2014.01.28. 15:43
peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz
2014.01.28. 16:58
peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz
2014.01.28. 19:48
hamoriarpi írta:peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz
Nehéz lehet mentálisan elfogadni egy ekkora visszalépést.
2014.01.28. 20:42
PeterE39 írta:Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni
De az másik topic.
2014.01.28. 21:31
muhaati írta:PeterE39 írta:Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni
De az másik topic.
No-no! Nem kóstolgatni!!!!
2014.01.28. 21:57
2014.01.28. 22:03
atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?
2014.01.28. 22:25
atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?
2014.01.28. 22:34
hamoriarpi írta:atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?
Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.
2014.01.28. 22:43
2014.01.28. 22:44
hamoriarpi írta:atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?
Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.
2014.01.28. 22:49
hamoriarpi írta:Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.
2014.01.28. 23:20
jlaci74 írta:atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?
Nincs vele semmi baj, csak tudod itt a fórumon az öreg bácsikák már bele tudnak gabalyodni 3 db pedálba, plusz még ezzel egyidejűleg egy váltókarnak nevezett botot is több pozícióba lehet/ kell tenni...
Áááááá.... ,van akinek ez már sok ...
2014.01.29. 08:44
2014.01.29. 09:34
István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.
2014.01.29. 13:50
Haminda írta:István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.
De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről
2014.01.29. 17:39
jlaci74 írta:A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
2014.01.29. 19:25
jlaci74 írta:Haminda írta:István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.
De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről
Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...
2014.01.29. 19:57
István30d írta:jlaci74 írta:Haminda írta:István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.
De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről
Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...
Sziasztok! Nem kétlem hogy így van. De én kíváncsi lennék hányszor araszolt a dugóban. Az az autó amiben 500 ezer km-van és még nem volt kuplungcserés:) Biztosan nem autózik BP-n sokat. "nem kekeckedésből írtam"
És igen itt lép életbe hogy a felhasználótól függ.
2014.01.29. 20:43
István30d írta: Biztosan nem autózik BP-n sokat.