2018.06.18. 07:05
NagyMatyas írta:... rutrackeren.org-on elérhető szabadon mindenki számára. Valami régebbi verziót javasolnék pl a 3.55-öst...
2018.06.18. 17:44
Bandi1978 írta:NagyMatyas írta:... rutrackeren.org-on elérhető szabadon mindenki számára. Valami régebbi verziót javasolnék pl a 3.55-öst...
Csak birkózzon meg a cirill betűs felülettel előtte az ember. Jó, megoldható fordítóval persze, de tényleg nem egyszerű felrakni. Néztem én is, le is tettem róla egyelőre, mert nagyon macerás.
Még videókat is mellékelnek a felrakáshoz. Egyszer ha lesz sok időm lehet rátérek ismét.
2018.06.18. 21:24
NagyMatyas írta:
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
2018.06.18. 21:27
fghx írta:NagyMatyas írta:
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?
2018.06.18. 21:48
dreizwanzig írta:INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.
2018.06.18. 21:54
dreizwanzig írta:fghx írta:NagyMatyas írta:
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?
nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.
magyar bocs...
Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.
2018.06.18. 22:05
egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-velNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:fghx írta:NagyMatyas írta:
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?
nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.
magyar bocs...
Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.
Inpa sokkal jobb? Ez most komoly?
2018.06.18. 22:19
dreizwanzig írta:egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-velNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:fghx írta:NagyMatyas írta:
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?
nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.
magyar bocs...
Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.
Inpa sokkal jobb? Ez most komoly?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.06.18. 22:22
Gallaca írta:egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-veldreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:fghx írta:[quote="NagyMatyas"]
Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót.
Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?
nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.
magyar bocs...
Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.
Inpa sokkal jobb? Ez most komoly?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.06.18. 22:49
dreizwanzig írta:bocs, elirtam. A d-re gondoltam... de pl a dde-bol sokkal kevesebb adatot tud kiolvasni, mint az inpa.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.06.19. 22:53
2018.06.19. 23:19
fghx írta:Ma meghajtottam kicsit (mikor már bőven üzemmeleg volt). 2-3-4 padló gáz, 180 fölött volt hirtelen, persze német autópályán . Minden sebességi fokozatban kb 2000-es fordulattól, ha padlógázt adok, nagy mennyiségű (de nem sűrű), inkább barnás, mint fekete füstöt ereget, leszabályzásig. Leszabályzáson (mikor már nem gyorsul tovább, csak tartja a max fordulatot) egyáltalán nem füstöl, ahogy semmilyen folyamatosan tartott fordulaton és normál (nem padlógázas) gyorsításokkor sem.
Gondolom, ez nem lendkerék probléma lesz. Hidegen egyre erősebb a rázkódás, ugyanígy minden megállás előtt is, az utolsó 1-2 méteren. Pirosnál, álló helyzetben, mikor milyen kedve van (az egész állás alatt folyamatosan remeg, vagy csak néha-néha ránt egyet, vagy olyan simán jár, mint újkorában). Még nem éri el az üzemi hőmérsékletet (közvetlen indulás után), addig alacsony sebességi fokozatokban (1-2-3) gyorsításkor néha, ha gondol egyet, sokkal jobban meglódul, mint ahogy a gázpedált nyomom, néha pedig nem indul meg úgy, mint kellene (mint ha nem érzékelné folyamatosan a gázadást, hanem csak darabosan).
Legjobb állapot akkor van, ha megyek vagy 150 km-t megállás nélkül (teljesen bemelegedett) és megy a klíma. Ilyenkor a legkevesebb a rázkódás alapjáraton, ha van egyáltalán, menet közben pedig semmilyen hibát nem lehet észlelni (az erős gázadásra jelentkező füstölésen kívül). Ha nem megy a klíma, akkor kissé jobban érezni a rázkódást alapjáraton.
Vagy valamilyen érdekes hiba lesz, ami soha nem fog kiderülni, vagy több hiba is van egyszerre (pl rail szelep+még egy-két vákuumcső, vagy ki tudja még mi nem ).
2018.06.19. 23:22
fghx írta:Ma meghajtottam kicsit (mikor már bőven üzemmeleg volt). 2-3-4 padló gáz, 180 fölött volt hirtelen, persze német autópályán . Minden sebességi fokozatban kb 2000-es fordulattól, ha padlógázt adok, nagy mennyiségű (de nem sűrű), inkább barnás, mint fekete füstöt ereget, leszabályzásig. Leszabályzáson (mikor már nem gyorsul tovább, csak tartja a max fordulatot) egyáltalán nem füstöl, ahogy semmilyen folyamatosan tartott fordulaton és normál (nem padlógázas) gyorsításokkor sem.
Gondolom, ez nem lendkerék probléma lesz. Hidegen egyre erősebb a rázkódás, ugyanígy minden megállás előtt is, az utolsó 1-2 méteren. Pirosnál, álló helyzetben, mikor milyen kedve van (az egész állás alatt folyamatosan remeg, vagy csak néha-néha ránt egyet, vagy olyan simán jár, mint újkorában). Még nem éri el az üzemi hőmérsékletet (közvetlen indulás után), addig alacsony sebességi fokozatokban (1-2-3) gyorsításkor néha, ha gondol egyet, sokkal jobban meglódul, mint ahogy a gázpedált nyomom, néha pedig nem indul meg úgy, mint kellene (mint ha nem érzékelné folyamatosan a gázadást, hanem csak darabosan).
Legjobb állapot akkor van, ha megyek vagy 150 km-t megállás nélkül (teljesen bemelegedett) és megy a klíma. Ilyenkor a legkevesebb a rázkódás alapjáraton, ha van egyáltalán, menet közben pedig semmilyen hibát nem lehet észlelni (az erős gázadásra jelentkező füstölésen kívül). Ha nem megy a klíma, akkor kissé jobban érezni a rázkódást alapjáraton.
Vagy valamilyen érdekes hiba lesz, ami soha nem fog kiderülni, vagy több hiba is van egyszerre (pl rail szelep+még egy-két vákuumcső, vagy ki tudja még mi nem ).
2018.06.20. 17:23
NagyMatyas írta:A rail szelep azon kívül, hogy érezhetően, periodikusan ingadozik az alapjárat még el szokta vinni nagyon a korrekciókat. Azzal, hogy állsz?
Klímával, azért jobb az alapjárat, mert úgy minden autó picit megemeli az üzemanyag mennyiséget. Ebből az aspektusból simán lehet, hogy döglődik valamelyik porlasztód annak ellenére, hogy nagyon mennyiségű üzemanyagot már jól szállít. (nem érzed rossznak)
Vákuum rendszert érdemes volna egy ilyennek kompletten végig nézni: https://lincos.hu/2926-vakuum-es-nyomaspumpa.html Ha veszel egy ilyet és megcsinálod a diagot, akkor van esély arra, hogy kivezérelj mindent és megmérd, hogy a megfelelő mennyiségű vákuum rendelkezésre áll-e a megfelelő időben. Gázpedál potméter is tesztelhető vele. Ahogy Gallaca is írta lehet simán EGR gond, pl hol szorul, hol jó. Ott elillanhat a töltőnyomás.
Jó messze vagy, ha környékbeli lennél egy baráti kézfogásért cserébe segítenék.
2018.07.02. 20:46
2018.07.06. 23:04
2018.07.13. 22:19
2018.07.14. 13:00
polip írta:Végre elkészült a kerekem...
2018.07.14. 13:11
Bandi1978 írta:polip írta:Végre elkészült a kerekem...
Szinterezve lett?
Ha igen, akkor szép lett belülről is?
A furatoknál is kapott anyagot, teljes a bevonat?
A tehermentesítőre szépen felmegy, nem lett vastag ott a réteg?
2018.07.14. 14:55
polip írta:Szia, nem szinter, nem is por, hagyományos fény. Több réteg, szóval van anyag rajta és igen az egész le van festeve, tehát a hátsó fele és a belseje is. Belül illetve hátul sincs elnagyolva, annyi, hogy ezeken a helyeken matt, nem fényes, mint az orcája.
Csavarok, tehermentesítő, felniközép rendesen fel, bemegy. Szóval nem gyűri vagy pattnitja a festéket semmi.