* *
Pontos idő: 2020.04.05. 09:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2028 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 98, 99, 100, 101, 102
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.12.08. 14:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 233
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rich39 írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó, és sedan
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!


Hűha. Na nézzük.. Ricsikém, drága barátom, először is gratulálok az új autódhoz. Szuper kis kocsi ez, de nagy fába vágtad a fejszéd. Kívánni fogja a törődést, már most látom.
Másodszor, nem kell több helyre írnod itt ha kérdésed van. Bőven elég egy helyre is, csak figyeld a fórumszál témáját. Úgy is törölni fogják a Moderátorok miután figyelmeztettek. Nem is kell kisregényt írni, velem ellentétben. Teljesen felesleges, mert nekünk több idő elmegy a dekódolással, mint a hiba megfejtésével és a válasszal. Elég egy mondatban tömören, mi a hiba. Majd úgyis kérdezünk aztán kitalálunk valami okosságot.
Harmadszor érdemes kitölteni az adatlapodat, mert akkor látjuk, hogy milyen típusról van szó. Meg amúgy illik is. Van egy bemutatkozós topik, ha van kedved ott mesélhetsz kicsit. Tapasztalatom szerint jó csapat ez, bár ahogy öregszenek ezek a csuda E39-ek, úgy hígul itt is a társaság, de mégis jó ide tartozni.

Nézzük a témát a riasztóval kapcsolatban. Hát fogalmam sincs. :mrgreen: Nyilván a riasztó moduljánál kellene keresni a hibát az LCM modul környékén. Azt viszont bizton mondhatom Neked, hogy diagra kell tenni. Ezt már most kezd el tanulgatni, mert sokszor szükséged lesz rá. Kell egy interface hozzá, egy lapotop, meg mondjuk egy INPA nevű program. Nem drága. Na ezzel lehet majd egy csomó hibakódot kiolvasni. Van egy érzésem, hogy lesz egy pár.

Én ezzel kezdeném. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.12.09. 12:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rich39 írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó, és sedan
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!


Ha a motorháztetőnél szólalt meg a sziréna az eleve nem lehet gyári rendszer, a gyári rendszer szirénája jobb hátul a dobbetét alatt van. Valószínűleg kókányolás áll fenn.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.02.05. 10:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 233
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

érdekes jelenség történt ma. Gyújtásra raktam az autót minden jó, de indításnál elment minden, mintha lekötöttük volna az akksit.
Többszöri próbálkozásra is semmi áram sehol.
Rátettünk egy bikakábelt elől, minden visszajött. Azóta is tökéletesen működik minden.
Biztos hogy nem az akksi merült le. Diagra még nem tettem.
Ilyen még soha nem volt. Járt már így valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.02.05. 14:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2335
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Sziasztok,

érdekes jelenség történt ma. Gyújtásra raktam az autót minden jó, de indításnál elment minden, mintha lekötöttük volna az akksit.
Többszöri próbálkozásra is semmi áram sehol.
Rátettünk egy bikakábelt elől, minden visszajött. Azóta is tökéletesen működik minden.
Biztos hogy nem az akksi merült le. Diagra még nem tettem.
Ilyen még soha nem volt. Járt már így valaki?
Szerintem nezd at a testkabeleket.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.02.07. 13:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 233
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
NagySándor írta:
Sziasztok,

érdekes jelenség történt ma. Gyújtásra raktam az autót minden jó, de indításnál elment minden, mintha lekötöttük volna az akksit.
Többszöri próbálkozásra is semmi áram sehol.
Rátettünk egy bikakábelt elől, minden visszajött. Azóta is tökéletesen működik minden.
Biztos hogy nem az akksi merült le. Diagra még nem tettem.
Ilyen még soha nem volt. Járt már így valaki?
Szerintem nezd at a testkabeleket.


Köszönöm szépen, jó volt a tipp!
Ilyen bagatell hülyeséget, komolyan mondom. Az akksinál a pozitív saru volt meglazulva kicsit és ott volt a feszültségvesztés.
Átcsiszoltam, meghúztam, tökéletes.
Nagyon furcsa tüneteket produkált, de így már logikus minden. Nem is értem miért nem ott kezdtem mindjárt... :oops:
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.02.11. 21:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, nem 39, de rokon, 46. Légzsáklámpa. Ki az Pesten, vagy Pest megyébe aki tud erre megoldást nyújtani? Időnként pl műszaki előtt kiütik, de ha állítgatva van az ülés, előjön mindig. Övfeszítőt is már cseréltek... vagy ülésfoglaltságjelző, vagy hasonló kontakt, szakadás lehet. Körcsatis, 1999-es, akinek van erre gépezete és szakértelme. Bypassal megy csak értelmes áron? Szerintem kétféle E46 van: ahol világít és ahol valahogy kiütötték hogy ne világítson...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.03.13. 09:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.03.13. 08:59
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Különösebb előzmény nélkül az alábbi hibát tapasztaltuk 2002-es, E39, Turing autónkon:

Észrevettük, hogy álló, lezárt helyzetben működik a jobb oldali hátsó, helyzetjelző.
Ha rá adtam a "gyújtást", elindult a jobb oldali index, pedig a kapcsoló középső állásban volt.
A próbálgatás közben elég rapszodikusan működött az index:
Jellemzően, ha balra kapcsoltam, akkor a bal oldali működött, de ha középállásban, vagy jobbra akartam jelezni, akkor jobbra indexelt és most is ez a helyzet. De volt olyan, amikor balnál balra, közép állásban, jobbra, jobb állásban pedig megint balra indexelt (!). Idő közben megszűnt az a jelenség, hogy gyújtás nélkül mennének a jobb oldali helyzetjelzők.
Az akkumulátor sarut levettem, visszatettem, de a helyzet nem változott.
Mi lehet a jelenség oka?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.03.13. 09:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2335
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ls66 írta:
Különösebb előzmény nélkül az alábbi hibát tapasztaltuk 2002-es, E39, Turing autónkon:

Észrevettük, hogy álló, lezárt helyzetben működik a jobb oldali hátsó, helyzetjelző.
Ha rá adtam a "gyújtást", elindult a jobb oldali index, pedig a kapcsoló középső állásban volt.
A próbálgatás közben elég rapszodikusan működött az index:
Jellemzően, ha balra kapcsoltam, akkor a bal oldali működött, de ha középállásban, vagy jobbra akartam jelezni, akkor jobbra indexelt és most is ez a helyzet. De volt olyan, amikor balnál balra, közép állásban, jobbra, jobb állásban pedig megint balra indexelt (!). Idő közben megszűnt az a jelenség, hogy gyújtás nélkül mennének a jobb oldali helyzetjelzők.
Az akkumulátor sarut levettem, visszatettem, de a helyzet nem változott.
Mi lehet a jelenség oka?
Talan LCM vagy gyujtaskapcsolo, de hamarosan a nalam tapasztaltabbak is hozzaszolnak a dologhoz.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: ls66
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2028 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 98, 99, 100, 101, 102

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator