* *
Pontos idő: 2018.10.23. 11:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 14:55 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Szia, nem szinter, nem is por, hagyományos fény. Több réteg, szóval van anyag rajta és igen az egész le van festeve, tehát a hátsó fele és a belseje is. Belül illetve hátul sincs elnagyolva, annyi, hogy ezeken a helyeken matt, nem fényes, mint az orcája. :)
Csavarok, tehermentesítő, felniközép rendesen fel, bemegy. Szóval nem gyűri vagy pattnitja a festéket semmi.

Akkor a belsejét (is) érdemes lesz néha felnivédővel átdolgozni, mert a forró fékpor jól meg tudja gyalázni még a lakkozott felületet is, pláne ha fehér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 19:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
polip írta:
Szia, nem szinter, nem is por, hagyományos fény. Több réteg, szóval van anyag rajta és igen az egész le van festeve, tehát a hátsó fele és a belseje is. Belül illetve hátul sincs elnagyolva, annyi, hogy ezeken a helyeken matt, nem fényes, mint az orcája. :)
Csavarok, tehermentesítő, felniközép rendesen fel, bemegy. Szóval nem gyűri vagy pattnitja a festéket semmi.

Akkor a belsejét (is) érdemes lesz néha felnivédővel átdolgozni, mert a forró fékpor jól meg tudja gyalázni még a lakkozott felületet is, pláne ha fehér.

Igen, a kerekeket mindennap mosom, kivéve, ha nem megyek vele.
Amúgy nagyon könnyen lejön róla fékpor és egyéb kosz, nem kell dörzsölni, csak végihúzom lágyan és tiszta.
Előtte polírfelnim volt, arra sem volt panaszom, de a szennyeződést valamivel nehezebb volt eltávolítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 07:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 08:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 10:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.


A napokban volt téma a csavar, ott egy festett fekete csavar volt belinkelve nekem már az szemet szúrt, de a felninél nem értettem mi meg hogyan lett festve. A kerékagyra felfekvő felületnek fémtisztának kell lennie, a csavar-felni kapcsolatban sem túl szerencsés bármilyen festék. Csavarra kenőanyagot, ezt már végképp nem értem. :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 10:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.

Vannak kérdések, a szintérnek is mint mindennek az előny mellett hátránya is van, de az is igaz, hogy a gyári alufelniken is festettek az említett pontok. Persze a gyári festés sokkal ragaszkodóbb, mint bármelyik utólagos. :) Ám a rétegvastagság gyári fénynél sem feltétlenül egyforma, szóval vmi extrém esetet kivéve nem igazán tudom elképzelni, h emiatt billegjen.
Amúgy a normál fényezés is tartós tud lenni, leginkább az alapozáson múlik mennyire, no ezt szokták elnagyolni, sőt teljesen elhagyni, nem is kevesen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 11:19 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.


A napokban volt téma a csavar, ott egy festett fekete csavar volt belinkelve nekem már az szemet szúrt, de a felninél nem értettem mi meg hogyan lett festve. A kerékagyra felfekvő felületnek fémtisztának kell lennie, a csavar-felni kapcsolatban sem túl szerencsés bármilyen festék. Csavarra kenőanyagot, ezt már végképp nem értem. :shock:


Hát az gyárilag fekete bevonatot kapott csavar.
A felniket telibe festik gyárilag is. Vagy eloxálják, vagy szinterezik.
A kerékagyra felfekvő rész fel van esztergálva festés után, az látható minden felnin, így kellene hivatalosan utólagos festés után is.
A csavarral érintkező felületek előbb-utóbb tönkre mennek, ez kivédhetetlen.

Csavarok kenése:
Én a csavarok meneteire egy pincurka rézpasztát teszek.
Sokan sokfélét mondanak ezzel kapcsolatban, de amióta egyszer a gumis 1200Nm-es légkulccsal szárazon úgy ráhúzta a csavart a gépre, hogy 3/4-es dugóval 120cm-es csővel alig tudtam meglazítani, azóta csak én szerelem a kerekeket fel-le.
Ott akkor nemhogy 120, de szerintem 200Nm is megvolt. Őt persze lehet nem érdekli, kerékagy csere vagy csavarok cseréje beszakadt menet miatt... Szerelést kibírta, utána meg mehet mindenki amerre lát...
Még jó, hogy a kerékagy menete kibírta, bár már cserések lettek azóta más miatt.
A kenés meg nem árt neki, pláne azoknál, akik esernyőnek használják a kocsit vagy (és) kint lakik a gép.
Annyi, hogy kenéssel kb. 90-100Nm-nél megvan a szükséges 120Nm.

...Egyik kollégámnak így el is nyírták egyszer az egyik kerékagyat, csavarral együtt egy ilyen kerékcsere közben.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 16:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.


A napokban volt téma a csavar, ott egy festett fekete csavar volt belinkelve nekem már az szemet szúrt, de a felninél nem értettem mi meg hogyan lett festve. A kerékagyra felfekvő felületnek fémtisztának kell lennie, a csavar-felni kapcsolatban sem túl szerencsés bármilyen festék. Csavarra kenőanyagot, ezt már végképp nem értem. :shock:


Hát az gyárilag fekete bevonatot kapott csavar.
A felniket telibe festik gyárilag is. Vagy eloxálják, vagy szinterezik.
A kerékagyra felfekvő rész fel van esztergálva festés után, az látható minden felnin, így kellene hivatalosan utólagos festés után is.
A csavarral érintkező felületek előbb-utóbb tönkre mennek, ez kivédhetetlen.

Csavarok kenése:
Én a csavarok meneteire egy pincurka rézpasztát teszek.
Sokan sokfélét mondanak ezzel kapcsolatban, de amióta egyszer a gumis 1200Nm-es légkulccsal szárazon úgy ráhúzta a csavart a gépre, hogy 3/4-es dugóval 120cm-es csővel alig tudtam meglazítani, azóta csak én szerelem a kerekeket fel-le.
Ott akkor nemhogy 120, de szerintem 200Nm is megvolt. Őt persze lehet nem érdekli, kerékagy csere vagy csavarok cseréje beszakadt menet miatt... Szerelést kibírta, utána meg mehet mindenki amerre lát...
Még jó, hogy a kerékagy menete kibírta, bár már cserések lettek azóta más miatt.
A kenés meg nem árt neki, pláne azoknál, akik esernyőnek használják a kocsit vagy (és) kint lakik a gép.
Annyi, hogy kenéssel kb. 90-100Nm-nél megvan a szükséges 120Nm.

...Egyik kollégámnak így el is nyírták egyszer az egyik kerékagyat, csavarral együtt egy ilyen kerékcsere közben.
:szerintem
Ha a gyarto eloirja, akkor kell kenni, ha nem akkor nem ajanlott a kenes. Pontosan a kenoanyag nyomatek modositasa miatt. A megadott nyomatek ertek az eloirt kent vagy kenetlen rogzito elemre van meghatarozva.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 20:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Ha a gyarto eloirja, akkor kell kenni, ha nem akkor nem ajanlott a kenes. Pontosan a kenoanyag nyomatek modositasa miatt. A megadott nyomatek ertek az eloirt kent vagy kenetlen rogzito elemre van meghatarozva.

Ez így van és nem is lenne vele gondom, ha nem harcoltam volna már vagy 1000 berohadt csavarral, ahol sokat segített volna, ha valaki megkeni a menetet utolsóként és nem a rozsdás csavarra teszi vissza a rozsdás, elnyalt anyát.
Minden esetre én kenés párti maradok, még sok helyen az új csavarokra is tettem egy pindurit, ha nem lesz kioldva 10 évig engem ne szidjanak szétszereléskor. Vagy én magamat...
A nyomatékokról meg tudjuk, hogy a szervizek is inkább érzésre húznak, meg géppel, nem listák alapján.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 20:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
morv írta:
Ha a gyarto eloirja, akkor kell kenni, ha nem akkor nem ajanlott a kenes. Pontosan a kenoanyag nyomatek modositasa miatt. A megadott nyomatek ertek az eloirt kent vagy kenetlen rogzito elemre van meghatarozva.

Ez így van és nem is lenne vele gondom, ha nem harcoltam volna már vagy 1000 berohadt csavarral, ahol sokat segített volna, ha valaki megkeni a menetet utolsóként és nem a rozsdás csavarra teszi vissza a rozsdás, elnyalt anyát.
Minden esetre én kenés párti maradok, még sok helyen az új csavarokra is tettem egy pindurit, ha nem lesz kioldva 10 évig engem ne szidjanak szétszereléskor. Vagy én magamat...
A nyomatékokról meg tudjuk, hogy a szervizek is inkább érzésre húznak, meg géppel, nem listák alapján.


A: ha a gumis megtépi légkulcscsal, az nem indokolja azt hogy kenegetni kell a csavart. Érted? Mint a kacsa meg a víz...

B: berohadt csavar helyét ki kell takarítani fémtisztára, pl. féktisztítóval. Ha minőségi csavart/anyát veszel nem fog berohadni.

C: az A pontban írtakat tudom ismételni, olyan gumishoz kell járni aki előtted lekattintja nyomatékra, nem tépkedi légkulcsal, meg “érzésre”. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Olyan felületet/csavart jó ötlet festeni ahol felfekvő felület van? :shock:

Ha a fentebbi felnis témára gondolsz, akkor igen, az ott le fog maródni, sőt, ha vastag a réteg még távolabb is lehúzhatja a csavarozás ereje. Ennyiből jobb a szinterezés, erősebb, de én még ott a kúpra is raknék egy leheletnyi kenőanyagot, hogy ne húzza le az erő a réteget.
Ja, és igen a kerékagyra felfekvő rész is egy jó kérdés, mind a két eljárásnál!
Ez azt hiszem valahol 100km/h felett derül ki, hogy imbolygást okoz-e az esetleges eltérő rétegvastagság.

Kúpra kenőanyagot? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Te tudod miért kúpos a kerékcsavar?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 07:45 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Kúpra kenőanyagot? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Te tudod miért kúpos a kerékcsavar?

Csak egy leheletnyi, újjhegyről kent WD40-et, hogy ne legyen az a fémes reccsenés hangja amikor meghúzom, ami tépi le a réteget.
Peu-nál bevált, azóta 3x is ellenőriztem nyomatékkulccsal és nem mozdult meg, hisz az a finom olaj órák alatt eltűnik onnan (kb.1900km-óta).
DE SENKI NE CSINÁLJA UTÁNAM!
(Én tesztelgetek, mert láttam néhány lelakott gépet és elegem volt. Ezért megnézem, hogy tolható ki az öregedésük némi odafigyeléssel. Korrodált csavar fóbiám lett.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.20. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sziasztok!
X5
Barátom árulja Nyíregyházán. Valóban szép és jó. Régóta használja. Hibamentes.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.25. 16:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Skacok, van olyan klubos / ismerős közöttünk, aki első lámpa-búra komplett cserét vállalna E70-en? Munka rész a lényeges, mert én hozom az új búrát.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.26. 19:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Próbáld meg Bömbölőt keresni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacir1 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.08.05. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
lacir1 írta:
Próbáld meg Bömbölőt keresni


Bejött a tipp, köszönöm szépen! :wink:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 09:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 123 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Céghez szeretnék belső kamerás megfigyelőrendszert, telefonos/külső netes hozzáférôs kivitelben.
Van ilyennel tapasztalata valakinek?
3-4 kamerás rögzítős kivitel honnan/mit/mennyitől érdemes?
Köszi



Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.08.31. 08:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://youtu.be/gEBGJDSe03g

:facepalm: :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.08.31. 09:29 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 345
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Tényleg, néhány pillanat huh...
Nekem sok volt a kalapácsolás mennyisége a szerelés során.
Mindegy, legalább láthatják sokan akik nem szoktak bütykölni, mivel is járhat egy ilyen művelet.
Bárcsak lett volna nekem is csápos vagy akna amikor csináltam ezeket...
Az az elnyalódott csavar... El kellett volna elszaladni valahova egy M14-es menetes szárért meg 2 toldóanyáért, az hosszabb anya, jobban bírja.
Továbbá lemaradt az M27-es féltengelyanya leoldása és meghúzása! Amit nekem csak a nyomatéksokszorozó lazított meg és húzott meg kellő erővel.
Szóval az hangzott el a videóban, hogy "a tulajdonos lelkesen szereli az autót", netán jelen van Ő is a fórumon?
Biztosan!
(A hozzászólásomban nem fikázom a szerelés módszereit és résztvevőit! Tisztában vagyok vele, hogy néha igen nehéz és komplikált egy ilyen beavatkozás!)
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.08.31. 09:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2367
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 337 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:

Tényleg, néhány pillanat huh...
Nekem sok volt a kalapácsolás mennyisége a szerelés során.
Mindegy, legalább láthatják sokan akik nem szoktak bütykölni, mivel is járhat egy ilyen művelet.
Bárcsak lett volna nekem is csápos vagy akna amikor csináltam ezeket...
Az az elnyalódott csavar... El kellett volna elszaladni valahova egy M14-es menetes szárért meg 2 toldóanyáért, az hosszabb anya, jobban bírja.
Továbbá lemaradt az M27-es féltengelyanya leoldása és meghúzása! Amit nekem csak a nyomatéksokszorozó lazított meg és húzott meg kellő erővel.
Szóval az hangzott el a videóban, hogy "a tulajdonos lelkesen szereli az autót", netán jelen van Ő is a fórumon?
Biztosan!
(A hozzászólásomban nem fikázom a szerelés módszereit és résztvevőit! Tisztában vagyok vele, hogy néha igen nehéz és komplikált egy ilyen beavatkozás!)
:franko:


Ismerem a srácot, nincs itt a fórumon. Elég szépen karbantartja a kocsiját, asszem tavaly kapott egy teli fényt az autó, előtte kilakatolták amit kellett- állítólag azt szaki csinálta.
Amúgy, egy bringaboltban szerelő a srác.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], ST1 valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator