* *
Pontos idő: 2024.05.13. 21:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 257  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 02:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.14. 22:20
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
waresz írta:
Így van! 17" ból árban duplája felgumizni az autót. Télen széles papucsokon csúszkálni...Nem tudom, hogy aki széles peres gumit rak fel télre, az meg nem látott profi rallyversenyt havas pályán?

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el


Téli gumit nem arra az egy hétre kell felrakni, amiből 2 napig hó van, háromig meg latyak...

Amikor már 10 fok körüli a külső hőmérséklet, a nyári gumiabroncs anyagösszetétetele miatt szinte alig tapad.

A téligumiszezon október közepétől március közepéig tart nálam. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján ezidő alatt javarészt 0-7 fok körül, nyirkos időben közlekedek.
A kanyarban és fékezéskor úgy gondolom az általam használt 225-ös abroncs jobb tapadást biztosít, mint a 195-ös.
Azt a pár napot kibírom valahogy, amíg hó van...

A ralis példa nem kicsit sántít, ha nézed a versenyeket, nyilván emlékszel, mivel mentek, mikor Monte Carloban nem volt hó...

Egyedül a 10 fok körüli hőmérsékletes állításoddal vitatkoznék. Nem rég olvastam egy idei téli gumitesztet, amibe beraktak nyári gumikat is a kíváncsiság kedvéért. Az eredmény az lett, hogy amíg nem mentek föl a vizes műgyantára, addig a nyári gumi jobban teljesített (a külső hőmérséklet 2 fok volt).
Pár hete a vezetéstechnikai tréningre egy csávó nyári gumikon jött el a huszon éves mercijével és meglepően jól teljesített minden feladatot. Na ezt még én sem gondoltam volna. A vizes műgyantás vészfékezésben volt sokkal rosszabb a téli gumisoknál.
Szóval az én álláspontom az, hogy amíg nincsen fagy vagy latyak vagy hó, addig azért egy jó nyári gumi az teszi a dolgát...

Szerk.: Megtaláltam a tesztet is:
http://www.autonavigator.hu/teligumiteszt-2015


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 07:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Reszka írta:
Egyedül a 10 fok körüli hőmérsékletes állításoddal vitatkoznék. Nem rég olvastam egy idei téli gumitesztet, amibe beraktak nyári gumikat is a kíváncsiság kedvéért. Az eredmény az lett, hogy amíg nem mentek föl a vizes műgyantára, addig a nyári gumi jobban teljesített (a külső hőmérséklet 2 fok volt).
Pár hete a vezetéstechnikai tréningre egy csávó nyári gumikon jött el a huszon éves mercijével és meglepően jól teljesített minden feladatot. Na ezt még én sem gondoltam volna. A vizes műgyantás vészfékezésben volt sokkal rosszabb a téli gumisoknál.
Szóval az én álláspontom az, hogy amíg nincsen fagy vagy latyak vagy hó, addig azért egy jó nyári gumi az teszi a dolgát...

Szerk.: Megtaláltam a tesztet is:
http://www.autonavigator.hu/teligumiteszt-2015


Annyit javasolnék csak, hogy próbáld ki. :wink:

A kipörgésgátló villogásából is igen jól látható a tapadásbéli különbség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 08:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Félreérted. Nem a téligumi ellen vagyok. Én is felrakom november elején a télit, amiből sosem veszek használtat. Nem ritka hogy áprilisban veszem le. A rally példa pedig kifejezetten hóra értendő. Nyilván kevés napot van aktív havazás, vagy havas úttest, de tartom magam az állításomhoz. Sokat terepeztem, volt bőven szar technika amivel lehetett küzdeni a természettel, és tudom, hogy bármennyi nedvesség is van az úton a szélesebb gumi nem nőveli a tapadóképességet. Ugyanaz a súly nagyobb felületen oszlik meg. Ez havon-sárban hatványozottan érvényes. És ha van az a két nap amit "valahogy kibírsz" akkor is előfordulhat hogy meglep a helyzet. Ez olyan mint ugyanennyit kibírni biztonsági öv nélkül. Kíváncsi lennék hogy 2 fokban ugyanaz az autó vizes úton 100rol milyen távon áll meg megegyező márkájú, mintájú de eltérő szélességű gumikkal. Az biztos, hogy a 235ös új nyári utálatosnak hat miután most először teszem vissza erre az autóra a 195-ös télit. Kicsit rosszab kanyarban, de 120-150 között ezzel is lehet menni a Budakeszi-Telki közti erdőben. Szóval Eladó a styl32 felújítva, újszerű nyári gumikkal. :D A Pásztói tali előtt egy nappal került fel 2db új kumho és 2db 90%os 2éves contisportcontact a frissen szinterezett felnikre. Vigyétek! 16os szett csere érdekel. :)

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el

PÜ ment. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 20:42 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na felkerültek a 205-ös gumik. Hát nagyon bután néz ki vele az autó :D Én most egy picivel kényelmetlenebbnek is érzem, mint a nyári 225-ösöket.. aztán lehet, hogy csak bebeszélem magamnak...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 22:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.

Szép értékek.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 00:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Pekka írta:
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.

Szép értékek.



Gyakran használom a manuális "M" fokozatot és persze a sportos "S"-t is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 00:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
SvidronyA írta:
Pekka írta:
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.

Szép értékek.



Gyakran használom a manuális "M" fokozatot és persze a sportos "S"-t is.

Persze volt olyan is, hogy csak város és toporgás, akkor 12,6 - 14,1 is volt a board comp. szerint.
Ja és a benzinről; amikor teljesen megpakolva (kb. 2,2 tonna) a gumikban 3,0 és 2,8 bar volt, akkor 98-ast tankoltam. Meghálálta. Persze itthon nem minden benzin jó. Az adalékokban van a kutya elhantolva. A téli abroncsok pedig +0,6 - 1 litert is adnak 100 kilométerre.
A téli autózásról pedig sokan elmondták itt is a tapasztalatokat. sokban osztom én is ezeket a véleményeket. 1971 óta vezetek, talán 1,6 millió km is mögöttem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 01:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
Pekka írta:
SvidronyA írta:
Pekka írta:
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.

Szép értékek.



Gyakran használom a manuális "M" fokozatot és persze a sportos "S"-t is.

Persze volt olyan is, hogy csak város és toporgás, akkor 12,6 - 14,1 is volt a board comp. szerint.
Ja és a benzinről; amikor teljesen megpakolva (kb. 2,2 tonna) a gumikban 3,0 és 2,8 bar volt, akkor 98-ast tankoltam. Meghálálta. Persze itthon nem minden benzin jó. Az adalékokban van a kutya elhantolva. A téli abroncsok pedig +0,6 - 1 litert is adnak 100 kilométerre.
A téli autózásról pedig sokan elmondták itt is a tapasztalatokat. sokban osztom én is ezeket a véleményeket. 1971 óta vezetek, talán 1,6 millió km is mögöttem.

szép értékek!
nekem az e36 320i sem evett sokkal kevesebbet, szóval ahhoz képest, hogy ez egy 30i és nagyobb karosszéria, szerintem ez nagyon jó.
Többször megjártam vele Németországot és mindig az jött ki, hogy a kinti benzinnel simán 1 literrel kevesebbet eszik a kocsi. Viszont az itthoni üzemanyagok között egyáltalán nem éreztem semmilyen különbséget, pedig egy időben leteszteltem mindet, kíváncsiságból.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 14:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Pekka írta:
Pekka írta:
SvidronyA írta:
Pekka írta:
Szép estét!

Március óta hajtom az 530 i automata touringot; ami 2002. évi típus. Tapasztalatomat a fogyasztással kapcsolatban közreadom. Amszterdam - Bp - Amszterdam teljesen autópályán: 2850 km - döntően 110-130 km/óra (csak Németországban ahol lehetett 160 - 200 km/ óra -de ez kb összesen 2-300 km-t tett ki). Ez átlagosan 8,1 l/100 km volt. Budapesten 30 -50 km hosszú városi tötyörgéssel kombinált 11 -12 l/100km vol. Aztán Bp - Békéscsaba (M5-ön és a világ legsz@rabb burkolatú 44-es szégyen útvonalán 7,8 l/100 km, ahol csak a megengedett sebességgel hajtottam. Hollandiában az autópályák 60-70 %-án csak 100 km/óra a megengedett és ezt mindenki betartja (mert minden be van kamerázva), szóval a "gyúródeszka simaságú" utakon 7,5 - 9 l/100km volt.


Eredeti méretűek a gumijaim, 225/55x16 télen és nyáron is.

Szép értékek.



Gyakran használom a manuális "M" fokozatot és persze a sportos "S"-t is.

Persze volt olyan is, hogy csak város és toporgás, akkor 12,6 - 14,1 is volt a board comp. szerint.
Ja és a benzinről; amikor teljesen megpakolva (kb. 2,2 tonna) a gumikban 3,0 és 2,8 bar volt, akkor 98-ast tankoltam. Meghálálta. Persze itthon nem minden benzin jó. Az adalékokban van a kutya elhantolva. A téli abroncsok pedig +0,6 - 1 litert is adnak 100 kilométerre.
A téli autózásról pedig sokan elmondták itt is a tapasztalatokat. sokban osztom én is ezeket a véleményeket. 1971 óta vezetek, talán 1,6 millió km is mögöttem.

szép értékek!
nekem az e36 320i sem evett sokkal kevesebbet, szóval ahhoz képest, hogy ez egy 30i és nagyobb karosszéria, szerintem ez nagyon jó.
Többször megjártam vele Németországot és mindig az jött ki, hogy a kinti benzinnel simán 1 literrel kevesebbet eszik a kocsi. Viszont az itthoni üzemanyagok között egyáltalán nem éreztem semmilyen különbséget, pedig egy időben leteszteltem mindet, kíváncsiságból.

Valamennyi itthoni üzemanyag a Dunai Finomítóban készül, akit érdekel hogyan, szívesen megosztom. A prémium üzemanyagok egy része jön Schwechat-Mannswörth finomítóból (nem mintha itthon ne lenne gyártókapacitás...) Az adalékok rendkívül sokat számítanak, pláne mióta Magyarországon a különböző olajtársaságok logója alatt magánvállalkozók üzemeltetik a töltőállomásokat, emiatt megvan a maozgásterük a sztenderdeken belül (ezt mindenki saját fantáziájára bízom :facepalm: ). Az elmúlt húsz évben dolgoztam Európa legnagyobb, legfejlettebb olajfinomítójában (Shell-Rotterdam, Antwerpen, ESSO-Fawley, TOTAL-St.Avold...stb.), s ezek tükrében bizton állítom, hogy a mienk semmiben sem marad el azoktól, sőt :roll: . Ja, nem vagyok MOL alkalmazott :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 15:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezzel egyetértek, csak az adalékolás nem egyforma. Ezért is írtam! Pl. Hollandiában három helyen szoktam tankolni, amiből az egyik ott is a Shell volt. A MOL benzin sztenderd, de mégis érezhető néha, ha máshol kell tankolni, hogy nem olyan. Pl. Békéscsaba - Bp. oda-vissza 450 km és volt úgy. hogy fél liter/100km fogyasztási különbség adódott a fentiekből.

Üdv.: Pekka


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 16:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az első utam volt tegnap a kis Compacttal KPM műszakira.
elöl 225/45r17 hátul 245/40r17
tempó 100 - 120 km/h között
megtett táv 110 km
fogyasztás 5,4 :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 17:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Az első utam volt tegnap a kis Compacttal KPM műszakira.
elöl 225/45r17 hátul 245/40r17
tempó 100 - 120 km/h között
megtett táv 110 km
fogyasztás 5,4 :nyelves:



Akkor az E61-et becserélted vagy sikerült eladni? "ha kérdezhetem :roll: "


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 17:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
Az első utam volt tegnap a kis Compacttal KPM műszakira.
elöl 225/45r17 hátul 245/40r17
tempó 100 - 120 km/h között
megtett táv 110 km
fogyasztás 5,4 :nyelves:



Akkor az E61-et becserélted vagy sikerült eladni? "ha kérdezhetem :roll: "


Eladtam, pontosabban egy kereskedőhöz adtam be és ők adták el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2015.11.28. 17:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
Az első utam volt tegnap a kis Compacttal KPM műszakira.
elöl 225/45r17 hátul 245/40r17
tempó 100 - 120 km/h között
megtett táv 110 km
fogyasztás 5,4 :nyelves:



Akkor az E61-et becserélted vagy sikerült eladni? "ha kérdezhetem :roll: "


Eladtam, pontosabban egy kereskedőhöz adtam be és ők adták el.


:franko: Az azért milyen érdekes kereskedésből egyből elvitték de nálad meg nem nagyon jelentkeztek! Érdekes :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 22:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
A mai kör: 60% autópálya, 20%M0, 20%belváros. A névnapra kapott prémium üzemanyag :D (hatása) lenne?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az e heti produktum:
Kép

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 21:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Az e heti produktum:
Kép

:roll: A nyitott csomagtérfedél nem segítette csökkenteni a légellenállást? :nyelves:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
Az e heti produktum:
Kép

:roll: A nyitott csomagtérfedél nem segítette csökkenteni a légellenállást? :nyelves:

Inpával van becsukva, pontosabban lezárva, s emiatt(?) egyelőre nyitottnak "látja".
Illetve pont a DRS zónában voltam :mrgreen: :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
Az e heti produktum:
Kép

:roll: A nyitott csomagtérfedél nem segítette csökkenteni a légellenállást? :nyelves:

Inpával van becsukva, pontosabban lezárva, s emiatt(?) egyelőre nyitottnak "látja".
Illetve pont a DRS zónában voltam :mrgreen: :facepalm:

Inkább az átvezetőkábel törött

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 257  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 64 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator