Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Manuális vagy automata

Manuális
124
43%
Autómata
165
57%
 
Szavazatok száma : 289

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 22:42

atkolantos írta:
István30d írta: Biztosan nem autózik BP-n sokat.


Már nem azért, de akkor mi értelme is van egy E39 (E34, E60, F10 tetszőleges..) kategóriájú autónak egy nagyvárosban :?: :o
Ha sok városi használatról van szó, akkor még egy 3er is épphogy elmegy... nemhogy 5-ösök mittudomén milyen böhöm motorokkal, 30d stb.
:szerintem


Mert jól érzi magát az ember benne. Én Kerepesről járok
naponta Budapestre, az Őrs vezér téren leteszem az autót,
de addig érzem magam jól, míg benne ülök.

Odus

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 22:45

Csereltem:
Difi, váltó, kardan, komplett motor kabelkoteg, pedalsor.
Ami plusszba kellett: 1db csapágy a főtengely végére a nyelestengelyhez, egy manualos motor ecu feltöltese + 1-2.kabel befuzese

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 23:02

peteeqe írta:Csereltem:
Difi, váltó, kardan, komplett motor kabelkoteg, pedalsor.
Ami plusszba kellett: 1db csapágy a főtengely végére a nyelestengelyhez, egy manualos motor ecu feltöltese + 1-2.kabel befuzese


Módosítanod kellene a profilodban az aláírást...: :mrgreen:

Unod már az autód színét? Zavar az állandó wandler csúszás?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 23:09

jlaci74 írta:
peteeqe írta:Csereltem:
Difi, váltó, kardan, komplett motor kabelkoteg, pedalsor.
Ami plusszba kellett: 1db csapágy a főtengely végére a nyelestengelyhez, egy manualos motor ecu feltöltese + 1-2.kabel befuzese


Módosítanod kellene a profilodban az aláírást...: :mrgreen:

Unod már az autód színét? Zavar az állandó wandler csúszás?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.30. 12:58

odus írta:Mert jól érzi magát az ember benne. Én Kerepesről járok
naponta Budapestre, az Őrs vezér téren leteszem az autót,
de addig érzem magam jól, míg benne ülök.
Odus


Persze, maximálisan egyetértek. :franko:
De ha belegondolsz, akkor amit Te mondasz, az nem is az "igazi" városi használat nagyrészt, a város tudjuk milyen sajnos. 1-es, 2-es fék, 1-es gáz..fék. Én egy araszolgatós-városi használatra gondoltam hogy feleslegesek ezek.
Előváros meg gyorsan járható utak az más tészta.

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.30. 23:17

peteeqe írta:Ami plusszba kellett:egy manualos motor ecu feltöltese


Ezt tudnád részletezni?

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.02.11. 22:22

:D

Kép

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2015.01.14. 14:50

Sziasztok!
Debrecen környékén kire bíznátok Automataváltó cseréjét kézire ? 530Da 2001
Üdv: Imi

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2015.01.14. 15:28

imi128 írta:Sziasztok!
Debrecen környékén kire bíznátok Automataváltó cseréjét kézire ? 530Da 2001
Üdv: Imi

Ez a downgrading. :(

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2015.01.14. 19:09

imi128 írta:Sziasztok!
Debrecen környékén kire bíznátok Automataváltó cseréjét kézire ? 530Da 2001
Üdv: Imi


iprairomah

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2015.02.21. 12:40

Íme egy 358.000km-t futott kuplung szett és lenkerék. A lényeg, 135.000Ft volt a kettős-tömegű lendkerék és 102.000Ft a kuplung szett (tárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy). LuK márkájú lett beszerelve, mert az volt a leghamarabb fogható Európában (mivel M60B40 motorról beszélünk, amit már épp 20 éve nem gyártanak és ezen 265mm-es kuplung van, nem 240-es). Sachs-ot szerettem volna, de azt nem tudták időre vállalni, hogy beszerzik, ezért maradt a LuK, de mint a képeken is látszik a gyári is LuK volt.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

És az új lendkerék a helyén, bocs a szerelésben elmélyülve elfelejtettem több képet csinálni az új beszerelt alkatrészekről.

Kép

Ha meg már lent volt a váltó és a lendkerék, akkor kicseréltük az összes szimeringet, főtengely hátsó, nyeles tengely, váltó kihajtás, váltórudazat.

Szóval, szerintem olcsóbb megkuplungozni és lendkereket cserélni, mint egy gallyra ment autómata váltót meggenerálozni. Ott ilyen km futás esetén, főleg, ha nem tartották be az olajcseréket elég komoly összeg a felújítás (wandler tisztítás, lock-up felújítás, kuplung lamellák cseréje, millió egy tömítés és még nem biztos, hogy a vezérlőtömbje nem kopott meg, amit ugye felújítani nem tudnak csak cserélni, bár szerintem felújítható lenne). Ráadásul otthon elég kevesen tudják szerintem megcsinálni maguknak. Maga a kézi váltó, ami jelen esetben egy Getrag 420G elég strapabíró egy autómata váltóhoz képest.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw750i az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2017.08.31. 13:45

Kép

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, bendegúz
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2017.08.31. 15:18

[quote="kzolee"][/quote]
Háát nekem pedig az jut eszembe, hogy manapság a habot sem kézzel verik! :mrgreen: :nyelves:
Kép

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge