* *
Pontos idő: 2017.10.24. 04:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 123 ]
Autómata 57%  57%  [ 161 ]
Szavazatok száma : 284
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 12:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.14. 09:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
huh van még mit tanulnom:)

_________________
http://www.autogaztoro.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.11.25. 21:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
:roker:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: simi64
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.11.25. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
eddig manuálra szavaztam. .... nem rossz ez az ótómata. ....van ülésfűtésem is..... jó a fűtés is a kocsiban.... olyan langymeleg közép a dolog. ..... ha bekatéterezném magam, még hugyozni se kéne ..... kényelmes lenne. azt hiszem öregszem....

Azért a V8 manuál hiányzik néha! :oops :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Labi az itt látható tagok köszönték meg: Goldman
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.11.25. 21:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
azt hiszem öregszem....


:roki

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.08.12. 11:33
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Oroszlány
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
geri540i írta:
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom

Váltó, rudazat, váltókar, szoknya, váltógomb, lendkerék, kardán, kupplung alsó-felső mh., hidraulikacsövek, nyelestengely csapágya, fékpedál, kupplungpedál, 1 szál vezeték a rükverclámpa gombájához, ha tempomatos, akkor kupplungpedál kapcsoló. A fék maradhat, nem gond ha a dupla devander miatt több a rásegítés. Esetleg a fékfolyadék tartácsát kell cserélni ha nincs rajta levakolt kupplung "csöcs".
Kódolás.
Kb ennyi. Nem tudom, még ebben az irányban nem csináltam.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 22:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1204
Adott köszi: 274 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
geri540i írta:
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom

Váltó, rudazat, váltókar, szoknya, váltógomb, lendkerék, kardán, kupplung alsó-felső mh., hidraulikacsövek, nyelestengely csapágya, fékpedál, kupplungpedál, 1 szál vezeték a rükverclámpa gombájához, ha tempomatos, akkor kupplungpedál kapcsoló. A fék maradhat, nem gond ha a dupla devander miatt több a rásegítés. Esetleg a fékfolyadék tartácsát kell cserélni ha nincs rajta levakolt kupplung "csöcs".
Kódolás.
Kb ennyi. Nem tudom, még ebben az irányban nem csináltam.

+viscó+lapát :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 22:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.08.12. 11:33
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Oroszlány
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
geri540i írta:
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom

Váltó, rudazat, váltókar, szoknya, váltógomb, lendkerék, kardán, kupplung alsó-felső mh., hidraulikacsövek, nyelestengely csapágya, fékpedál, kupplungpedál, 1 szál vezeték a rükverclámpa gombájához, ha tempomatos, akkor kupplungpedál kapcsoló. A fék maradhat, nem gond ha a dupla devander miatt több a rásegítés. Esetleg a fékfolyadék tartácsát kell cserélni ha nincs rajta levakolt kupplung "csöcs".
Kódolás.
Kb ennyi. Nem tudom, még ebben az irányban nem csináltam.



Akkor nagyjabol jokra gondoltam csak en lusta voltam kiirni mindent koszonom a segitseget...amugy mas a kardan az automatanal????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Schnitzer írta:
hamoriarpi írta:
geri540i írta:
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom

Váltó, rudazat, váltókar, szoknya, váltógomb, lendkerék, kardán, kupplung alsó-felső mh., hidraulikacsövek, nyelestengely csapágya, fékpedál, kupplungpedál, 1 szál vezeték a rükverclámpa gombájához, ha tempomatos, akkor kupplungpedál kapcsoló. A fék maradhat, nem gond ha a dupla devander miatt több a rásegítés. Esetleg a fékfolyadék tartácsát kell cserélni ha nincs rajta levakolt kupplung "csöcs".
Kódolás.
Kb ennyi. Nem tudom, még ebben az irányban nem csináltam.

+viscó+lapát :wink:

Én azt sem cserélném, mert az automatáé többet szállít.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 22:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.08.12. 11:33
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Oroszlány
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Schnitzer írta:
hamoriarpi írta:
geri540i írta:
sziasztok valaki megtudna mondani mi kell automatarol manualisra valo atalakitashoz???valton kuplungok lendkerekeken pedalon gondolom a fofekhengert is kell cserelni meg milyen elelktromos atalakitas szukseges ??elore is koszonom

Váltó, rudazat, váltókar, szoknya, váltógomb, lendkerék, kardán, kupplung alsó-felső mh., hidraulikacsövek, nyelestengely csapágya, fékpedál, kupplungpedál, 1 szál vezeték a rükverclámpa gombájához, ha tempomatos, akkor kupplungpedál kapcsoló. A fék maradhat, nem gond ha a dupla devander miatt több a rásegítés. Esetleg a fékfolyadék tartácsát kell cserélni ha nincs rajta levakolt kupplung "csöcs".
Kódolás.
Kb ennyi. Nem tudom, még ebben az irányban nem csináltam.

+viscó+lapát :wink:

Én azt sem cserélném, mert az automatáé többet szállít.



automata ughy azt nem kell:))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- Mi jöhet még? ---

Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... :facepalm:

Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék)

Ez a mai napi agymenésem. :D Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, Haminda
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 241 alkalommal
Kapott köszik: 311 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
--- Mi jöhet még? ---

Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... :facepalm:

Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék)


Ez a mai napi agymenésem. :D Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni.

Total egyet ertek, de mire a gyerekeid oda kerulnek, addig szerinted a mostani bmw-khez lesz meg alkatresz ????
( pl. lehet, hogyaddigra mindenki hybrid autot fog vezetni, vagy......)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 22:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4181
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 763 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Total egyet ertek, de mire a gyerekeid oda kerulnek, addig szerinted a mostani bmw-khez lesz meg alkatresz ????
( pl. lehet, hogy addigra mindenki hybrid autot fog vezetni, vagy......)

Hogy alkatrész lesz az tuti!
Ma is tudsz katalógusból rendelni alkatrészt a 40 évvel ezelőtti BMW-khez!
De vajon kapható lesz-e még üzemanyag, amivel menni tud?!
Vagy majd úgy járunk, mint a belsőégésű motor feltalálásának hajnalán, amikor még gyógyszertárba kellett menni (seb)benzinért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 23:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
leslie írta:
kzolee írta:
--- Mi jöhet még? ---

Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... :facepalm:

Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék)


Ez a mai napi agymenésem. :D Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni.

Total egyet ertek, de mire a gyerekeid oda kerulnek, addig szerinted a mostani bmw-khez lesz meg alkatresz ????
( pl. lehet, hogyaddigra mindenki hybrid autot fog vezetni, vagy......)


Én a gyerekeimet a héten is a 29 éves E28-ammal vittem oviba/suliba. :wink: Pár év, és vezetni fogják. Ma a lányom tekerte a kormányt a bejárótól a garázsig, én csak a pedálokat kezeltem. 6 éves. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jerry írta:
Hogy alkatrész lesz az tuti!
Ma is tudsz katalógusból rendelni alkatrészt a 40 évvel ezelőtti BMW-khez!


Sajna már sok minden nem kapható, még a Classic centeren keresztül sem. Pár apróság, de megkeseríti az ember életét. Én pl. kézi állítású E28 rádió antennához keresek külső rögzítőanyát. Nem elérhető, még kompletten antennával sem, nyilván bontókban sincs, mert mind elrohadt, és úgy járt, mint az enyém, hogy flexel kellett kivágni.

Gyári elektromos antenna lenne, de az a csomagtér jobb oldalán van, ahhoz be kellene foltozni a bal oldalon a gyári lyukat, vágni egyet jobb oldalra... :facepalm:

Vagy van az utángyártott elektromos Hirschmann, ebayről, alig 25-ért, csak az meg ha bekapcsolom a rádiót, kitol egy iszonyat hosszú pecabotot, ami egyrészt szarul néz ki, másrészt utángyártott. Többek közt emiatt is örlődöm. :lol: Ez egy apró szösszenet a nem túl régi (4 éve tartó) projektemből.

De az biztos, hogy automatát nem rakok ebbe az autóba!

Csak hogy ne legyen off....
:nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 08:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
leslie írta:
kzolee írta:
--- Mi jöhet még? ---

Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... :facepalm:

Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék)


Ez a mai napi agymenésem. :D Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni.

Total egyet ertek, de mire a gyerekeid oda kerulnek, addig szerinted a mostani bmw-khez lesz meg alkatresz ????
( pl. lehet, hogyaddigra mindenki hybrid autot fog vezetni, vagy......)


Én a gyerekeimet a héten is a 29 éves E28-ammal vittem oviba/suliba. :wink: Pár év, és vezetni fogják. Ma a lányom tekerte a kormányt a bejárótól a garázsig, én csak a pedálokat kezeltem. 6 éves. 8)

Az én lányom 5 évesen önállóan irányítja az autót,kanyargós földúton szoktunk "gyakorolni" ( nem a Bmw-vel)a pedálokat persze meg én kezelem.Soha nem lehet elég korán kezdeni,megteszek mindent annak érdekében hogy ne legyen felnőtt korában szerencsétlen,béna kezű női sofőr !Szerencsemre a feleségemnek is van érzéke a vezetéshez úgyhogy sokszor ülök a jobb 1-ben is.én anno Trabantal kezdem kb 4-5 évesen na az volt a puritán technika.Ma mar szerintem nem jó irányba halad az autó gyártás,túl bonyolult,túl költséges,es véleményem szerint nem kornyezetkimelobb!Na de ez van,megpróbálom én is a 23-at minnel tovább megőrizni az utókornak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Tomi.i az itt látható tagok köszönték meg: Haminda
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 11:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
A fiam 6 évesen ...
Szivacsot raktak a háta mögé hogy elérje a pedálokat a gyerekgokarton ...
Hibátlanul körbement elsőre ...

Ja és hogy ne legyek off , szavazás : kéziváltó ( jelenleg ) :mrgreen:

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 11:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
A fiam 6 évesen ...
Szivacsot raktak a háta mögé hogy elérje a pedálokat a gyerekgokarton ...
Hibátlanul körbement elsőre ...

Ja és hogy ne legyek off , szavazás : kéziváltó ( jelenleg ) :mrgreen:

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez a Spar alatt van igaz?ügyes a gyerek! :franko:
Nyilván én pedig autómatára szavazok mert jó és mert ilyen van most! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 11:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
A fiam 6 évesen ...
Szivacsot raktak a háta mögé hogy elérje a pedálokat a gyerekgokarton ...
Hibátlanul körbement elsőre ...


A genetika tréfás dolog, Laci. Ezt a gyereket sem a postás csinálta. :mrgreen:

Szerintem ő is a kéziváltót részesíti majd előnyben, ha építesz neki egy raliautót. Lacházán a betonon láttam 10 éves forma gyermekeket, ügyesen terelgették a gépeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 15:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator