* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 00:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
Gallaca írta:
Fazer írta:
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..

Gyújtáskapcsoló.


Az egészet kompletten kell cseréljem ha rossz, vagy csak az elektromos talp részét? És persze köszönő a gyors reagot!

Csak a bal oldali elektronyos részt. Be szokott égni, 5V körüli feszültségeket enged át. Ilyenkor nem kapnak elég tápot a modulok, megbolondulnak. Nem ezer százalék, de sokszor előfordult már, hasonló tünetekkel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 14:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Fazer írta:
Gallaca írta:
Fazer írta:
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..

Gyújtáskapcsoló.


Az egészet kompletten kell cseréljem ha rossz, vagy csak az elektromos talp részét? És persze köszönő a gyors reagot!

Csak a bal oldali elektronyos részt. Be szokott égni, 5V körüli feszültségeket enged át. Ilyenkor nem kapnak elég tápot a modulok, megbolondulnak. Nem ezer százalék, de sokszor előfordult már, hasonló tünetekkel.


Ma szét húztam azt a vastag csatit a kormány alatt bal oldalon kifujkaltam kontakt spray-el de semmi változás. Az lenne a kérdés, nektek van e ilyen elektronyos rész vagy keressek bontottat illetve hogy lehet lebontani a kormány oszloprol azt a műanyag boxot?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
Gallaca írta:
Fazer írta:
Gallaca írta:
Fazer írta:
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..

Gyújtáskapcsoló.


Az egészet kompletten kell cseréljem ha rossz, vagy csak az elektromos talp részét? És persze köszönő a gyors reagot!

Csak a bal oldali elektronyos részt. Be szokott égni, 5V körüli feszültségeket enged át. Ilyenkor nem kapnak elég tápot a modulok, megbolondulnak. Nem ezer százalék, de sokszor előfordult már, hasonló tünetekkel.


Ma szét húztam azt a vastag csatit a kormány alatt bal oldalon kifujkaltam kontakt spray-el de semmi változás. Az lenne a kérdés, nektek van e ilyen elektronyos rész vagy keressek bontottat illetve hogy lehet lebontani a kormány oszloprol azt a műanyag boxot?

Van bontott is, új is lesz ha kell.
Ki kell húzni a csatit, a műanyag tartót 2 torx csavar fogja. Ha az lent van, a gyújtáskapcsolót alulról 2 pici hernyócsavar rögzíti. Piros festékkel van rögzítve, könnyen megtalálod. Ha azokat kicsavarod, könnyen lejön.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én már 2x cseréltem gyújtáskapcsolót. 7000Huf az AIC. Kezdetben megy el a kormány, később a rádió, az esőérzékelő és a világítás is megbolondul. Nyisd le a napellenzőt, kacsold be a sminktükör lámpáját. Ha ekkor elmegy a rádió, vagy egyéb furcsaságot észlelsz 100% hogy ez a baj, de a légzsák visszajelző is ezt igazolja. Bontottat nem vennék, mert kopóalkatrész, ráadásul típushiba. Mondjuk 13 év után persze ez erős kijelentés... :roll:

Itt egy vidi, de ha beírod hogy e39 ignition swich találsz még párat:
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8[/BBvideo]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Én már 2x cseréltem gyújtáskapcsolót. 7000Huf az AIC. Kezdetben megy el a kormány, később a rádió, az esőérzékelő és a világítás is megbolondul. Nyisd le a napellenzőt, kacsold be a sminktükör lámpáját. Ha ekkor elmegy a rádió, vagy egyéb furcsaságot észlelsz 100% hogy ez a baj, de a légzsák visszajelző is ezt igazolja. Bontottat nem vennék, mert kopóalkatrész, ráadásul típushiba. Mondjuk 13 év után persze ez erős kijelentés... :roll:

Itt egy vidi, de ha beírod hogy e39 ignition swich találsz még párat:
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8[/BBvideo]


Baszkiiii.... én meg azt hittem a tükör le hajtásnál elmegy a rádió az gyári extra... beszarás.... :facepalm:
Tudsz beszerzési forrást az alkatrészre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 10:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
NagySándor írta:
Én már 2x cseréltem gyújtáskapcsolót. 7000Huf az AIC. Kezdetben megy el a kormány, később a rádió, az esőérzékelő és a világítás is megbolondul. Nyisd le a napellenzőt, kacsold be a sminktükör lámpáját. Ha ekkor elmegy a rádió, vagy egyéb furcsaságot észlelsz 100% hogy ez a baj, de a légzsák visszajelző is ezt igazolja. Bontottat nem vennék, mert kopóalkatrész, ráadásul típushiba. Mondjuk 13 év után persze ez erős kijelentés... :roll:

Itt egy vidi, de ha beírod hogy e39 ignition swich találsz még párat:
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8[/BBvideo]


Baszkiiii.... én meg azt hittem a tükör le hajtásnál elmegy a rádió az gyári extra... beszarás.... :facepalm:
Tudsz beszerzési forrást az alkatrészre?


:lol: Egyébként nem is rossz elképzelés! :lol: Hát figyi, én az unixosoktól rendeltem AIC márkájút, de az első hamar tönkrement (3hét), kaptam helyette másikat, az pár hónapja bírja. Ez 7000Ft körül volt, de kedvezménnyel. Amit hirtelen ajánlanék az a kovácsautó:

https://alkatreszek.hu/autotipus/bmw_al ... termek/-_1

Ezek 14 körül vannak.

Viszont ha picit érdeklődsz még itt, hamar kapsz segítséget alkatrészügyben. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 13:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Fazer írta:
NagySándor írta:
Én már 2x cseréltem gyújtáskapcsolót. 7000Huf az AIC. Kezdetben megy el a kormány, később a rádió, az esőérzékelő és a világítás is megbolondul. Nyisd le a napellenzőt, kacsold be a sminktükör lámpáját. Ha ekkor elmegy a rádió, vagy egyéb furcsaságot észlelsz 100% hogy ez a baj, de a légzsák visszajelző is ezt igazolja. Bontottat nem vennék, mert kopóalkatrész, ráadásul típushiba. Mondjuk 13 év után persze ez erős kijelentés... :roll:

Itt egy vidi, de ha beírod hogy e39 ignition swich találsz még párat:
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8[/BBvideo]


Baszkiiii.... én meg azt hittem a tükör le hajtásnál elmegy a rádió az gyári extra... beszarás.... :facepalm:
Tudsz beszerzési forrást az alkatrészre?


:lol: Egyébként nem is rossz elképzelés! :lol: Hát figyi, én az unixosoktól rendeltem AIC márkájút, de az első hamar tönkrement (3hét), kaptam helyette másikat, az pár hónapja bírja. Ez 7000Ft körül volt, de kedvezménnyel. Amit hirtelen ajánlanék az a kovácsautó:

https://alkatreszek.hu/autotipus/bmw_al ... termek/-_1

Ezek 14 körül vannak.

Viszont ha picit érdeklődsz még itt, hamar kapsz segítséget alkatrészügyben. :franko:


Űber köszi megvan! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 09:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az a problémám, hogy állandóan jelzi az autó, hogy a jobb hátsó féklámpám nem működik. Reggel mikor indulok, ha csak egy pillanatra nyomom meg a féket akkor semmi jelzés, de ha hosszabban akkor egyből felkapcsol a kisautó a műszerfalon és jelzi a jobb hátsó lámpát. Már többször átnéztem a lámpát, cserélgettem az izzót, világít minden. Mi lehet a hiba? Esetleg az izzó teljesítménye nem gyári és azért nyekereg? Bár szerintem az izzókészletben amit használok gyári izzók vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 10:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek! Lehet rossz helyre írok , de remélem tud vki segíteni nekem . Reggel kinyitottam a kocsim a távirányítóval(gyári!) de bezárni már nem tudtam vele, csak kulccsal . Érdekes még h a belső gombbal sem tudom zárni :/ (a távirányítóban jó az elem )
Mi lehet a gond ?
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 11:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
gorcsev írta:
Sziasztok!

Az a problémám, hogy állandóan jelzi az autó, hogy a jobb hátsó féklámpám nem működik. Reggel mikor indulok, ha csak egy pillanatra nyomom meg a féket akkor semmi jelzés, de ha hosszabban akkor egyből felkapcsol a kisautó a műszerfalon és jelzi a jobb hátsó lámpát. Már többször átnéztem a lámpát, cserélgettem az izzót, világít minden. Mi lehet a hiba? Esetleg az izzó teljesítménye nem gyári és azért nyekereg? Bár szerintem az izzókészletben amit használok gyári izzók vannak.

Pótféklámpát is oda jelzi! Jobb hátulra.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 11:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zolti84 írta:
Üdv Mindenkinek! Lehet rossz helyre írok , de remélem tud vki segíteni nekem . Reggel kinyitottam a kocsim a távirányítóval(gyári!) de bezárni már nem tudtam vele, csak kulccsal . Érdekes még h a belső gombbal sem tudom zárni :/ (a távirányítóban jó az elem )
Mi lehet a gond ?
Köszönöm!

Bal első zármozgató motor valószínűleg, esetleg GM modul hiba, biztosíték.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 13:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zolti84 írta:
Üdv Mindenkinek! Lehet rossz helyre írok , de remélem tud vki segíteni nekem . Reggel kinyitottam a kocsim a távirányítóval(gyári!) de bezárni már nem tudtam vele, csak kulccsal . Érdekes még h a belső gombbal sem tudom zárni :/ (a távirányítóban jó az elem )
Mi lehet a gond ?
Köszönöm!

Bal első zármozgató motor valószínűleg, esetleg GM modul hiba, biztosíték.

Köszönöm! De a biztosíték jó , a kulccsal nyílik minden ajtó a vezető felől ,úgyh vszinu a zarmozgato jó
Hol találom a GM modult ?Sedan az autóm .
A belső gombra reagál


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.17. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zolti84 írta:
Gallaca írta:
Zolti84 írta:
Üdv Mindenkinek! Lehet rossz helyre írok , de remélem tud vki segíteni nekem . Reggel kinyitottam a kocsim a távirányítóval(gyári!) de bezárni már nem tudtam vele, csak kulccsal . Érdekes még h a belső gombbal sem tudom zárni :/ (a távirányítóban jó az elem )
Mi lehet a gond ?
Köszönöm!

Bal első zármozgató motor valószínűleg, esetleg GM modul hiba, biztosíték.

Köszönöm! De a biztosíték jó , a kulccsal nyílik minden ajtó a vezető felől ,úgyh vszinu a zarmozgato jó
Hol találom a GM modult ?Sedan az autóm .
A belső gombra reagál


Szép estét Mindenkinek! Megoldódott a probléma :D a gyári távirányító vmiert elfelejtett kommunikálni a kocsival :/ így csak újra össze kellett hangolni
De köszönöm a tanácsokat ✌️


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.18. 13:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Az a problémám, hogy állandóan jelzi az autó, hogy a jobb hátsó féklámpám nem működik. Reggel mikor indulok, ha csak egy pillanatra nyomom meg a féket akkor semmi jelzés, de ha hosszabban akkor egyből felkapcsol a kisautó a műszerfalon és jelzi a jobb hátsó lámpát. Már többször átnéztem a lámpát, cserélgettem az izzót, világít minden. Mi lehet a hiba? Esetleg az izzó teljesítménye nem gyári és azért nyekereg? Bár szerintem az izzókészletben amit használok gyári izzók vannak.

Pótféklámpát is oda jelzi! Jobb hátulra.


Azt is néztem és világít. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.20. 10:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Gallaca írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Az a problémám, hogy állandóan jelzi az autó, hogy a jobb hátsó féklámpám nem működik. Reggel mikor indulok, ha csak egy pillanatra nyomom meg a féket akkor semmi jelzés, de ha hosszabban akkor egyből felkapcsol a kisautó a műszerfalon és jelzi a jobb hátsó lámpát. Már többször átnéztem a lámpát, cserélgettem az izzót, világít minden. Mi lehet a hiba? Esetleg az izzó teljesítménye nem gyári és azért nyekereg? Bár szerintem az izzókészletben amit használok gyári izzók vannak.

Pótféklámpát is oda jelzi! Jobb hátulra.


Azt is néztem és világít. :(

Amikor ezzel szórakozott az autóm, akkor megpucoltam az összes kontaktot. A csatlakozóét, az csatlakozó érintkezőjét, az izzóét és az izzóhoz érő sín felületét. Azt hiszem ez utóbbin volt egy enyhe oxidációs réteg, ami meghülyítette az ellenállás mérést.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.20. 13:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
gorcsev írta:
Gallaca írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Az a problémám, hogy állandóan jelzi az autó, hogy a jobb hátsó féklámpám nem működik. Reggel mikor indulok, ha csak egy pillanatra nyomom meg a féket akkor semmi jelzés, de ha hosszabban akkor egyből felkapcsol a kisautó a műszerfalon és jelzi a jobb hátsó lámpát. Már többször átnéztem a lámpát, cserélgettem az izzót, világít minden. Mi lehet a hiba? Esetleg az izzó teljesítménye nem gyári és azért nyekereg? Bár szerintem az izzókészletben amit használok gyári izzók vannak.

Pótféklámpát is oda jelzi! Jobb hátulra.


Azt is néztem és világít. :(

Amikor ezzel szórakozott az autóm, akkor megpucoltam az összes kontaktot. A csatlakozóét, az csatlakozó érintkezőjét, az izzóét és az izzóhoz érő sín felületét. Azt hiszem ez utóbbin volt egy enyhe oxidációs réteg, ami meghülyítette az ellenállás mérést.


Köszi, akkor már csak enyhébb napot kell kifognom. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.27. 21:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.11. 20:42
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Adott egy E39 525d (2002).
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a parkvilágításom nem működik egyik irányba sem. Sem elöl, sem hátul, a karikákkal sem és a halványított irányjelzőkkel sem. Az irányjelzőkar működik, hibát nem véltem felfedezni sem INPA-ban, sem az NCS Expertben. Külön-külön minden működőképesnek látszik, de sem kihúzott kulcsnál, sem levett gyújtásnál, semmilyen módon nem működik.
Esetlegesen van hozzá kapcsolódó biztosíték vagy relé, amit ellenőrízhetek? A helyzetjelző izzók az eredetiek, melyek cserélve lettek kb. egy hónapja. A bal első xenon kábel javítva lett (Bimmer Budaörs által). :help:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 17:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 20:37
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Tagok
Egy olyan furcsa elektromos problémám lenne amire sehogy nem tudunk rájönni.
Tünetek: Nincs világítás irányjelző kívül villog bent nem jelez vissza, nem lehet lezárni az autót a kulcsával csak manuálisan, világit a légrugó hiba jelző és nem mutatja az időt. Ami ebből a leg gázabb a világítás :?
Furcsaság: Ha leveszem az akkumulátor sarut visszateszem utána 2-3 percig van, hogy tovább minden tökéletesen működik. Ilyenkor kommunikál a géppel is ami azt írja, hogy R-végpont hiba meg can-szakadás.
Találkozott már esetleg valaki hasonlóval?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
trecker18 írta:
Üdv Tagok
Egy olyan furcsa elektromos problémám lenne amire sehogy nem tudunk rájönni.
Tünetek: Nincs világítás irányjelző kívül villog bent nem jelez vissza, nem lehet lezárni az autót a kulcsával csak manuálisan, világit a légrugó hiba jelző és nem mutatja az időt. Ami ebből a leg gázabb a világítás :?
Furcsaság: Ha leveszem az akkumulátor sarut visszateszem utána 2-3 percig van, hogy tovább minden tökéletesen működik. Ilyenkor kommunikál a géppel is ami azt írja, hogy R-végpont hiba meg can-szakadás.
Találkozott már esetleg valaki hasonlóval?

Csá!
Nagyon az LCM modul hibájára utalnak a tünetek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 19:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 20:37
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
trecker18 írta:
Üdv Tagok
Egy olyan furcsa elektromos problémám lenne amire sehogy nem tudunk rájönni.
Tünetek: Nincs világítás irányjelző kívül villog bent nem jelez vissza, nem lehet lezárni az autót a kulcsával csak manuálisan, világit a légrugó hiba jelző és nem mutatja az időt. Ami ebből a leg gázabb a világítás :?
Furcsaság: Ha leveszem az akkumulátor sarut visszateszem utána 2-3 percig van, hogy tovább minden tökéletesen működik. Ilyenkor kommunikál a géppel is ami azt írja, hogy R-végpont hiba meg can-szakadás.
Találkozott már esetleg valaki hasonlóval?

Csá!
Nagyon az LCM modul hibájára utalnak a tünetek.

Szét szedtük semmi hibát nem láttunk rajta :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator