* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  KövetkezÅ‘

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 124 ]
Autómata 57%  57%  [ 165 ]
Szavazatok száma : 289
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.08. 14:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 296
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Visor kimondta a lényeget.
Minden ízlés dolga,
akinek egy E39 = sportos vezetés annak a manuál,
akinek E39= luxus annak az automata,
akinek mindkettő annak a steptronic :) lesz a testhez álló.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.08. 21:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR frappánsan megfogalmazta a lényeget, most előszőr teljesen egyet tudok érteni vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.20. 10:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
szia Oldboy!

megvan már mi a hiba a váltódban és mennyibe fájt végül?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.20. 20:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.27. 01:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Budapest, csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Labi írta:
igen igen az a fránya kényelem! Valóban a dugóban aláírom, hogy jobb volna. off: csak, hogy a pörgetéssel adekvát legyen egy történet: a Keletinél ép túrták a fűdet és a három sávból egyet lezártak. Persze én pont abba a sávba keveredtem és be akartam kéredzkedni...index, autóból kifelé cicanézés..stb, de a paraszt offautós az 1,4-es kis szappantartójával nem akart beengedni....amivel nem volna baj, hiszen a péntek délutáni csúcsforgalomban érthető, ha siet, ....na mindegy! ...de az b...szta fel az agyvizem, hogy a kis hülye "jól" megpörgette a motorját, hogy vegyem észre, nem enged be!! :lol: ...több se kellett nekem én is adtam neki, a V8 5.000-re ment fel egy mp alatt....az emberek, mint a galambok rezzentek össze a járdán és néztek oda 8) ..de a poén: a srác szerintem nem rakta üresbe (minek tenné, hiszen van kuplung is a világon...jó magyar szokás szerint pirosban csak azt nyomja be) ...és szerintem a hangtól valamiért felemelhette a bal lábát és egy kis szökkenéssel, le is fulladt!! :lol: (mire zöldre váltott) én, pedig "sovány" gázzal, kezet kecsesen a magasba az autóból kiengedve "köszöntem" meg, hogy beengedett! ...a mögöttem lévő autóban könnyesre röhögte magát két suhanc....a srácnak meg ilyen volt a feje: :oops:
nos ennyi intermezzó után: a kényelemre ott a tempomat, viszont az irányítást nem szívesen adnám ki a kezemből! ...meg a mókát se hegynám ki.. :D ....a nagy kényelembe fiúk figyeljetek, hogy hiába autómata az ülést sohase húzzátok be úgy, hogy a kormány a gigához érjen és kalapot se vegyetek!! :lol: :lol: :lol: :lol: ...vagy ha igen, legalább a klubos rendszámtáblát vegyétek le! :twisted:


Egy autómatásnál elég lett volna finoman megbiccenteni a jobb lábfejedet és mire a kolléga felengedi fogásig a kuplungot, addigra már hült helyed :twisted:


előzésnél.... kinézel tiszta, index, tükör padló+ még egy kicsi, azt kész 8) ....más, mobilozni automatával egyszerű mint a szög nemde. próbáld meg városban stiftessel. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.20. 20:28 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pityke írta:
kzoli819 írta:
Labi írta:
igen igen az a fránya kényelem! Valóban a dugóban aláírom, hogy jobb volna. off: csak, hogy a pörgetéssel adekvát legyen egy történet: a Keletinél ép túrták a fűdet és a három sávból egyet lezártak. Persze én pont abba a sávba keveredtem és be akartam kéredzkedni...index, autóból kifelé cicanézés..stb, de a paraszt offautós az 1,4-es kis szappantartójával nem akart beengedni....amivel nem volna baj, hiszen a péntek délutáni csúcsforgalomban érthető, ha siet, ....na mindegy! ...de az b...szta fel az agyvizem, hogy a kis hülye "jól" megpörgette a motorját, hogy vegyem észre, nem enged be!! :lol: ...több se kellett nekem én is adtam neki, a V8 5.000-re ment fel egy mp alatt....az emberek, mint a galambok rezzentek össze a járdán és néztek oda 8) ..de a poén: a srác szerintem nem rakta üresbe (minek tenné, hiszen van kuplung is a világon...jó magyar szokás szerint pirosban csak azt nyomja be) ...és szerintem a hangtól valamiért felemelhette a bal lábát és egy kis szökkenéssel, le is fulladt!! :lol: (mire zöldre váltott) én, pedig "sovány" gázzal, kezet kecsesen a magasba az autóból kiengedve "köszöntem" meg, hogy beengedett! ...a mögöttem lévő autóban könnyesre röhögte magát két suhanc....a srácnak meg ilyen volt a feje: :oops:
nos ennyi intermezzó után: a kényelemre ott a tempomat, viszont az irányítást nem szívesen adnám ki a kezemből! ...meg a mókát se hegynám ki.. :D ....a nagy kényelembe fiúk figyeljetek, hogy hiába autómata az ülést sohase húzzátok be úgy, hogy a kormány a gigához érjen és kalapot se vegyetek!! :lol: :lol: :lol: :lol: ...vagy ha igen, legalább a klubos rendszámtáblát vegyétek le! :twisted:


Egy autómatásnál elég lett volna finoman megbiccenteni a jobb lábfejedet és mire a kolléga felengedi fogásig a kuplungot, addigra már hült helyed :twisted:


előzésnél.... kinézel tiszta, index, tükör padló+ még egy kicsi, azt kész 8) ....más, mobilozni automatával egyszerű mint a szög nemde. próbáld meg városban stiftessel. :lol:
Ezért van a gyári teló :!: :wink:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21. 11:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.21. 00:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sztem ez egyértelműen attól függ,kinek mire kell az autó.
Ha pesti lennék,biztosan automatát vettem volna.
Én azonban általában csak hosszú távon használom az autót (helyben van egy e36 320i hójárónak legyártva azzal megyek)
viszont akkor többször trélerezek is.
Mindkettőt kipróbáltam már,és noha az automa városban nagyon tetszett,országúton a manuális sokkal jobban megy a stílusomhoz. Gyorsan,lendületesen megyek,nincs türelmem kivárni az automata slipjét,ráadásul a teljesítmény jelentős részét elveszettnek érzem az automata "sleepje" miatt.
Nekem mindkettő manuál lett.
Az e36 ban váltóútrövidítővel imádom..
Meg fogom keresni a megoldást az e39-re is,mert qrva jó dolog.
Gyárilag kissé hosszú az útja..

Szóval nekem 1 szavazat a manuálra.
De nagyvárosiként csakis autómata lenne..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21. 12:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát én elég fiatal vagyok, szám szerint 17. Az én 528-asommal nyomhatnám, de nem nyomom, mert nem vagyok egy olyan típus. Haverom mindig azt mondja, hogy "minek váltassz 2000-nél?". Amikor olyanom van, nagy ritkán, akkor nyomom neki. Szerintetek az normális, hogy egy fábia leakart nyomni piros lámpánál? Az enyém manuál és nagyon szeretem!!
Apámnak van autómata (E320 CDI 4MATIC), de szerintem amikor bevágom D-be akkor elég lassan vált be elsőbe. Kb 1-2 mp-et késik, de nem rossz!

Manuál


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21. 12:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Hát én elég fiatal vagyok, szám szerint 17. Az én 528-asommal nyomhatnám, de nem nyomom, mert nem vagyok egy olyan típus. Haverom mindig azt mondja, hogy "minek váltassz 2000-nél?". Amikor olyanom van, nagy ritkán, akkor nyomom neki. Szerintetek az normális, hogy egy fábia leakart nyomni piros lámpánál? Az enyém manuál és nagyon szeretem!!
Apámnak van autómata (E320 CDI 4MATIC), de szerintem amikor bevágom D-be akkor elég lassan vált be elsőbe. Kb 1-2 mp-et késik, de nem rossz!

Manuál


A piroslámpás gyorsulni akarokat én kiröhögöm,sokkal jobban bosszantja mint ha lenyomod,szerintem.

automata vagy manual szerintem tökmindegy,a lényeg,hogy BMW :lol: bmwdance

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21. 13:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez igaz!
A lényeg , hogy BMW!!! :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.10. 21:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is 17 vagyok és az enyém is kézis.Nem szeretem az automatát mert jobban szeretem ha mindent én irányítok.Engem mindig hondások találnak be.80%-ban megtudom álni hogy ne nyomjam és sokszor nem is versenyzek lámpánál mert nem akarom kinozni.Nem tudom hogy a hondásokkal együttjár az analfabétizmus ki van írva a kocsim hátuljára hogy 528i de ennek ellenére elkezd tólni.És ilyenkor ezt szeretem hogy az jön az enyémnél ami a hondánal nem.Az a NYOMATÉK.Remélem nem fogok ezzel feháborodás kelteni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.10. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Én is 17 vagyok és az enyém is kézis.Nem szeretem az automatát mert jobban szeretem ha mindent én irányítok.Engem mindig hondások találnak be.80%-ban megtudom álni hogy ne nyomjam és sokszor nem is versenyzek lámpánál mert nem akarom kinozni.Nem tudom hogy a hondásokkal együttjár az analfabétizmus ki van írva a kocsim hátuljára hogy 528i de ennek ellenére elkezd tólni.És ilyenkor ezt szeretem hogy az jön az enyémnél ami a hondánal nem.Az a NYOMATÉK.Remélem nem fogok ezzel feháborodás kelteni



Meg kell hagyni,hogy némelyik Ronda vagyis Honda nagyon megy!!!
A legtöbb sportos Ronda gyárilag teljesen ki van hegyezve... annó a közel 210Le E36 325i-met 180-ig elverte egy Integra igaz nem olyan sokkal de számomra meglepő volt...:( igaz az forog vagy 8500-9000-et!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.10. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.23. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az előző autóm egy E34-es 525-ös gép volt manuális váltóval.
Imádtam és csak is a manuálisra esküdtem.Aztán sajna elég csúnyán lezúztam és
már nem volt érdemes javíttatni,úgyhogy másik autó után kellett néznem(persze csak is BMW jöhetett számításba).
Elkezdtem a keresgélést itt Pesten,de csupa trébe futottam bele.
Aztán egy hirdetésben megláttam egy szemre valót Zalaegerszegen.
E 39-es volt manuális váltóval.Egy régi ismerősöm felajánlotta,hogy levisz.
Neki egy E 39 535-ös gépe van automata váltóval.
Mire leértünk Zalaegerszegre kijelentettem,hogy nekem is automata kell,csak is automata!
Egy szónak is száz a vége,az anyós ülésen ülve szerettem bele az automatába!
Aztán később meg is vettem az imádott autómat és azóta is áldom az Istent,hogy automatát vettem!Visszavált az csak meg kell nyomni azt a bizonyos jobb szélső pedált,de ha
véletlenül annyira irányítani akarok,akkor csak pöccintek egyet balra a váltókaron,máris átugrik streptonic-ba és akkor úgy váltok ahogy nekem tetszik és még a kuplunggolással sem kell fárasztani magam.
Tehát én mindenképpen az autómatára szavazok!!!:franko:

A lámpától lámpáig való gyorsulásról csak annyit,hogy nem azért vettem BMW-t,hogy az agyon tuningolt 800 kilós autókkal gyorsulgassak.Egy BMW-vel meg lehet jelenni,egy BMW maximális kényelmet nyújt és a BMW a leggyönyörűbb autók egyike és azért bele lehet ám tapadni az ülésbe egy erősebb gázadásnál még 160 felett is,amit a kis 800 kilós autókról már nem igazán lehet elmondani!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.11. 22:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.08. 00:00
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest, XI.
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d (M57)
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!

Az előző autóm 528-as benzines, manuális váltós volt, a mostani egy 530d automata. Azt tudom mondani, hogy mindkettőnek megvolt a maga karaktere, előnye és hátránya. Mindig is a manuális váltót tartottam jobbnak, elég sportosan vezetek. De miután az autót leginkább városi forgalomban, Budapesten használom, így az automata váltó nyújtotta kényelmet nagyon értékelem. Ráadásul ez a váltó nagyon ki van találva, s ha akarom átveszem az irányítást. A korral a lustulás is együtt jár, így összességében most már az automatára szavazok.

_________________
pepperoni - csípős, de kellemes!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.28. 01:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Baden-Württemberg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!

Túl két automataváltó javításon (más gyártó igencsak régi daraja), egy kissé lassan 1-esbe tehető kéziváltós 525D-ben ülve kb. 10 év autózás után tulajdonképpen én is azt mondom amit az előttem szólok összességében:
Az elején egyértelműen a kéziváltó a császár: nagyobb kontroll, direkt működés, kilincs előre 8)
Aztán amit beül az ember egy automatásba, lassan kezd ráérezni az hogy nem is olyan rossz az az automata... pedig régen lenézte az automatásokat :oops: nem kell mindig a full kontroll, jöjjön inkább a kényeztetés, hiszen legtöbbször úgysincs lehetőség/kedv a kézi váltó előnyeit élvezni 8) és már az automatás autók hullámzó és halványan sípoló hangja is tulajdonképpen tetszeni kezd :D
Azonban amint lecsap a kaszás az automatára, lemerül az akksi, elromlik az önindító azonnal visszasírod (ha csak egy pillanatra is) a kéziváltót, ahol ezek a problémák jó esetben vagy nem is léteznek vagy egy egyszerű behúzatással/tolással/gurításass kezelhetők... Persze akinek a kéttömegű lendkerék ugrik szét, annak az olajban vígan, füryörészve prögő turbina lebeg a szeme előtt :wink:
Aztán az ember alaptulajdonságának megfelelően legyártja a megfelelő elméletet a történtekre: "Ha másik típusú váltóm lett volna, akkor azzal sokkal jobban/egyáltalán nem faragtam volna rá!"

Összességében e39-es kódolásban:

Ha még fiatal vagy: R6 benzin + kézi
Ha örömet okoz a 6l alatti fogyasztás, de a nagy nyomatékra már rákaptál: R6 D + Kézi
Ha nem számít a pénz: V8 + automata
Ha egy kicsit azért mégis csak számít a pénz: R6 + Automata, vagy V8 + kézi

Tulajdonképpen mindegyik jó választás :D

HP


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 22:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Némi vélemény.
Villág életemben kézi váltós kocsikat vezettem. Kivéve az USA-ban egy S-type Jaguárt ami akkor volt talán fél éve a piacon. Ott próbálkoztam a félautomata móddal. Amikor kézzel kapcsolod le-fel, de mivel ott volt más mire figyelni végül is hagytam automatában.

Aztán most lassan egy éve szokom az automatát: Ez azt jelenti, hogy még mindig rácsapok a kezemre amiért a váltókart szorongatom néha. Például jobb kanyarnál már többször benyomtam S-be e miatt.

Erre hétvégén beültem apám 2 éves Skoda Fábiájába és lefulladtam az első piros lámpánál: mert egyszerűen elfelejtettem benyomni a kuplungot :lol:

Szóval most valahol a két fajta között vagyok. Milyen érzés nos amikor ksi gázt ad az ember alig érezni a váltást. De ha neki taposod a V8-nak akkor vissza váltja a másodikat is és neki indul mint a barom. Lehet, hogy ki kéne próbálni egy kézi 540i Touringot is?

Jackson, aki azért kedveli az automatát a lassaban startolunkkal együtt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HP írta:
Ãœdv!

Túl két automataváltó javításon (más gyártó igencsak régi daraja), egy kissé lassan 1-esbe tehető kéziváltós 525D-ben ülve kb. 10 év autózás után tulajdonképpen én is azt mondom amit az előttem szólok összességében:
Az elején egyértelműen a kéziváltó a császár: nagyobb kontroll, direkt működés, kilincs előre 8)
Aztán amit beül az ember egy automatásba, lassan kezd ráérezni az hogy nem is olyan rossz az az automata... pedig régen lenézte az automatásokat :oops: nem kell mindig a full kontroll, jöjjön inkább a kényeztetés, hiszen legtöbbször úgysincs lehetőség/kedv a kézi váltó előnyeit élvezni 8) és már az automatás autók hullámzó és halványan sípoló hangja is tulajdonképpen tetszeni kezd :D
Azonban amint lecsap a kaszás az automatára, lemerül az akksi, elromlik az önindító azonnal visszasírod (ha csak egy pillanatra is) a kéziváltót, ahol ezek a problémák jó esetben vagy nem is léteznek vagy egy egyszerű behúzatással/tolással/gurításass kezelhetők... Persze akinek a kéttömegű lendkerék ugrik szét, annak az olajban vígan, füryörészve prögő turbina lebeg a szeme előtt :wink:
Aztán az ember alaptulajdonságának megfelelően legyártja a megfelelő elméletet a történtekre: "Ha másik típusú váltóm lett volna, akkor azzal sokkal jobban/egyáltalán nem faragtam volna rá!"

Összességében e39-es kódolásban:

Ha még fiatal vagy: R6 benzin + kézi
Ha örömet okoz a 6l alatti fogyasztás, de a nagy nyomatékra már rákaptál: R6 D + Kézi
Ha nem számít a pénz: V8 + automata
Ha egy kicsit azért mégis csak számít a pénz: R6 + Automata, vagy V8 + kézi

Tulajdonképpen mindegyik jó választás :D

HP

Teljességgel egyetértek. Amiért írok, az nem is ez, hanem a Nickneved eredete.
Ha nem publikus, az sem baj.
Véletlenül nem a sokunk által oly nagyon kedvelt kupicás italra gondoljunk?
Vagy egyszerűen Horváth Péter :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 22:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Szavazni ugyan meg nem tudok, mert nincs osszehasonlitasi alapom, de annyit kérnék, hogy a főcímben írjuk már helyesen azt, hogy automata. Nem autómata.
Ez igy olyan, mint a mosómamasa, csak autóban.
Amugy a szavazas er, csak helytelen az iras.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 22:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
basildon írta:
Szavazni ugyan meg nem tudok, mert nincs osszehasonlitasi alapom, de annyit kérnék, hogy a főcímben írjuk már helyesen azt, hogy automata. Nem autómata.
Ez igy olyan, mint a mosómamasa, csak autóban.
Amugy a szavazas er, csak helytelen az iras.

Azért léteznek a magyar nyelvben olyan szituációk is, ahol ékezetet kell!!! tenni :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.02. 08:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
....Ha nem számít a pénz: V8 + automata.....

Akkor mi most gazdagok vagyunk Jackson testvér?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.02. 09:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Oldboy írta:
....Ha nem számít a pénz: V8 + automata.....

Akkor mi most gazdagok vagyunk Jackson testvér?


én pedig hedonista? :lol: :wink:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator