Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Fényezés

2007.08.05. 20:47

Sziasztok!

Nyitok egy új topicot a fényezésről. ….ha jól láttam, erről még nincs!
Nos, mivel az e39 már egy picit korosodik…..(vannak már 11 éves példányok is)… szóba jöhet az új fényezés, vagy javítás, esztétikai tuningolás. Ebbe a topicba talán belefér a vásárláshoz szükséges segítség is: gondolok a gyári rétegvastagságra, típushibákra (ha van ilyen) és az is, hogy érdemes e új színt adni a paripának!? Továbbá ide lehetne betűzni azokat a mestereket és vagy cégeket, akik már bizonyítottak, vagy azokat a fakezűeket, akiket nem kéne hagyni, hogy újra Bömöshöz érjenek…… (ha már valaki belelépett a sza….ba, jelezze.)

Fel is teszem az első kérdést: dilemmában vagyok! Az autóm kék színű. Abból is (szerintem) a ritkább színnel rendelkezik: Montrealblau (fényben mélylila színű lesz) kezdem nagyon megszeretni…. Bár ezüstöt kerestem :D
Az előző tulaj sokat autópályázott és van bőven kőfelverődés és néhány karc, ami egy 10 éves autónál nem szokatlan! …a másik az, hogy imádom az ezüstszürke színt és erre szeretném fújni! Érdemes e? vagy ha már újrafényeztetem más színt érdemes e egyáltalán az eredetinél?? Az uccsó: ha esetleg: 150 év múlva eladom, hogyan bizonyítom be, hogy nem volt körbetörve, amiért új fényt kellett volna kapnia!? ….ja és árak, ha van már vkinek tapasztalata, ne hagyja magában.

Üdv,

Labi

Re: Fényezés

2007.08.06. 13:31

Labi írta:Sziasztok!

Nyitok egy új topicot a fényezésről. ….ha jól láttam, erről még nincs!
Nos, mivel az e39 már egy picit korosodik…..(vannak már 11 éves példányok is)… szóba jöhet az új fényezés, vagy javítás, esztétikai tuningolás. Ebbe a topicba talán belefér a vásárláshoz szükséges segítség is: gondolok a gyári rétegvastagságra, típushibákra (ha van ilyen) és az is, hogy érdemes e új színt adni a paripának!? Továbbá ide lehetne betűzni azokat a mestereket és vagy cégeket, akik már bizonyítottak, vagy azokat a fakezűeket, akiket nem kéne hagyni, hogy újra Bömöshöz érjenek…… (ha már valaki belelépett a sza….ba, jelezze.)

Fel is teszem az első kérdést: dilemmában vagyok! Az autóm kék színű. Abból is (szerintem) a ritkább színnel rendelkezik: Montrealblau (fényben mélylila színű lesz) kezdem nagyon megszeretni…. Bár ezüstöt kerestem :D
Az előző tulaj sokat autópályázott és van bőven kőfelverődés és néhány karc, ami egy 10 éves autónál nem szokatlan! …a másik az, hogy imádom az ezüstszürke színt és erre szeretném fújni! Érdemes e? vagy ha már újrafényeztetem más színt érdemes e egyáltalán az eredetinél?? Az uccsó: ha esetleg: 150 év múlva eladom, hogyan bizonyítom be, hogy nem volt körbetörve, amiért új fényt kellett volna kapnia!? ….ja és árak, ha van már vkinek tapasztalata, ne hagyja magában.

Üdv,

Labi


Egy teljes külső belső fényezés, anyaggal gyári színre 450 e Ft + a szétszerelés, összerakás, az alatt ne állj szóba senkivel mert nem lesz színvonalas. De ennél már inkább kicsit több kezd lenni.
A gyári színt szerintem ne cseréld le mert ahhoz lemezig kellene szétszedeni mindent teljesen csontig, annyira talán azért nem tetszik a szürke.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Diabolica 2007.08.06. 17:49-kor.

Re: Fényezés

2007.08.06. 16:43

Labi írta:Sziasztok!

Nyitok egy új topicot a fényezésről. ….ha jól láttam, erről még nincs!
Nos, mivel az e39 már egy picit korosodik…..(vannak már 11 éves példányok is)… szóba jöhet az új fényezés, vagy javítás, esztétikai tuningolás. Ebbe a topicba talán belefér a vásárláshoz szükséges segítség is: gondolok a gyári rétegvastagságra, típushibákra (ha van ilyen) és az is, hogy érdemes e új színt adni a paripának!? Továbbá ide lehetne betűzni azokat a mestereket és vagy cégeket, akik már bizonyítottak, vagy azokat a fakezűeket, akiket nem kéne hagyni, hogy újra Bömöshöz érjenek…… (ha már valaki belelépett a sza….ba, jelezze.)

Fel is teszem az első kérdést: dilemmában vagyok! Az autóm kék színű. Abból is (szerintem) a ritkább színnel rendelkezik: Montrealblau (fényben mélylila színű lesz) kezdem nagyon megszeretni…. Bár ezüstöt kerestem :D
Az előző tulaj sokat autópályázott és van bőven kőfelverődés és néhány karc, ami egy 10 éves autónál nem szokatlan! …a másik az, hogy imádom az ezüstszürke színt és erre szeretném fújni! Érdemes e? vagy ha már újrafényeztetem más színt érdemes e egyáltalán az eredetinél?? Az uccsó: ha esetleg: 150 év múlva eladom, hogyan bizonyítom be, hogy nem volt körbetörve, amiért új fényt kellett volna kapnia!? ….ja és árak, ha van már vkinek tapasztalata, ne hagyja magában.

Üdv,

Labi


Hello Labi!

Ha ezüstöt szteretnél a kékből akkor add el a kéket és vegyél ezüstöt..:) olcsóbban megúszod és nem kell majdd magyarászkodni,hogy hát ez nem volt tk-s csak nem tetszett a szine és telibe fújattam.. :lol: Mert ez a leg rosszabb szöveg amit autó eladáskor mondani szoktak
az eldók... főleg az M5-öknél divat ez a dolog...:)

Meg hát mint ahogyan Diabolica is irta atomjaira szét kell szedni a vasat és ez rengeteg energia és pénz.... Mondjuk szerintem a 450e. kicsit sok érte de hát az pesti ár..:)
De ha tényleg más szinről beszélünk akkor az biztos,hogy valahol 300e.-től + szereléstől fog elindúlni...:( én nem tenném...

Nekem nem régen volt néhány elem "javitva festegetve" mert az idő és a sok kavics meg más járművek ajtaja nyomot hagyott a gépen... majdnem kapott egy szoknya festést "tükörtől lefelé" körbe, de végűl is megérte mert olyan mint újkorába csak nagyon kényes mindenre ez a szin...
Én nem is árúlnám sérülésmentesként mert a jobb hátúlja még a fricceknél törve volt...
igaz LM-cserés volt rajta ami sérűlt de egy jó kasznis azonnal megmondja úgy is ha beleméjűl a csomagtaróba..:):):)
Szerintem nagyon ritka az olyan autó "nem csak BMW" ami 8-10 éves korára még mindig teljesen sérülésmentes... vagy utolérik vagy nem tud megállni és kész is van.. :lol: :roll:
Igaz a garázsban tartott nagypapa autója talán még az de arra is vagy ráesik valami vagy rácsapódik a garázskapu...:):):)

üdv.strobi.

2007.08.06. 21:41

Köszi fiúk!! Asszem igazatok van! ...de nem fujatom le, mert már nagggyon tetszik ez a kék, bár marhára kényes. (és nem tudom hogyan, de van egy b..zi macska nálunk és csak akkor mászik rá a mocskos lábaival, ha lemosom azt... még életemben nem láttam teljesen tisztán az autómat :lol: )
Azért az érdekelne, hogy ha az eredeti színt kapja vissza, lehet úgy is javítani, hogy nem fújják le az egészet?? Nem lesz foltos, ha csak javítanak?? (szín árnyalat különbség a régi és új között) Ha csak javítok, az kb mennyi volna?? Sajna pesti árakon :?

Köszi,

Labi

2007.08.07. 21:56

Diabolica ára egyébként abszolut helyén való. érdemes tisztázni, hogy egy E39 esetében egy "sufni" fényezés elég gáz ugye.. szóval csakis hőkamra. az alapból 400-tól indul, de a jobbak az 500-at nyaldossák.. plusz egy 200-at számolj a szétszedéssel-összerakással.

fújni csak egész elemet, és előtte fotózz mindent, meggyőző lehet az eladásnál!

2007.08.07. 22:23

collins írta:Diabolica ára egyébként abszolut helyén való. érdemes tisztázni, hogy egy E39 esetében egy "sufni" fényezés elég gáz ugye.. szóval csakis hőkamra. az alapból 400-tól indul, de a jobbak az 500-at nyaldossák.. plusz egy 200-at számolj a szétszedéssel-összerakással.

fújni csak egész elemet, és előtte fotózz mindent, meggyőző lehet az eladásnál!


Köszi!

Ma kaptam előzetes ajánlatot: cca.: 30.000.-/elem telibe anyag + munkadíj. Hát nem tom, nem vmi sok, tán kicsit occsó is. A suftni kizárva! :lol: Csak szíp és jó lehet. A fotóra én is gondoltam, sőt ...kamera :lol:

2007.08.08. 13:48

Labi írta:
collins írta:Diabolica ára egyébként abszolut helyén való. érdemes tisztázni, hogy egy E39 esetében egy "sufni" fényezés elég gáz ugye.. szóval csakis hőkamra. az alapból 400-tól indul, de a jobbak az 500-at nyaldossák.. plusz egy 200-at számolj a szétszedéssel-összerakással.

fújni csak egész elemet, és előtte fotózz mindent, meggyőző lehet az eladásnál!


Köszi!

Ma kaptam előzetes ajánlatot: cca.: 30.000.-/elem telibe anyag + munkadíj. Hát nem tom, nem vmi sok, tán kicsit occsó is. A suftni kizárva! :lol: Csak szíp és jó lehet. A fotóra én is gondoltam, sőt ...kamera :lol:


Nekem az utóbbi 4 évben egész autóra csak egybe árat mondtak, elemenkéntit nem, de ha összeadod akkor oda jutsz amit írtam. A cca 30/elem elem azt szokta jelenteni, hogy a tető pl két elemnek számít mert nagy és oszlopok vannak, de lehet, hogy eztfogják mondani a hátsó sárvédő részre is. Kérdéses hogy ez az ár külső-belső ár e mert ha csak külső akkor meg drágább is nem olcsóbb! Annál rondább meg, hogy egy autóban más színű a mototér nincsen. Arra is gondolj, hogy az ilyen nagyobb szétszedéseknél egy 97-es kocsiknál itt ott lakatolni is kell fényezés előtt, amit esetlegesen megdob a szállítgatás, és nem mindegy hogy hol tartod pl a 35-ös motorodat addig, mert ugye nem kicsi. Plusz legalább egy 50-es amit összerakáskor meg kell venned mert nem lehet visszatenni, elveszett, vagy eltörtt, szakadt a kivételnél, vagy éppen már csereérett és ezért nem érdemes visszatenni. Az 50 e-ben csak szűken van benne a szélvédők törése, mert az ragasztott, ezért kivételnél néha eltörik, főleg ha már régebbi - erre pedig nem fognak garanciát válllani. (nekem egyszer pl eltörött, pedig éppen ott álltam mellettük, senki sem esett rá, vágták-vágták és egyszer csak végigszaladt rajta egy csík.....)
Csak egy két gondolat a saját élményeim alapján..............:))))))))))))

2007.11.26. 22:44

Sziasztok előző hozzászólásokat olvasgatva tény, hogy a sufni fényezés az tényleg nagyon gáz bármilyen autóról is legyen szó. Átfújni egy autót azért mert nem tetszik a szine á azt ne mert soha nem lehet utána eladni. Na de ha már van ez a topik akkor reklámozom magam
és e39es klubbtagoknak kedvezményt is tudok adni. 30-35e elem ár persze mottető utastető 10-15e tőbb. Na ezekből az árakból tudok kedvezményt adni. SIKKENS vizbázisú festékkel dolgozunk, hőkamra, számítógépes színkeverés, ha bárkinek tudok segíteni nyugodtan keressen. 06 20 375 87 24 v bazsika528@citromail.hu

2007.11.26. 23:50

Szia Juf424!

Nos hamár feléleszteted itten a topicot, akkor egy kérdésem volna a szakemberhez mert érdekel! Van kb 20 db kőfelverődésem a mocitető elején, ami az alapozóig ér, kb 1 x 1 mm-es foltok, tehát apró, pici, de nagyon, nagyon....nagyon bosszantó kis sérülések! Na most hogyan történik a javítása? A teljes fényezés leszedésével alapozóig, esetleg az is lejön, majd új alapozó réteg, majd szín?? ...vagy azokat "kifoltozzák" ....
Ha jól számolom egy mocitető kb 45 - 50.000.- Ebben benne van az anyagár már?? Mennyire lehet eltalálni a színt, gondolok itt a többi elem fakultságára....

Üdv,

Labi

2007.11.27. 18:17

Labi írta:Szia Juf424!

Nos hamár feléleszteted itten a topicot, akkor egy kérdésem volna a szakemberhez mert érdekel! Van kb 20 db kőfelverődésem a mocitető elején, ami az alapozóig ér, kb 1 x 1 mm-es foltok, tehát apró, pici, de nagyon, nagyon....nagyon bosszantó kis sérülések! Na most hogyan történik a javítása? A teljes fényezés leszedésével alapozóig, esetleg az is lejön, majd új alapozó réteg, majd szín?? ...vagy azokat "kifoltozzák" ....
Ha jól számolom egy mocitető kb 45 - 50.000.- Ebben benne van az anyagár már?? Mennyire lehet eltalálni a színt, gondolok itt a többi elem fakultságára....

Üdv,

Labi


Beírom ide a Hamann-os Szabolcs telefonszámát, ő fényező, biztos tud neked/nektek segíteni.
70/407-7799 vagy 70/944-8435

2007.11.27. 20:30

Szia a kőfelverődés javítása fémig lecsiszol, alapozás, csiszolás, füllerezés, csiszolás színfelhordás, ha metál lakkozás. a metál szinek tónusai nem változnak, ugyanis ellenállób a környezeti hatásoknak, polírozással a matt elemeket szépen fel lehet javítani. Színeltérés nem valószínű sőt ha gyári fény vagy gondos kezek munkája álltal javított autórol van szó észrevehetetlen a javítás az ár amit írtál tartalmaz mindent, ha klubbtag vagy és jól látom az kedvezményt tudok adni, ha majd egyszer javíttatni szeretnéd.

Re: Fényezés

2007.11.30. 00:12

strobi írta:
Labi írta:Sziasztok!

Nyitok egy új topicot a fényezésről. ….ha jól láttam, erről még nincs!
Nos, mivel az e39 már egy picit korosodik…..(vannak már 11 éves példányok is)… szóba jöhet az új fényezés, vagy javítás, esztétikai tuningolás. Ebbe a topicba talán belefér a vásárláshoz szükséges segítség is: gondolok a gyári rétegvastagságra, típushibákra (ha van ilyen) és az is, hogy érdemes e új színt adni a paripának!? Továbbá ide lehetne betűzni azokat a mestereket és vagy cégeket, akik már bizonyítottak, vagy azokat a fakezűeket, akiket nem kéne hagyni, hogy újra Bömöshöz érjenek…… (ha már valaki belelépett a sza….ba, jelezze.)

Fel is teszem az első kérdést: dilemmában vagyok! Az autóm kék színű. Abból is (szerintem) a ritkább színnel rendelkezik: Montrealblau (fényben mélylila színű lesz) kezdem nagyon megszeretni…. Bár ezüstöt kerestem :D
Az előző tulaj sokat autópályázott és van bőven kőfelverődés és néhány karc, ami egy 10 éves autónál nem szokatlan! …a másik az, hogy imádom az ezüstszürke színt és erre szeretném fújni! Érdemes e? vagy ha már újrafényeztetem más színt érdemes e egyáltalán az eredetinél?? Az uccsó: ha esetleg: 150 év múlva eladom, hogyan bizonyítom be, hogy nem volt körbetörve, amiért új fényt kellett volna kapnia!? ….ja és árak, ha van már vkinek tapasztalata, ne hagyja magában.

Üdv,

Labi


Hello Labi!

Ha ezüstöt szteretnél a kékből akkor add el a kéket és vegyél ezüstöt..:) olcsóbban megúszod és nem kell majdd magyarászkodni,hogy hát ez nem volt tk-s csak nem tetszett a szine és telibe fújattam.. :lol: Mert ez a leg rosszabb szöveg amit autó eladáskor mondani szoktak
az eldók... főleg az M5-öknél divat ez a dolog...:)

Meg hát mint ahogyan Diabolica is irta atomjaira szét kell szedni a vasat és ez rengeteg energia és pénz.... Mondjuk szerintem a 450e. kicsit sok érte de hát az pesti ár..:)
De ha tényleg más szinről beszélünk akkor az biztos,hogy valahol 300e.-től + szereléstől fog elindúlni...:( én nem tenném...

Nekem nem régen volt néhány elem "javitva festegetve" mert az idő és a sok kavics meg más járművek ajtaja nyomot hagyott a gépen... majdnem kapott egy szoknya festést "tükörtől lefelé" körbe, de végűl is megérte mert olyan mint újkorába csak nagyon kényes mindenre ez a szin...
Én nem is árúlnám sérülésmentesként mert a jobb hátúlja még a fricceknél törve volt...
igaz LM-cserés volt rajta ami sérűlt de egy jó kasznis azonnal megmondja úgy is ha beleméjűl a csomagtaróba..:):):)
Szerintem nagyon ritka az olyan autó "nem csak BMW" ami 8-10 éves korára még mindig teljesen sérülésmentes... vagy utolérik vagy nem tud megállni és kész is van.. :lol: :roll:
Igaz a garázsban tartott nagypapa autója talán még az de arra is vagy ráesik valami vagy rácsapódik a garázskapu...:):):)

üdv.strobi.


Osztom strobi véleményét!
Az enyém is egy napapáé volt, vigyázott is rá, de mégis csak kapott egy seggbelükit! :lol:
Szerencsére nem vészes, de azért én is kiszúrtam, mikor megvettem, szóval én sem tagadnám le, klubtagnak meg főleg nem! :wink:
Ami a kőfelverődést illeti, sajna nekem is van pár. Lehet érdemes lenne nekem is kijavíttatni. Majd meglátom!
Mindenesetre én azt mondom, hogy szerintem nem érdemes az egészet átfestetni, akkor inkább félreraknám a pénzt, s vennék egy másikat, egy olyan színűt, ami tetszik nekem is! :wink: :P

2007.11.30. 00:51

Az ezüstmetál a Király, de a mostani kék-lilába egyszerűen beleszerettem :!: ...a kőfelverődéseket és a kisebb fényezési hibákat meg tavasszal fogom megcsináltatni rajta, hogy teljesen elkészüljön a paripa!
Annyira megtetszett végül is a kék, hogy gondolkodom, (bár félek egy kicsit tuning matyi fílingje lenne amit nem akarok) ...hogy a felniket kék sszínűre porfestetem és kap haloványkék fóliákat az összes ablak!
Nem tom még hogy nézne ki, de kíváncsi vok! :D

2007.11.30. 12:55

Labi írta:Az ezüstmetál a Király, de a mostani kék-lilába egyszerűen beleszerettem :!: ...a kőfelverődéseket és a kisebb fényezési hibákat meg tavasszal fogom megcsináltatni rajta, hogy teljesen elkészüljön a paripa!
Annyira megtetszett végül is a kék, hogy gondolkodom, (bár félek egy kicsit tuning matyi fílingje lenne amit nem akarok) ...hogy a felniket kék sszínűre porfestetem és kap haloványkék fóliákat az összes ablak!
Nem tom még hogy nézne ki, de kíváncsi vok! :D


:D dakotásan....szerintem...de próbáld vázolni számítógépen egy fénykép átszerkesztésével. A felnit szerintem ne porfestesd mert az rally vagy demoautón lehet, hogy mutat de utcain...hát...sokkal nagyobb hatást érsz el akkor ha inkább veszel valóban szép felniket. Nemrég láttam az autódat a Dob utcában, azért annyira nem kell azt átszani ahhoz, hogy szép legyen....:)
A kék fólia nekem is tetszik, bár nekem az arany ködös lenne testhezálló, csak a fentiek miatt nem mertem még megkozkáztatni.

Amúgy pont a jövő héten megyek ide: http://www.thomyfolia.hu/ , mert sikerült hozzájutnom az egyetlen A6-oshoz amit sima fehér üvegekkel adtak ki :mrgreen:
Ha szeretnéd megkérdezem mennyi lenne a halványkék egy ötösre.

2007.11.30. 13:16

Diabolica írta:
Labi írta:Az ezüstmetál a Király, de a mostani kék-lilába egyszerűen beleszerettem :!: ...a kőfelverődéseket és a kisebb fényezési hibákat meg tavasszal fogom megcsináltatni rajta, hogy teljesen elkészüljön a paripa!
Annyira megtetszett végül is a kék, hogy gondolkodom, (bár félek egy kicsit tuning matyi fílingje lenne amit nem akarok) ...hogy a felniket kék sszínűre porfestetem és kap haloványkék fóliákat az összes ablak!
Nem tom még hogy nézne ki, de kíváncsi vok! :D


:D dakotásan....szerintem...de próbáld vázolni számítógépen egy fénykép átszerkesztésével. A felnit szerintem ne porfestesd mert az rally vagy demoautón lehet, hogy mutat de utcain...hát...sokkal nagyobb hatást érsz el akkor ha inkább veszel valóban szép felniket. Nemrég láttam az autódat a Dob utcában, azért annyira nem kell azt átszani ahhoz, hogy szép legyen....:)
A kék fólia nekem is tetszik, bár nekem az arany ködös lenne testhezálló, csak a fentiek miatt nem mertem még megkozkáztatni.

Amúgy pont a jövő héten megyek ide: http://www.thomyfolia.hu/ , mert sikerült hozzájutnom az egyetlen A6-oshoz amit sima fehér üvegekkel adtak ki :mrgreen:
Ha szeretnéd megkérdezem mennyi lenne a halványkék egy ötösre.


Szia Diabolica!

Kíváncsi vok az árára! Megköszönöm!! a fotós dolgot meg megcsináltatom egy zakival, hogy hogyan is nézne ki...a biztonság kedvéért! 8) ...amúgy mit keresel Te egy A6-ban? :? :lol:

Üdv,
Labi

2007.11.30. 13:37

A Thomy Fólia a Váci út 85-ben van, ha előtte kettővel lefordulsz, ott van egy MÉH-telep, nyugdtan add le az A6-ot :lol: :lol:

2007.11.30. 13:59

ViSoR írta:A Thomy Fólia a Váci út 85-ben van, ha előtte kettővel lefordulsz, ott van egy MÉH-telep, nyugdtan add le az A6-ot :lol: :lol:


:taps: ott a pont! :lol:

2007.11.30. 15:07

ViSoR írta:A Thomy Fólia a Váci út 85-ben van, ha előtte kettővel lefordulsz, ott van egy MÉH-telep, nyugdtan add le az A6-ot :lol: :lol:


Szívemből szóltál! :lol: :lol: 8) :twisted:

2007.11.30. 18:06

Labi írta:
Diabolica írta:
Labi írta:Az ezüstmetál a Király, de a mostani kék-lilába egyszerűen beleszerettem :!: ...a kőfelverődéseket és a kisebb fényezési hibákat meg tavasszal fogom megcsináltatni rajta, hogy teljesen elkészüljön a paripa!
Annyira megtetszett végül is a kék, hogy gondolkodom, (bár félek egy kicsit tuning matyi fílingje lenne amit nem akarok) ...hogy a felniket kék sszínűre porfestetem és kap haloványkék fóliákat az összes ablak!
Nem tom még hogy nézne ki, de kíváncsi vok! :D


:D dakotásan....szerintem...de próbáld vázolni számítógépen egy fénykép átszerkesztésével. A felnit szerintem ne porfestesd mert az rally vagy demoautón lehet, hogy mutat de utcain...hát...sokkal nagyobb hatást érsz el akkor ha inkább veszel valóban szép felniket. Nemrég láttam az autódat a Dob utcában, azért annyira nem kell azt átszani ahhoz, hogy szép legyen....:)
A kék fólia nekem is tetszik, bár nekem az arany ködös lenne testhezálló, csak a fentiek miatt nem mertem még megkozkáztatni.

Amúgy pont a jövő héten megyek ide: http://www.thomyfolia.hu/ , mert sikerült hozzájutnom az egyetlen A6-oshoz amit sima fehér üvegekkel adtak ki :mrgreen:
Ha szeretnéd megkérdezem mennyi lenne a halványkék egy ötösre.


Szia Diabolica!

Kíváncsi vok az árára! Megköszönöm!! a fotós dolgot meg megcsináltatom egy zakival, hogy hogyan is nézne ki...a biztonság kedvéért! 8) ...amúgy mit keresel Te egy A6-ban? :? :lol:

Üdv,
Labi


Rendben, ha megvan hívlak. Az A6 nem az enyém, családi kocsi.

Visor!

Amiről Te beszélsz az a Vízművek és nem vesznek át vasakat!

2007.12.11. 20:46

szevasz én fényező vagyok szerintem az eredeti az a jo nem szabad at fujatni romlik az érteke ha van hiba ki kel javitani es kész .
Hozzászólás küldése

VigLink badge