Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2007.10.13. 20:18

Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(

2007.10.13. 20:30

Tanács: azonnal autovillamoságihoz elvinni.!!!!

mert:
amire én gondolok :
nekem a peugeot boxerem(most nem hasonlitani szeretném a bmw-hez ) cinálta azt hogy mentem vele semmi gond nem volt ,majd a következő alkalommal beültem és nem volt féklámpám aztán rá kb fél órára elment mindenem index féklámpa rádió az összes visszajelző belsővilágitás, a ventilátor,ami megmaradt az a ködlámpa hátsó(ez jó volt fékezésre nehogy hátulról belémjöjjenek) és a helyzetjelző lámpák.
biztositékok rendben voltak .
elvittem autovillamoságishoz és azt mondta hogy egy főkábel ami a műszerfal alatt megy végig elégett az egyik vége !!!!!!

remélem segitett valamit

2007.10.13. 20:44

Ez nem hangzik valami biztatóan, de köszi!

2007.10.13. 21:39

Sztem,amint tudsz menj el egy villamossági szerelőhöz,mert ez nem tréfa! :roll:
Nekem egyik haveromnak az e34-esében csak az órák szoktak szarakodni,meg az ottani műszerek,de az egyértelműen a műszeregység hibája.

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2007.10.13. 22:25

ytse írta:Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2007.10.14. 08:57

kbhont írta:Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!


Kicsit részletesebben? Pontosan mit nézzek meg és hol?

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2007.10.14. 11:09

kbhont írta:
ytse írta:Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!


Igen kbhont javaslata jó
Még egy érdekeség, hátha...
Nekem is csinált egyszer egy érdekeset.
Indexelnék de semmi, legalábbis belülről mert a visszajelző folyamatosan világított.
Leállítom a motort, újraindítom- semmi, tök süket.
Ok gondoltam kiszállok, bezárok, újra nyitok és minden ok.
Aha--semmi
Be sem tudtam zárni a kocsit (sőt a hátsó féklámpák is világítottak)
Na vazze gondoltam fasza.
Akku saru le, vár 10 perc majd vissza és oké.
Ezt a nemindulást megcsinálta még párszor amig betelt a pohár és kínomban leszedtem az összes akku sarut, megpucoltam és jól megtéptem a csavarokat.
Na azóta semmi gond!!!!!!
Lekopogom, KOPP KOPP
Tehát nézd meg, hogy tuti-e a kontakt az aksidnál mert ilyen tréfákat is tud okozni.

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2007.10.15. 14:11

ytse írta:Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Most gondolkodok, okozhat Generátor is ilyen tüneteket!
Egyszer egy X5-tel jártam így!
Minden meghülyült, de töltés is volt, és indítani is indított , csak a többi elektronika hülyült meg!
Sőt, ott az alapjáratnak is oda vert rendesen!

2007.10.18. 19:19

Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?

2007.10.18. 19:46

ytse írta:Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?


grand cherookee-ba 100eft volt munadíjjal két éve.... :(

2007.10.18. 20:06

Diabolica írta:
ytse írta:Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?


grand cherookee-ba 100eft volt munadíjjal két éve.... :(


Jézus ereje. De mi a ménkű az az SI panel?

2007.10.26. 09:29

Na, úgy tűnik, megvan a hiba oka. Reggel voltam Vajnai Józsiéknál, már eleve boldog voltam, mert amikor 1 hét állás után beültem a kocsiba, az óracsoport meg az index teljesen hibátlanul működött. A hiba elég banális, de azért leírom, hátha valaki okul belőle:

Az üzemanyagtartályhoz tartozó aktív szénszűrőt valószínűleg nem cserélték ki 200e kilométer körül (245e van az autóban), ezért az eltömődött. Ahogy az autó szívta a benzint a tankból, az a vákuum hatására összenyomódott kicsit (az E39-ben műanyagból van), az üzemanyagszivattyú hozzáérhetett a szintjelzőhöz, és ettől őrült meg az óracsoport. Szóval ennyi, aktív szénszűrő csere és kész. Vicces, nem? :)

2007.10.26. 13:05

A technika ördöge már csak ilyen!! :twisted: :twisted:

2007.10.26. 13:56

ytse írta:Na, úgy tűnik, megvan a hiba oka. Reggel voltam Vajnai Józsiéknál, már eleve boldog voltam, mert amikor 1 hét állás után beültem a kocsiba, az óracsoport meg az index teljesen hibátlanul működött. A hiba elég banális, de azért leírom, hátha valaki okul belőle:

Az üzemanyagtartályhoz tartozó aktív szénszűrőt valószínűleg nem cserélték ki 200e kilométer körül (245e van az autóban), ezért az eltömődött. Ahogy az autó szívta a benzint a tankból, az a vákuum hatására összenyomódott kicsit (az E39-ben műanyagból van), az üzemanyagszivattyú hozzáérhetett a szintjelzőhöz, és ettől őrült meg az óracsoport. Szóval ennyi, aktív szénszűrő csere és kész. Vicces, nem? :)


gratula
mennyi egy ilyen szarság cseréje? illetve nem is tudom , hogy dieselben is van-e ilyen

2007.10.26. 14:44

20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka

2007.10.26. 15:38

ytse írta:20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.

2007.10.26. 16:29

efer írta:
ytse írta:20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.


elképzelhető, az ETK szerint a 97/03 előtti autókhoz másmilyen típus kell és ez szerencsére kétszer annyiba is kerül, nehogy egyszerű legyen az élet... :( NT Auto online adatbázisa szerint 17e forint, bmwteile.hu szerint 18e

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0195/

2007.10.26. 22:34

ytse írta:
efer írta:
ytse írta:20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.


elképzelhető, az ETK szerint a 97/03 előtti autókhoz másmilyen típus kell és ez szerencsére kétszer annyiba is kerül, nehogy egyszerű legyen az élet... :( NT Auto online adatbázisa szerint 17e forint, bmwteile.hu szerint 18e

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0195/


aztakurta, ez azért valami. jürgenék megint szépet alkottak... (de legalább idővel megjött az eszük :wink: )

zürök az elektronikában

2007.11.07. 09:47

Adott a következö: 530 D-Aut. (2000/04) Touring
Úgy 80-100 ezer km óta (ekkor volt a gépben 230 ezer km) hibát jelez a computerem a befecskendezö rendszernél, de csak lassú cammogásnál, vagy alapjáraton 10 perc után a dugóban. Ennek ellenére, a végsebesség eléri a 240-et, tehát valószínüleg itt is az elektronika tud valamit rosszul.
Az utóbbi idöben, ha tompított fénnyel próbálom leállítani az autót, ki tudom venni úgy a kulcsot, hogy a motor tovább jár! Megállni csak akkor hajlandó, ha a fényt kikapcsolom (Dacia-szindróma).
Computer föpanel? fény panel? ?????
Különben egy csúcs autó, csak a sport-futómü kemény nekem a 7-es után (A jó úttartást valahol meg kell fizetni)
Keresek megbizható elektromos szakembert, aki a problémámat magáénak tekintené!!

Biztosíték

2007.11.23. 18:01

Valaki tudna segíteni abban, hogy egyes biztosítékok mihez tartoznak, mert fogalmam sincs, hogy a tompított fényszóróé melyik.
Segítséget előre is köszönöm!
Hozzászólás küldése

VigLink badge