnak testet a később kikapcsoló dolgok, ami melegen lekapcsol.
Ezt a hibát gép mögött ülve senki nem fogja megoldani. Kivéve, ha az autóra kötött diaggép mögött ül.

Egy hibát egy helyre írj be! Mindenki látja, olvassa az összes topicot.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 12:23 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.08.21. 15:06
Hozzászólások: 262
Adott köszi: 143 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m60b40
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! e39 540i megyek vele majd kikapcsol a rádió az ülés fűtés és a hátsó elektromos árnyékoló roló! Ha leveszem a sarut és vissza teszem megint jó egy db ig....nem értem....vki vmi ötlet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 01:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 17:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hali mi lehet a kesztyűtartó mögötti 50A-s biztosíték feladata? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 01:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bazsi525 írta:
hali mi lehet a kesztyűtartó mögötti 50A-s biztosíték feladata? köszi

A klímaventi és a fűtőventi biztosítása.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 11:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Csá! Mi lehet a nyűgje a csomiajtómnak, nem húzza le a motor,ezért állandóan nyitva van. Ha megnyomom a nyitógombot, akkor nyit, hallom a motort, de be nem zár.

Van valami kapcsoló ami indítja a motort.
Talán az múlt el.
Vagy csak simán az átvezető kábel.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 12:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 17:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bazsi525 2015.12.31. 12:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator