2016.08.08. 11:42
2016.08.08. 12:34
Zo78 írta:Hatvan - Velence - Verona - Firenze - Siena (és ezek vonzáskörzete) - Hatvan
összesen 2941 km, átlag 31-35 C,
nagyobb távolságok autópályán (max. 120-130 km/h), rendszeres klímahasználat
4 felnőtt, plafonig rakott csomagokkal: kb. 2100 kg össztömeggel
tankolástól tankolásig számolva, átlagolva 9 L / 100 km.
Hazaérve, utólag bátran (és büszkén) kijelenthetem, hogy ez a tizenéves szerkezet egyetlen jajszó vagy hiszti nélkül viselte a megpróbáltatásokat, és nem utolsó sorban egyetlen karcolás nélkül élte túl az elmebeteg olasz közlekedést.
2016.08.08. 21:57
2016.08.08. 21:58
Zo78 írta:Hatvan - Velence - Verona - Firenze - Siena (és ezek vonzáskörzete) - Hatvan
összesen 2941 km, átlag 31-35 C,
nagyobb távolságok autópályán (max. 120-130 km/h), rendszeres klímahasználat
4 felnőtt, plafonig rakott csomagokkal: kb. 2100 kg össztömeggel
tankolástól tankolásig számolva, átlagolva 9 L / 100 km.
Hazaérve, utólag bátran (és büszkén) kijelenthetem, hogy ez a tizenéves szerkezet egyetlen jajszó vagy hiszti nélkül viselte a megpróbáltatásokat, és nem utolsó sorban egyetlen karcolás nélkül élte túl az elmebeteg olasz közlekedést.
2016.08.08. 23:02
2016.08.09. 09:33
Zo78 írta:Hatvan - Velence - Verona - Firenze - Siena (és ezek vonzáskörzete) - Hatvan
összesen 2941 km, átlag 31-35 C,
nagyobb távolságok autópályán (max. 120-130 km/h), rendszeres klímahasználat
4 felnőtt, plafonig rakott csomagokkal: kb. 2100 kg össztömeggel
tankolástól tankolásig számolva, átlagolva 9 L / 100 km.
Hazaérve, utólag bátran (és büszkén) kijelenthetem, hogy ez a tizenéves szerkezet egyetlen jajszó vagy hiszti nélkül viselte a megpróbáltatásokat, és nem utolsó sorban egyetlen karcolás nélkül élte túl az elmebeteg olasz közlekedést.
2016.08.10. 22:37
2016.08.10. 22:41
Zo78 írta:Hatvan - Velence - Verona - Firenze - Siena (és ezek vonzáskörzete) - Hatvan
összesen 2941 km, átlag 31-35 C,
nagyobb távolságok autópályán (max. 120-130 km/h), rendszeres klímahasználat
4 felnőtt, plafonig rakott csomagokkal: kb. 2100 kg össztömeggel
tankolástól tankolásig számolva, átlagolva 9 L / 100 km.
Hazaérve, utólag bátran (és büszkén) kijelenthetem, hogy ez a tizenéves szerkezet egyetlen jajszó vagy hiszti nélkül viselte a megpróbáltatásokat, és nem utolsó sorban egyetlen karcolás nélkül élte túl az elmebeteg olasz közlekedést.
2016.10.12. 14:14
2016.10.12. 14:50
2016.10.12. 15:27
2016.10.17. 17:01
2016.10.17. 17:24
gytom80 írta:Üdv!
Írtam, hogy sokallom a kocsim fogyasztását városi használatban (1997.08. 523iA), mert olyan 17 literre jön ki. Diag kidobta az oxigen sensor 1-2-őt, olyasmit jelezve, hogy határértéken való, vagy azon kívüli működés. A kipufogó is eléggé kormos, ezt másik kocsimnál is észleltem mikor a szonda rossz volt. Abban tudtok e segíteni, hogy a 11781427884 cikkszámú lambda szondákat milyen nem gyári, de jó minőségű szondával lehetne helyettesíteni, illetve mi a váltó cikkszám mondjuk Bosch, vagy NGK esetén?
2016.11.15. 22:55
2016.11.16. 12:40
Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
2016.11.16. 12:48
Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
2016.11.16. 13:51
waresz írta:Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
2016.11.16. 15:38
bendegúz írta:waresz írta:Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik.
2016.11.16. 16:41
waresz írta:bendegúz írta:waresz írta:Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik.
A benzines bmw-zés 9 liter fölött kezdődik, ezt sajnos be kell látni. Gázszett halott ötlet volt már a zsigulis korszakban is.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
2016.11.16. 16:43
bendegúz írta:waresz írta:bendegúz írta:waresz írta:Szitu írta:Sziasztok!
Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.
Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.
Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?
Üdv.
Szitu
Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik.
A benzines bmw-zés 9 liter fölött kezdődik, ezt sajnos be kell látni. Gázszett halott ötlet volt már a zsigulis korszakban is.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Akkor aki nem akar sokat tankolni, az ne is élvezze a bmw által nyújtott (a teljesítményen kívüli) extrákat, és kényelmet, és biztonságot.
Értem. Az rohadjon bele a Suzukiba.