* *
Pontos idő: 2017.06.29. 11:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 14:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 698
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
BMWFUN írta:
Üdv Urak!

Még mindig küzdök a JH szintező szenzorommal.
Egy ideje panaszkodik a CC, hogy a szintező inaktív. Ráolvasás, a JH szenzor nem kap delejt a hibatárolóban és az online tesztben sem.
A bal oldalon jelzi a kb 2,5V-ot a jobbon folyamatos 0V.
A csati nem látszik oxidosnak, de azért kapott kenést, a kábelen nem látni sérülést.
Ma kapott egy új Febi szenzort (THX to bendegúz! ;) ), de a helyzet nemigazán változott.
Az érdekes az, hogy a hátulja rendesen áll, korrigál, ha kell, a két sárvédőívnél kb megegyzik a magasság sík terepen, ha egyenetlen, akkor hozzáigazítja az elejének megfelelően....
Lecsatlakoztattam a vezérlőt is, de ott sem látok oxidot, a biztik rendben vannak...
Talán már csak a méregetés jöhet szóba, de azt csak valami WDS guru segítségével tudom...


Nézd csak, ez kell neked, ha a fényszóród automata szintezős :wink:


Kép

:franko:

Ha pedig a nem, akkor ez alapján méricskélj:

Kép

hat, ha minden jo, akkor merd ki. Nekem hasonlo gondom volt, csak a lampanak a hatso szintezojevel. Meg volt szakadva a test, ott ahol be van vezetve a karosszeriaba. En levennem a csatit + a modulrol a csatit es szakadasjelzovel vegigcsipogtatnam.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: BMWFUN
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 19:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a kocsimba(BMW e39 525d 2000/05) folyamatosan megy a hátsó parkradar( a 4-ből 3) ha leállítom a kocsit akkor is.

Esetleg valaki tud Debrecenben egy jó szerelőt aki elektromosan is ért a kocsihoz illetve diagnosztikázni is tud ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 11:26
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Először nézd végig a biztosíték táblát. Anno nekem is leállt így a tds-em és csak egy biztosítékot kellett cserélni, azt hiszem a 20-as körül valamelyiket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gavrose az itt látható tagok köszönték meg: BaloghImre83
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 01:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5117
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 739 alkalommal
Kapott köszik: 1596 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz

Tds név egyenlő az elhasznált gyújtáskapcsolóval, megdöglött motorvezérlővel. Esetleg padlóban lakó beázott, berozsdásodott biztosítékokkal. Biztiellenőrzést pedig már írták.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: BaloghImre83
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gavrose írta:
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Először nézd végig a biztosíték táblát. Anno nekem is leállt így a tds-em és csak egy biztosítékot kellett cserélni, azt hiszem a 20-as körül valamelyiket.


Köszi már szóltam is a szerelőnek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 08:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz

Tds név egyenlő az elhasznált gyújtáskapcsolóval, megdöglött motorvezérlővel. Esetleg padlóban lakó beázott, berozsdásodott biztosítékokkal. Biztiellenőrzést pedig már írták.


Köszi, ezt is átadtam a szerelőnek, remélem mihamarabb megtudjuk a hiba okát és orvosoljuk. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 17:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.31. 13:30
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Édesapám nem rég válaszolt egy e39-et(525D 2003as). Van egy olyan hibája hogy azt érzékeli az auto hogy nyitva van a csomagtér és azt hiszem a bal hátsó ajtaja miközben zárva van és mikor kinyitod elvileg azt hiszi hogy zárva van.... igazábol nem tudott mit kezdeni vele már 2 elektromos sem! Esetleg valakinek valami ötlete van ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 08:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 116 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Adott egy 2000/03 v8 benzines, valami gebasz van az indítózásnál. Gyújtásra van rakva a kulcs egyből indul, ha le van kódolva a kód ok-ézására indul. Nincs közben a kulcs elfordítva.
Ez most mi a kis thököm miatt? Gépre dugva nincs hiba.

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator