* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  KövetkezÅ‘

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 124 ]
Autómata 57%  57%  [ 165 ]
Szavazatok száma : 289
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 13:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 18:16
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm az időráfordítást!
Sikerült lebeszélnetek róla,és megmenteni egy idegsokkos pénztárcaellenes időszaktól!
Köszi szépen :taps: ! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 13:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike írta:
Köszönöm az időráfordítást!
Sikerült lebeszélnetek róla,és megmenteni egy idegsokkos pénztárcaellenes időszaktól!
Köszi szépen :taps: ! :)


De minek szeretnéd az automatát lecserélni??? Azt is lehet pöckölgetni, ha hiányzik a váltás :lol:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 14:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:

Neeem-neeeem már többször is mondtam:5-ös manuálist cseréltünk 6-os manuálisra! :D :franko:

Bocsánat! Tévedtem! :oops: :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 14:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 15:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

Az életkor nekem is eszembe jutott, mint egyetlen lehetséges alternatíva. De amikor az autót vette még fiatalabbnak kellett lennie. Minek vett automatát? Akciós volt a kereskedésben? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 19:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

Az életkor nekem is eszembe jutott, mint egyetlen lehetséges alternatíva. De amikor az autót vette még fiatalabbnak kellett lennie. Minek vett automatát? Akciós volt a kereskedésben? :)


Én imádom az automatát, és csak egyetlen hátrányát tudom megemlíteni, mégpedig a slip-et, ami sportos közlekedésnél szerintem zavaró, nem lesz tőle közvetlen a gázreakció. Persze ettől egy szerpentinen még letolod az autók java részét, csak az érzés kicsit nyúlós.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)



Jajj, Imi, ne hízelegj, még a végén elpirulok. :oops:

Olyan kis fiatalnak érzem magam :D

Kzolee, aki szereti a kéziváltót :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 18:16
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

Az életkor nekem is eszembe jutott, mint egyetlen lehetséges alternatíva. De amikor az autót vette még fiatalabbnak kellett lennie. Minek vett automatát? Akciós volt a kereskedésben? :)



Mert erre volt lehetőségem....a földhöz verem a seggemet ,hogy sikerült egy ilyen autóba beleülni..sajnos nem tehettem meg ,hogy válogatok...bocs,ez lehet ismeretlen egy két ember számára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 09:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike írta:
Jerry írta:
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

Az életkor nekem is eszembe jutott, mint egyetlen lehetséges alternatíva. De amikor az autót vette még fiatalabbnak kellett lennie. Minek vett automatát? Akciós volt a kereskedésben? :)



Mert erre volt lehetőségem....a földhöz verem a seggemet ,hogy sikerült egy ilyen autóba beleülni..sajnos nem tehettem meg ,hogy válogatok...bocs,ez lehet ismeretlen egy két ember számára.

Jajj, az Istenért! Ne vedd magadra!
:sör:
Amúgy nem hinném, hogy a manuál váltósokat drágábban adnák, mint az automatákat. De ha mégis így lenne, akkor viszont abban biztos vagyok, hogy utólag átmókolni egy automatát manuálra, az legalább 2x annyiba kerül, mint kapásból manuált venni (nem beszélve az embertelen mennyiségű szívásról közben)! Szóval, ha éppcsak bele tudtál huppanni egy E39-be, akkor biztosan nem a te sportod egy váltócsere!
Bájdövéj, manapság már nem csak a gazdagok játékszere az E39. Ha meg olyan embereket keresel itt a fórumon, akiknek ismeretlen a pénz végessége, akkor rossz helyen jársz. Inkább nézz körül itt:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 11:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike, szerintem baromi nagy melo (és pénz) lenne a váltócsere. :wink:

Inkább alakítsd át touringra! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 11:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 18:16
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Debike írta:
Jerry írta:
Imco írta:
Jerry írta:
Amúgy elképzelni sem tudom, hogy mi vihet rá bárkit is (akár csak gondolatban is) arra, hogy lecserélje a kényelmes automatát egy manuálisra... :roll:


Talán az életkora? ;) :)

Van egy ilyen mondásom, mely szerint az életkorod számával egyenes arányban nő az igényed az automataváltós autóra! :)

Az életkor nekem is eszembe jutott, mint egyetlen lehetséges alternatíva. De amikor az autót vette még fiatalabbnak kellett lennie. Minek vett automatát? Akciós volt a kereskedésben? :)



Mert erre volt lehetőségem....a földhöz verem a seggemet ,hogy sikerült egy ilyen autóba beleülni..sajnos nem tehettem meg ,hogy válogatok...bocs,ez lehet ismeretlen egy két ember számára.

Jajj, az Istenért! Ne vedd magadra!
:sör:
Amúgy nem hinném, hogy a manuál váltósokat drágábban adnák, mint az automatákat. De ha mégis így lenne, akkor viszont abban biztos vagyok, hogy utólag átmókolni egy automatát manuálra, az legalább 2x annyiba kerül, mint kapásból manuált venni (nem beszélve az embertelen mennyiségű szívásról közben)! Szóval, ha éppcsak bele tudtál huppanni egy E39-be, akkor biztosan nem a te sportod egy váltócsere!
Bájdövéj, manapság már nem csak a gazdagok játékszere az E39. Ha meg olyan embereket keresel itt a fórumon, akiknek ismeretlen a pénz végessége, akkor rossz helyen jársz. Inkább nézz körül itt:


Nem veszem magamra, lehet félreértettem egy kicsit! :drunk
Egyébként nem tudtam autók közül választani, ez az egy volt amire lehetőségem adódott!Mindenképp BMW-t szerettem volna ez nem volt kérdés, Kedves ismerős álltal sikerült hozzájutnom hosszú várakozás után,mert sajnos nem vagyok hitelképes, és kp ban sem dúskálok! Igy már lehet érthetőbb!
Egyébként tesóm szereli az autót.. autószerelő!
Ez jó is meg rossz is egyben ,mert nem mindenbe megy bele amit szeretnék, okossabb szemmel látja és félti az autót... tudja,hogy mitől mi mehet tönkre .
De megszerettem nagyon,csak néha jólesne kicsit pakolgatni a sebességeket... :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 15:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike írta:
Nem veszem magamra, lehet félreértettem egy kicsit! :drunk
Egyébként nem tudtam autók közül választani, ez az egy volt amire lehetőségem adódott!Mindenképp BMW-t szerettem volna ez nem volt kérdés, Kedves ismerős álltal sikerült hozzájutnom hosszú várakozás után,mert sajnos nem vagyok hitelképes, és kp ban sem dúskálok! Igy már lehet érthetőbb!
Egyébként tesóm szereli az autót.. autószerelő!
Ez jó is meg rossz is egyben ,mert nem mindenbe megy bele amit szeretnék, okossabb szemmel látja és félti az autót... tudja,hogy mitől mi mehet tönkre .
De megszerettem nagyon,csak néha jólesne kicsit pakolgatni a sebességeket... :P

Én is manuál fan voltam, de az automata így pöcögtetve sztem a legjobb, én nagyon szeretem. A sima D fokozatot pl. én sosem használtam még mióta megvan az autó, mert én is szeretem le-fel kapcsolgatni és eldönteni h mikor megyek a következő fokozatra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 10:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.14. 09:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az alábbiak alapján a szavazatom 1értelmű :mrgreen: ?
Már hat éve hajtok egy 97 év végi benzin-gáz üzemű automata E39/528i-t
Amikor a kocsit vettem csak ezt találtam jó árban és állapotban és azzal biztattak, majd megszeretem az automatát. Nem szerettem meg. Csak akkor érzem az előnyét ha néha Pesten járok a dugókban.
Ahogy öregszik az autó egyre biztosabb h rajtam ragad, nem tudom olyan áron eladni amit én gondolnék és nem is akarom elkótyavetyélni.
Autószerelőként sok szívást láttam már automata váltó hibája miatt és már régóta tervezem, h átalakítom manuálisra.
Tudom, mert beszéltem szakikkal, h nem egyszerű, de jobb ha most csinálom meg mintha akkor szaladgálnék ha már bexart az aut váltó.
300e km felett van a gép, semmi gond vele, de ebben a korban már bármi lehet és még sok évig meg akarom tartani, ha sikerül a váltócsere project.
Találtam szakembert aki az elektromos és szoftveres részét megoldaná, a csavarozós rész nekem is menne a saját műhelyemben?
?.és találtam bontott alkatrészeket is csak nem pont azonos típusút.
A talált váltó(ill bontandó autó) egy 2001-es E39/525i.
Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, jó lesz-e az áttétel, váltó egyes fokozatai és difi áttételek érdekelnének, hogy össze tudjam vetni a két típusét van-e a váltóban lényeges különbség, vagy csak a difi áttétele a döntő ??
? kell-e esetleg a difit is cserélnem és ha vkinek van ebben tapasztalata az is érdekelne.
.

_________________
http://www.autogaztoro.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 10:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Hali! Nem értem! Autószerelő vagy és nem tudod a kérdésedre a választ? :shock:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 10:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.14. 09:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Hali! Nem értem! Autószerelő vagy és nem tudod a kérdésedre a választ? :shock:




Amit sikerült összeszednem:
Le/ford
528 193/5300
525 192/6000 ez tehát pörgősebb motor

difi áttétel
528aut - 2, 93 ez van nekem
525man ? 3,15 ilyen van azon amiről megvenném a váltót
azért ez eltérés . valszeg azért rövidebb az áttétel mert pörgősebb a motor


a váltó egyes fokozatainál szeretném tudni, h van-e egyáltalán különbség az áttételekben de nem találtam adatot még a BMW szervizben sem.
ehhez kérek segítséget infót

_________________
http://www.autogaztoro.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 11:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
TORO írta:
Labi írta:
Hali! Nem értem! Autószerelő vagy és nem tudod a kérdésedre a választ? :shock:




Amit sikerült összeszednem:
Le/ford
528 193/5300
525 192/6000 ez tehát pörgősebb motor

difi áttétel
528aut - 2, 93 ez van nekem
525man ? 3,15 ilyen van azon amiről megvenném a váltót
azért ez eltérés . valszeg azért rövidebb az áttétel mert pörgősebb a motor


a váltó egyes fokozatainál szeretném tudni, h van-e egyáltalán különbség az áttételekben de nem találtam adatot még a BMW szervizben sem.
ehhez kérek segítséget infót

Azért ezt a témát jobban körbe kell járni mielőtt belefogsz. Én most csináltam a műveletet fordítva. Igen sok alkatrészt cserélni kellett. Keress tipusazonos alkatrészeket, mert egy hibridet nehéz lesz megírni szoftveresen. A tempomatodat végképp keserves lesz megírni.
Kardán, fékszervó, főfékhenger, fékcsövek kezdeti szakasza szintén cserés. Valószínű a kormányzáradat is ki kell cserélni (hacsak nincs valami megoldás arra, hogy az interlockod ne kapcsoljon be). Váltó rudazat, kettős tömegű lendkerék, komplett kuplungszerkezet, tárcsa, nyomcsapágy, felső-alsó munkahenger, hidraulikacsövezés, gumiharangok ahol a kaszniból kijön a hidraulikacső 2 helyen is, kuplung kinyomást érzékelő kapcsoló, kábelei, tolatógomba kábelei, nyelestengely vezetőcsapágya, pedálsor, burkolatok, stb, stb... Elég sok kábelt ki-illetve át kell kötni.
Váltó áttételezését megtalálod a váltó gyártójának valamelyik honlapján. (ZF?) Ha már motor szerint sem azonos, akkor felesleges keresgélni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: TORO
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 11:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.14. 09:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm! Szóval akkor álljak csak neki, ha ott van nálam egy ugyanilyen autó amiből mindent át tudok pakolni ami közben felmerül?
Az enyém a kétféle 528 közül a régebbi tehát akkor csak 96-98 ig kerseek kocsit, vagy azért a 98-2000is passzol??

_________________
http://www.autogaztoro.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 11:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
TORO írta:
Köszönöm! Szóval akkor álljak csak neki, ha ott van nálam egy ugyanilyen autó amiből mindent át tudok pakolni ami közben felmerül?
Az enyém a kétféle 528 közül a régebbi tehát akkor csak 96-98 ig kerseek kocsit, vagy azért a 98-2000is passzol??

1. : Ez a legegyszerűbb, leggyorsabb megoldás, bár külön-külön is össze lehet szedni mindent az utolsó alátétig. Ha már szét van borítva, és tartani akarod hosszabb ideig, akkor én egy teljes rudazatfelújítást és komplett kuplungszett cserét is javasolnék. A Tied még a fix ernyős változat, nem az automata. 30 pár ezerért új Sachs-ot lehet kapni jó forrásból...
2. : 98.09. hó előtti szimpla vanosos autót keress, aminek a motorkódjában nincs TU. Fejből nem tudom, hogy a dulpásokhoz melyik váltót rakták. TIS, ETK, REALOEM, WDS mindent elmond.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 12:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.14. 09:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mi az h fix ernyős?
"TIS, ETK, REALOEM, WDS mindent elmond." bocs ezt nem értem....

_________________
http://www.autogaztoro.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2012.04.14. 12:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
TORO írta:
Mi az h fix ernyős?
"TIS, ETK, REALOEM, WDS mindent elmond." bocs ezt nem értem....

A fix vagy nem önbeálló a kuplungszerkezet ernyő részére vonatkozik. Ez a tipus használattal sem állítódik automatikusan. Az újabbak önbeállók - ezek kb. 80 ezertől kezdődnek árban. Én fogorvos vagyok. Ez nekem csak hobbi szinten van meg.
A rövidítések : a kezdőlapon bal oldalon találod őket. TIS: szerelési-és karbantartási segédletek, meghúzási nyomatékok, stb. ETK: alkatrész katalógus. cikkszámokra tudsz keresni, összehasonlítani, hogy mi egyezik, mi nem. Realoem dettó. WDS: tartalmazza az összes BMW kábelezési rajzát.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator