* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 81 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 18:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
na, hát akkor megvan a megoldás! :wink:

figyu! én megoldom neked a lyuggatott tárcsákat, Te meg odaadod érte azt az egymillióegyet! :lol: ..nemrég vettem egész jó gyémántfejű fúrófejet! :twisted:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 19:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Ezzel csak az a baj, hogy ennyiért már egy 325i-t is lehet venni, valahol, azt hiszem D2 lenne 3-400.000Ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
lepke írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Ezzel csak az a baj, hogy ennyiért már egy 325i-t is lehet venni, valahol, azt hiszem D2 lenne 3-400.000Ft.

Helo
Ez nagyon komoly fékrendszer
Nem csak a tárcsa + betétekből áll a rendszer, sok mindent kell cserélni ahoz hogy összeálljon
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 19:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
bmw750i írta:
lepke írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Ezzel csak az a baj, hogy ennyiért már egy 325i-t is lehet venni, valahol, azt hiszem D2 lenne 3-400.000Ft.

Helo
Ez nagyon komoly fékrendszer
Nem csak a tárcsa + betétekből áll a rendszer, sok mindent kell cserélni ahoz hogy összeálljon
üdv zoli


Ez sem gagyi, ja és az ár/tengely, azt hiszem volt benne fém fékcső, 6-8 dugattyús féknyereg, ferodo betétekkel(puhával, ez ki volt hangsúlyozva) és a tárcsa(325-395mm-ig, fúrt, mart, fúrt-mart), ja és a tárcsának az agyrésze leszerelhető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 20:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
lepke írta:
bmw750i írta:
lepke írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Ezzel csak az a baj, hogy ennyiért már egy 325i-t is lehet venni, valahol, azt hiszem D2 lenne 3-400.000Ft.

Helo
Ez nagyon komoly fékrendszer
Nem csak a tárcsa + betétekből áll a rendszer, sok mindent kell cserélni ahoz hogy összeálljon
üdv zoli


Ez sem gagyi, ja és az ár/tengely, azt hiszem volt benne fém fékcső, 6-8 dugattyús féknyereg, ferodo betétekkel(puhával, ez ki volt hangsúlyozva) és a tárcsa(325-395mm-ig, fúrt, mart, fúrt-mart), ja és a tárcsának az agyrésze leszerelhető.


Most néztem meg, szerintem előre egy 330x32-es tárcsa elég, 8 dugattyús nyereggel, ha ez nem fog meg, akkor már semmi!
8 dugó azért már haraphat, mindez 380.000Ft körül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 19:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
bmw750i írta:
lepke írta:
bmw750i írta:
lepke írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.

Helo Gábor
Jól mondod :wink: nincs hozzá tárcsa
de körbejártam a dolgot 1,1 millióért meglehet oldani a komoly fékeket
üdv zoli


Ezzel csak az a baj, hogy ennyiért már egy 325i-t is lehet venni, valahol, azt hiszem D2 lenne 3-400.000Ft.

Helo
Ez nagyon komoly fékrendszer
Nem csak a tárcsa + betétekből áll a rendszer, sok mindent kell cserélni ahoz hogy összeálljon
üdv zoli


Ez sem gagyi, ja és az ár/tengely, azt hiszem volt benne fém fékcső, 6-8 dugattyús féknyereg, ferodo betétekkel(puhával, ez ki volt hangsúlyozva) és a tárcsa(325-395mm-ig, fúrt, mart, fúrt-mart), ja és a tárcsának az agyrésze leszerelhető.


Most néztem meg, szerintem előre egy 330x32-es tárcsa elég, 8 dugattyús nyereggel, ha ez nem fog meg, akkor már semmi!
8 dugó azért már haraphat, mindez 380.000Ft körül.


Én nemrég kaptam egyet az asszonytól és 410.000 volt áfával ! Persze csak az első szett, de nekem egyenlőre elég lesz, gondolom a 35D-re se lehet drágább...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 19:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
Én nemrég kaptam egyet az asszonytól

Enyém csak fenyegetőzik,
bántani még nem bántott! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
Én nemrég kaptam egyet az asszonytól

Enyém csak fenyegetőzik,
bántani még nem bántott! :lol:

Helo simi
Csak kétszeri olvasásra értettem meg :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
Én nemrég kaptam egyet az asszonytól

Enyém csak fenyegetőzik,
bántani még nem bántott! :lol:

Azóta a kocsiban alszol :?: :?: :?:

_________________
Üdv...:István


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 20:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 321
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
bmw750i írta:
LeviM5 írta:
Azt írja GYÁRI. Ez a szó mindent elárul... :lol: Tehát sima... :wink:


Hali Levi, szerintem is sima, csak pénz kérdése és mindenhez van minden.


Hi!
Vagy fúró kérdése! :lol: Ki kell lyuggatni oszt megvan ingyé! :wink:


csak hogy értelme is legyen a topicnak... :lol:

annó lepke keresett zimmermann lyuggatott tárcsát a 35d-hez, de a gyár nem csinál. AlpinaFan megpróbálta elintézni, de ha jól tudom ez nem sikerült! ...tehát Lepke kénytelen a simával eljárni, mert ez eddig nem volt lyuggatott.


Amúgy most komolyan, egy jó marógépes, aki ért hozzá, az úgy megcsinálná, hogy észre sem lehetne venni a különbséget a gyárilag fúrt és az utánfúrt között, főleg, ha cnc maró. Egy a lényege szerintem, úgy kell elosztani a lyukakat, hogy ne fúrja el a merevítéseket a dupla tárcsánál és kész.

Engem meg az idegesít k...ára, hogy megvettem a Zimmermant és nincs jobbos és balos tárcsa, csak egyforma, akkor legalább a lyukakat úgy osztották volna el, hogy ne kelljen jobbos és balos.




Hello Mindenki!
Sztem még véletlenül se próbáljatok meg maróssal ilyet megcsináltatni, meg senkivel se!! Többet ér az életetek. ;)
Gabze


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 22:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:


Szerintem nem magával a fúrással van a gond, hanem inkább a tárcsa merevségével.

Arra gondolok, hogy fúrás közben a keletkező hő hogyan hat a tárcsa edzettségi állapotára, a fúrt lyuk közelében a hő hatására az anyag lágyul, viszont ugye edzéskor a hűtéssel (hőmérséklettel) variálnak, olajba vagy vízbe mártják megfelelő ideig, hevítik stb., ami ugye befolyásolja az anyag szén tartalmát, a tárcsa keménységét.

És akkor a lyuk körül már nem olyan lesz az anyag.

Szerintem.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 23:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:

Eddíg három párat furattam ki. Egyikkel sem volt gond. Nagyon pontosan kell a lyukak kiosztását
jelölni, hogy véletlenül se essen merevítő bordára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 10:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:


Szerintem nem magával a fúrással van a gond, hanem inkább a tárcsa merevségével.

Arra gondolok, hogy fúrás közben a keletkező hő hogyan hat a tárcsa edzettségi állapotára, a fúrt lyuk közelében a hő hatására az anyag lágyul, viszont ugye edzéskor a hűtéssel (hőmérséklettel) variálnak, olajba vagy vízbe mártják megfelelő ideig, hevítik stb., ami ugye befolyásolja az anyag szén tartalmát, a tárcsa keménységét.

És akkor a lyuk körül már nem olyan lesz az anyag.

Szerintem.

Helo
Pontosan ezt mondták nekem is NEM a fúrás a nehéz
az utómunkálatokat nehéz szakszerűen megcsinálni
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:

Eddíg három párat furattam ki. Egyikkel sem volt gond. Nagyon pontosan kell a lyukak kiosztását
jelölni, hogy véletlenül se essen merevítő bordára.

Helo
Ezek a tárcsák milyen típusú kocsikhoz készültek
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 12:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:

Eddíg három párat furattam ki. Egyikkel sem volt gond. Nagyon pontosan kell a lyukak kiosztását
jelölni, hogy véletlenül se essen merevítő bordára.

Helo
Ezek a tárcsák milyen típusú kocsikhoz készültek
üdv zoli


Akkor még egyszer beírom ! Az ebay-en szinte minden bömöshöz lehet kapni lyuggatott tárcsákat, én anno 90.000-ért vettem az első párat és gyári betétekkel is tökéletesen működött... persze ettől a fékhatás nem lesz jobb, max az élettartam..jobb fékhatás érdekében nyergeket és csöveket is cserélni kellene...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 12:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
lepke írta:
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
Labi írta:
így van! ha jól tudom a gyár sem vállalta, ezért nem lett Lepkének lyuggatott tárcsája!

Helo
A gyárit megpróbáltam meg fúratni nagyon sokan megcsinálták volna
DE hála az oldalon lévő tagoknak nem csináltattam meg
MERT az életveszélyes mutatvány lett volna
üdv zoli


Érdekes, akkor a lyuggatott tárcsát az UFO-k hozzák? Vagy terem valahol mint Schnitzer kertjében a Bémvék?
Csak fúrással lehet előállítani... Van preciziós Cnc pad 150 Milla a gép, nehogymá ne tudja megfúrni. :roll:

Eddíg három párat furattam ki. Egyikkel sem volt gond. Nagyon pontosan kell a lyukak kiosztását
jelölni, hogy véletlenül se essen merevítő bordára.

Helo
Ezek a tárcsák milyen típusú kocsikhoz készültek
üdv zoli


Akkor még egyszer beírom ! Az ebay-en szinte minden bömöshöz lehet kapni lyuggatott tárcsákat, én anno 90.000-ért vettem az első párat és gyári betétekkel is tökéletesen működött... persze ettől a fékhatás nem lesz jobb, max az élettartam..jobb fékhatás érdekében nyergeket és csöveket is cserélni kellene...

A betétek élettartama a lyuggatott tárcsától csökken.
Gondolom Te is így akartad írni

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 81 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator