* *
Pontos idő: 2017.10.22. 08:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 123 ]
Autómata 57%  57%  [ 161 ]
Szavazatok száma : 284
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
Sziasztok!

Nos csináltam egy topicot, mert látom mindenki esküszik valamire! Engem viszont érdekelne mindenki objektív és szubjektív véleménye! ...esetleges hibák, tipikus problémák, vagy ...ezért szeretem, utálom, megbántam, vagy vágyok rá....ennyi volt a javítási költség, mert ilyen és ilyen problémája volt.. :lol: ...szóval minden ami ide tartozik!
érdekelne a guruktól az is, hogy az egyes váltók milyen változásokon mentek át az idők és felvarrások folyamán! ..Tip, Step, síma autómata...ha van ilyen

Akkor kezdem is: Én a manuálism váltóra esküszök! probléma egyenlőre nincs vele, bár a szerkezetet lassan kicserélem...talán tavaszal. Még jól fog, de a csúsztatásra figyelni kell, mert sportosan "pici" a fogása már. (bár marhára tetszik) A szerkezet kb 100.000.- a munkadíjat még nem tom, de nem lesz vészes.

Parázs vitát akarok, tehát hajrá! :twisted:

ui.: remélem sikerül a szavazásos dolgot rendesen megcsinálnom! :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 16:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.18. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest XI / Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hehe
Jogos szavazas. Az eddigi allas 2-0.
En szemely szerint azert a manualis mellett allok, mert nagyobb fun kezelni, jatszani a kuplungal, a sebesseg fokozatokkal, kihasznalni a motorfeket, javitani a fogyasztason.
Hatranya, hogy varosban dugoban biza neha elfarad az ember a kuplungolasban. De ha lehet tekerni, szerencsesebbeknek versenypalyan hasznalni, akkor ott biza elony a manualis. Persze a mai szuper automatakkal nem lehet versenyezni, mint pl az uj M5ben levo automata ami gazfroccsot ad visszavaltasnal, hogy finomabban adagolja a motorfeket, ezzel elosegitve a hatso kerek tapadasat. Felvaltasoknal meg persze a szokasos verseny a milisecundomokkal, hogy kinek a valtoja valt gyorsabban, mar kezd unalmas lenni sztem. Habar ez a tipusu valto, amirol eddig beszeltem nem teljesen automata, mert neked kell megnyomnod a gombot a valtashoz, ami sztem jo, meg az altalam elfogadhato kategoriaba esik. De a szokasos magatol gangolo valto........ az biza nem az en teruletem, egyszeruen nem szeretem ha nem az en kezemben van az iranyitas. Egyreszt mert igy erhetnek olyan meglepetesek, amik varatlanok lehetnek, es veszelyhelyzetbe sodorhatnanak. Pl egy elozesnel nem nyomok eleg nagy gazt, es nem valt vissza az automata, jon a szuttyoges , meg szembol a masik auto, aztan a csodalkozas, hogy megiscsak keves az a nyomatek amivel szamoltam, es gaz van.... :P
Manualnal tudod, hogy ennel a sebessegnel mi az a sebessegfokozat, amivel a leggyorsabban tul lehetsz az elotted levon, nincsenek meglepetesek csak gyakorlat es rutin. Amiert meg imadom a manualt, hogy amikor latom magam elott,hogy piros a lampa a tavolban, es nagy sebesseggel megyek, akkor boven van idom erosen visszavaltogatnom, es mire a lampahoz gurulok mar 1-esben fogjon olyat a motor, hogy csak egy puszit kelljen adni a feknek. A motorfek egyreszt jo, mert nincs uzemanyagfogyasztas, plussz kimelem vele a fekeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
Asszem én sem fogalmazhattam volna jobban!! 8) ...szerintem is ezért jó a manuál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 16:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
én ugy vagyok vele hogy bmw-be legyen automata legyen meg az a kényelmem,elfér a mcekis kaja a középső boxon:D
igaz néha ismétlen nagyon néha érzem a hatását mikor a lámpánál nem lehet bőgetni a motort nem ugy mint a manuálnál:D
de nekem a bmw=az automatával.
tiszteletben tartom a manuális kollegákat is de én baromi lusta vagyok:D

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 17:07 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2006.06.20. 00:00
Hozzászólások: 228
Tartózkodási hely: BP XX.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát ja ! :)

Nekem ez az első autómatám de bele szerettem teljesen.
A városban már a tököm kivolt a váltogatásokkal.
Előzésnél nem vált vissza ???? :? Ha nagyon zúzósan akarok menni akkor én váltok csak épp nincs kuplung és ugy használom a motorféket ahogy én akarom mert ha tempózol akkor tuja nagyon is hogy mi a dolga !! :twisted:
Manuált is szerettem csak így sokkal egyszerübb az élet .
Aki ilyeneket ír hogy előzésnél nem vált vissza meg stb. az nem hiszem hogy huzamosabb ideig ment steptronikos autómata váltós BMW-vel. :wink:
A manuálnál is meglehet szívi egy előzést ha rosszul kuplungolsz vagy egyszerüen nem tudod vissza rakni rendesen stb.
Tehát nekem nincs bajom az autómatával lehet vele ugyan ugy menni mint egy kézi váltóssal ! :P

Röviden ennyi. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 17:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is az autómatára esküszöm. Ezek az új autómatavátók teljesen felveszik a vezető stílusát. Ha úgy akarom sportosabb, ha úgy akarom kényelmes. És ha jól tudom minden autómata váltós autó gázpedálja mögött van egy bizonyos gomb. Amit ha benyomunk a gázpedállal, akkor az autó megindul mint a veszedelem (ha baj lenne).
Azért szeretem még az autómata váltót, mert azzal sokkal nehezebb a motort szétpörgetni, így jelentősen nő a motor élettartama (feltéve ha karbantartják rendesen). Az tény, hogy a javítási költség sokkal magasabb, de nagyon ritkán kell hozzányúlni.
Ami a steptronikot illeti, azt nem szeretem és nem is használom. Nagyon lassan reagál, elrontja a vezetés élményét. Viszont egy M5-ben csak kéziváltó való.
Szerintem azt hogy melyik a jobb (autómata vagy manuális váltó), nem lehet eldönteni. Teljesen sofőr függő a dolog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 21:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!


Én is automata párti vagyok!
A hátránya, az a töménytelen energia, ami a müködtetéséhez kell!
Szerintem nagyobb élvezet vele szépen menni, mint egy manuállal!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.23. 22:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.12. 00:00
Hozzászólások: 55
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Csakis manuál váltó ! Kommentet nemírnék, mert már az elöttem szólalók mindent leírtak :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 09:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.30. 00:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Mohács
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az én vasam manuális váltós!
Szerintem a manuállal kicsit sportosabb a vezetés, az autómata viszont rohadt kényelmes!
Én is autómatát szerettem volna de nem mertem megvenni mert több BMW-éstől hallottam, hogy eléri az autó a 200 000 km-t és elkezd szarakodni a váltó. (aminek a vége: csere)
Akitől vettem az autómat, na Ő is így járt az 530-asával (több BMW-je is van)

Remélem nem minden automata ilyen!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 11:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát, igen. Az automatának egy gondja van, ha cserélni kell.
Álló helyből kézivel jobban lehet élvezkedni.
Én sport fokozatban, főleg 80-tól, élvezem az automata kényelmét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 11:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Az E34-em automata volt, nagyon szerettem, de 280 ezer környékén beszoptam vele, és volt egy kanossza járásom. Így az E39 manuál lett, megvolt annak az előnye, de hiányzott a kényelem (elég sokat megyek). Most megint autómata a vasdarab... :wink:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 13:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem ez a harmadik automata váltós autóm és az a véleményem,hogy akinek már volt ilyen és nem volt problémája velem (normál eset!), az többet nem nagyon akar manuálissal autózni. Én személy szerint még nem találkoztam olyan emberrel, aki visszasírta a kézi váltót, még a korábban fanatikusnak tűnők is igen rövid idő uián leszoktak pl. a streptonic állandó babrálásáról. Ja a kényelem, az kényelem, a technika pedig elég jól ki van találva!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 16:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
igen igen az a fránya kényelem! Valóban a dugóban aláírom, hogy jobb volna. off: csak, hogy a pörgetéssel adekvát legyen egy történet: a Keletinél ép túrták a fűdet és a három sávból egyet lezártak. Persze én pont abba a sávba keveredtem és be akartam kéredzkedni...index, autóból kifelé cicanézés..stb, de a paraszt offautós az 1,4-es kis szappantartójával nem akart beengedni....amivel nem volna baj, hiszen a péntek délutáni csúcsforgalomban érthető, ha siet, ....na mindegy! ...de az b...szta fel az agyvizem, hogy a kis hülye "jól" megpörgette a motorját, hogy vegyem észre, nem enged be!! :lol: ...több se kellett nekem én is adtam neki, a V8 5.000-re ment fel egy mp alatt....az emberek, mint a galambok rezzentek össze a járdán és néztek oda 8) ..de a poén: a srác szerintem nem rakta üresbe (minek tenné, hiszen van kuplung is a világon...jó magyar szokás szerint pirosban csak azt nyomja be) ...és szerintem a hangtól valamiért felemelhette a bal lábát és egy kis szökkenéssel, le is fulladt!! :lol: (mire zöldre váltott) én, pedig "sovány" gázzal, kezet kecsesen a magasba az autóból kiengedve "köszöntem" meg, hogy beengedett! ...a mögöttem lévő autóban könnyesre röhögte magát két suhanc....a srácnak meg ilyen volt a feje: :oops:
nos ennyi intermezzó után: a kényelemre ott a tempomat, viszont az irányítást nem szívesen adnám ki a kezemből! ...meg a mókát se hegynám ki.. :D ....a nagy kényelembe fiúk figyeljetek, hogy hiába autómata az ülést sohase húzzátok be úgy, hogy a kormány a gigához érjen és kalapot se vegyetek!! :lol: :lol: :lol: :lol: ...vagy ha igen, legalább a klubos rendszámtáblát vegyétek le! :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 18:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó, jó, de beláthatod hogy a tempomat is akkor működik tökéletesen, ha autómatával van párosítva! :wink:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 19:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
igen igen az a fránya kényelem! Valóban a dugóban aláírom, hogy jobb volna. off: csak, hogy a pörgetéssel adekvát legyen egy történet: a Keletinél ép túrták a fűdet és a három sávból egyet lezártak. Persze én pont abba a sávba keveredtem és be akartam kéredzkedni...index, autóból kifelé cicanézés..stb, de a paraszt offautós az 1,4-es kis szappantartójával nem akart beengedni....amivel nem volna baj, hiszen a péntek délutáni csúcsforgalomban érthető, ha siet, ....na mindegy! ...de az b...szta fel az agyvizem, hogy a kis hülye "jól" megpörgette a motorját, hogy vegyem észre, nem enged be!! :lol: ...több se kellett nekem én is adtam neki, a V8 5.000-re ment fel egy mp alatt....az emberek, mint a galambok rezzentek össze a járdán és néztek oda 8) ..de a poén: a srác szerintem nem rakta üresbe (minek tenné, hiszen van kuplung is a világon...jó magyar szokás szerint pirosban csak azt nyomja be) ...és szerintem a hangtól valamiért felemelhette a bal lábát és egy kis szökkenéssel, le is fulladt!! :lol: (mire zöldre váltott) én, pedig "sovány" gázzal, kezet kecsesen a magasba az autóból kiengedve "köszöntem" meg, hogy beengedett! ...a mögöttem lévő autóban könnyesre röhögte magát két suhanc....a srácnak meg ilyen volt a feje: :oops:
nos ennyi intermezzó után: a kényelemre ott a tempomat, viszont az irányítást nem szívesen adnám ki a kezemből! ...meg a mókát se hegynám ki.. :D ....a nagy kényelembe fiúk figyeljetek, hogy hiába autómata az ülést sohase húzzátok be úgy, hogy a kormány a gigához érjen és kalapot se vegyetek!! :lol: :lol: :lol: :lol: ...vagy ha igen, legalább a klubos rendszámtáblát vegyétek le! :twisted:


Egy autómatásnál elég lett volna finoman megbiccenteni a jobb lábfejedet és mire a kolléga felengedi fogásig a kuplungot, addigra már hült helyed :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.24. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.06. 01:00
Hozzászólások: 129
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
.....steptronic jó, kényelmes, nem is annyira lassú, a 30d nyomatékával párosítva még alázgatáshoz sem utolsó, csak ne volna olyan kurva drága a javítás, ha szétküldöd :cry: , de ez a ritkábbik eset (biztosan csak mi szivtuk meg vele) szerencsére.

....ja, kicsit erősebb a drága mint az alap 30d :lol:, és kicsit a jobb láb is nehezebb volt kezdetben, de megvolt a tanulópénz (nem lehetett kibírni, hogy ne padlózd állandóan, annyira megy az autó, az e60 30d nem bír vele, de sajna a teljesítményről nincs adatunk, pedig érdekelne, már így vettük)....az én bizalmam spec megingott benne, ezért is vettem manuált, mikor elérkezett a Bömbi vásárlás ideje (e46).

petike


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.25. 09:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.30. 00:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Mohács
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Labi írta:
igen igen az a fránya kényelem! Valóban a dugóban aláírom, hogy jobb volna. off: csak, hogy a pörgetéssel adekvát legyen egy történet: a Keletinél ép túrták a fűdet és a három sávból egyet lezártak. Persze én pont abba a sávba keveredtem és be akartam kéredzkedni...index, autóból kifelé cicanézés..stb, de a paraszt offautós az 1,4-es kis szappantartójával nem akart beengedni....amivel nem volna baj, hiszen a péntek délutáni csúcsforgalomban érthető, ha siet, ....na mindegy! ...de az b...szta fel az agyvizem, hogy a kis hülye "jól" megpörgette a motorját, hogy vegyem észre, nem enged be!! :lol: ...több se kellett nekem én is adtam neki, a V8 5.000-re ment fel egy mp alatt....az emberek, mint a galambok rezzentek össze a járdán és néztek oda 8) ..de a poén: a srác szerintem nem rakta üresbe (minek tenné, hiszen van kuplung is a világon...jó magyar szokás szerint pirosban csak azt nyomja be) ...és szerintem a hangtól valamiért felemelhette a bal lábát és egy kis szökkenéssel, le is fulladt!! :lol: (mire zöldre váltott) én, pedig "sovány" gázzal, kezet kecsesen a magasba az autóból kiengedve "köszöntem" meg, hogy beengedett! ...a mögöttem lévő autóban könnyesre röhögte magát két suhanc....a srácnak meg ilyen volt a feje: :oops:
nos ennyi intermezzó után: a kényelemre ott a tempomat, viszont az irányítást nem szívesen adnám ki a kezemből! ...meg a mókát se hegynám ki.. :D ....a nagy kényelembe fiúk figyeljetek, hogy hiába autómata az ülést sohase húzzátok be úgy, hogy a kormány a gigához érjen és kalapot se vegyetek!! :lol: :lol: :lol: :lol: ...vagy ha igen, legalább a klubos rendszámtáblát vegyétek le! :twisted:


Egy autómatásnál elég lett volna finoman megbiccenteni a jobb lábfejedet és mire a kolléga felengedi fogásig a kuplungot, addigra már hült helyed :twisted:




Az lehet, hogy abban az esetben hült helyed van, de ilyen sztorit (mint LABI) automatával
nem tudsz véghezvinni.
Akkor is azt mondom, hogy KÉNYELMES az autómata de csak amíg jól mükszik!!!!
Atöbbiek leírása szerint is 200 000 körül kezdenek szarakodni (sajna)
Én ezért nem merem még mindíg bevállalni!
Mindenesetre azt kívánom nektek, hogy használjátok sokáig.

Üdv: mikker(manuál)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.25. 14:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát nem tudom nehéz eset az biztos!!!

Nekem az E36 3.25i-m volt manuál "speerdifivel" na akkor azt mondtam,hogy az életbe nem lessz mégegyszer autómatám...:) "ez egy igazi kilinccsel előre drift autó volt"...:):):)

De aztán kipróbáltam a mostani vasamat E39 5.40i streptonic és azt mondtam,hogy ez az aztó nekem keeeeeelllllll!!! Igaz nem igazán használom ki a pofozgatás lehetőségét "mármint akocsiban"de amit ez nyújt-nyújtott ppffff..... (az hozzá kell,hogy tegyem,hogy szivesen kipróbálnám ennek a manuális változatát 6 sebesség+R mint rakéta)

Végűl is én azt mondom,hogy minimum illik egy 28-as moci az autómatához mert egy 20-asba el is hiszem,hogy nem ad élményt a dolog mikor egy 1.5-ös manuál szappantartó odaver 120-ig..:(:(:( sajnos túl nehéz a kaszni ahoz,hogy a "kis" motor + az autómata vesztessége miatt élvezhető legyen a vezetés..:( :oops:

Az erő legyen veletek na meg a chiptuning...:)

+1 az autómatáknak!!!

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.25. 14:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
VESZTÉSRE ÁLLUNK FIÚK!!! HOL VAGYTOK??? :sírás: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.25. 15:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.30. 00:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Mohács
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
CSÁÁÁÁÁÁ!

Nem kell izgulni, azért ott még nem tartunk!! :lol:

Tényleg egy kérdés: Szerintetek a manuál vagy az autómata terheli inkább a harditárcsát?
FILÓZZATOK!!

Szavazzatok a manuálra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator