* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Futómű
HozzászólásElküldve: 2006.11.19. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért nyitottam ezt az új témát ,mert a futóműről még senki nem beszélt.
Az a gondom hogy az én autómnak a hátsó futóműve kis úthibán is akkorát üt,mintha nem lenne benne rugó.Arra gondoltam,vagy a rugó van túl erősre méretezve,mert touring az autó? Vagy esetleg a lengéscsillapító nem valami jó,vagy nem belevaló?A multhéten mentem egy 520 D-vel,( limuzin ) és ugyanazokat az úthibákat sokkal semlegesebben vette mint az én autóm.Lehet hogy a kobi ennyivel kményebb,vagy nálam valami nem stimmel?Félek ha nem csinálo vele valamit szétveri a futóművet,és baromi kényelmetlen és kellemetlen hangja is van.
Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy van hasonló tapasztalata kérem irja meg.
A segítséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.19. 22:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szia zoli :)
sajna még nem tudok hozzászolni ehez a témához max csak annyit hogy most veszek egy sedan 528 ast és azon 19 colos kerekek vannak per35 ös gumikkal és meglepődtem amikor a proba uton sokkal csendesebb volt mint az én picassom ami 4 éves.
nem hiszem hogy akkora eltérés lenne sedan és touring közt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 18:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem a touring ilyen. Erőssebb a hátulja, nem 2 hanem 4 db futóműtartó bak van alatta -és kétszer drágább is.. :?
Én most estem át az első- hátsó futómű felújításon, ma voltam állítatni és ugyanezt műveli mint neked...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Futómű
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi
Ha nem titok mi lett felujítva a futóművön,és mennyibe került?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2006.11.21. 15:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
Azért nyitottam ezt az új témát ,mert a futóműről még senki nem beszélt.
Az a gondom hogy az én autómnak a hátsó futóműve kis úthibán is akkorát üt,mintha nem lenne benne rugó.Arra gondoltam,vagy a rugó van túl erősre méretezve,mert touring az autó? Vagy esetleg a lengéscsillapító nem valami jó,vagy nem belevaló?A multhéten mentem egy 520 D-vel,( limuzin ) és ugyanazokat az úthibákat sokkal semlegesebben vette mint az én autóm.Lehet hogy a kobi ennyivel kményebb,vagy nálam valami nem stimmel?Félek ha nem csinálo vele valamit szétveri a futóművet,és baromi kényelmetlen és kellemetlen hangja is van.
Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy van hasonló tapasztalata kérem irja meg.
A segítséget előre is köszönöm.


Nekem is ilyen problémám volt. A futóművet tartó bakokat (4 db) kellett kicserélni, és sokkal jobb lett. Nem olcsó tényleg, ha jól emléklszem 12-13k darabja, és nem kevés munka.
Ez a gumibigyó a 2-es itt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=33_0525&hg=33&fg=30


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.21. 16:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A futóművel kapcsolatban, lehet kapni, illetve csináltatni,olyan szilenteket, amiknél a szilent ház telibe van öntve. Álitólag sokkal többet bir ki, mint a hagyományos.

Ha valaki probálta már, írjon!! :?: :!: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2006.11.21. 23:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Efer írta:

Nekem is ilyen problémám volt. A futóművet tartó bakokat (4 db) kellett kicserélni, és sokkal jobb lett. Nem olcsó tényleg, ha jól emléklszem 12-13k darabja, és nem kevés munka.
Ez a gumibigyó a 2-es itt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=33_0525&hg=33&fg=30[/quote]







Köszönöm a hasznos tanácsot,meg fogom nézni ezt a gumibakot,és ha kicsit is gyanús azonnal cserélem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.11. 18:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Zoli írta:
Azért nyitottam ezt az új témát ,mert a futóműről még senki nem beszélt.
Az a gondom hogy az én autómnak a hátsó futóműve kis úthibán is akkorát üt,mintha nem lenne benne rugó.Arra gondoltam,vagy a rugó van túl erősre méretezve,mert touring az autó? Vagy esetleg a lengéscsillapító nem valami jó,vagy nem belevaló?A multhéten mentem egy 520 D-vel,( limuzin ) és ugyanazokat az úthibákat sokkal semlegesebben vette mint az én autóm.Lehet hogy a kobi ennyivel kményebb,vagy nálam valami nem stimmel?Félek ha nem csinálo vele valamit szétveri a futóművet,és baromi kényelmetlen és kellemetlen hangja is van.
Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy van hasonló tapasztalata kérem irja meg.
A segítséget előre is köszönöm.


Nekem is ilyen problémám volt. A futóművet tartó bakokat (4 db) kellett kicserélni, és sokkal jobb lett. Nem olcsó tényleg, ha jól emléklszem 12-13k darabja, és nem kevés munka.
Ez a gumibigyó a 2-es itt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=33_0525&hg=33&fg=30


Sziasztok!

Nekem is az a jelenség amit Zoli leírt. De a Wallisban azt mondták, hogy minden ok a h.futomüvel. Nyilván nem mert k. hangos ha utbordán megyek át. :twisted:
Lehet más probláma is esetleg a futomütartóbakokon kívül? Vagy ez egyértelmüen az?
Kanyarstabilitás, csillapítás minden ok,csak hangos...

Köszönöm...

B.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.11. 21:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem a gatlokat is alaposan meg kene viszgalni. Gondolok arra, hogy nemcsak meglokodni a hatuljat hanem kivenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.11. 22:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
efer írta:
Zoli írta:
Azért nyitottam ezt az új témát ,mert a futóműről még senki nem beszélt.
Az a gondom hogy az én autómnak a hátsó futóműve kis úthibán is akkorát üt,mintha nem lenne benne rugó.Arra gondoltam,vagy a rugó van túl erősre méretezve,mert touring az autó? Vagy esetleg a lengéscsillapító nem valami jó,vagy nem belevaló?A multhéten mentem egy 520 D-vel,( limuzin ) és ugyanazokat az úthibákat sokkal semlegesebben vette mint az én autóm.Lehet hogy a kobi ennyivel kményebb,vagy nálam valami nem stimmel?Félek ha nem csinálo vele valamit szétveri a futóművet,és baromi kényelmetlen és kellemetlen hangja is van.
Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy van hasonló tapasztalata kérem irja meg.
A segítséget előre is köszönöm.


Nekem is ilyen problémám volt. A futóművet tartó bakokat (4 db) kellett kicserélni, és sokkal jobb lett. Nem olcsó tényleg, ha jól emléklszem 12-13k darabja, és nem kevés munka.
Ez a gumibigyó a 2-es itt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=33_0525&hg=33&fg=30


Sziasztok!

Nekem is az a jelenség amit Zoli leírt. De a Wallisban azt mondták, hogy minden ok a h.futomüvel. Nyilván nem mert k. hangos ha utbordán megyek át. :twisted:
Lehet más probláma is esetleg a futomütartóbakokon kívül? Vagy ez egyértelmüen az?
Kanyarstabilitás, csillapítás minden ok,csak hangos...

Köszönöm...

B.


Nekem először a bal oldalon az úszócsapágyat cserélték mert össze volt
törve,ettől a kerék dőlés lett normális. Aztán a két stabilizátort cserélték,ettől a kanyarstabilitás lett nagyon jó,de az úthibákon az a szörnyű hang meg maradt.
Ekkor döntöttem el hogy biztos nem lehet más csak a nagy szilent a hibás.
Úgy hogy el vittem a Pécsi BMW szervízbe hogy cseréljék ki mind a négyet.
Ja és nem nézettem meg velük előtte hogy jók e,csak kicseréltettem és szerencsére nagyon jó lett,mint új korába.
Azóta a két gyerek hátul tud aludni,(előtte nem tudott.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.12. 17:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
Azért nyitottam ezt az új témát ,mert a futóműről még senki nem beszélt.
Az a gondom hogy az én autómnak a hátsó futóműve kis úthibán is akkorát üt,mintha nem lenne benne rugó.Arra gondoltam,vagy a rugó van túl erősre méretezve,mert touring az autó? Vagy esetleg a lengéscsillapító nem valami jó,vagy nem belevaló?A multhéten mentem egy 520 D-vel,( limuzin ) és ugyanazokat az úthibákat sokkal semlegesebben vette mint az én autóm.Lehet hogy a kobi ennyivel kményebb,vagy nálam valami nem stimmel?Félek ha nem csinálo vele valamit szétveri a futóművet,és baromi kényelmetlen és kellemetlen hangja is van.
Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy van hasonló tapasztalata kérem irja meg.
A segítséget előre is köszönöm.


A pattogást a keréknyomás változtatásával IS tudod mérsékelni.
5 emberrel és sok csomaggal keményebre kell fújni a kereket, mint 1 vagy két emberrel (lásd keréknyomás táblázat a B oszlopon). Én is felfúttam a maximumra és nekem is pattog. De amint felkapcsolom a lakókocsit, már nem pattog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.12. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
A pattogást a keréknyomás változtatásával IS tudod mérsékelni.
5 emberrel és sok csomaggal keményebre kell fújni a kereket, mint 1 vagy két emberrel (lásd keréknyomás táblázat a B oszlopon). Én is felfúttam a maximumra és nekem is pattog. De amint felkapcsolom a lakókocsit, már nem pattog.



Az enyém nem pattogott hanem csattogott,és nem a kerék nyomás miatt,hanem a rossz szilentek miatt.
Amióta a szilenteket ki cseréltettem azóta a kerékbe a levegő nyomás ugyanannyi,és a csattogás teljesen meg szünt.[/quote]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.13. 08:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
kzoli819 írta:
A pattogást a keréknyomás változtatásával IS tudod mérsékelni.
5 emberrel és sok csomaggal keményebre kell fújni a kereket, mint 1 vagy két emberrel (lásd keréknyomás táblázat a B oszlopon). Én is felfúttam a maximumra és nekem is pattog. De amint felkapcsolom a lakókocsit, már nem pattog.



Az enyém nem pattogott hanem csattogott,és nem a kerék nyomás miatt,hanem a rossz szilentek miatt.
Amióta a szilenteket ki cseréltettem azóta a kerékbe a levegő nyomás ugyanannyi,és a csattogás teljesen meg szünt.
[/quote]

Én értettem mit írsz és tanultam is belőle. Ha zörög a hátsó futóművem, én is a szilenteknél fogom kezdeni.
Én csak meg akartam osztani a tapasztalatom veletek. És én ezt tapasztaltam a keréknyomással. Ha maximumra fújod a kereket és "üresen" jársz az autóval, akkor a szilenteknek csökken az élettartama.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2007.02.13. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:

Én értettem mit írsz és tanultam is belőle. Ha zörög a hátsó futóművem, én is a szilenteknél fogom kezdeni.
Én csak meg akartam osztani a tapasztalatom veletek. És én ezt tapasztaltam a keréknyomással. Ha maximumra fújod a kereket és "üresen" jársz az autóval, akkor a szilenteknek csökken az élettartama.


Bocsi én csak azt hittem hogy félre értetted amit írtam,nem akartalak ki oktatni,még egyszer bocs!!!!!!!!!!! :kalapács


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hátsó gólyaláb... vagy nemtom
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 11:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.27. 01:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

A jelenség a következő: Amikor az auto hátulja felemelkedik és hirtelen vissza huppan (gödör, hirtelen kanyar), akkor egy olyan "csatanás" hallatszik hátulról mintha valaki akkor csapná le a csomagtartót. Elsőre ezt meg is néztem, de zárva volt. Álló helyzetben nem sikerül generálni semmilyen furcsa zajt. Nem lóg nem kotyog semmi. Gondoltam a lengés csillapító vagy a toronycsapágy, de itt el is akadtam. Sem a csomagtartó sem pedig az utastér felöl nem tudtam megközelíteni a felső rögzítési pontot. Az ülést elég egyszerű volt kiszedni, de a kalaptartó már macerásnak tűnik. Az e34-esemben a hangszóró alatt volt a keresett pont, de ott a hanszórót felülről ki is tudtam szedni.
Segítség!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hátsó gólyaláb... vagy nemtom
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 13:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Apuka írta:
Hali!

A jelenség a következő: Amikor az auto hátulja felemelkedik és hirtelen vissza huppan (gödör, hirtelen kanyar), akkor egy olyan "csatanás" hallatszik hátulról mintha valaki akkor csapná le a csomagtartót. Elsőre ezt meg is néztem, de zárva volt. Álló helyzetben nem sikerül generálni semmilyen furcsa zajt. Nem lóg nem kotyog semmi. Gondoltam a lengés csillapító vagy a toronycsapágy, de itt el is akadtam. Sem a csomagtartó sem pedig az utastér felöl nem tudtam megközelíteni a felső rögzítési pontot. Az ülést elég egyszerű volt kiszedni, de a kalaptartó már macerásnak tűnik. Az e34-esemben a hangszóró alatt volt a keresett pont, de ott a hanszórót felülről ki is tudtam szedni.
Segítség!!!!


Szia keress rá, ezzel a témával kapcsolatban nagyon sok hozzászolás volt valamelyik topikban, (talán futómű gondok??) ez touring tipus betegség.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hátsó gólyaláb... vagy nemtom
HozzászólásElküldve: 2007.03.11. 01:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Apuka írta:
Hali!

A jelenség a következő: Amikor az auto hátulja felemelkedik és hirtelen vissza huppan (gödör, hirtelen kanyar), akkor egy olyan "csatanás" hallatszik hátulról mintha valaki akkor csapná le a csomagtartót. Elsőre ezt meg is néztem, de zárva volt. Álló helyzetben nem sikerül generálni semmilyen furcsa zajt. Nem lóg nem kotyog semmi. Gondoltam a lengés csillapító vagy a toronycsapágy, de itt el is akadtam. Sem a csomagtartó sem pedig az utastér felöl nem tudtam megközelíteni a felső rögzítési pontot. Az ülést elég egyszerű volt kiszedni, de a kalaptartó már macerásnak tűnik. Az e34-esemben a hangszóró alatt volt a keresett pont, de ott a hanszórót felülről ki is tudtam szedni.
Segítség!!!!


Ezt a topikot el olvastad elölről az összes hozzászólást?
Ha nem akkor tedd meg,mert szerintem ugyan az a baja a kocsidnak ami az enyémnek volt.A 4 nagy szilentet kell kicserélni és jó lessz.
Legalábbis nekem ez segített.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hátsó rugó volt a bűnös.
HozzászólásElküldve: 2007.03.11. 21:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.27. 01:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi Srácok!

Sikerült megtalálni a problémát. A hangszoró alatt van itt is a gólyaláb felső rögzítése. Ülés ki. Két oldalsó kárpit és közéspő fejlámla tartó le majd kalaptartó előre (vigyázni a két oldalsó "kábelkötegre"), hangszóró még két csavar. Hanszigetelés alatt gumi sapka és már ott is vagyunk. A rugó legalsó "menetében" törött el belül. Úgyhogy csak szétszedés után láttam meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hátsó rugó volt a bűnös.
HozzászólásElküldve: 2007.03.11. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Apuka írta:
Köszi Srácok!

Sikerült megtalálni a problémát. A hangszoró alatt van itt is a gólyaláb felső rögzítése. Ülés ki. Két oldalsó kárpit és közéspő fejlámla tartó le majd kalaptartó előre (vigyázni a két oldalsó "kábelkötegre"), hangszóró még két csavar. Hanszigetelés alatt gumi sapka és már ott is vagyunk. A rugó legalsó "menetében" törött el belül. Úgyhogy csak szétszedés után láttam meg.


Bocsi nem figyeltem eléggé,azt hittem a tiéd is touring.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: dobolo hang elsokerek felol
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 22:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok,
nemreg vettem egy E39 kombit, es az elso futomuben hallok egy dobolo hangot, mikor elindulok a haz elol. ahogy gyorsitok, kicsit szaporazza, aztan ugy kb. 30-40 kornyeken elhal.

nincs vkinek otlete, hogy mi a franc lehet?

balra ivelo kanyarnal szinten hallani (alacsony sebessegnel) de jobbra ivelo kanyarban nem. ebbol gondolom, hogy a jobb elso kerek kornyeken lehet a bibi.

elore is koszonettel,
ati

ps: vki nekem a kutyacsontot tippelte, nezegettem a kepeket a realoem-en, de ugy persze nincs fent, hogy "kutyacsont" :-D

a kepek, ahol kutattam:
link 1
link 2


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator