* *
Pontos idő: 2017.10.24. 02:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 548 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 08:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 241 alkalommal
Kapott köszik: 311 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
polip írta:
admin írta:
Automata váltónál nem sok értelme van! OBD-n keresztül lehet váltani a sebességet :(


Szerintem a P,R,N,D fokozatok közötti váltás mechanikusan történik, miután D-ből áthúztad manuálba és már kézzel bökdösöd a fokozatokat, ekkor történik elektronikusan. P állásban ráadásul mechanikusan reteszelve van a váltó.

Így van, mechanikus. Ezt 1 db 13-as kulccsal meg lehet oldani 3 perc alatt. Kioldod a váltó léptetőkarján a bowden csavarját, átpöccinted D-be, és go.


Viszont ehhez hozza kell, hogy ferjel. Ha viszont rajta van a valtozar, akkor is hozza lehet ferni a csavarhoz?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 11:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
polip írta:
admin írta:
Automata váltónál nem sok értelme van! OBD-n keresztül lehet váltani a sebességet :(


Szerintem a P,R,N,D fokozatok közötti váltás mechanikusan történik, miután D-ből áthúztad manuálba és már kézzel bökdösöd a fokozatokat, ekkor történik elektronikusan. P állásban ráadásul mechanikusan reteszelve van a váltó.

Így van, mechanikus. Ezt 1 db 13-as kulccsal meg lehet oldani 3 perc alatt........................................................................................................................................................
Kimoderáltam magam, nehogy pont miattam kössék el pont a Te autódat, de elhiheted, hogy nem innen fognak okosodni. Aki pedig igen, annak úgysincs fogalma, hol keresse. :hehe


Csáposról tényleg gyorsan megy ;)
Persze lehet simán csak emelni is, az sem nagy idő, de pl. nálunk a legjobb esetben 3 D fokozat és 2 R fokozat mire kiállsz, ez 5 emelés és ez már idő, ha van még valami védelem, ez összességében már annyi idő, hogy nem fognak ezzel szórakozni. Nekik az idő a lényeg, amit hamar lehet vinni azt viszik. Persze, ha valamit nagyon akarnak, azt elviszik, szinte mindegy mennyi védelemmel van megtömve.
Igaz nem BMW-n, de láttam már, ahol lelemezeszték alulról a kapcsolókar környékét, nyilván ez sem végleges akadály, de plusz idő. Ez a megoldás segíthet a váltózár teljesebb védelmében.

Tippeket nem innen fognak venni, ők is "olvassák" a Realoem-et, megvan nekik a TIS, ETK és úgy általában minden gyári jóság...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 15:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2018
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Aki profi az úgy is azzal kezdi, hogy lopás előtt szét szed egy ilyen autót :wink: Még egyszer mondom, szerintem fölösleges bármit is beletömni egy e39-be már, de a ti dolgotok :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Aki profi az úgy is azzal kezdi, hogy lopás előtt szét szed egy ilyen autót :wink: Még egyszer mondom, szerintem fölösleges bármit is beletömni egy e39-be már, de a ti dolgotok :D


Akarcsak egy E60-ba...F10 a slager mar ugy is....

De ezt elore soha nem lehet tudni...azt viszik amire megrendeles van...es az mind1, h egyben vagy alkatresznek...

Gondolkoztam olyan tablan, h "Ne lopd el, ha nem tudod megvenni, fenntartani sem" :D :D :D

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 14:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2018
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko: Ez jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.16. 21:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.17. 18:07
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
nagy.matyika írta:
Aki profi az úgy is azzal kezdi, hogy lopás előtt szét szed egy ilyen autót :wink: Még egyszer mondom, szerintem fölösleges bármit is beletömni egy e39-be már, de a ti dolgotok :D


Akarcsak egy E60-ba...F10 a slager mar ugy is....

De ezt elore soha nem lehet tudni...azt viszik amire megrendeles van...es az mind1, h egyben vagy alkatresznek...

Gondolkoztam olyan tablan, h "Ne lopd el, ha nem tudod megvenni, fenntartani sem" :D :D :D



Vagy szerkessz egy eladó "táblát" és ragaszd ki az ablakokra, hogy: "Eladó motorhibásan áron alul" stb.
Vagy valami ilyesmi :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Dunaújváros az itt látható tagok köszönték meg: 3 Antfarmi Hangya, kzolee, Szabó Sándor
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 17:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.09. 23:48
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: D25
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dunaújváros írta:
Bummer írta:
nagy.matyika írta:
Aki profi az úgy is azzal kezdi, hogy lopás előtt szét szed egy ilyen autót :wink: Még egyszer mondom, szerintem fölösleges bármit is beletömni egy e39-be már, de a ti dolgotok :D


Akarcsak egy E60-ba...F10 a slager mar ugy is....

De ezt elore soha nem lehet tudni...azt viszik amire megrendeles van...es az mind1, h egyben vagy alkatresznek...

Gondolkoztam olyan tablan, h "Ne lopd el, ha nem tudod megvenni, fenntartani sem" :D :D :D



Vagy szerkessz egy eladó "táblát" és ragaszd ki az ablakokra, hogy: "Eladó motorhibásan áron alul" stb.
Vagy valami ilyesmi :D


Lehet, hogy ettől arra fog következtetni, hogy csak egy nagy gondtól fog megszabadítani és még lelkiismeret-furdalása sem lesz... :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ELLOPOTT AUTÓK!!
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 01:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 01:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
kzolee írta:
A "váltózár" csak a váltó rudazatát zárja le, a váltó mint olyan ettől még működőképes marad.

A többit a fantáziátokra bízom. --- Nem biztos, hogy ezért megéri szétfurkálni a kasztnit. ---

A megfúrt kardánalagútas zármegoldás esetén, egy keresztmotoros első kerékhajtásúnál érteném mire célzol, de a hosszmotoros hátsókerekesnél nem annyira egyszerű hozzáférni.
A kézifékes váltózár viszont szerintem sem túl jó megoldás.

Nem is olyan bonyolult. Persze hosszmotornal nincs rudazat, amihez hozza lehet ferni, de a valto vegen kilog a tegely, ami ugye a valtokarral van osszekotve. Csak ki kell utni a stiftet, igy mar a valtokar kulon eletet el a valtobol kijovo tengellyel, amit oda raksz, ahova akarsz. Persze azert nem is olyan konnyu ez, mint ahogyan hangzik, de aki eleget gyakorol..... :) :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 548 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator