* *
Pontos idő: 2024.03.28. 14:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1611 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 07:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
echtelevy írta:
Sziasztok.
Klíma vezérlő panel hőmérséklet állító gomb kupakjaim töröttek illetve a balos kék kupak ki is esett, de a kis kék nyíl sikeresen beesett. Ezt hogyan lehet kivenni?
Kupakokat lehet gyáriban rendelni?

Korábban én is keresgéltem magamnak, de nem vitt rá a lélek:
Kék gomb
Piros gomb
Komplett előlap - ez talán praktikusabb mint egy - a meglévőhőz hasonlóan 15-20 éves - bontott, elöregedett darab


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 10:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.
Klíma vezérlő panel hőmérséklet állító gomb kupakjaim töröttek illetve a balos kék kupak ki is esett, de a kis kék nyíl sikeresen beesett. Ezt hogyan lehet kivenni?
Kupakokat lehet gyáriban rendelni?

Korábban én is keresgéltem magamnak, de nem vitt rá a lélek:
Kék gomb
Piros gomb
Komplett előlap - ez talán praktikusabb mint egy - a meglévőhőz hasonlóan 15-20 éves - bontott, elöregedett darab


Ilyen gombokat vettem, de teljesen rossz a fényáteresztése.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 11:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.11. 15:34
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:

Ilyen gombokat vettem, de teljesen rossz a fényáteresztése.


Sziasztok!

Én ettől az eBay felhasználótól vettem az "Auto" gombot és teljesen hasonló a gyárihoz, még a textúrája is. "markchwh"

http://www.ebay.com/itm/New-BMW-5-Series-X5-E39-E53-Heater-Climate-Control-A-C-Air-Con-Button-Air-AUTO-/302339874031?hash=item4664dc5cef

https://drive.google.com/file/d/0B3D67R ... sp=sharing

Ãœdv,

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.15. 18:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Ãœdv.

Kondenzvízcső tisztitása hogy ajánlott? Valószinűleg el lesznek rakódva kicsit. Folyni folyik mindkettőből de lehet egyikből nem annyira ez azzal jár, hogy hátsó fűtésboxban bugyog a víz hosszabb klímázás után.

Kompresszorral befújni? Drótól felnyomni, vagy vizet rányomni érzéssel kompresszorozás után??

Előre is köszönöm :)


Elég egy csavarhúzó is hozzá,azzal kitudod piszkálni ha eltömödött.
En nem fujnám meg kompresszorral,mert akkor a csöböl benyomja a koszt a boxba,mikor kiakar jönni,megint eltömi.
Egyébként ez nálam is volt,megpucoltam a csövet csavarhúzóval,utána okés lett.
Azért jó a csavarhúzo,mert azzal kifelé tudod piszkálni a redvát. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.15. 21:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
erikk93 írta:
Ãœdv.

Kondenzvízcső tisztitása hogy ajánlott? Valószinűleg el lesznek rakódva kicsit. Folyni folyik mindkettőből de lehet egyikből nem annyira ez azzal jár, hogy hátsó fűtésboxban bugyog a víz hosszabb klímázás után.

Kompresszorral befújni? Drótól felnyomni, vagy vizet rányomni érzéssel kompresszorozás után??

Előre is köszönöm :)


Elég egy csavarhúzó is hozzá,azzal kitudod piszkálni ha eltömödött.
En nem fujnám meg kompresszorral,mert akkor a csöböl benyomja a koszt a boxba,mikor kiakar jönni,megint eltömi.
Egyébként ez nálam is volt,megpucoltam a csövet csavarhúzóval,utána okés lett.
Azért jó a csavarhúzo,mert azzal kifelé tudod piszkálni a redvát. :doglotlo:


Haveromét kompresszorral fújtam meg, 1 éve jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.15. 22:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Vader-1 írta:
erikk93 írta:
Ãœdv.

Kondenzvízcső tisztitása hogy ajánlott? Valószinűleg el lesznek rakódva kicsit. Folyni folyik mindkettőből de lehet egyikből nem annyira ez azzal jár, hogy hátsó fűtésboxban bugyog a víz hosszabb klímázás után.

Kompresszorral befújni? Drótól felnyomni, vagy vizet rányomni érzéssel kompresszorozás után??

Előre is köszönöm :)


Elég egy csavarhúzó is hozzá,azzal kitudod piszkálni ha eltömödött.
En nem fujnám meg kompresszorral,mert akkor a csöböl benyomja a koszt a boxba,mikor kiakar jönni,megint eltömi.
Egyébként ez nálam is volt,megpucoltam a csövet csavarhúzóval,utána okés lett.
Azért jó a csavarhúzo,mert azzal kifelé tudod piszkálni a redvát. :doglotlo:


Haveromét kompresszorral fújtam meg, 1 éve jó.

Én vízzel nyomattam meg visszafelé, mert a csavarhúzó nem nagyon ment fel a gumicsőbe applikált műanyag csigán. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 19:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Vader-1 írta:
erikk93 írta:
Ãœdv.

Kondenzvízcső tisztitása hogy ajánlott? Valószinűleg el lesznek rakódva kicsit. Folyni folyik mindkettőből de lehet egyikből nem annyira ez azzal jár, hogy hátsó fűtésboxban bugyog a víz hosszabb klímázás után.

Kompresszorral befújni? Drótól felnyomni, vagy vizet rányomni érzéssel kompresszorozás után??

Előre is köszönöm :)


Elég egy csavarhúzó is hozzá,azzal kitudod piszkálni ha eltömödött.
En nem fujnám meg kompresszorral,mert akkor a csöböl benyomja a koszt a boxba,mikor kiakar jönni,megint eltömi.
Egyébként ez nálam is volt,megpucoltam a csövet csavarhúzóval,utána okés lett.
Azért jó a csavarhúzo,mert azzal kifelé tudod piszkálni a redvát. :doglotlo:


Haveromét kompresszorral fújtam meg, 1 éve jó.

Én vízzel nyomattam meg visszafelé, mert a csavarhúzó nem nagyon ment fel a gumicsőbe applikált műanyag csigán. :D

Természetesen mindkét megoldás okés :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.24. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

A klímaventilátornál mindegy hogy benzines e vagy dízel, csak az számít hogy 3 vagy 4 vezetékes?
A 4 vezetékest át lehet alakítani vhogy 3-ra, vagy más az egész rendszer nem csak több sebesség verzió van a 4 vezetékesen?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.24. 18:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Hali!

A klímaventilátornál mindegy hogy benzines e vagy dízel, csak az számít hogy 3 vagy 4 vezetékes?
A 4 vezetékest át lehet alakítani vhogy 3-ra, vagy más az egész rendszer nem csak több sebesség verzió van a 4 vezetékesen?
Köszi

A 3 és a négy vezetékes teljesen más, de a te évjáratodnál a tds és a benziné ugyan az:64548380780


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 13:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello kedves márkatársak!

Egy kisebb problémával küzdök. Már 3x csinálta az autó, hogy beindítom és nem reagál ha állítani akarom a hőfokot.. ha fel ha le ha légkondi be légkondi ki semmi csak akkor ha leveszem aksiról majd vissza, utána tökéletesen működik. Esetleg van valami ötlet hogy mi lehet a probléma vagy mi okozza? Visszatérő hiba nem egyenlő időközönként. Előre is köszi a válaszokat! (E39 2000 évj.)

Update: most nem vettem le a saruról csak bezártam az autót pár órát állt lementem és most jó volt.. nem kellett le venni.. szóval most már abszolút nem értem mi lehet a probléma :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 17:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy ez mit jelent pontosan?
Mit kell kicserélnem, hogy eltűnjön a hibakód?

Köszi!

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy ez mit jelent pontosan?
Mit kell kicserélnem, hogy eltűnjön a hibakód?

Köszi!

Kép

A fűtéscsapon a szivattyú.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 03:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy E39 530d (1999 184LE) gazdája vagyok. 2 év alatt 3. klímaventillátort kellene cseréljem. Az egyik rossz klímaventillátort elvittem egy műszerészhez, azt mondja a benne lévő dióda/ellenállás olyan nagy méretezésű, amit kereskedelmi forgalomban nem lehet kapni. Tud ebben valaki segíteni? Jelenleg ami a kocsiban van az megint csak nem forog, de érdekes módon a rendszer működik, így városon kívül elvileg óvatosan lehet használni (szerintem ezt azonnal meg kell csinálni, nem maradhat így). Kecskeméti vagyok, ha tudtok közelben valakit javasolni, aki rendbe tenné a dolgokat, vagy műszaki tanáccsal el tudtok látni, nagyon megköszönném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
3305518 írta:
Sziasztok!
Egy E39 530d (1999 184LE) gazdája vagyok. 2 év alatt 3. klímaventillátort kellene cseréljem. Az egyik rossz klímaventillátort elvittem egy műszerészhez, azt mondja a benne lévő dióda/ellenállás olyan nagy méretezésű, amit kereskedelmi forgalomban nem lehet kapni. Tud ebben valaki segíteni? Jelenleg ami a kocsiban van az megint csak nem forog, de érdekes módon a rendszer működik, így városon kívül elvileg óvatosan lehet használni (szerintem ezt azonnal meg kell csinálni, nem maradhat így). Kecskeméti vagyok, ha tudtok közelben valakit javasolni, aki rendbe tenné a dolgokat, vagy műszaki tanáccsal el tudtok látni, nagyon megköszönném.

Keresd nagysparco klubtársat!

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2018.08.26. 09:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok . A baj az lenne hogy a klíma bekapcskor, hallom hogy a kompresszor kapcsol, alapjárat 1 pillanatra meggajdul( szokásos utánna vissza áll a rendes kerékvágásba minden) igen ám de a ventilátor meg se moccan.Hol keressem a hibat, valami érzékelők esetleg ellenállások ,passzolom .Előre is köszönet üdv .Ez az első Bmw-m (1997 535i) További szép napot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2019.08.29. 00:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.05.11. 20:40
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Miskolc környékén tudtok olyat aki a klíma ventilátort meg tudná nézni?! Most lett feltöltve de a venti nem kapcsol. Az autó orra volt törve és azóta leszívja 4-5 nap alatt az új akksit. A klímás mért a ventinél 12.1Voltot. Úgy gondolja ez nem normális. A venti kapott direkt áramot de nem megy csak be be mozdul nagyon picit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 11:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nagy problémám lenne, ebbe a nyári hőségben nem megy a klíma. A történet röviden az, hogy lyukas volt a klímahűtőm azt kicseréltem, nyomáspróbázták (28 bar-on) nem engedett semmit. Feltöltötték és 2-3 hétig tökéletes volt, majd most ahogy bejött ez a hőség elkezdett rosszalkodni. Először csak az utas oldali részt hűtötte a vezető oldalra meleget fújt. Most meg már egyáltalán nincs hideg levegő.
Szerintem a kompresszor nem is megy. Természetesen a menüben is hidegre van állítva és a tekerőknél is. Ránéztem diaggal és beírt egy olyan hibakódot, hogy 9C69 - Rear compartment stratification controller. Ezt már rendeltem is ma érkezik meg és berakom, de attól tartok nem csak ennyi lesz a hiba. Ennél a hátsó szellőztetőnél egyébként a feszültség ahogy tekerem csak 1,6 és 3,4 V között változik (0-5V kellene). De nem gondolom, hogy emiatt egyáltalán nem is kapcsol be a kompresszor. Nem tudom hány bar-nak kell lennie a rendszernyomásnak az enyém nyugalmiban 5-6 bar, ha pedig bekapcsolom a klímát akkor fel megy 10-12-re de tovább nem nagyon. Nem tudom el hinni hogy most meg máshol lenne lyukas, remélem nem a párologtató, mert semmi kedvem szétbombázni a műszerfalat hozzá. Amit még észrevettem a diaggal, hogy a másodlagos vízmelegítő temp.szenzora -40°C -ot mutat. Még ezt tudnám elképzelni, hogy emiatt nem indítja el, mert fagyást észlel. Viszont hibakódra nem hozza csak az élőadatnál látni, hogy ennyi és nem is mozdul semerre. Amúgy télen észrevettem hogy kicsit később is van meleg levegő mint azelőtt.

Tudnátok esetleg valami tippet adni, hogy mit nézzek meg? A hátsó szellőztetőt még ma berakom és megírom a fejleményt.

Köszönöm előre is! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2021.10.03. 19:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
Sziasztok!

Nagy problémám lenne, ebbe a nyári hőségben nem megy a klíma. A történet röviden az, hogy lyukas volt a klímahűtőm azt kicseréltem, nyomáspróbázták (28 bar-on) nem engedett semmit. Feltöltötték és 2-3 hétig tökéletes volt, majd most ahogy bejött ez a hőség elkezdett rosszalkodni. Először csak az utas oldali részt hűtötte a vezető oldalra meleget fújt. Most meg már egyáltalán nincs hideg levegő.
Szerintem a kompresszor nem is megy. Természetesen a menüben is hidegre van állítva és a tekerőknél is. Ránéztem diaggal és beírt egy olyan hibakódot, hogy 9C69 - Rear compartment stratification controller. Ezt már rendeltem is ma érkezik meg és berakom, de attól tartok nem csak ennyi lesz a hiba. Ennél a hátsó szellőztetőnél egyébként a feszültség ahogy tekerem csak 1,6 és 3,4 V között változik (0-5V kellene). De nem gondolom, hogy emiatt egyáltalán nem is kapcsol be a kompresszor. Nem tudom hány bar-nak kell lennie a rendszernyomásnak az enyém nyugalmiban 5-6 bar, ha pedig bekapcsolom a klímát akkor fel megy 10-12-re de tovább nem nagyon. Nem tudom el hinni hogy most meg máshol lenne lyukas, remélem nem a párologtató, mert semmi kedvem szétbombázni a műszerfalat hozzá. Amit még észrevettem a diaggal, hogy a másodlagos vízmelegítő temp.szenzora -40°C -ot mutat. Még ezt tudnám elképzelni, hogy emiatt nem indítja el, mert fagyást észlel. Viszont hibakódra nem hozza csak az élőadatnál látni, hogy ennyi és nem is mozdul semerre. Amúgy télen észrevettem hogy kicsit később is van meleg levegő mint azelőtt.

Tudnátok esetleg valami tippet adni, hogy mit nézzek meg? A hátsó szellőztetőt még ma berakom és megírom a fejleményt.

Köszönöm előre is! :franko:

Klíma kupplung biztos jó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2021.10.04. 19:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
adams22 írta:
Sziasztok!

Nagy problémám lenne, ebbe a nyári hőségben nem megy a klíma. A történet röviden az, hogy lyukas volt a klímahűtőm azt kicseréltem, nyomáspróbázták (28 bar-on) nem engedett semmit. Feltöltötték és 2-3 hétig tökéletes volt, majd most ahogy bejött ez a hőség elkezdett rosszalkodni. Először csak az utas oldali részt hűtötte a vezető oldalra meleget fújt. Most meg már egyáltalán nincs hideg levegő.
Szerintem a kompresszor nem is megy. Természetesen a menüben is hidegre van állítva és a tekerőknél is. Ránéztem diaggal és beírt egy olyan hibakódot, hogy 9C69 - Rear compartment stratification controller. Ezt már rendeltem is ma érkezik meg és berakom, de attól tartok nem csak ennyi lesz a hiba. Ennél a hátsó szellőztetőnél egyébként a feszültség ahogy tekerem csak 1,6 és 3,4 V között változik (0-5V kellene). De nem gondolom, hogy emiatt egyáltalán nem is kapcsol be a kompresszor. Nem tudom hány bar-nak kell lennie a rendszernyomásnak az enyém nyugalmiban 5-6 bar, ha pedig bekapcsolom a klímát akkor fel megy 10-12-re de tovább nem nagyon. Nem tudom el hinni hogy most meg máshol lenne lyukas, remélem nem a párologtató, mert semmi kedvem szétbombázni a műszerfalat hozzá. Amit még észrevettem a diaggal, hogy a másodlagos vízmelegítő temp.szenzora -40°C -ot mutat. Még ezt tudnám elképzelni, hogy emiatt nem indítja el, mert fagyást észlel. Viszont hibakódra nem hozza csak az élőadatnál látni, hogy ennyi és nem is mozdul semerre. Amúgy télen észrevettem hogy kicsit később is van meleg levegő mint azelőtt.

Tudnátok esetleg valami tippet adni, hogy mit nézzek meg? A hátsó szellőztetőt még ma berakom és megírom a fejleményt.

Köszönöm előre is! :franko:

Klíma kupplung biztos jó?



Igen, amikor fel van töltve 3-4 hétig jó. Aztán elviszem a klímáshoz ráteszi a gépet és 0 bar. Nincs benne semmi, azért nem is kapcsol a kompresszor. A 3-4 hétből úgy gondolom hogy kis lyuk lehet valahol. Találtam a Würth-nél egy olyan szert amit feltöltött klímába az alacsony nyomású körbe kell belefújni és elvileg a kisebb réseket tömíti. A klímás erre azt mondta, hogy tönkreteszi a kompresszort meg az ő klímatöltőjét is. Szerintem meg csak nem akarta a saját üzletét rontani egy 3 ezer ft-os spray-vel amikor ha szétszedik a rendszert az minimum 100 ezer ft-os munkadíj. Az neki nem éri meg ha veszek egy ilyen szert és belenyomom a rendszerbe. A Würth is azt írja hogy semmilyen káros hatása nem lesz sem a kompresszorra nézve, sem pedig a töltőre. Meg amúgy sem hiszem hogy a Würth kiad egy olyan terméket ami káros lehet bármire is. Akkor mennyi reklamáció lenne feléjük... Mi a véleményed?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Klíma!
HozzászólásElküldve: 2022.07.01. 22:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2022.06.22. 22:10
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sepi írta:
admin írta:
tbesze írta:
Nem szeretnék senkit sem megriasztani de...:

A tavasz beköszöntével, amikor a hőmérséklet megemelkedik, újra előtérbe kerül a klímaberendezés. A légáram a betegséget okozó anyagokat leválasztja a készülékről és a belső térbe juttatja. Ezen részecskék belégzése bizonyíthatóan olyan panaszokat okoz, mint a nyálkahártya irritáció, fáradékonyság, fejfájás, de akár hörghurutot, allergiát vagy más légúti betegségeket is előidézhet. Súlyosbító körülmény, hogy a párologtató nélküli klímaberendezések a levegőt rendkívül szárazzá teszik, ami a nyálkahártyát még csíramentes állapotban is erősen igénybe veszi. Ezen okoknál fogva erőssen ajánlott az évenkénti fertőtlenítés.

Ezek után tenném fel a kérdést, hogyan végezhetünk a lehető legalaposabb fertőtlenítést?
Ezzel kapcsolatban kérném a véleményeket, tapasztalatokat.
Előre is köszönöm.

Az én véleményem!!

A tüdőgyuladást okozó baktérium amire ti gondoltok az a sokat állóvizbe alakulki.Aki szedetszét autó klimát az tudja,hogy a csepviz cső a rendszer legalján van igy képtelenség,hogy megáljon benne a viz.Igy a baktérium kifejlődése is csekély.
Hanagyon koszos a polenszürő akkor fordul elő hogy bizonyos menyiségü kosz átjutrajta és lerakódik az elpárologtatón és klimázáskor ezt a pára feloldja és etől van az a poshat szag.

De lehet kapni párezer forintér olyan spray-t ami erre való van egy hoszu csöve és ezt betudod dugni a légcsatornákba és kitudod fujni ez általába olyan habosodó anyag.

A másik dolog amit elfelejt mindenki,hogy nem ajánlot 5-6C°-nál nagyob hőmérséklet külömbség a kinti hőmérséklethez képest.
Mert egy 18C°-os autóból kiszálni 30C°-ba az ütős.


Ezt a spray-t kipróbáltam a régebbi autómban. Tényleg eltűnt a poshadt szag belőle. Hiába cseréltem szűrőt a szag megmaradt, de miután befújtam olyan lett mint az új. :D

Mennyi időnként kell a pollenszűrőt cserélni? Vagy km függő, vagy szezon függő?

Sepi

A pollenszuro cserét olajcserenkent azert illik elvegezni, de a legtobb szuro gyarto feltunteti hohy 15000km utan ajnlott. De ha mondjuk olyan helyen hasznalod ami porosabb vagy mezo mellett elsz sok viragpor meg pollen akkor surubben is ra leshetsz es latod az allapotat mennyire koszosodik. Fertotlenitesre ahogy fentebb írták azt a klimatisztito habot.(mondjik vigyazninkell vele mert kepes megfogni a muszarfalat ha kifujja a a ventilátor. De ami meg nagyon jo az az ózonos fertotlenites.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1611 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator