Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.06. 22:59

Bandi1978 írta:Biztosan többen tudjátok már, hogy aktiválódott a SZÜF jármű szolgáltatási platform adatigénylési lehetősége.
Hát mit ne mondjak, parádés infókat lehet megtudni, nagyon időszerű újítás, tekintve a használtautó piac helyzetét.
Bizonyos nepperek, ügyeskedők és simlis tulajdonosok dolgát szerencsére meg is nehezíti ezek után ez a lehetőség.
Nekem is így sikerült kiderítenem néhány dolgot a "csoda kocsimról" :? :
-2010-ben ütközés nyoma az első lökhárítón
-2012-ben már jelen volt a hűtővízszint jeladó hibája, ezt én javítottam 2015-ben vásárlás után, 4000.-forintos tétel... :facepalm:
-2012-ben már nem működött a bal első ajtózár mikrokapcsoló, menet közben ment a belső világítás, ezt is én javítottam szintén, 1500.- bontó... :facepalm:
-2012-ben már nem működött a hátsó roló és ki volt pakolva a kalaptartóra, ugyanúgy, amikor elhoztam a gépet, ezért is volt szétszaggatva a kárpit a kalaptartón... Ezt is én javítottam, 2000.- volt a kis könyök hozzá... :facepalm:
-Az összes műszakira üres tankkal és piros olajcsere jelzéssel ment a kocsi... Hát ez is... :roll:
-A fényszórók és felnik cserélgetése, hiányzó embléma és a 9 tulajdonos meg már csak vigyort csalt a fejemre... :facepalm: :D :x

Ránéztem egy pár hirdetett benzines E39-re 500e. alatt, egyiknél (520i) 17 eddigi tulaj! :shock:
Egy másik 528i, a legfrissebb fotókon brutális motortéri állapot, elemek tömege hiányzik!
Szerintem pont azért fotózták be, mert ott is kiverte a biztit...
Hab a tortán ezeknél a prémiumoknál 15 év felett, hogy folyton kivonatják a forgalomból szinte mindet, van amelyiket évente többször, hosszasan ismételgetve... :facepalm:

Szóval itt lett volna már rég ennek az ideje, hogy megnyissák a gépjármű adatbázist!
:taps:

én is megnéztem az enyémet,de ennyire részletes dolgokat nem írt mint neked. :shock: :shock: eredetvizsgáról van fotó,műszakiról nincs-de még leírások sem....törés semmi ......

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.07. 00:09

Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.07. 09:22

attila94 írta:
Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.


Na, ha ez így van, akkor a tied egy extra darab a sok 10-20 gazdás, 4-700e. km-es E39 között. :)

Igen, ezt a rendszámcserét néztem én is, néhány keresésnél M-es rendszám van most, de régebben G-s, H-s volt a fotók alapján... :shock:

Jó lesz ez, már előrelépés így is a piac tisztítása érdekében.
Persze a külföldről dolgozó nepperek még így is védve vannak az előéleti nyomozás tekintetében, mert arról továbbra sem lehet majd tájékozódni...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2019.01.07. 09:23-kor.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.07. 09:23

attila94 írta:
Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.

Sziasztok!

Az én autómról (ami 2015 óta van meg) vannak fent 2006-os eredetiségvizsga fotók, úgyhogy mehetnek az évek még lefele. :wink:
(ami alapján kiderült, hogy kisautóm majdnem egy évtizedig ocsmány első lámpákkal élte világát :facepalm: :-D )

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.07. 09:31

FuReady írta:Sziasztok!

Az én autómról (ami 2015 óta van meg) vannak fent 2006-os eredetiségvizsga fotók, úgyhogy mehetnek az évek még lefele. :wink:

Több hasonlóval és az ellenkezőjével is találkoztam a keresések során, arra gondoltam, hogy akkoriban, mikor még nem volt kötelező fotózgatni, ez a vizsgabázis egyéni igényessége alapján mehetett. Amelyik megbízhatóbb, profi műhely volt az fotózott, amelyik meg bevállalta a szürke és fekete vizsgákat is, ott meg nem fotózgattak bizonyos kocsikat.
Így esett meg az is akkoriban számtalanszor, hogy a vizsgáztatott kocsi meg sem jelent az állomáson.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.13. 16:40

Üdv!
Azt szeretném tudni, hogy az 525tds ről mi a véleményetek? Illetve mit lehet róla nagyjából tudni vagy mire kell figyelni vásárlás előtt? Touringot szeretnék, kb 450-600 közt láttam is, de nemtudom ez mennyire reális ár vagy mennyibe kerül egy használható darab.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ottó

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.01.13. 18:30

Otto96 írta:Üdv!
Azt szeretném tudni, hogy az 525tds ről mi a véleményetek? Illetve mit lehet róla nagyjából tudni vagy mire kell figyelni vásárlás előtt? Touringot szeretnék, kb 450-600 közt láttam is, de nemtudom ez mennyire reális ár vagy mennyibe kerül egy használható darab.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ottó

Az én véleményem a következő:
Ha belevágsz, készítsd a pénztárcád, mert sokba lesz!
Szerintem ha 800 ezerig válogatsz, akkor mindegy, ha a 400 ezrest hozod el, ugyanúgy le lesz lakva.
Ha mindenképp prémiumozni akarsz, akkor lehet egy benzines jobb választás ezekből a régi gépekből.
Az is rengeteget kivesz majd a zsebedből, de kicsit talán üzembiztosabb lesz a motort és hajtásláncot tekintve.

A tróger nepper szöveg, minden ilyen hirdetésben úgy hangzik, hogy:
Korához képest kiváló állapot!
Ez Kelet-Európában azt jelenti, hogy:
17-22 éves kocsi, szépen lelakva, kibelezve, de még épp elgurul 1000-5000 km-t.

Feszes, koppanásmentes futómű! :D
Ez annyit tesz, hogy a szilentek már a végét járják, a 10 lengőkarból legalább 4-et cserélni kell, a többit 2 éven belül, kivéve a két hátsó alsó nagyot.
A fékeket cserélni kell.
A lengéscsillapító már nem csillapít, de a rugók és szilentek miatt még így is komfortos egy laikusnak.

Kiváló motor, váltó!
Na, itt a dízel esetében talán a turbó, talán a magasnyomású szivattyú, vagy adagoló amivel gondod lesz hamarosan.

A jellemző küszöb korróziót nem is említem ráadásként...

Az pedig már hab a tortán, hogy:
-egy-két ablak nem működik
-a beltérben törött elemek tömege
-talán a klíma sem szuperál valami jól (csak fel kell tölteni, jön a szöveg...)
-az ülések szakadtak, kopottak, kiültek
-a csomagteret ganéhordásra használták
-a gumik használhatatlanra koptak, a felnik sómartak és fékpor égettek belül
-csak 1 kulcs van, az is valamikori másolat, mert a 900 ezer km és 10-20 tulaj alatt a többi elveszett
-a szélvédő gumikéder elmálott
-a fényszóró matt és beázik
-a kijelzők pixehibásak
-a kézifék nem fog... Nem is sorolom tovább mi lehet még a puttonyban...

Szóval a piacon fellelhető E39-ek alja ezt kínálja a leendő vevőnek mostanában.
A magasabb összeget kérők esetén sincs garancia semmire.
Lehet igényesen karbantartotta és nem szeretné elbukni a teljes ráköltött 2-3-4 milliót, vagy csak simán kívül még tartja magát a kocsi és túlárazták.
Markáns a véleményem, de sajnos sok igazság van benne, én is beleestem ebbe a hibába amire készülsz...
Nem csak a BMW-re igaz mindez, hanem az összes prémiumra ami túlment a 10. életévén.
Ezután már kevésbé tehetősek birtokolják ezeket a kocsikat, akiknek egyszerűen nincs elég jövedelmük a havi akár több tízezres, meg sok esetben néha százezres fenntartási költségekre, de a szomszédnak, kollégáknak meg kell mutatni, hogy még érek valamit és kemény vagyok.
Minden esetre majd meglátod magad is hogy megy ez manapság.
:franko:

:szerintem

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.18. 21:01

Sziasztok!
X3-assal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, remélem belefér ebbe a topicba.
Ma vásároltuk az autót, 2005-ös 2.0 d
81596042204D4 motorszámmal.
Valaki meg tudná mondani, hogy ez pillangószelepes szívósorral van vagy sem? Mert az e39 525d, ami van mellette, abban gyárilag nem volt.
Másik kérdésem, hogy ebben is ugyanúgy van kartergáz szűrő? Mobil peak life (5w50) mehet ebbe a motorba?
Mire kell még figyelni, mit érdemes cserélni így vétel után? Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő lesz cserélve és kartergáz szűrő is, ha van benne.
155.000 km van benne.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Üdv

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.18. 21:24

fghx írta:Sziasztok!
X3-assal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, remélem belefér ebbe a topicba.
Ma vásároltuk az autót, 2005-ös 2.0 d
81596042204D4 motorszámmal.
Valaki meg tudná mondani, hogy ez pillangószelepes szívósorral van vagy sem? Mert az e39 525d, ami van mellette, abban gyárilag nem volt.
Másik kérdésem, hogy ebben is ugyanúgy van kartergáz szűrő? Mobil peak life (5w50) mehet ebbe a motorba?
Mire kell még figyelni, mit érdemes cserélni így vétel után? Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő lesz cserélve és kartergáz szűrő is, ha van benne.
155.000 km van benne.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Üdv


OFF:
14 éves autóban 155ezer km.? Leinformálható? Vagy ismerőstől vetted?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.18. 22:48

leslie írta:
fghx írta:Sziasztok!
X3-assal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, remélem belefér ebbe a topicba.
Ma vásároltuk az autót, 2005-ös 2.0 d
81596042204D4 motorszámmal.
Valaki meg tudná mondani, hogy ez pillangószelepes szívósorral van vagy sem? Mert az e39 525d, ami van mellette, abban gyárilag nem volt.
Másik kérdésem, hogy ebben is ugyanúgy van kartergáz szűrő? Mobil peak life (5w50) mehet ebbe a motorba?
Mire kell még figyelni, mit érdemes cserélni így vétel után? Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő lesz cserélve és kartergáz szűrő is, ha van benne.
155.000 km van benne.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Üdv


OFF:
14 éves autóban 155ezer km.? Leinformálható? Vagy ismerőstől vetted?


Végig leinformálható, végig magyar, van BMW-nél vezetett szervizkönyv, rendszám alapján is ok, minden műszakin van kép a km óráról, összes kulcsa meg van, előző tulajt ismerjük, ő szintén ismerőstől vásárolta, első tulaj is ismert, és az állapota is adja. Ezért is lenne szükség az infóra, hogy ugyan már nem szakszervizben, de mi is tisztességesen karban tudjuk tartani.
Van E39-em 525d 2000-es évjárat, 288ezer van benne. Semmi nincs kikopva, leinformálható (eleje BMW-nél, utána szervizkönyv és kekkh), mióta nálam van, minden számlával (összes olajcsere szűrőkkel, teljes futómű csere, fék elől-hátul, minden gyári minőségben stb.) Többet költöttem rá, mint amennyiért vettem, hogy állapota megmaradjon. Napi 240 km-t mentem vele több mint fél évig, 0 hibával, tehát meghálálta.
Van tehát keveset futott autó, várni kell rá és keresni és akárnennyi is lesz az ára, annyiba úgysem fog kerülni, mint ha egy romot akarna az ember feltámasztani.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.19. 07:27

fghx írta:
leslie írta:
fghx írta:Sziasztok!
X3-assal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, remélem belefér ebbe a topicba.
Ma vásároltuk az autót, 2005-ös 2.0 d
81596042204D4 motorszámmal.
Valaki meg tudná mondani, hogy ez pillangószelepes szívósorral van vagy sem? Mert az e39 525d, ami van mellette, abban gyárilag nem volt.
Másik kérdésem, hogy ebben is ugyanúgy van kartergáz szűrő? Mobil peak life (5w50) mehet ebbe a motorba?
Mire kell még figyelni, mit érdemes cserélni így vétel után? Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő lesz cserélve és kartergáz szűrő is, ha van benne.
155.000 km van benne.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Üdv


OFF:
14 éves autóban 155ezer km.? Leinformálható? Vagy ismerőstől vetted?


Végig leinformálható, végig magyar, van BMW-nél vezetett szervizkönyv, rendszám alapján is ok, minden műszakin van kép a km óráról, összes kulcsa meg van, előző tulajt ismerjük, ő szintén ismerőstől vásárolta, első tulaj is ismert, és az állapota is adja. Ezért is lenne szükség az infóra, hogy ugyan már nem szakszervizben, de mi is tisztességesen karban tudjuk tartani.
Van E39-em 525d 2000-es évjárat, 288ezer van benne. Semmi nincs kikopva, leinformálható (eleje BMW-nél, utána szervizkönyv és kekkh), mióta nálam van, minden számlával (összes olajcsere szűrőkkel, teljes futómű csere, fék elől-hátul, minden gyári minőségben stb.) Többet költöttem rá, mint amennyiért vettem, hogy állapota megmaradjon. Napi 240 km-t mentem vele több mint fél évig, 0 hibával, tehát meghálálta.
Van tehát keveset futott autó, várni kell rá és keresni és akárnennyi is lesz az ára, annyiba úgysem fog kerülni, mint ha egy romot akarna az ember feltámasztani.


De miért kell bele 5W50 motorolaj?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.19. 09:14

A szerelő azt mondta, hogy az a legjobb olaj, ő a sajátjában már 400.000 km óta ezt használja, gond nélkül. Kipróbáltuk, ahogy mondta is, tényleg szebb vele a motor hangja és a 15.000 km alatt 1 liter olajfogyasztás is megszűnt. Bevált, ezért vesszük meg bele.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.19. 10:15

fghx írta:A szerelő azt mondta, hogy az a legjobb olaj, ő a sajátjában már 400.000 km óta ezt használja, gond nélkül. Kipróbáltuk, ahogy mondta is, tényleg szebb vele a motor hangja és a 15.000 km alatt 1 liter olajfogyasztás is megszűnt. Bevált, ezért vesszük meg bele.


Az a baj hogy ő olajfogyasztást akart megszüntetni. Felejtsd el azt az olajat mert tönkre megy tőle a motor, nála is csak tüneteket fed. 5w30 menjen bele, vagy esetleg 5w40, de nem indokolt. Ha viszont ennyire határozott vagy...

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.19. 23:16

NagyMatyas írta:
fghx írta:A szerelő azt mondta, hogy az a legjobb olaj, ő a sajátjában már 400.000 km óta ezt használja, gond nélkül. Kipróbáltuk, ahogy mondta is, tényleg szebb vele a motor hangja és a 15.000 km alatt 1 liter olajfogyasztás is megszűnt. Bevált, ezért vesszük meg bele.


Az a baj hogy ő olajfogyasztást akart megszüntetni. Felejtsd el azt az olajat mert tönkre megy tőle a motor, nála is csak tüneteket fed. 5w30 menjen bele, vagy esetleg 5w40, de nem indokolt. Ha viszont ennyire határozott vagy...

Megvettem a gyári bmw longlife4 5w30 olajat.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek fghx az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, bendegúz, NagyMatyas
Értékelés: 14.29%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.22. 12:06

:sör: Jeee, ma öt év után haladó státuszt kaptam itt a fórumon. :e39 Zöld lettem és már két kis fekete autócskám vaaan!! :sör: Jeeee :diag :bmwkiraly :kösz

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.22. 14:29

NagySándor írta::sör: Jeee, ma öt év után haladó státuszt kaptam itt a fórumon. :e39 Zöld lettem és már két kis fekete autócskám vaaan!! :sör: Jeeee :diag :bmwkiraly :kösz

:franko: Akár öt kisautót is elérhetsz :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.03.22. 16:17

leslie írta:
NagySándor írta::sör: Jeee, ma öt év után haladó státuszt kaptam itt a fórumon. :e39 Zöld lettem és már két kis fekete autócskám vaaan!! :sör: Jeeee :diag :bmwkiraly :kösz

:franko: Akár öt kisautót is elérhetsz :wink:


Mire veterán lesz az autóm... :D :mrgreen:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.04.16. 20:54

kanyobence írta:Ezt csak úgy itt hagyom :

:hangos:

V. E39 Klub Találkozó Pásztó 2019.07.27. rendezvény megtartására való kérelem a képviselő testületnek ma beadva!
Most már csak válaszra várunk!

Szevasztok!



Szia Bence!

A talival kapcsolatban van bármi visszajelzésed?

Köszi

Papi

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.04.28. 19:34

Szép estét!

Lehet nem ide tartozik de lenne pár kérdésem!

Nos az autón a kis termosztátot magam kicseréltem elég egyszerű volt de a másikat már nem mertem be vállalni. Akkor gondoltam egy régi jó barátom " aki szerelő ", megkérdeztem megcsinálná-e és mennyiért tudja beszerezni a gyári belevalót. Ő erre azt mondta be tudja 30 ezer lesz az egész munka díjjal együtt! Gondoltam 1 nap alatt megvan nekem jelenleg nincs rá időm! 2 nap múlva hív, hogy beleszakadhat 2 csavar. Engedem-e tovább a műveletet vagy rakják össze és vissza adják az autót?! Kérdem milyen költséggel jár?! Fél napi munka de nem sok pénz! Mondom menjen tényleg nincs rá idő ezzel foglalkozni. Majd 1.5 hét múlva hív kész az autó és 55 ezer lesz!!!! Szóval a termosztát 20 ezer körül a munka díjra 10 ezret mondott de a 2 csavar kiszedése plusz 25 ezer! Szerintetek ez normális??? Ha igen nem szolok semmit bele nyugszom és kész! :D

A másik dolog! Decemberben elvittem 4x4 hibával végül kiderült hátsó osztómű halt meg! Jó csináljuk meg több mint 300 ezer. Majd az ABS jeladó is meghalt rendben én is kitudom cserélni de nem adta még vissza mert kiderült hogy a bal féltengely is meghalt! Közben már februárt írunk és az autót több mint 2 hónapja nem láttam! Jó minden mindegy öreg autó anyagok fáradnak ünnep is volt rendesen! Végül márciusban megkapom. Mentem vele Ausztriába, Pécsre és Szegedre. Egyszer csak kopogó hangot hallok a lábamnál! Jó tréler szerelőhöz vissza és most 2 hete kiderült hogy nem tudja mi a baj. :D De a lényeg a bal féltengelyt amit cserélt kicseréli mert az ugrott ki a helyéről! Mondom vagyis kérdem hogyan lehet hiszen zsír új?! Mondja lehet az első difi ment szét de ezt majd csak május közepén tudja megmondani, mert csak addigra jön meg a másik új féltengelycsukló!

A két szerelő különböző és tulajdonképpen arra lennék csak kíváncsi tényleg ennyi az annyi? Mindig ennyire sokat kell várni alkatrészre? Jó árakat írtam? Ha igen akkor bele nyugszom és majd kiheverem! :D Az összegek osztómű: 350-400 ezer, Bal Abs jeladó: 15 ezer, bal féltengelycsukló: 95 ezer, termosztát csere " nagy " : 55 ezer, tréler Siófok-Balatonkenes: 20 ezer " szerintem ez baráti" !

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2019.04.29. 08:28

A másik dolog! Decemberben elvittem 4x4 hibával végül kiderült hátsó osztómű halt meg! Jó csináljuk meg több mint 300 ezer. Majd az ABS jeladó is meghalt rendben én is kitudom cserélni de nem adta még vissza mert kiderült hogy a bal féltengely is meghalt! Közben már februárt írunk és az autót több mint 2 hónapja nem láttam! Jó minden mindegy öreg autó anyagok fáradnak ünnep is volt rendesen! Végül márciusban megkapom. Mentem vele Ausztriába, Pécsre és Szegedre. Egyszer csak kopogó hangot hallok a lábamnál! Jó tréler szerelőhöz vissza és most 2 hete kiderült hogy nem tudja mi a baj. :D De a lényeg a bal féltengelyt amit cserélt kicseréli mert az ugrott ki a helyéről! Mondom vagyis kérdem hogyan lehet hiszen zsír új?! Mondja lehet az első difi ment szét de ezt majd csak május közepén tudja megmondani, mert csak addigra jön meg a másik új féltengelycsukló!

1. rész: +25ezer. A szaki idejét fizetted ki, amit azzal töltött, hogy a beletört csavart kiszedje, új menetvágás, stb. Szerintem ez érthető.
2. rész: trélerezés. Lehet, hogy Te nem látod, vagy nem így érzed, DE!! Visszatérően olyan kérdéseid vannak, ami abból adódik, hogy nem jó és/vagy olcsó szerelőhöz hordod a kocsidat! Tudom, tudom, hogy pl. Muha Ati messze van Tőled, DE! nézd meg, ha egyszer Ő valamit megcsinál, az megvan csinálva! És jól! Én a helyedben inkább keresnék egy másik szerelőt, aki ért is a BMW-hez (ott van pl. LeviM5, aki Siófoki. Biztos tud ajánlani Neked egy jó szerelőt a környéken. Vagy lehet, hogy Ő inkább autózik további 10-20-50 km.-t, de megbízható szerelőhöz viszi a gépeit).
Természetesen Te tudod, a te autód.
Hozzászólás küldése

VigLink badge