* *
Pontos idő: 2017.08.22. 20:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6245 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 10:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Sziasztok,

Remélem jó helyre írok, ha nem, elnézést, akkor az E39 rádióba átteszem, de mivel navis 16:9-es egység van az autóban azért gondoltam ide...

Ma a Bömbikénkben a rádiót nem lehetett bekapcsólni. A navi patentre megy, a jobb oldali funkciógomb is használható, menüben lehet keresni, a kazetta egységhez a fej lenyílik és visszamegy gombnyomásra, de a bal oldali gombra nem kapcsol be, a led sem világít, így se rádiót, sem zenét nem tudunk hallgatni, csak a sor hatost, bár az is zene füleinknek 8) . A CD-lejátszót megnéztem, áramot kap, működik.

Mi lehet a bibi? 4 napja még nem volt gond vele...

Segítségeteket köszönöm,

Papi

Szia!

Nekem ilyenkor elég a rádió modul csatlakozóját lehúzni pár percre.

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.20. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.20. 12:34
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy valamilyen úton módon lehet erre a gyári 4:3 as tv navigációra egy mélyládát illetve erősítőt kötni ????? 96-7 havi a gép kazettás 4:3 tv cucc van benne


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.25. 21:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 38 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
MK3 helyére MK4-et be lehet tenni?

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.25. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5188
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Janek írta:
Üdv!
MK3 helyére MK4-et be lehet tenni?

Minden további nélkül!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 10:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 396
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2017 high dvd navin hol lehet kiválasztani a magyar nyelvet? (Nem magyar a navi szoftja)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 02:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
2017 high dvd navin hol lehet kiválasztani a magyar nyelvet? (Nem magyar a navi szoftja)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

sehol

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Ez biztos? Mármint hogy leforrasztandó pont? Mert antisztatikus csomagolás, vagy csuklóra köthető pánt, esetleg felület, spray létezik, de pont??? Hova vezeti le az antisztatikust és mivel? :)

(arról nem beszélve, hogy az antisztatikus izé többnyire szállítás/beszerelés folyamán/előtt fontos, ha eltávolítják, mi lesz ha jön az antisztati???)

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
seepheerd írta:
odus írta:
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Ez biztos? Mármint hogy leforrasztandó pont? Mert antisztatikus csomagolás, vagy csuklóra köthető pánt, esetleg felület, spray létezik, de pont??? Hova vezeti le az antisztatikust és mivel? :)

(arról nem beszélve, hogy az antisztatikus izé többnyire szállítás/beszerelés folyamán/előtt fontos, ha eltávolítják, mi lesz ha jön az antisztati???)

Üdv,
Joe


Nem tudom, Ezt írja:

Laser head:
Most of the laser head have one or two anti-static point to prevent static burn laser tube as a security measure. It's better to wear an antistatic wrist strap or wash your hands before welding and installation.

When using a high-grade anti-static soldering iron,you can remove the anti-static point directly, ordinary iron requires special attention, heat iron to reached soldering temperature,then remember to turn off the iron's power, prevent static of iron burn laser tube, if you need,we can do it before ship.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
seepheerd írta:
odus írta:
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Ez biztos? Mármint hogy leforrasztandó pont? Mert antisztatikus csomagolás, vagy csuklóra köthető pánt, esetleg felület, spray létezik, de pont??? Hova vezeti le az antisztatikust és mivel? :)

(arról nem beszélve, hogy az antisztatikus izé többnyire szállítás/beszerelés folyamán/előtt fontos, ha eltávolítják, mi lesz ha jön az antisztati???)

Üdv,
Joe


Nem tudom, Ezt írja:

Laser head:
Most of the laser head have one or two anti-static point to prevent static burn laser tube as a security measure. It's better to wear an antistatic wrist strap or wash your hands before welding and installation.

When using a high-grade anti-static soldering iron,you can remove the anti-static point directly, ordinary iron requires special attention, heat iron to reached soldering temperature,then remember to turn off the iron's power, prevent static of iron burn laser tube, if you need,we can do it before ship.


Áá, így érthető :)
Védőpont van az olvasófejen, hogy a sztatikusság ne basszon oda, ezért a legjobb, ha kezelésnél (javításnál) antisztatikus csuklópántot viselsz (vagy kezet mosol forrasztás, illetve beépítés előtt).
Ezt a pontot csak speciális, antisztatikus pákával szabad forrasztani, hagyományos pákákkal nem (vagy különleges figyelemmel, felforrósítani a pákát, majd ne legyen áram alatt és úgy forrassz).

Leszedhetik, de akkor antisztatikus zacsiba szállítsák és te is figyelj oda beszerelésnél, hogy nehogy feltöltődve nyúlj a cucchoz. A kérdés az, hogy ez szállítási biztosíték (és el kell távolítani beszerelés előtt), vagy állandó...

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
seepheerd írta:
odus írta:
seepheerd írta:
odus írta:
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Ez biztos? Mármint hogy leforrasztandó pont? Mert antisztatikus csomagolás, vagy csuklóra köthető pánt, esetleg felület, spray létezik, de pont??? Hova vezeti le az antisztatikust és mivel? :)

(arról nem beszélve, hogy az antisztatikus izé többnyire szállítás/beszerelés folyamán/előtt fontos, ha eltávolítják, mi lesz ha jön az antisztati???)

Üdv,
Joe


Nem tudom, Ezt írja:

Laser head:
Most of the laser head have one or two anti-static point to prevent static burn laser tube as a security measure. It's better to wear an antistatic wrist strap or wash your hands before welding and installation.

When using a high-grade anti-static soldering iron,you can remove the anti-static point directly, ordinary iron requires special attention, heat iron to reached soldering temperature,then remember to turn off the iron's power, prevent static of iron burn laser tube, if you need,we can do it before ship.


Áá, így érthető :)
Védőpont van az olvasófejen, hogy a sztatikusság ne basszon oda, ezért a legjobb, ha kezelésnél (javításnál) antisztatikus csuklópántot viselsz (vagy kezet mosol forrasztás, illetve beépítés előtt).
Ezt a pontot csak speciális, antisztatikus pákával szabad forrasztani, hagyományos pákákkal nem (vagy különleges figyelemmel, felforrósítani a pákát, majd ne legyen áram alatt és úgy forrassz).

Leszedhetik, de akkor antisztatikus zacsiba szállítsák és te is figyelj oda beszerelésnél, hogy nehogy feltöltődve nyúlj a cucchoz. A kérdés az, hogy ez szállítási biztosíték (és el kell távolítani beszerelés előtt), vagy állandó...

Üdv,
Joe

Igen, köszönöm, ezt értettem, számomra is az a kérdés, amit feltettél. Le kell ezt szedni mindenképpen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 12:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
seepheerd írta:
odus írta:
seepheerd írta:
odus írta:
Sziasztok!

MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?

Köszönöm

Odus


Ez biztos? Mármint hogy leforrasztandó pont? Mert antisztatikus csomagolás, vagy csuklóra köthető pánt, esetleg felület, spray létezik, de pont??? Hova vezeti le az antisztatikust és mivel? :)

(arról nem beszélve, hogy az antisztatikus izé többnyire szállítás/beszerelés folyamán/előtt fontos, ha eltávolítják, mi lesz ha jön az antisztati???)

Üdv,
Joe


Nem tudom, Ezt írja:

Laser head:
Most of the laser head have one or two anti-static point to prevent static burn laser tube as a security measure. It's better to wear an antistatic wrist strap or wash your hands before welding and installation.

When using a high-grade anti-static soldering iron,you can remove the anti-static point directly, ordinary iron requires special attention, heat iron to reached soldering temperature,then remember to turn off the iron's power, prevent static of iron burn laser tube, if you need,we can do it before ship.


Áá, így érthető :)
Védőpont van az olvasófejen, hogy a sztatikusság ne basszon oda, ezért a legjobb, ha kezelésnél (javításnál) antisztatikus csuklópántot viselsz (vagy kezet mosol forrasztás, illetve beépítés előtt).
Ezt a pontot csak speciális, antisztatikus pákával szabad forrasztani, hagyományos pákákkal nem (vagy különleges figyelemmel, felforrósítani a pákát, majd ne legyen áram alatt és úgy forrassz).

Leszedhetik, de akkor antisztatikus zacsiba szállítsák és te is figyelj oda beszerelésnél, hogy nehogy feltöltődve nyúlj a cucchoz. A kérdés az, hogy ez szállítási biztosíték (és el kell távolítani beszerelés előtt), vagy állandó...

Üdv,
Joe

Igen, köszönöm, ezt értettem, számomra is az a kérdés, amit feltettél. Le kell ezt szedni mindenképpen?
el kell tavolitani onszivoval. Az esd-t sem kell tulparazni :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 10:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Egy kis segítségre lenne szükségem fejegység ügyben. Úgy vettem autómat hogy ez a fejegység volt benne és sajnos elfelejtettem rákérdezni a pontos típusára és most erősítőt akarok bekötni és jó lenne tudni hogy milyen kimenetek vannak hátul rajta RCA van e illetve hogy lehet e egyáltalán (tudom ez így nagyon kevés de hátha valaki felismeri vagy éppen ilyen típusa van neki is. Előre is köszönöm a segítséget)
Kép
Kép
Kép
Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 10:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lipkovicsa írta:
Hello!

Egy kis segítségre lenne szükségem fejegység ügyben. Úgy vettem autómat hogy ez a fejegység volt benne és sajnos elfelejtettem rákérdezni a pontos típusára és most erősítőt akarok bekötni és jó lenne tudni hogy milyen kimenetek vannak hátul rajta RCA van e illetve hogy lehet e egyáltalán (tudom ez így nagyon kevés de hátha valaki felismeri vagy éppen ilyen típusa van neki is. Előre is köszönöm a segítséget)


Erre tippelnék:
Kép

LINK



De keress rá androidos fejegységekre (vagy húzd ki a helyéről és olvasd le a címkét :))

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 10:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
seepheerd írta:
lipkovicsa írta:
Hello!

Egy kis segítségre lenne szükségem fejegység ügyben. Úgy vettem autómat hogy ez a fejegység volt benne és sajnos elfelejtettem rákérdezni a pontos típusára és most erősítőt akarok bekötni és jó lenne tudni hogy milyen kimenetek vannak hátul rajta RCA van e illetve hogy lehet e egyáltalán (tudom ez így nagyon kevés de hátha valaki felismeri vagy éppen ilyen típusa van neki is. Előre is köszönöm a segítséget)


Erre tippelnék:
Kép

LINK



De keress rá androidos fejegységekre (vagy húzd ki a helyéről és olvasd le a címkét :))

Üdv,
Joe


Köszönöm szépen a gyors választ! Igen ez nagyon hasonlít rá. Hát valószínűleg az lesz majd belőle :D
Még egyszer köszi. További szép napot ! :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 12:14 
Online
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1369
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 130 alkalommal
Kapott köszik: 389 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
odus írta:
Sziasztok!
MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?
Köszönöm
Odus

Kérlek írd le, milyen típusú mechanikába milyen fejet rendeltél, és sikerült-e a műtét.

Én is megkíséreltem házilag a javítást ,egyelőre sikertelenül.
1. kísérlet: nekem DVD M3.4.6 mechanikám van. Egy "ORIGINAL & Brand New SF-HD4 White Cap Dual Potentiometers Laser Lens" fejet rendeltem bele ebay-ről (pont így néz ki mint ez, csak más - kínai - eladótól). Korábban pro és kontra véleményeket is olvastam a "white cap"-pel kapcsolatban, és úgy tűnt, hogy inkább csak a "Dual Potentiometers" a lényeg, nem kötelező a "black cap". Hát nem jött be. Beszerelés után az új fejjel egyátalán nem működött az MK4, mi több olyan forróságot produkált egyébként hűvös pontjain, hogy rövid úton kib@sztam belőle az új fejet. A régi fejet visszaszerelve változatlanul vígan olvassa a CD-t, és haldoklik a DVD-től.
2. kísérlet: komplett mechanika csere. Szintén sok utánaolvasás után M3.4.6 vs. M3.5 vs. M5 kompatibilitás témakörében, és látva, hogy mindenkinek oda vissza kompatibilisek voltak ezek, megrendeltem ezt. Na ez sem nyert, meg sem nyikkan az MK4-ben ez a mechanika (de legalább nem is forrósodik indokolatlanul).

Ezek után kiváncsi vagyok a sikerhez vezető útra.
(Utólag okoskodva, meg kellett volna rendelni az alkatrészes tagoktól a cseredarabot, és anyagilag sem jártam volna rosszabbul, nem beszélve arról, hogy hibátlan lenne az MK4. Dehát kellet nekem a kihívás :doglotlo: ).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 12:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
odus írta:
Sziasztok!
MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?
Köszönöm
Odus

Kérlek írd le, milyen típusú mechanikába milyen fejet rendeltél, és sikerült-e a műtét.

Én is megkíséreltem házilag a javítást ,egyelőre sikertelenül.
1. kísérlet: nekem DVD M3.4.6 mechanikám van. Egy "ORIGINAL & Brand New SF-HD4 White Cap Dual Potentiometers Laser Lens" fejet rendeltem bele ebay-ről (pont így néz ki mint ez, csak más - kínai - eladótól). Korábban pro és kontra véleményeket is olvastam a "white cap"-pel kapcsolatban, és úgy tűnt, hogy inkább csak a "Dual Potentiometers" a lényeg, nem kötelező a "black cap". Hát nem jött be. Beszerelés után az új fejjel egyátalán nem működött az MK4, mi több olyan forróságot produkált egyébként hűvös pontjain, hogy rövid úton kib@sztam belőle az új fejet. A régi fejet visszaszerelve változatlanul vígan olvassa a CD-t, és haldoklik a DVD-től.
2. kísérlet: komplett mechanika csere. Szintén sok utánaolvasás után M3.4.6 vs. M3.5 vs. M5 kompatibilitás témakörében, és látva, hogy mindenkinek oda vissza kompatibilisek voltak ezek, megrendeltem ezt. Na ez sem nyert, meg sem nyikkan az MK4-ben ez a mechanika (de legalább nem is forrósodik indokolatlanul).

Ezek után kiváncsi vagyok a sikerhez vezető útra.
(Utólag okoskodva, meg kellett volna rendelni az alkatrészes tagoktól a cseredarabot, és anyagilag sem jártam volna rosszabbul, nem beszélve arról, hogy hibátlan lenne az MK4. Dehát kellet nekem a kihívás :doglotlo: ).

nem lehet, hogy neked valami mas bajod van? nekem siman mukodott a csere utan...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 13:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
PeterE39 írta:
odus írta:
Sziasztok!
MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?
Köszönöm
Odus

Kérlek írd le, milyen típusú mechanikába milyen fejet rendeltél, és sikerült-e a műtét.

Én is megkíséreltem házilag a javítást ,egyelőre sikertelenül.
1. kísérlet: nekem DVD M3.4.6 mechanikám van. Egy "ORIGINAL & Brand New SF-HD4 White Cap Dual Potentiometers Laser Lens" fejet rendeltem bele ebay-ről (pont így néz ki mint ez, csak más - kínai - eladótól). Korábban pro és kontra véleményeket is olvastam a "white cap"-pel kapcsolatban, és úgy tűnt, hogy inkább csak a "Dual Potentiometers" a lényeg, nem kötelező a "black cap". Hát nem jött be. Beszerelés után az új fejjel egyátalán nem működött az MK4, mi több olyan forróságot produkált egyébként hűvös pontjain, hogy rövid úton kib@sztam belőle az új fejet. A régi fejet visszaszerelve változatlanul vígan olvassa a CD-t, és haldoklik a DVD-től.
2. kísérlet: komplett mechanika csere. Szintén sok utánaolvasás után M3.4.6 vs. M3.5 vs. M5 kompatibilitás témakörében, és látva, hogy mindenkinek oda vissza kompatibilisek voltak ezek, megrendeltem ezt. Na ez sem nyert, meg sem nyikkan az MK4-ben ez a mechanika (de legalább nem is forrósodik indokolatlanul).

Ezek után kiváncsi vagyok a sikerhez vezető útra.
(Utólag okoskodva, meg kellett volna rendelni az alkatrészes tagoktól a cseredarabot, és anyagilag sem jártam volna rosszabbul, nem beszélve arról, hogy hibátlan lenne az MK4. Dehát kellet nekem a kihívás :doglotlo: ).

nem lehet, hogy neked valami mas bajod van? nekem siman mukodott a csere utan...


Te milyen fejet vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 14:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
dreizwanzig írta:
PeterE39 írta:
odus írta:
Sziasztok!
MK 4 olvasófej cserén gondolkodom, az enyém hol olvas, hol nem. Az Ebay-t nézegetem,
írja az eladó, hogy van rajta valami antisztatikus pont, amit el kell távolítani forrasztópákával,
de ha kérem, ők is megcsinálják szállítás előtt. Tudja valaki, mi ez pontosan, és mit okozhat,
ha kérem, hogy ők távolítsák el?
Köszönöm
Odus

Kérlek írd le, milyen típusú mechanikába milyen fejet rendeltél, és sikerült-e a műtét.

Én is megkíséreltem házilag a javítást ,egyelőre sikertelenül.
1. kísérlet: nekem DVD M3.4.6 mechanikám van. Egy "ORIGINAL & Brand New SF-HD4 White Cap Dual Potentiometers Laser Lens" fejet rendeltem bele ebay-ről (pont így néz ki mint ez, csak más - kínai - eladótól). Korábban pro és kontra véleményeket is olvastam a "white cap"-pel kapcsolatban, és úgy tűnt, hogy inkább csak a "Dual Potentiometers" a lényeg, nem kötelező a "black cap". Hát nem jött be. Beszerelés után az új fejjel egyátalán nem működött az MK4, mi több olyan forróságot produkált egyébként hűvös pontjain, hogy rövid úton kib@sztam belőle az új fejet. A régi fejet visszaszerelve változatlanul vígan olvassa a CD-t, és haldoklik a DVD-től.
2. kísérlet: komplett mechanika csere. Szintén sok utánaolvasás után M3.4.6 vs. M3.5 vs. M5 kompatibilitás témakörében, és látva, hogy mindenkinek oda vissza kompatibilisek voltak ezek, megrendeltem ezt. Na ez sem nyert, meg sem nyikkan az MK4-ben ez a mechanika (de legalább nem is forrósodik indokolatlanul).

Ezek után kiváncsi vagyok a sikerhez vezető útra.
(Utólag okoskodva, meg kellett volna rendelni az alkatrészes tagoktól a cseredarabot, és anyagilag sem jártam volna rosszabbul, nem beszélve arról, hogy hibátlan lenne az MK4. Dehát kellet nekem a kihívás :doglotlo: ).

nem lehet, hogy neked valami mas bajod van? nekem siman mukodott a csere utan...


Te milyen fejet vettél?

ILYET. Mondjuk pont elb*sztam, mert nem figyeltem, hogy egyenesnek kene lennie a kabelnek, de ugy voltam vele, hogy ha mar itt van, akkor kiprobalom, max ha leszakad akkor veszek egy masikat, de mar 1 eve birja.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TV- NAVI
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 14:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1726
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 269 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
ILYET. Mondjuk pont elb*sztam, mert nem figyeltem, hogy egyenesnek kene lennie a kabelnek, de ugy voltam vele, hogy ha mar itt van, akkor kiprobalom, max ha leszakad akkor veszek egy masikat, de mar 1 eve birja.

Tudnál linkelni egy egyeneset? Én is csak ilyet találtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6245 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: atesz155, PeterE39 valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator