* *
Pontos idő: 2024.05.12. 20:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 124 ]
Autómata 57%  57%  [ 165 ]
Szavazatok száma : 289
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.26. 12:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mikker írta:
CSÁÁÁÁÁÁ!

Nem kell izgulni, azért ott még nem tartunk!! :lol:

Tényleg egy kérdés: Szerintetek a manuál vagy az autómata terheli inkább a harditárcsát?
FILÓZZATOK!!

Szavazzatok a manuálra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:


A hardit eggyértelműen a manuál...:)
Mert ott kuplung 1-esbe be 6000-es fordulat kuplung felenged és már csavarja is...:)
De az érzés még mindig felborzol idegileg...:)
Főleg egy jó auspuffal a végén... tiltás wupupupu...:):):) aztán kuplung 2-es majd tiltás wupupupu..:) és igy tovább és igy tovább...:) "Bocsi csak visszaidéztem a jó kis 3.25i-met..:)

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.26. 21:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon hülye kérdés:

mi a külömbség a triptroic és a steptronic között?? :?:

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.26. 22:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
Nagyon hülye kérdés:

mi a külömbség a triptroic és a steptronic között?? :?:


Én úgy tudom, hogy megnevezésen kívül semmi. A triptonic elnevezést az Audi, a steptronic elnevezést meg a BMW használja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.26. 22:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most találtam a neten:

Az alábbi nevek mind a különféle gyártók Tiptronic jellegű megoldásait takarják:
Porsche, Audi, Volkswagen: Tiptronic/Tiptronic S,
Mitsubishi Invecs-II Sport Mode,
Peugeot 607, Hyundai XG, Honda S-matic, BMW Steptronic, Chrysler AutoStick, Toyota E-shift, Alfa Romeo Q-system, Mercedes One-Touch, Volvo Geartronic

http://totalcar.hu/magazin/szotar/automata!1


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.26. 22:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szal akkor csak névbeli a külömbség. Zsír. Megint tanultam valamit! :lol:

AMúgy este felléptél MSN-re én meg csak néztem, hogy ki vagy, és nem esett le. Mire a fáradt agyam előhozta az infót addigra meg leléptél már! Szal bocsi! :D

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.27. 10:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Manuál+1 :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.27. 20:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
Szal akkor csak névbeli a külömbség. Zsír. Megint tanultam valamit! :lol:

AMúgy este felléptél MSN-re én meg csak néztem, hogy ki vagy, és nem esett le. Mire a fáradt agyam előhozta az infót addigra meg leléptél már! Szal bocsi! :D


Nem történt semmi, én is fáradt voltam, azért nem írtam semmit. Majd legközelebb!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.27. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.23. 00:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekünk egy 98-as 540i automata van.Negyedik éve van nálunk,138ezer km-rel vettük.
Most 254 ezer van benne,és a váltóhoz még nem kellet nyúlni :D
igaz nem hajtjuk szét,mert 3.gyerekként kezeljük,de amikor kell egyet gyorsulni
csak sportba teszem és megy mint a veszedelem :) :)
A váltogatós módszert csak a párom használja,én nem.Ha már egyszer automata
akkor váltson maga igy kényelmesebb :wink:

_________________
Adrienn


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.14. 23:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Manuál :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.15. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Automata :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 22:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Automata v manual - nehéz kérdés.
10-15 éve a régi bmw-s időszakokban még furcsán fanyalogva néztunk bele olyan bmw-be ahol PRND321 stb felirat viritott a valtónál :-) Ma meg már szinte kivétel nélkül automatával adnak el minden 5-öst, 7-est stb. Ma sem értem mi tetszhet valakinek abban hogy gázadásra jelentős bőőgés kiséretében késve érkezik némi sebesség növekedés :-D nekem senki ne mondja hogy gyorsabb egy manuálnál.
Ez nem baj, 3 évig automatáztam egy tds-el. Városban imádtam, városon kívül utáltam. Pont a visszaváltással voltak bajaim, a mai napig nem értem ha gurulok nyugodtan, pörög a motorom pl. 1800-at, és előznék, nyomom, erre a maffla visszavált, fordulatszám egekbe, dízel ott már nem húz. na ennek mi értelme? pont hogy nem kellene visszaváltania mert padlóra 1800után épp jönne a nyomatékmaximum, de cseszhetem 3000rpm felett.... (A válasz talán az hogy véletlenűl se engedje a vezérlés a váltora azt a nagy nyomatékot, mert egyszerűen nem birja)
Az meg hogy motorkímélő kiérdemel egy nagy muhahahahát :-)
Na mindegy, számomra is az automata egy rosszúl működő csúszós kuplung marad, de biztosan a következö ismét automata lesz, mert egyszerűen nincs más választási lehetőség :-(
Ellenben a robotizált manuálok SMG meg társaik, az igen, az érdekes téma lehet, bár még nem próbáltam. És nagyon örulök hogy jön a bmw-nek is a duplakuplungos robotizált automatája, most olvastam hogy a merga is a kisebb modellekben felhagy a hidrodinamikus automatával és robotizált manuálokkal szereli hamarosan. Épp ideje hogy ezeket a katasztrófális hatásfoku bőőőőőgőőő őskővületet kiváltsák profi robotváltók :-Ö


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.17. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nálunk a családban már volt automata váltós kocsi, és én utáltam is nagyon. :twisted:
mindig azt mondtam, hogy az aut. a mozgássérülteknek, meg a gagyi sofőrüknek való, és tök unalmas.
aztán kipróbáltam egy 528i-t, és nem volt rossz, de még mindig a manuál mellett tettem le a voksot.

aztán jött az 530d!!! :bmwkiraly

és a véleményem megváltozott.

szerintem ehhez a motorvariánshoz nem is illik a manuál.
méghogy kuplungcsúszással kísért gyorsulás?
aki kételkedik, egyszer üljön bele egy ilyenbe.

úgy vált a bmw aut. váltó, hogy manuállal sohasem tudsz ilyen szépen váltani.

egyetlen hátrány: nem tudod éles kanyarok előtt az a sportos filinget hozni (viszzaváltás . kuplung) , mint amit egy manuállal teszel.

szóval:
automata


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.19. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A fitatal suhancoknak amilyen én is vagyok egyértelmű, hogy a manual a jobb mivel még nem élveztük ki a váltogatás sportos élményeit, de akik már régi motorosok a vezetésben és átülnek egy manuális autóból egy automatába azt mondják, több kéziváltós kocsit a portára se! :D
De mégis azt kell mondjam, egy automa 530d-től nem kell jobb, ha nem hiszed próbáld ki! 8)
Tehát +1 automata! 8)
8) Üdv.: 530d_ 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.19. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
klubbtársaim!

Én már többször emlitettem,de most is csak annyit tudok mondani,hogy egy jó streptonicos autómatához motor kell... mindegy,hogy diesel vagy benzines de egy 2000ccm-es motortól nem kell csodát várni! 3000-től felfele viszont egy élmény az autómata!!! 8)

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.19. 23:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem mondassz hülyeséget az tény! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.20. 01:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.18. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest XI / Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor a 2,8-al meg pont jo vagyok a manualra ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.20. 08:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zajcev írta:
Akkor a 2,8-al meg pont jo vagyok a manualra ;)


Hát határ eset...:) :P :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autómata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2007.09.21. 21:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:

Akkor kezdem is: Én a manuálism váltóra esküszök! probléma egyenlőre nincs vele, bár a szerkezetet lassan kicserélem...talán tavaszal. Még jól fog, de a csúsztatásra figyelni kell, mert sportosan "pici" a fogása már. (bár marhára tetszik) A szerkezet kb 100.000.- a munkadíjat még nem tom, de nem lesz vészes.



Szia!

Milyen szerkezet cseréjére gondolsz? Mit kell a váltóban cserélni? (a kupplungszerkezet jutott eszembe, de annak nem 100k az ára). Kíváncsi vagyok, kell/lehet-e valamit felújítani egy manuál váltóban.
(csak két kisebb típushibáról hallotam eddig: az 5. visszaállító rugója beragad, így a valtókar üresben nem középen áll; az 1. nehezen veszi be, ez meg az 1-2-höz tartozó villa kopása miatt jön elő jó sok km után. Mindkettő javítható nem túl horror áron)

Ja: +1 a manuálnak :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.21. 22:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A 96-2000 és a 2000 utáni e39-ben ugyanaz a típusú automata van? Vagy 20001-től már "jobb" automata került bele?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.21. 23:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
A 96-2000 és a 2000 utáni e39-ben ugyanaz a típusú automata van? Vagy 20001-től már "jobb" automata került bele?


Sikerült választ kapnom! Az a lényeg, hogy ZF van benne és nem GM!!! Hála az égnek nem GM!!!

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator