* *
Pontos idő: 2024.04.18. 04:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 113 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.28. 00:00
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 320 d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 18:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:

Azt elég könnyen ki tudod deríteni, hogy a katalizátor zörög e vagy sem: alámés az autónak és tenyérrel úgy kraftosan megütögeted. Ha szét van hullva benne a kerámia zörögni fog az ütögetéstől is.
Nekem is zörgött valami hátul, de hamar kiderítettük, hogy csak a tank illetve a pótkerék körül levő hővédő pajzs engedett el. Nem tudom a tieden van ilyen? A rögzítő csavarok elrohadnak, és elengedik ezt az alumínium lapot, ami így komoly zörej forrása is lehet, érdemes megnézni.
Előműszakin engem is elszomorítottak, hogy katalizátor vagy lambda szonda csere lesz, de az a tuti ha kicserélek mindent. Utána jártam, potom 2000EUR lett volna. Van egy kontaktom, aki 160ezerért meghozta volna a katalizátort, az azért mégiscsak barátibb, de 6 gyertya cserélésével, valamint egy légszűrő beújításával ismét a gyári értékeket mutatja a gép :D
Ha utángyártott kat érdekel a Bosalt tudom ajánlani, vagy nézz itt körül katalizátor ,segítőkészek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:

Helo
KIcsit nagyobb betűvel nem lehetne
mert nem vagyok húsz éves
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 22:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:

Helo
KIcsit nagyobb betűvel nem lehetne
mert nem vagyok húsz éves
üdv zoli


Na még az kéne csak !

20. aham.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 02:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.28. 00:00
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 320 d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:


Azóta beszéltem telefonon egy másik kipufogósnak akinek elmondtam a tüneteket, egyből azt kérdezte, hogy van e zörgés vagy csörgés, fordulatszám ingadozás vagy teljesítmény csökkenés vagy magas fordulaton vissza esik e teljesítménye egyik ilyen tünet sem jelentkezett eddig.

Ő azt mondta, hogy kehet amit kicserélt rezgéscsillapító nem az enyémhez való vagy rosszul lett visszahegesztve. Kérdezte mi a helyzet a rögzitésekkel kipufogó felfüggesztéssel ezeket mindet megnéztem ezek jók valamint a motortartó bakok 1,5 éve lettek cserélve.

Most voltam hosszabb úton vele nyomtam neki, sportba, átkapcsolva kézibe maximálisan kihuzatva, padlóztam 230-240 km/h ment rendesen nem füstölt olyan volt mint máskor.

Látatlanba a másik kipufogós azt mondta nehogy kicseréltessem biztos hogy nem katalizátor hibás, és annyira nem lelkesedett a betét cseréért sem. Azt mondta nézzek be hozzá, és megnézi a rezgés csillapító felexiket és a hegesztést.

Szeretem az ilyen jó szándékú szerelőket, akik palira akarják venni az enbert :twisted: :twisted:

Holnap megyek a szerelőmhöz vele konzultálok, minek is mentem el ehhez a kipufogóshoz???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 09:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KoverT írta:
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:


Azóta beszéltem telefonon egy másik kipufogósnak akinek elmondtam a tüneteket, egyből azt kérdezte, hogy van e zörgés vagy csörgés, fordulatszám ingadozás vagy teljesítmény csökkenés vagy magas fordulaton vissza esik e teljesítménye egyik ilyen tünet sem jelentkezett eddig.

Ő azt mondta, hogy kehet amit kicserélt rezgéscsillapító nem az enyémhez való vagy rosszul lett visszahegesztve. Kérdezte mi a helyzet a rögzitésekkel kipufogó felfüggesztéssel ezeket mindet megnéztem ezek jók valamint a motortartó bakok 1,5 éve lettek cserélve.

Most voltam hosszabb úton vele nyomtam neki, sportba, átkapcsolva kézibe maximálisan kihuzatva, padlóztam 230-240 km/h ment rendesen nem füstölt olyan volt mint máskor.

Látatlanba a másik kipufogós azt mondta nehogy kicseréltessem biztos hogy nem katalizátor hibás, és annyira nem lelkesedett a betét cseréért sem. Azt mondta nézzek be hozzá, és megnézi a rezgés csillapító felexiket és a hegesztést.

Szeretem az ilyen jó szándékú szerelőket, akik palira akarják venni az enbert :twisted: :twisted:

Holnap megyek a szerelőmhöz vele konzultálok, minek is mentem el ehhez a kipufogóshoz???


Légyszi tényleg ne kapcsold direkt be a kicsi betü méretet. Mert nagyon nyirja még egy 20 éves szemét is nem csak a lepkéjét.

A válasz: mi elött palira vesznek lambda szonda és katalizátor csere témában. Javasolom olvasd ki a kocsi számítógépét. Mivel facelift utáni kocsid van sejtésem szerint katalizátor elötti és utáni lambda szondás. Ezek a kocsi egyértelműen jelzik ha rossz a katalizátorod. Ha már zörög akkor pláne. A lambda szonda hiba nem hogy betárolja hibára hanem még ki is mérhető az újabb ODBII-es kocsiknál.
Ha Bp vagy Miskolc környéki vagy akkor én is megtudom nézni a kocsidat. Dobj egy PÜ-t és küldök telefon számot ha érdekel.

A második szerelő komolyabbnak tűnik: teljesitmény változás stb. mind a katalizátor és lambda szonda hibára utalhat valóban. Az általa emlitett rögzitések ellenörzése nagyobb esélyel oldja meg a csörgő gondod. A fekete kormot meg akkor nézd ha elötte megvolt hajtva a kocsi (mint csináltad fent) és utánna zöldkártya mérés (csak mérés nem kell vizsgázni már csak a műszert bele dugni). A mérés tutira mutatja ha bármi komolyabb gond van a lambda és katalizátor párossal.
Ha meg nagyon nagy gáz lenne már égne az kis motor szimbólumod (emisszió lámpa).

Jackson, aki elöbb megnézné a hibatárolót mielött n-szer 100ezreket költ.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: katalizátor brobléma?
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 16:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.28. 00:00
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 320 d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
KoverT írta:
KoverT írta:
Egy hónapja hallok egy kis rezonanciát a hátsó traktusból, azt hittem hogy a hátsó dobbal vagy a kipufogó felfüggesztéssel van probléma. Rászántam magam elmentem a kipufogóshoz aki egyből azt mondta, hogy rezgéscsillapítót kell cserélni, és másnak nincs baja, ami tényleg ránézésre a felixibilis háló elhasználtnak tünt.
34 e FT kicserélte +1 év gar., a csere közben monda, hogy a katalizátoromat is cserélni kell. Kiáltam a műhelyből a hátsó rezonancia továbbra is megmardt egyébként csak alpjáraton lehet hallani, gázadásnál gyorsításnál semmit tehát csak 1000 fordulat alatt. Ő azt mondta, azért mert tönkre fog menni a katalizátor és a dob nem tud rendesen kipufogni.

Amikor levágta a rezgéscsillapitót megnéztem ott a cső résznél tényleg vastagon ált benne a fekete korom, bár előtte 2hétig ált az autó nem is vol igazán hutózatva és csak városban jártam.

Még nem füstöl, nincs fordulatszám ingadozás sem és nem is érzem, hogy rosszabul menne csak ez a rezgés hllható.

Utána néztem a gyári katalizátor 285 e Ft max 10% kedvezményt kapok + szerelési költség. A kipufogós azt mondta ha még nem akarom lecserélni akkor járjak vele és akkor jelentkezzek, ha valami komolyabb probléma jelentkezik.
Azt mondta, hogy tud hozzá külön betétet rendelni amit a gyári helyére betesz és ez a szereléssel együtt 110 e Ft.


Mi a véleményetek erről, biztos a katalizátorom rossz??? Csak elmegyek a szerelőmhöz is holnap nehogy palira vegyenek!!! :twisted:


Azóta beszéltem telefonon egy másik kipufogósnak akinek elmondtam a tüneteket, egyből azt kérdezte, hogy van e zörgés vagy csörgés, fordulatszám ingadozás vagy teljesítmény csökkenés vagy magas fordulaton vissza esik e teljesítménye egyik ilyen tünet sem jelentkezett eddig.

Ő azt mondta, hogy kehet amit kicserélt rezgéscsillapító nem az enyémhez való vagy rosszul lett visszahegesztve. Kérdezte mi a helyzet a rögzitésekkel kipufogó felfüggesztéssel ezeket mindet megnéztem ezek jók valamint a motortartó bakok 1,5 éve lettek cserélve.

Most voltam hosszabb úton vele nyomtam neki, sportba, átkapcsolva kézibe maximálisan kihuzatva, padlóztam 230-240 km/h ment rendesen nem füstölt olyan volt mint máskor.

Látatlanba a másik kipufogós azt mondta nehogy kicseréltessem biztos hogy nem katalizátor hibás, és annyira nem lelkesedett a betét cseréért sem. Azt mondta nézzek be hozzá, és megnézi a rezgés csillapító felexiket és a hegesztést.

Szeretem az ilyen jó szándékú szerelőket, akik palira akarják venni az enbert :twisted: :twisted:

Holnap megyek a szerelőmhöz vele konzultálok, minek is mentem el ehhez a kipufogóshoz???


Légyszi tényleg ne kapcsold direkt be a kicsi betü méretet. Mert nagyon nyirja még egy 20 éves szemét is nem csak a lepkéjét.

A válasz: mi elött palira vesznek lambda szonda és katalizátor csere témában. Javasolom olvasd ki a kocsi számítógépét. Mivel facelift utáni kocsid van sejtésem szerint katalizátor elötti és utáni lambda szondás. Ezek a kocsi egyértelműen jelzik ha rossz a katalizátorod. Ha már zörög akkor pláne. A lambda szonda hiba nem hogy betárolja hibára hanem még ki is mérhető az újabb ODBII-es kocsiknál.
Ha Bp vagy Miskolc környéki vagy akkor én is megtudom nézni a kocsidat. Dobj egy PÜ-t és küldök telefon számot ha érdekel.

A második szerelő komolyabbnak tűnik: teljesitmény változás stb. mind a katalizátor és lambda szonda hibára utalhat valóban. Az általa emlitett rögzitések ellenörzése nagyobb esélyel oldja meg a csörgő gondod. A fekete kormot meg akkor nézd ha elötte megvolt hajtva a kocsi (mint csináltad fent) és utánna zöldkártya mérés (csak mérés nem kell vizsgázni már csak a műszert bele dugni). A mérés tutira mutatja ha bármi komolyabb gond van a lambda és katalizátor párossal.
Ha meg nagyon nagy gáz lenne már égne az kis motor szimbólumod (emisszió lámpa).

Jackson, aki elöbb megnézné a hibatárolót mielött n-szer 100ezreket költ.


Köszi, Debreceni vagyok egyébként jövőhétre jelentkeztem be Vollay Ferihez hozzá járok!

Én sem hittem el hogy katlizátor hiba meg gondoltam is hogy jelezné a computer, csak azért írtam le hogy meg szivathatják az embert ha nem figyel még így is benne van, hogy lehet fölöslegesen cserélte ki a rezgés csillapítókat, majd kiderül leht, hogy csak valami apróság ami rezeg, én is gondoltam utólag a hátsó dob hővédő burkolatára.

Lehet, hogy egy verés kinéz valakinek!!! :twisted: :twisted: :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.09. 01:00
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 316i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. A rossz katalizátor mennyire tudja lerontani az auto teljesítményét? Az enyém rossz,és most cseréltem ki a két lambdaszondát. A csere elött ment rendesen,most 140nél nem megy többet,azt is keservesen éri el.Olyan mintha szükségüzemmódra állt volna be. :oops: Elöre is köszi a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10. 22:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
biyi írta:
Sziasztok. A rossz katalizátor mennyire tudja lerontani az auto teljesítményét? Az enyém rossz,és most cseréltem ki a két lambdaszondát. A csere elött ment rendesen,most 140nél nem megy többet,azt is keservesen éri el.Olyan mintha szükségüzemmódra állt volna be. :oops: Elöre is köszi a válaszokat.


Szerintem annyira azért nem kéne lerontania. Valami más lehet a gond. Jól beraktad a szondákat a spéci zsirral amivel kell? Nincsen rés mellette? Amúgy a tied kettő vagy 4 lambdás? Ha négy akkor a kettő első vagy hátsót cserélted? és miért cserélted a lambdát mi volt a hiba jelenség elötte?

Jackson, aki vissza kérdez

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.11. 21:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.09. 01:00
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 316i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
biyi írta:
Sziasztok. A rossz katalizátor mennyire tudja lerontani az auto teljesítményét? Az enyém rossz,és most cseréltem ki a két lambdaszondát. A csere elött ment rendesen,most 140nél nem megy többet,azt is keservesen éri el.Olyan mintha szükségüzemmódra állt volna be. :oops: Elöre is köszi a válaszokat.


Szerintem annyira azért nem kéne lerontania. Valami más lehet a gond. Jól beraktad a szondákat a spéci zsirral amivel kell? Nincsen rés mellette? Amúgy a tied kettő vagy 4 lambdás? Ha négy akkor a kettő első vagy hátsót cserélted? és miért cserélted a lambdát mi volt a hiba jelenség elötte?

Jackson, aki vissza kérdez Hello.
A két elsőt cseréltem ki,a zsir rajta volt a szondán,elvileg jo nem fúj ki. És azért mert rádugták gépre és ezt dobta ki megnéztem még a gyári volt benne 220e km,meg még a légtömegmérőt,amit már szintén kicseréltem,és a fötengely jeladót,az elvileg a héten megjön. Hátul én nem találtam lambdaszondát sehol,nincs aknám,csak kúsztam alatta mint valami szerencsétlen. De érdekes mert ma viszont tök jol ment,nem értem. Csinál olyat is,hogy egy pillanatra megáll a motor,ránt egyet aztán megy tovább mintha semmi nem történt volna,ezt teljesen kiszámítathatlanul, van hogy 10km után,van hogy 400km után. Igazából ezért rakattam gépre,de azt még mindig csinálja. Jövőhéten megveszem a katalizátort is,aztán remélem megjavul. Ha nem akkor :lo :lo :loz
Ja meg van két hibakódom is,de ki tudja mi az 868200,83c241 hát ennyi. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 20:46 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
biyi írta:
jackson írta:
biyi írta:
Sziasztok. A rossz katalizátor mennyire tudja lerontani az auto teljesítményét? Az enyém rossz,és most cseréltem ki a két lambdaszondát. A csere elött ment rendesen,most 140nél nem megy többet,azt is keservesen éri el.Olyan mintha szükségüzemmódra állt volna be. :oops: Elöre is köszi a válaszokat.


Szerintem annyira azért nem kéne lerontania. Valami más lehet a gond. Jól beraktad a szondákat a spéci zsirral amivel kell? Nincsen rés mellette? Amúgy a tied kettő vagy 4 lambdás? Ha négy akkor a kettő első vagy hátsót cserélted? és miért cserélted a lambdát mi volt a hiba jelenség elötte?

Jackson, aki vissza kérdez Hello.
A két elsőt cseréltem ki,a zsir rajta volt a szondán,elvileg jo nem fúj ki. És azért mert rádugták gépre és ezt dobta ki megnéztem még a gyári volt benne 220e km,meg még a légtömegmérőt,amit már szintén kicseréltem,és a fötengely jeladót,az elvileg a héten megjön. Hátul én nem találtam lambdaszondát sehol,nincs aknám,csak kúsztam alatta mint valami szerencsétlen. De érdekes mert ma viszont tök jol ment,nem értem. Csinál olyat is,hogy egy pillanatra megáll a motor,ránt egyet aztán megy tovább mintha semmi nem történt volna,ezt teljesen kiszámítathatlanul, van hogy 10km után,van hogy 400km után. Igazából ezért rakattam gépre,de azt még mindig csinálja. Jövőhéten megveszem a katalizátort is,aztán remélem megjavul. Ha nem akkor :lo :lo :loz
Ja meg van két hibakódom is,de ki tudja mi az 868200,83c241 hát ennyi. :(


Ezt a rántást nekem is előadja 1400-as fordulat körül.
Volt már lambdacsere. A co előtte, utána is jó.
Most utoljára kat. hibát tárolt.
A rossz kat lefolythatja annyira az autót, hogy kis fordulaton rángasson?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.26. 17:48 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az autómban 2 db katalizátor van, a leömlőkben.

Ezeket is ki lehet cserélni univerzálisra?

Esetleg valaki tud megbízható kipufogóst?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.09. 01:00
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 316i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csipi írta:
biyi írta:
jackson írta:
biyi írta:
Sziasztok. A rossz katalizátor mennyire tudja lerontani az auto teljesítményét? Az enyém rossz,és most cseréltem ki a két lambdaszondát. A csere elött ment rendesen,most 140nél nem megy többet,azt is keservesen éri el.Olyan mintha szükségüzemmódra állt volna be. :oops: Elöre is köszi a válaszokat.


Szerintem annyira azért nem kéne lerontania. Valami más lehet a gond. Jól beraktad a szondákat a spéci zsirral amivel kell? Nincsen rés mellette? Amúgy a tied kettő vagy 4 lambdás? Ha négy akkor a kettő első vagy hátsót cserélted? és miért cserélted a lambdát mi volt a hiba jelenség elötte?

Jackson, aki vissza kérdez Hello.
A két elsőt cseréltem ki,a zsir rajta volt a szondán,elvileg jo nem fúj ki. És azért mert rádugták gépre és ezt dobta ki megnéztem még a gyári volt benne 220e km,meg még a légtömegmérőt,amit már szintén kicseréltem,és a fötengely jeladót,az elvileg a héten megjön. Hátul én nem találtam lambdaszondát sehol,nincs aknám,csak kúsztam alatta mint valami szerencsétlen. De érdekes mert ma viszont tök jol ment,nem értem. Csinál olyat is,hogy egy pillanatra megáll a motor,ránt egyet aztán megy tovább mintha semmi nem történt volna,ezt teljesen kiszámítathatlanul, van hogy 10km után,van hogy 400km után. Igazából ezért rakattam gépre,de azt még mindig csinálja. Jövőhéten megveszem a katalizátort is,aztán remélem megjavul. Ha nem akkor :lo :lo :loz
:(


Ezt a rántást nekem is előadja 1400-as fordulat körül.
Volt már lambdacsere. A co előtte, utána is jó.
Most utoljára kat. hibát tárolt.
A rossz kat lefolythatja annyira az autót, hogy kis fordulaton rángasson?


Hello

Végül kiderült a fötengelyjeladó miatt rántott néha,és ez miatt is ment olyan rosszul.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.17. 07:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szerintem a katalizátornak ehhez nincs sok köze. A jeladó, már annál inkább!

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.17. 19:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
szerintem a katalizátornak ehhez nincs sok köze. A jeladó, már annál inkább!


Utólag könnyű okosnak lenni. Miden esetre ezt írta annó: "A csere elött ment rendesen"
biyi: Köszi a választ, legalább tanultunk belölle.

Jackson, akinek gyanús volt hogy más az oka

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 15:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.09. 01:00
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 316i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
szekeres írta:
szerintem a katalizátornak ehhez nincs sok köze. A jeladó, már annál inkább!


Utólag könnyű okosnak lenni. Miden esetre ezt írta annó: "A csere elött ment rendesen"
biyi: Köszi a választ, legalább tanultunk belölle.

Jackson, akinek gyanús volt hogy más az oka



Igen. Sajnos egyszerre több hiba is kijött rajta,de már egy ideje semmi. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.27. 17:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Tud esetleg valaki 540i-hez gyári katalizátort?Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.27. 17:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Sziasztok!Tud esetleg valaki 540i-hez gyári katalizátort?Üdv


Persze a sajátomat, csak az már 4 katalizátoros (euro-3) a tied meg csak gondolom kettő lambdás és két katalizátoros (kettő dudor). Nem lesz egy olcsó mulatság. Meghúztak a vizsgán vagy mi a gond?

Jackson, aki addig ürül amíg jó a katalizátora

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.27. 22:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Tud esetleg valaki 540i-hez gyári katalizátort?Üdv


Persze a sajátomat, csak az már 4 katalizátoros (euro-3) a tied meg csak gondolom kettő lambdás és két katalizátoros (kettő dudor). Nem lesz egy olcsó mulatság. Meghúztak a vizsgán vagy mi a gond?

Jackson, aki addig ürül amíg jó a katalizátora

Szia!Nem,nem az a gond.Hanem nincs alatta katalizátor(már így vettem meg az autót) valószínűleg ki lett belezve,mert körbe van hegesztve,így gyanítom,hogy üres.Gyártattam hozzá hátsó dobot,és elég brutál hangja lett így:DEgy kicsit lehetne csendesebb.Na meg szeretem ha a katalizátor a helyén van,annyi kis ellennyomás kell a motornak.Igen az enyém 2katalizátoros.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.27. 22:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
jackson írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Tud esetleg valaki 540i-hez gyári katalizátort?Üdv


Persze a sajátomat, csak az már 4 katalizátoros (euro-3) a tied meg csak gondolom kettő lambdás és két katalizátoros (kettő dudor). Nem lesz egy olcsó mulatság. Meghúztak a vizsgán vagy mi a gond?

Jackson, aki addig ürül amíg jó a katalizátora

Szia!Nem,nem az a gond.Hanem nincs alatta katalizátor(már így vettem meg az autót) valószínűleg ki lett belezve,mert körbe van hegesztve,így gyanítom,hogy üres.Gyártattam hozzá hátsó dobot,és elég brutál hangja lett így:DEgy kicsit lehetne csendesebb.Na meg szeretem ha a katalizátor a helyén van,annyi kis ellennyomás kell a motornak.Igen az enyém 2katalizátoros.


Hát tudod kevés 540-est bontanak. Nem lesz egyszerű katalizátort találnod.
Amúgy ilyet vadászol?? RealOem link oda

Jackson, aki együtt érez

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 113 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator