* *
Pontos idő: 2024.05.12. 20:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 124 ]
Autómata 57%  57%  [ 165 ]
Szavazatok száma : 289
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2002-es 530dA váltótípus
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 12:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Horophophopp! Elfigyeltem vagy a 2001 utáni (193lovas) 530d-ban már nem a GM 390Nm-es váltó van?
Azt hittem, hogy az Alpinákba tettek strapabírobbat :!: :?:

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 11:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.13. 01:00
Hozzászólások: 170
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: HM 5.25
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyértelmű, hogy manuál!

Kisebb a fogyasztás, és az autómata levesz a teljesítményből is! Teljesen mindegy, hogy mit érzel, mikor bent ülsz, ez tény, az összes autós magazin tesztjében megtalálható. Mellesleg vidéken/autópályán nincs nagy különbség, városra meg kár egy ilyen autót elpazarolni. Ja, és ha elromlilk az autómata, ritkán úszod meg 300000 alatt.

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 12:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szpbmw írta:
Egyértelmű, hogy manuál!

Kisebb a fogyasztás, és az autómata levesz a teljesítményből is! Teljesen mindegy, hogy mit érzel, mikor bent ülsz, ez tény, az összes autós magazin tesztjében megtalálható. Mellesleg vidéken/autópályán nincs nagy különbség, városra meg kár egy ilyen autót elpazarolni. Ja, és ha elromlilk az autómata, ritkán úszod meg 300000 alatt.

Peti


Azért dugókban csak jól jön hogy nem kell kuplungolni órákon keresztül az autómatában.
És ha a manuál váltó bekrepál, azt sem úszod meg 300ezer alatt! :wink:
Ja és tény, hogy az autómatával szerelt autókban a motor sokkal hoszabb életű, mert sokkal nehezebb szétpörgetni! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 14:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
oppá oppá...54 szavazat és fifti fifti az állás!! nem rossz!! :D ..én azt gondoltam volna, hogy az autómata fog nyerni kb 65-70%-al. Érdekes!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 15:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.13. 01:00
Hozzászólások: 170
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: HM 5.25
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem sírna a szíves, ha egy ilyen autóval városi dugóban kellene cammogni.
A javítási költséggel viszont nem értek egyet! Egy autómata váltó javítása nagyságrendekkel többe kerül. A manuálban nincs is, ami el tudna romlani, a kuplungtárcsákat kell csak néha cserélni! Azért remélem egyikkel sem lesz senkinek gondja :)

Üdv,
Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 17:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szpbmw írta:
Nekem sírna a szíves, ha egy ilyen autóval városi dugóban kellene cammogni.
A javítási költséggel viszont nem értek egyet! Egy autómata váltó javítása nagyságrendekkel többe kerül. A manuálban nincs is, ami el tudna romlani, a kuplungtárcsákat kell csak néha cserélni! Azért remélem egyikkel sem lesz senkinek gondja :)

Üdv,
Peti


Hmm.. hmm..!

Azért, itt nem teljesen értek egyet!
Két tőmegű lendítőkerék mennyibe is kerül? max 250-300e.km bír ki!
Kuplung tárcsa ? Max 90ekm.bír!
Kinyómó csapágy?
Kuplunk fö, ill munkahenger?
Kuplung szerkezet?
Harditárcsa?
Sűrűbb olajcsere!

Ez a képlet, hasonló, mint a benzines-diesel dilema!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 19:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szpbmw írta:
Nekem sírna a szíves, ha egy ilyen autóval városi dugóban kellene cammogni.
A javítási költséggel viszont nem értek egyet! Egy autómata váltó javítása nagyságrendekkel többe kerül. A manuálban nincs is, ami el tudna romlani, a kuplungtárcsákat kell csak néha cserélni! Azért remélem egyikkel sem lesz senkinek gondja :)

Üdv,
Peti


Manuálban mi romolhat el?
Szinkronagy, szinkrongyűrű, fogaskerekek elkopnak, csapágyak, tolóvilla stb.
Jó, a csapágyak és a fogaskerekek az autómatában is leromolhatnak.
Tehát mind a kettőnek van előnye és hátránya.
Rendezzünk egy tortacsatát! Az asztal egyik oldalán az autómata hívek, a másik oldalon a manuál hívek. OSZT MAJD OTT LEJÁCCUK!! :twisted: 8) :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 20:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
B@szki!! leffentyű, karmantyú, bizergátor...teljesen beszartam most! ..a fent leírtaktól, nomeg attól, hogy tudtam én, hogy szervizelni kell a manuál váltómat, ...de egy órával ez előtt Fota E34-Efer kollegával leveleztem és persze így es guru barátom megnézte és ajánlotta, hogy mihamarább vigyem el megcsinálni!!! :cry:

láttatlanban nem jutottunk semmire, csak arra, hogy meg kell nézetni, de be vok tojva most nagyon!!! :cry: :cry:

Majd leírom mi volt....remélem nincs nagy gáz!!

Üdv,

Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
...vmi miatt lemaradt a fele az irományomnak!! nem tom mér???? ..tehát nem összefüggéstelenül írok, csak már ez sem akar jó lenni vmiért. :cry:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Manuál
HozzászólásElküldve: 2007.10.12. 22:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
szpbmw írta:
Nekem sírna a szíves, ha egy ilyen autóval városi dugóban kellene cammogni.
A javítási költséggel viszont nem értek egyet! Egy autómata váltó javítása nagyságrendekkel többe kerül. A manuálban nincs is, ami el tudna romlani, a kuplungtárcsákat kell csak néha cserélni! Azért remélem egyikkel sem lesz senkinek gondja :)

Üdv,
Peti


Manuálban mi romolhat el?
Szinkronagy, szinkrongyűrű, fogaskerekek elkopnak, csapágyak, tolóvilla stb.
Jó, a csapágyak és a fogaskerekek az autómatában is leromolhatnak.
Tehát mind a kettőnek van előnye és hátránya.
Rendezzünk egy tortacsatát! Az asztal egyik oldalán az autómata hívek, a másik oldalon a manuál hívek. OSZT MAJD OTT LEJÁCCUK!! :twisted: 8) :lol:


Ok!
Én bármilyen tortát szeretek! :lol: :lol: :lol:

Egyébként, én globálissan gondoltam! Szerintem ha alapul veszünk egy 500000ekm futást, akkor kb egyforma költségek keletkeznek!
Hasonló modon, mint a benzines, és diesel üzemeltetésben! Kb egyenlő!

Jöhet a torta! :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.14. 15:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem is jöjjön a torta, részemről a lényeg, csokis is legyen!
( És, hogy valami okosabbat is mondjak, élvezem az automatát az 540-ben,
de, szeretnék egy 23-as vagy 25-ös kupét egyszer E46-ban, de csakis kézi váltósat.
Valahogy néha hiányzik "bebaszni" a botot amikor nyomom a gázt. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.14. 22:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Szerintem is jöjjön a torta, részemről a lényeg, csokis is legyen!
( És, hogy valami okosabbat is mondjak, élvezem az automatát az 540-ben,
de, szeretnék egy 23-as vagy 25-ös kupét egyszer E46-ban, de csakis kézi váltósat.
Valahogy néha hiányzik "bebaszni" a botot amikor nyomom a gázt. )


én automatát szeretem jó nagy, erős dízelekhez. így ugyan nagyrészt eltűnik a spórolás a dologból, de kényelmes mint állat. és sportfokozat is van :D
kéziváltóval meg jó hülyülni.. állatkodásra az az jóóóóó!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 08:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát nehéz döntés. Nekem automata van, pedig világéletemben manuál párti voltam.Csak egyszerűen egy ilyen autóhoz nem illik a gangolgatás. M5-höz igen. De az E60 már abban se az. Szóval csak fekszem, nyomom a gázt, a jobbal meg molyozom a csájét. Ez a feeling.
Ide feljárni vele Budára, a reggeli dugóban 10000-szer jobb, mint egy manuállal. Méri a dőlésszöget és nem vált fel, lefelé, pedig motorfékezik, mint állat. Undorítóan okos szerkezet!

On the other hand, mikor előzésre/gyors sávváltásra van szükség, kihúzom a másik sávba, lerúgom és... és nem történik semmi. Gondolkozik, majd visszavált, húz egy 1,5métert, majd megint visszavált és mikor a szemből érkező KAmA3 olyan közel van, hogy csipogtatja a PDC-met, akkor úgy megindul, hogy leszakad a fejem és kirepül a hátsó ablakon...
Hát erőteljes megszokást igényel na. A tiptronic része szerintem csak bohóckodás, nekem szemétül nem áll a kezemre a kapcsolgatása. Magától nagyon okos, de nem egy manuál.

Szóval én a fogyasztás növekmény/menetteljesítmény esés kontra komfort miatt egy paraszthajszálnyival vinném csak elsőként célba az automatát. Aut 51% - Manuál 49%
Nem lennék boldogtalanabb egy manuál E39-el sem.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.16. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.15. 01:00
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: hajdú-bihar.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
tényleg marha kényelmes az automata de ha beszarik akkor "ko" mig nem találsz 1 normális automata szervizet nekem már beszart egyszer. párszor utazot a kicsikém tréleren mig megtaláltam 1 normális automatást. javitás 420e be került cakli pakli elégé szét volt menve a váltom Az uj válto a Magisznál kérdeztem 1.200.000 szerelésel olajal meg minden de nem bánom hogy automatám van.manuál jobban gyorsul meg lehet csapatni. ti nem hasznéljátok steptronicot eleinte nekem is szokatlan volt. Mikor probálgatam hirtelen visszaváltáskor nem tudtam elöre lökjem vagy hátra most mai napig használom rárepülök a megelözendö gépre vissza szurom 3 ba emeli az orát és tolom le az összes volvo s80 ast király :bmwkiraly

_________________
Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.17. 22:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Hát nehéz döntés. Nekem automata van, pedig világéletemben manuál párti voltam.Csak egyszerűen egy ilyen autóhoz nem illik a gangolgatás. M5-höz igen. De az E60 már abban se az. Szóval csak fekszem, nyomom a gázt, a jobbal meg molyozom a csájét. Ez a feeling.
Ide feljárni vele Budára, a reggeli dugóban 10000-szer jobb, mint egy manuállal. Méri a dőlésszöget és nem vált fel, lefelé, pedig motorfékezik, mint állat. Undorítóan okos szerkezet!

On the other hand, mikor előzésre/gyors sávváltásra van szükség, kihúzom a másik sávba, lerúgom és... és nem történik semmi. Gondolkozik, majd visszavált, húz egy 1,5métert, majd megint visszavált és mikor a szemből érkező KAmA3 olyan közel van, hogy csipogtatja a PDC-met, akkor úgy megindul, hogy leszakad a fejem és kirepül a hátsó ablakon...
Hát erőteljes megszokást igényel na. A tiptronic része szerintem csak bohóckodás, nekem szemétül nem áll a kezemre a kapcsolgatása. Magától nagyon okos, de nem egy manuál.

Szóval én a fogyasztás növekmény/menetteljesítmény esés kontra komfort miatt egy paraszthajszálnyival vinném csak elsőként célba az automatát. Aut 51% - Manuál 49%
Nem lennék boldogtalanabb egy manuál E39-el sem.


ott a pont!
Hasonlóan gondolom, nálam a helyzet 50-50% mint ahogy a szavazás épp áll. Bár ez érdekes mert ebben a témában naponta váltakozik véleményem, amikor épp élvezet autózom akkor ha dobnák sem kéne az automata bőőőgés,csúszás, amikor meg közlekedem akkor meg szívesebben ellenék a kuplung meg váltogatás nélkül. franc se tudja, maradok az 50-50%-nál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.17. 23:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Akkor nincs mese! Kell egy manuál benzinest és egy autómata dízelt tartani! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 10:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Akkor nincs mese! Kell egy manuál benzinest és egy autómata dízelt tartani! :D


Én is ezt tűztem ki célnak. Az autómata dízel már megvan. :lol: :lol:
A manuál benzinest meg még nem tom milyen lesz. Hobby autónak akarom, aminél nem számítanak a költségek. Ezek jöhetnének szóba: E39 M5, E30 M3, M635CSi, 3.0 CSi, Z3M Roadster, Z4M Roadster, E46 Coupe vagy Cabrio.
Sajnos ez a két autós megoldás autómatikusan generál egy újabb problémát. Mégpedig azt, hogy melyikkel menjek majd klubtalikra 8) :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 11:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Labi írta:
Akkor nincs mese! Kell egy manuál benzinest és egy autómata dízelt tartani! :D


Én is ezt tűztem ki célnak. Az autómata dízel már megvan. :lol: :lol:
A manuál benzinest meg még nem tom milyen lesz. Hobby autónak akarom, aminél nem számítanak a költségek. Ezek jöhetnének szóba: E39 M5, E30 M3, M635CSi, 3.0 CSi, Z3M Roadster, Z4M Roadster, E46 Coupe vagy Cabrio.
Sajnos ez a két autós megoldás autómatikusan generál egy újabb problémát. Mégpedig azt, hogy melyikkel menjek majd klubtalikra 8) :lol:


kzoli819...

Én szerény véleményem szerint ha lesz egy komoly benzinesed az emlitettek közűl akkor 99,99%,hogy a benzinessel fogsz járni az összes talira főleg akkor ha véletlen M5 lecc belőle..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 11:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én még egyszer egy szép E36 3.25i-t biztosan összerakok csak azért,hogy újra vissza idézhessem azt a négy évet ami az 5.40 előtt volt és az 80%-ban úgy hivták,hogy KILINCCSEL ELŐRE.... 8)

Hát ha úgy lenne kavics akkor az 5-ös autómata mellé jól mutatna egy 3-as manuál drift-er..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 11:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én maradnék a manuális váltónál.
De,nekem is tetszik az autómata,mert tényleg úgy vált,ahogy én is gondolom.
Manuális:65% Autómata:35%


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 41 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator