Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Manuális vagy automata

Manuális
124
43%
Autómata
165
57%
 
Szavazatok száma : 289

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 15:43

peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nehéz lehet mentálisan elfogadni egy ekkora visszalépést.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, muhaati
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 16:58

peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nekem nincs vele gondom, meloban a kamion automata, a kocsim meg manual. A bal es jobb oldali kormany elhelyezes kozott kicsit nehezebb az atallas (keretik a politikat nem belekeverni).
Difit es kardant is csereltel?

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 19:48

hamoriarpi írta:
peteeqe írta:Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nehéz lehet mentálisan elfogadni egy ekkora visszalépést.

Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 20:42

PeterE39 írta:Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.



No-no! Nem kóstolgatni!!!! :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, Tomi.i
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 21:31

muhaati írta:
PeterE39 írta:Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.



No-no! Nem kóstolgatni!!!! :wink:

Azt hiszem beszóltak! :x :facepalm: :mrgreen: (és milyen igaza van!) :facepalm:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 21:57

Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:03

atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:25

atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?


Nincs vele semmi baj, csak tudod itt a fórumon az öreg bácsikák már bele tudnak gabalyodni 3 db pedálba, plusz még ezzel egyidejűleg egy váltókarnak nevezett botot is több pozícióba lehet/ kell tenni...
Áááááá.... ,van akinek ez már sok ... :mrgreen:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, kzolee
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:34

hamoriarpi írta:
atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.


F30 318d 8-gang jó lesz? :roll:
Véleményt tartom, manuális. pont. :lol:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:43

Jó lesz, mert olyan szépen vált, hogy észre se veszed :wink: Ráadásul nem kicsit erősebbnek érződik az autó köszönhetően a rövid fokozatoknak :D

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:44

hamoriarpi írta:
atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.


Én már próbáltam, többször is, nem értem.

Biztos velem van a baj, hogy nem egy BMW jelvényes mercédeszt akarok. :nyelves:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 22:49

hamoriarpi írta:Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.

A V8 előtt automata 20d-m volt,és egy biztos,hogy imádtam.Mocskosul kényelmes volt,és élvezetes is annak ellenére hogy sokan azt mondják ezzel épp elvész az "élvezet". És nem is volt vele semmi probléma,de amikor eladtam azért egy kisebb gyomorgörcs feloldódott bennem (amit belém ültettek),hogy ha felújításra vagy cserére került volna sor.....Lehet felesleges volt a para,mert azóta már hallottam olyan mechanikus váltó felújításáról,ami igencsak megközelítette egy automatáét (összegben). Úgyhogy ha úgy hozza a sors,bele mernék vágni megint,még ha néha meg is fáradnak.

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.28. 23:20

jlaci74 írta:
atkolantos írta:Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?


Nincs vele semmi baj, csak tudod itt a fórumon az öreg bácsikák már bele tudnak gabalyodni 3 db pedálba, plusz még ezzel egyidejűleg egy váltókarnak nevezett botot is több pozícióba lehet/ kell tenni...
Áááááá.... ,van akinek ez már sok ... :mrgreen:

:nyelves:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 08:44

Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek István30d az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 09:34

István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, kzolee
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 13:50

Haminda írta:
István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, Zo78
Értékelés: 9.52%

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 17:39

jlaci74 írta:A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...


Így van, én is vezettem ezt a kom binációt és igencsak meggyőző volt. Az más kérdés hogy dízelt saját magamnak soha, mert nem biztos hogy elbírja a költségvetés :mrgreen: :nyelves: de az már szintén a másik topic lenne.

Szerk. de még a kom binációt is csak szóközzel lehet leírni mer turing lesz belőle :facepalm: :lol:

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 19:25

jlaci74 írta:
Haminda írta:
István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

Sziasztok! Nem kétlem hogy így van. De én kíváncsi lennék hányszor araszolt a dugóban. Az az autó amiben 500 ezer km-van és még nem volt kuplungcserés:) Biztosan nem autózik BP-n sokat. "nem kekeckedésből írtam"
És igen itt lép életbe hogy a felhasználótól függ.

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 19:57

István30d írta:
jlaci74 írta:
Haminda írta:
István30d írta:Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

Sziasztok! Nem kétlem hogy így van. De én kíváncsi lennék hányszor araszolt a dugóban. Az az autó amiben 500 ezer km-van és még nem volt kuplungcserés:) Biztosan nem autózik BP-n sokat. "nem kekeckedésből írtam"
És igen itt lép életbe hogy a felhasználótól függ.


Egyet értünk.
Felhasználó függő és felhasználási körülmény függő...
Nem véletlen hogy Hámoriárpit sem lehetne már kirobbantani az autómatások táborából ... :)

Re: Automata vagy Manuál -szavazás-

2014.01.29. 20:43

István30d írta: Biztosan nem autózik BP-n sokat.


Már nem azért, de akkor mi értelme is van egy E39 (E34, E60, F10 tetszőleges..) kategóriájú autónak egy nagyvárosban :?: :o
Ha sok városi használatról van szó, akkor még egy 3er is épphogy elmegy... nemhogy 5-ösök mittudomén milyen böhöm motorokkal, 30d stb.
:szerintem
Hozzászólás küldése

VigLink badge