* *
Pontos idő: 2024.03.29. 12:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 73 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.30. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.18. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28 I6
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Érdeklődnék, 528i (manuális) speeresitést csinált már valaki?
Olvastam, hogy a régebbi tipusok speerbetétei jók lehetnek.

Id.: A régi (e30-e32-e34- e36) BMW sperrbetéteket/komplett sperrdifit fel lehet használni egy E39 sperresítésére, a neten van néhány példa rá.

Neten próbáltam keresni, de sajnos sehol nem találtam konkrét példát. Képet videót linket megköszönnék. :)
Mire kell figyelnem a speer betét kiválasztásánál, vagy mindegyik (e30-e32-e34- e36) jó lehet az e39-hez?! :?
Esetleg igényel valami szerkezeti átalakitást is?!

Gasgas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.21. 23:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

jutott valaki előrébb a témában :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 15:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 08:31
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék sperresítéssel kapcsolatosan! Lenne nekem egy 39 523i gyári M Technik autóm és szeretnék alá sperr diffit! Elég-e vásárolnom egy M5 diffi-t meg az ahhoz való féltengelyeket?

Válaszotokat előre is köszönöm!

_________________
Illa-berek, nádak-erek, a Bimmeresek jó emberek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 16:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bayerische89 írta:
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék sperresítéssel kapcsolatosan! Lenne nekem egy 39 523i gyári M Technik autóm és szeretnék alá sperr diffit! Elég-e vásárolnom egy M5 diffi-t meg az ahhoz való féltengelyeket?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Az M5-nek a komplett hátsó futóműve is más. Nem fog stimmelni a kerékaggyal, a hátsó futómű kerettel stb...

Az M5 egy teljesen eltérő hajtáslánc és futómű, egyedileg alakítva a sima 5-ös kasztnihoz. Bár még a kasztni rendelési száma is eltér a többi E39-étől...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Hyper
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 18:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
bayerische89 írta:
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék sperresítéssel kapcsolatosan! Lenne nekem egy 39 523i gyári M Technik autóm és szeretnék alá sperr diffit! Elég-e vásárolnom egy M5 diffi-t meg az ahhoz való féltengelyeket?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Az M5-nek a komplett hátsó futóműve is más. Nem fog stimmelni a kerékaggyal, a hátsó futómű kerettel stb...

Az M5 egy teljesen eltérő hajtáslánc és futómű, egyedileg alakítva a sima 5-ös kasztnihoz. Bár még a kasztni rendelési száma is eltér a többi E39-étől...



Meg ugye a vegattetel is mashogy alakul, ami felvethet nemi problemat.
Van egy ceg, csinalnak tobbek kozott e39hez meg e60hoz is sperrt, de tobb, mint 800GBP az ara az angol partneruknel, erosen elgondolkodtato, hogy megeri-e (ennek ellenere ha sok penzem lesz...). Egyebkent eleg sok cegnek ok gyartjak a gyari sperrt, pl az izmosabb focusokba is. quaife a ceg neve aki gyartja oket, nem forgalmazzak kisker, csak viszonteladon keresztul. itt angliaban egy ceg arulja csak hivatalosan, ?1200+ beszerelve, a kiterjesztett gari csak akkor el, ha ok rakjak be. ebayen is van, de ki tudja az valodi-e? meg a 7 nap gari is elgondolkoztato.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Hyper
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.07.26. 12:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ruppy írta:
kzolee írta:
Ruppy írta:
Van egy E34 M5 difim ami 215 tányérkerekü. Abbol venném ki a sperr egységet. Gyanítom, hogy a 210-es meg a 215-ös difik háza ugyan az lehet....remélem. Szóval 2 difi kell a projekthez. Egy nagyházas, meg egy aminek jó az áttétele (kúpherék tányérkerék belőle). Az E39 nagyházasba menne be a cucc.


--- Itt egy kis szakirodalom ---

Úgy tűnik, hogy az E34 M5 difiház azonos az E39 V8-ak difiházával, csak más a hátlap. :roll:



a difiház sajnos kivül nem pont ugyan az. Az E39 es difiken van egy fül oldalt elöl a begajtáshoz közel a difi felfüggesztésére, mig az E34-M5 ön meg csak csavahelyek vannak. De a belseje ugy tünik hasonlo....remélem. Túl sok még a talány ebben a témában. :(
De gyanitom a nagy 8 csavaros házba szerintem belemegy a 210mm es meg a 215-ös meg a 220-as tányérkerékszett.
Ha egyszer összeálla kép a difit kb 1 ora alatt össze lehet dobni. Mondjuk a felrakás azért nagy küzdés otthoni körülmények között de megoldható.


Talán ez is segít.... Ahogy elnézem, az E34 sperrdifi átültethető a sima E39 helyére...

Kép

Úgy tűnik a megoldás egy E28 M5/E31/E32/E34 540 vagy E38 sperrdifi belsejének az átültetése, ha valaki nem M5-be szeretne sperrt:

--- E39 540 Sperrdifi ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.07.30. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kár, hogy az E39 nél elég skótan bántak a sperr difikkel gyárilag.

Én meg a gyári áttételt rövidíteném 3.45-3.64 körülire. De nem olyan egyszerü mert a nagy difiből is (8 csavaros) volt legalább 3 verzió. A tányérkerék mérete eltérő. (210,215,220 mm)
Egy 215mm -es tányérkerék méretű 3.45-3.64 körüli (215mm) difiért adnék egy E34 M5 3.23 áttételű sperr difit.

A cuccot külön is eladom. Végül is egy szett 3.23 -as tányérkerék+ kúpkerék sperr egységgel elég jó "vérfrissítés" egy 2.xx valahányas áttételű sima difis V8 alá.

Filóztam, hogy az én 3.15-ös difim belsejét átcserélem erre a 3.23 ra, de a 3.15 ről 3.23 ra áttétel váltás alig érezhető lenne. Ezért minimum 3.45 a cél nekem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 19:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.


Reméljük, hogy hosszú távon is remekül fog működni....
Minden esetre :franko: a munkához.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.


Reméljük, hogy hosszú távon is remekül fog működni....
Minden esetre :franko: a munkához.



Tegnap este fel is raktam a kocsira. Durva világ jön. Hatalmas moka.

ahogy olvasom meg ahogy a difin a matrica is jelzi hogy "lifetime OIL"...kamumkamu kamu
Nem szabad elhanyagolni...akár láftájm akár nem. egyszerüen megöregszik az olaj. Olyan sötétbarna égett szagu sűrű olaj volt a difiben. Komolyan olyan érzésem volt mintha megromlott volna az olaj. Na mindegy. Kimostam a difit aztán jött a cserebere. Kúpkerék, tányérkerék, szimeringek....hézagolás

A dif olaj láttán tuti hogy a váltóban is kicsrélem az olajat ha lájftájm ha nem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ruppy 2012.12.10. 00:17-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.


Engem pl. érdekelne! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 22:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.

Mesélj! Mit tud az aszfalton! :roker: (Bmw-s Élmények topic is van!)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.10. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.


Engem pl. érdekelne! :franko:


Mint tudjuk ...sajnos elég skótan bántak az E39 -eknél a sperrel. Asszem csak az M5 nek van.
Meg szinte minden gyári difi unalmasan hosszú. OK megértem ...gazdaságosság meg emisszió meg tudom is én mifene. Szoval a gyári 3.15 egész jo de valami még hiányzott. Utána olvasgattam. 3.45 amit általában szoktak v8 alá esetleg 3.64. De 3.64 fölött az egyes fokozat totál halott lesz. Szoval a 3.45 mellett döntöttem. Keritettem egy 3.45 ös kupkereket meg tányérkereket.
Eleinte azt hittem csak ugy felrakom és kész. Sajnos nem ment ilyen egyszerűen. Az eredeti tányérkereken 14 es rögzitő csavarok voltak a 3.45 ösön meg 12-esek. De az dolog nem volt ilyen egyszerü mert a sperr egységen 14-es furatok voltak a tányérkerék rögzítő csavarjainak. Szoval ha a kis 12-es csavarokkal rögzitem a tányérkereket...elfordulhat egy picit ide oda a tányérkerék mert a furatok nagyobbak. Kellett esztergálni a 12-es csavarokhoz egy kis acél perselyt ami pont kihézagolja a sperr egségben lévő lyukat a rögzitő csavar körül. (belül 12mm kivül 14mm a persely, az anyga meg valami jo kemény acél mivel a difiben általában 12.8-as keménységű cuccok vannak). A tányérkerék felkerült a sperr egységre. A kúpkerék 32-es anyáját leszedtem légkulcsal majd kivettem. A 3.45 kupkerék bement simán. A roppantó gyűrűt picit satuban meg kellet kezelni hogy hosszabb legyen majd mehetett vissza a helyére. A kúpkerék tengelyét ovatosan kell meghúzni. Mivel kúpgörgős a csapágy ....hézagolni kell nem szabad csak ugy légkulcsal rákrampácsolni amit bír. Aztán már minden lazán megy. Új szimeringek a helyükön. ....


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ruppy 2012.12.10. 00:20-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.10. 00:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.

Mesélj! Mit tud az aszfalton! :roker: (Bmw-s Élmények topic is van!)


Nagyon tuti lett. Irtó harmonikus a kocsihoz ez az áttétel. Mérni nem mértem semmit mert ilyen hidegben még 100 nál vidáman pillog a dsc lámpa padló 3.ban.

Tudod olvastam én egy csomó érvelés ellene meg mellett a difi rövidítésnek. Egy csomóan megideologizálták levezették különféle számításokkal hogy semmi értelmeg meg kb ugyan az lesz az eredmény meg minden.

DE mondhat nekem bárki bármit, amint toltam egy redeset kettő meg háromban....dúúúúrván jobban lép mint a gyári áttétellel és még az egyes sem halott mert annyira nem rövid az áttétel. Mindenkinek csak ajánlani tudom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.10. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ruppy írta:
LeviM5 írta:
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.

Mesélj! Mit tud az aszfalton! :roker: (Bmw-s Élmények topic is van!)


Nagyon tuti lett. Irtó harmonikus a kocsihoz ez az áttétel. Mérni nem mértem semmit mert ilyen hidegben még 100 nál vidáman pillog a dsc lámpa padló 3.ban.

Tudod olvastam én egy csomó érvelés ellene meg mellett a difi rövidítésnek. Egy csomóan megideologizálták levezették különféle számításokkal hogy semmi értelmeg meg kb ugyan az lesz az eredmény meg minden.

DE mondhat nekem bárki bármit, amint toltam egy redeset kettő meg háromban....dúúúúrván jobban lép mint a gyári áttétellel és még az egyes sem halott mert annyira nem rövid az áttétel. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Éredekel, hogy így végre mennyit megy?
Meg mondjuk 130-nál 6-ban mennyit forog?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 00:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ruppy írta:
LeviM5 írta:
Ruppy írta:
Sikerült a difi átépítés. Építettem egy 3.45 -ös sperrt az M5 alá. Voltak apróbb problémák de megoldóttak.

A gyári 3.15 -ös áttételt kicseréltem 3.45. Nem tisztán plug and play volt de megérte. Ha valakit érdekelnek a részletek szivesen megosztom.

Mesélj! Mit tud az aszfalton! :roker: (Bmw-s Élmények topic is van!)


Nagyon tuti lett. Irtó harmonikus a kocsihoz ez az áttétel. Mérni nem mértem semmit mert ilyen hidegben még 100 nál vidáman pillog a dsc lámpa padló 3.ban.

Tudod olvastam én egy csomó érvelés ellene meg mellett a difi rövidítésnek. Egy csomóan megideologizálták levezették különféle számításokkal hogy semmi értelmeg meg kb ugyan az lesz az eredmény meg minden.

DE mondhat nekem bárki bármit, amint toltam egy redeset kettő meg háromban....dúúúúrván jobban lép mint a gyári áttétellel és még az egyes sem halott mert annyira nem rövid az áttétel. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Éredekel, hogy így végre mennyit megy?
Meg mondjuk 130-nál 6-ban mennyit forog?



A gyári difivel kb 2200 at forgott 100 nál szoval 300 nál 6600 at forogna.
A 3.45 ös difivel 2500 at forog száznál.
Túl sok mérést nem csináltam. Gyári chippel kb 150 a fége harmadikban a rövid difivel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 00:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
De itt nem csak egyszerüen kb 10% os áttétel váltás amiről beszélünk hanem...
A chipben a részterheléses előgyujtás tábla egy 16 szor 16 os dolog. Az egyik tengely a fordulat a másik a motor terhelés. Mivel kisebb terheléssel fut ezért a kisebb terheléses mezőt olvassa a motorvezérlő....szóval egy picit "harapósabb" előgyujtást ad neki igy mint a hosszú difis kiterheltebb állapotoknál. Részterhelésen nagyon fikándozós lett a gép.
Autopályán most néztem 3.ban 60 nál egy padló és 120 ig villogott a kipörgés gátló lámpája.
Ne hezitál csináld meg nagyon nagy móka.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 00:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ruppy írta:
De itt nem csak egyszerüen kb 10% os áttétel váltás amiről beszélünk hanem...
A chipben a részterheléses előgyujtás tábla egy 16 szor 16 os dolog. Az egyik tengely a fordulat a másik a motor terhelés. Mivel kisebb terheléssel fut ezért a kisebb terheléses mezőt olvassa a motorvezérlő....szóval egy picit "harapósabb" előgyujtást ad neki igy mint a hosszú difis kiterheltebb állapotoknál. Részterhelésen nagyon fikándozós lett a gép.
Autopályán most néztem 3.ban 60 nál egy padló és 120 ig villogott a kipörgés gátló lámpája.
Ne hezitál csináld meg nagyon nagy móka.

Ezt a 16x16os dolgot sajnos nem értem. :oops:
Lényeg, neked bejött így! :roker: Amúgy, igen, az E39-em 6500-on érte el a 300km/h-t.
E60-nál már nem piszkálnék bele a difibe, eléggé harapós ez így is, ráadásul csak leenné a fékbetétet. A 270-es tiltást akarom kivetetni tavasszal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 01:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.10.17. 20:55
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ruppy írta:
De itt nem csak egyszerüen kb 10% os áttétel váltás amiről beszélünk hanem...
A chipben a részterheléses előgyujtás tábla egy 16 szor 16 os dolog. Az egyik tengely a fordulat a másik a motor terhelés. Mivel kisebb terheléssel fut ezért a kisebb terheléses mezőt olvassa a motorvezérlő....szóval egy picit "harapósabb" előgyujtást ad neki igy mint a hosszú difis kiterheltebb állapotoknál. Részterhelésen nagyon fikándozós lett a gép.
Autopályán most néztem 3.ban 60 nál egy padló és 120 ig villogott a kipörgés gátló lámpája.
Ne hezitál csináld meg nagyon nagy móka.

Ezt a 16x16os dolgot sajnos nem értem. :oops:
Lényeg, neked bejött így! :roker: Amúgy, igen, az E39-em 6500-on érte el a 300km/h-t.
E60-nál már nem piszkálnék bele a difibe, eléggé harapós ez így is, ráadásul csak leenné a fékbetétet. A 270-es tiltást akarom kivetetni tavasszal.

Nekem is nagyon fogy a hátsó fékbetét. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sperrdifi
HozzászólásElküldve: 2013.04.08. 13:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Ugyan nem sperr, de gondoltam, hogy jobb helyen van itt, mint a "kérdések és válaszok" rovatban.
Az elkezdett TMK, illetve általános hangulat és állapot javítás egy újabb kövéhez érkeztem. Differenciálmű olajcsere. Kérdésem: Milyen olajat tegyek bele? Arra gondoltam, h valami "vastagabb" olajat tennék bele. Van értelme? Szeretném, ha kicsit kevésbé hamar diferálna le.
Nem tudom, h mennyire sikerült jól megfogalmaznom, de remélem, h igen.
Ha lehet konkrét márka/tipust szeretnék kérni, a személyes tapasztalataitok alapján.
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 73 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator