* *
Pontos idő: 2018.10.23. 03:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 1288  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 23:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Összességében én is gallacaval kell, hogy egyetértsek. Az e39 szerintem nem egy megbízhatatlan autó és a fenntartási költségei sem extrém magasak. Van 1-2 hibája, de ezeket kiküszöbölve a világból kivisz. Pl tipikusan rottyon vannak a futóműveik, aztán ott a főtengely szíjtárcsa, ami gázos lehet, meg a szívósori pillangók, meg még 1-2 dolog, de egyik sem egy igazán nagy költség szerintem. Én mikor kiköltöztem Németországba, azt mondtam, hogy olyan kell, hogy legyen ez a kocsi, hogy kivigyen a világból gond nélkül, így kicseréltettem a termosztátokat, szíjakat, görgőket, vízpumpát, termosztátokat, druckwandlereket, felújíttatam az önindítót és a generátort, na meg a főtengely szíjtárcsát kicseréltettem. Szerintem nagyjából 200-ba állt meg a buli, viszont utána eseménymentesen zavartam le minden kilométert. Az első futóművet is kicseréltettem, mondjuk az még majdnem ugyanennyi, de igazából amiatt nem fog otthagyni a pályán. Az a fura helyzet állt elő aztán, hogy az asszony nagyon nyomta, hogy kéne az az e61, én meg sokáig ellenálltam. Nekem is nagyon tetszett, meg régóta vágytam rá, de ahogy olvasgattam a fórumokat, láttam, hogy sokkal több a hibalehetőség, meg a nyűg és úgy voltam vele, hogy itt az e39, amin tudom, hogy szinte minden új, kivisz a világból. Miért ugorjak bele az ismeretlenbe?! Na de végül megvettem, majd meglátjuk... Amúgy általánosan sztem az a lényeg, hogy ha az autónak van gazdája, kicsit ért hozzá, látja a jeleket, hogy van vele valami és utánamegy, megcsináltatja, akkor azért attól függetlenül, hogy már lassan 20 éves kocsi, még lehet üzembiztos...
(pl nemrég mentem anyósommal, ő vezetett és hallottam, hogy valami fura a kocsin, országúton, kisebb gázfröccsnél sokkal jobban felbőg a motor, mint kéne. Elkezdtem figyelni, hát a gyanúm beigazolódott... Mondom nem veszed észre, hogy fura a kocsi??? csúszik a kuplung?????? Hát ő nem vesz észre semmit... :D :D Múltkor kiégett az óracsoportban egy izzó, azt sem vette észre... a futómű úgy zörög, mint az állat, mondom nem hallod, mekkorát koppan néha? NEM :D:D na, ha valaki ilyen, akkor az ne vegyen e39-et, mert csak sz.pni fog vele)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: 3 eddy, Gallaca, jimbi525d
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 11:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Akkor most már csinálsz rázós videót? Ha már a kereskedő nem látja hátranyúlsz oda ahová mondtam? :mrgreen:
Erős, csípős szagú kipugáz szinte minden esetben a légtömegáram hibájára vezethető vissza. (légtömegmérő, konverterek)
Ha a 7500-as alkatrészre fáj a fogad, kattints az aláírásomra. De csak a rázós videó megtekintése után van nyitva a bolt :mrgreen: :nyelves:

Rázós videót csak kedden tudok feltenni, mert csak hétfőn hozom el az autót.
Légtömegmérő hibáról olvastam már tulajdonos beszámolót 525d esetében, a sztorija egy az egyben megegyezett az én X5 4.4-el megélt kálváriámra: 2,5 M Ft értékben kicseréltem rajta mindent, természetesen a légtömegmérőt is Bosch-ra, de a végén, mikor elfogyott pénz és türelem, az 525d gazdája és én is bevittük az autót BMW szervizbe, ahol nem volt ismeretlen a probléma: vadiúj Bosch légtömegmérő ment a kukába, vadiúj BMW logós Bosch légtömegmérőt bele tették és hibátlan lett a gép.
Tehát, ha ez lesz a baj, veszek bontottat (de gyári BMW-Bosch-t), vagy újat (BMW-Bosch-t).
(Egyébként a kert dísze jelenleg egy Laguna 1.9 dci, na abban nem ráz a motor, hanem ugrál, vagy úgy jár, mint a centrifuga. Egy az egyben ugyanazt csinálja, mint a BMW, hibának itt is légtömegmérő, nagynyomású érzékelő... Vettem nagynyomású érzékelőt, semmi változás. Most az injektorokat szedtem ki, viszem tisztíttatni, beméretni. Ez először kattogó hangot adott, erős gyorsításkor meg nem lehetett látni mögöttem a füst miatt, ez a jelenség többszöri erős gyorsítás egymás utáni alkalmazásával egyre gyengébb, tehát egyre kevesebbet füstöl. Kicsit erőtlen is volt. Aztán menet közben leállt. Azóta indítom, beindul, szépen jár kb 20-30 mp-ig (szúrós szagú a füst, mint 40 IFA), majd alapjárat felmegy, beinog, leáll.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 13:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
kovessyroli írta:
Ha az 525d és egy corolla 1.4d marad fenn a rostán , akkor itt valami nagyon nagy baj van.
Ha 1 millió ft áll rendelkezésedre, legfontosabb szempont, hogy ne kelljen rá költeni, keveset fogyasszon és sokáig jó legyen, akkor az E39-et felejtsd el.
Keress ebben az árban japán, kis ccm-es, benzines, keveset futott autót, és annál a szempontjaid jó eséllyel teljesülnek.

Az E39 is már egy viszonylag bonyolult szerkezet, lassan abba a korba ér, hogy OT rendszámot is lehet rá kérni, és ezeken a megfáradt öreg vasakon nem lehet számonkérni a totális megbízhatóságot és költségmentességet.

Ez inkább a szomorú valóság hozta tréfa lett volna. Sok BMW-m volt már, tudom, hogy kell rá költeni. Ha ezt megveszem, ezzel is úgy kell kezdeni. Csak azt néztem, hogy ennyiért más márkában sem találok semmit, ilyen állapotban. Napi 250 km-re a 200 cm magasságomhoz nem vehetek és nem is akarok városi kisautót.
Per pillanat a néhány hibájával együtt is, ezt az autót látom úgy, hogy leginkább egyben van. De ott motoz az ördög is, hogy mi van, ha... De bármelyik használt autóra igaz ez is. Akkor meg miért ne az 525d? :lol:


Ekkora mérettel az e39 sem túl kényelmes sajna.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Ekkora mérettel az e39 sem túl kényelmes sajna.

De ez legalább BMW, ennek elnézem. 3-asban azért tényleg nem nyomorgok szívesen, de E39-ért feljebb húzom a lábam két centivel. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 15:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

E90 N54 motorhoz van valakinek szelep rugó összenyomó szerszáma amit kölcsön kérhetnék vagy bérbe vehetnék? Olyan kellene, amivel a hengerfej levétele nélkül össze lehet nyomni a szeleprugókat szelepszár szimmering cseréjéhez.
Valami ilyesmi kellene:
https://www.bimmertools.com/baum-valve- ... 140kit.htm

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Hali!

E90 N54 motorhoz van valakinek szelep rugó összenyomó szerszáma amit kölcsön kérhetnék vagy bérbe vehetnék? Olyan kellene, amivel a hengerfej levétele nélkül össze lehet nyomni a szeleprugókat szelepszár szimmering cseréjéhez.
Valami ilyesmi kellene:
https://www.bimmertools.com/baum-valve- ... 140kit.htm

Nekem is kellene, jó N62-höz is, dobjunk össze egyre. :)

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 10:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2367
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 337 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hali!

E90 N54 motorhoz van valakinek szelep rugó összenyomó szerszáma amit kölcsön kérhetnék vagy bérbe vehetnék? Olyan kellene, amivel a hengerfej levétele nélkül össze lehet nyomni a szeleprugókat szelepszár szimmering cseréjéhez.
Valami ilyesmi kellene:
https://www.bimmertools.com/baum-valve- ... 140kit.htm

Nekem is kellene, jó N62-höz is, dobjunk össze egyre. :)


Minek Neked ilyen??? :mrgreen: :nyelves: (Te már úgysem szerelsz)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 11:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
leslie írta:
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hali!

E90 N54 motorhoz van valakinek szelep rugó összenyomó szerszáma amit kölcsön kérhetnék vagy bérbe vehetnék? Olyan kellene, amivel a hengerfej levétele nélkül össze lehet nyomni a szeleprugókat szelepszár szimmering cseréjéhez.
Valami ilyesmi kellene:
https://www.bimmertools.com/baum-valve- ... 140kit.htm

Nekem is kellene, jó N62-höz is, dobjunk össze egyre. :)


Minek Neked ilyen??? :mrgreen: :nyelves: (Te már úgysem szerelsz)

Háát a sajátom azért még kénytelen kelletlen...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 21:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma sem sikerült videót készítenem. Viszont mentünk az autóval 120 km-t. Ezalatt a tapasztalat, hogy a klíma kiváló (így megnéztem a pollenszűrőket, de azok is vadi újak, szénszűrősek), futómű olyan, akár egy új autóban, belül meg sem zörren semmi még a szántástól rosszabb úton sem (a kerékcsapágyhoz hasonló hangon kívül síri csend).
A váltó furcsa a többi BMW-mhez képest: sebességbe és sebességből is határozottabban kell tenni-kivenni, ezen kívül nincs vele baj. Minden működik benne. Az összes üveg gyári benne, az első szélvédő is (ami kavics és karcmentes), minden alátámasztja a végig vezetett szervizkönyv is, a futott 256.313 km-t.
A fogyasztásmérőt nem tudtam nullázni. A hőmérsékletet mindenhol Fahrenheit-ben méri, hogyan lehet átállítani?
Egyetlen kellemetlen hang: első futómű felől bármilyen sebességben búgó hang, ami megállás előtt (kb 15 km/h alatt) búgó-morgó hanggá válik, akárcsak kanyarban. Kerékcsapágy lehet?
A motor hol simán jár, hol akadozik egy-egy pillanatra (vagy kihagy, kinek hogy tetszik) az alapjárat, rángatja az autót. De olyan is van, hogy nem csinálja. Erős gyorsításkor csak és kizárólag a szünetmentes nyomatékot lehet érezni. Viszont ha pedállal vagy akár tempomattal tartom a 90-et vagy a 100-at (vagy bármilyen sebességet), vagy óvatosan gyorsítok, akkor apró rángatásokat lehet érezni, ugyanúgy, mint alapjáraton.
Füstje továbbra is erős szagú. Gondoltam, hogy ettől nem javul meg, de teletankoltam az OMV kúton (kereskedésből úgy hoztam el, hogy 2 liter volt benne, hátralévő km-nek 25-öt írt).
Azt a csatlakozót hol keressem? A motor jobb oldalán, hátul? Burkolatot le kell venni hozzá?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 09:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elkészült a videó. Hidegen indítottam és látva, hogy felveszem, nem volt hajlandó rángatózni. A videó elején viszont egy szakszerűtlen "javítás" látható, azt a vákuum csövet nem tudom miért szedték le és vakolták le (vissza tettem a helyére, de semmi sem változott). Megtaláltam a vezetéket, mozgattam, de semmi sem változott a hatására. Talán, mint ha egy-két apró kihagyás lett volna.
A füst továbbra is szúrós, tömény szagú, szürkés (alapjáraton épp csak látható, de nagy gázadásra is minimális). Ötlet valakinek?

 ! kanyobence írta:
Köszi, hogy szerkesztetted, eredeti hozzászólásod elég hiányos volt!


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára fghx 2018.05.09. 09:43-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 09:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Elkészült a videó. Hidegen indítottam és látva, hogy felveszem, nem volt hajlandó rángatózni. A videó elején viszont egy szakszerűtlen "javítás" látható, azt a vákuum csövet nem tudom miért szedték le és vakolták le. Megtaláltam a vezeték, mozgattam, de semmi sem változott a hatására. Talán, mint ha egy-két apró kihagyás lett volna.
A füst továbbra is szúrós szagú, nagyobb gázadásra szürkés. Ötlet valakinek?
https://www.youtube.com/watch?v=l0gk0WM ... e=youtu.be

A vákumcső az EGR-ről van lehúzva, ott van a csonkja mellette, ez a szokásos "szakszerű" EGR levakolás. Ez abban az esetben segít némileg a motoron, ha egyébként a légtömegrendszer úgy ahogy van, rossz.
Az az a vezeték, de a mozgatása inkább akkor fog változást hozni, ha éppen kihagy.
Javítóvezeték a jobb alsó sarokban.
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 10:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A vákumcső az EGR-ről van lehúzva, ott van a csonkja mellette, ez a szokásos "szakszerű" EGR levakolás. Ez abban az esetben segít némileg a motoron, ha egyébként a légtömegrendszer úgy ahogy van, rossz.
Az az a vezeték, de a mozgatása inkább akkor fog változást hozni, ha éppen kihagy.
Javítóvezeték a jobb alsó sarokban.
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

Ok, köszönöm!
És ha a légtömeg rendszer rossz, ott mit kellene cserélni? Elég a légtömegmérőt? Ma megpróbálok a BMW-sekkel egy diagnosztikát csináltatni. Pálinkás Attilához szoktam járni, ő országosan elismert dízel BMW szerelő itt, Békéscsabán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 11:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Gallaca írta:
A vákumcső az EGR-ről van lehúzva, ott van a csonkja mellette, ez a szokásos "szakszerű" EGR levakolás. Ez abban az esetben segít némileg a motoron, ha egyébként a légtömegrendszer úgy ahogy van, rossz.
Az az a vezeték, de a mozgatása inkább akkor fog változást hozni, ha éppen kihagy.
Javítóvezeték a jobb alsó sarokban.
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

Ok, köszönöm!
És ha a légtömeg rendszer rossz, ott mit kellene cserélni? Elég a légtömegmérőt? Ma megpróbálok a BMW-sekkel egy diagnosztikát csináltatni. Pálinkás Attilához szoktam járni, ő országosan elismert dízel BMW szerelő itt, Békéscsabán.

Vákuumcsövek, nyomásátalakítók, légtömegmérő.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A diagnosztika nyilván nem gyári programmal történt (a szövegezés miatt), de legalább van:
Motor:
- 3505 Izzítógyertya modul vezérlő áramkör
- 0100 Legelnyelésmérő
- 0404 kipufogógáz visszavezetés áramkör tartomány/teljesítmény
Fék:
Nincs hibakód
Műszer:
8 Tank érzékelő 1 (viszont hibátlanul mutatja a szintet)
21 Vezérlőegység, belső hiba
Klíma:
0A - Automatikus belsőtéri levegőellátás érzékelő
- szakadás
- állandó (viszont a klíma hibátlanul működik)
32 - Parkolás / plusz fűtőberendezés
- szakadás
- állandó (volt benne állófűtés, de ki van szerelve)
Indításgátló:
0F - Bekapcsolás reset (power on reset)
- állandó
Légzsák:
1A - Érzékelő jel, ülés foglalt
11 - Tápfeszültség
16 - ütközés érzékelő, oldallégzsák, vezető oldal
17 - ütközésérzékelő, oldallégzsák, utas oldal
Többfunkció AIC/RLS:
Nincs hibakód
Többfunkció PDC:
12 - Távolság szenzor, hátsó bal középső
- eltérés
- szakadt
Hibás frekvencia 255
Többfunkció ZKE:
94 - Utas oldali ajtó központi zár működtető (mégis hibátlanul működik)
Többfunkció LCM:
1 - Thermal oil level sensor
151 - Jobb oldali tolatásvilágítás (mégis működik)
153 - Rendszámtábla megvilágítás, hibás (mégis működik)
Többfunkció LRA (fényszóróállítás):
2 - első szint jeladó
- szakadt
5 - motor, jobb oldali fényszóró
- szakadt
Ennyi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 12:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:

Vákuumcsövek, nyomásátalakítók, légtömegmérő.

Vákuumcsövek ok, légtömegmérő nyilván bontott (ki lehet mérni valahogy, hogy jó vagy sem? Tömítést lehet hozzá szerezni?). Nyomásátalakítókat honnan érdemes beszerezni? Esetleg valakinek van eladó?
A légtömegmérőn van egy felirat: Durchfluss. Ez a levegő áramlás iránya lenne. Az autóban a motortól elfelé mutat, az autó eleje felé (fordítva, mint azt a logika diktálná). Ez így rendben van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Gallaca írta:

Vákuumcsövek, nyomásátalakítók, légtömegmérő.

Vákuumcsövek ok, légtömegmérő nyilván bontott (ki lehet mérni valahogy, hogy jó vagy sem? Tömítést lehet hozzá szerezni?). Nyomásátalakítókat honnan érdemes beszerezni? Esetleg valakinek van eladó?
A légtömegmérőn van egy felirat: Durchfluss. Ez a levegő áramlás iránya lenne. Az autóban a motortól elfelé mutat, az autó eleje felé (fordítva, mint azt a logika diktálná). Ez így rendben van?

A légtömegmérő be van írva, az csere. A teljes légtömegrendszert kellene megmérni, de azt csak feldugott EGR vákuumcsővel lehet és jó légtömegmérővel. EGR hiba (0404 kipufogógáz visszavezetés) a lehúzott cső miatt is lehet.
A nyílnak előre kell mutatni mert a motoron van a légszűrő, ez pedig a szűrő előtt, onnan kanyarodik vissza a turbó szívóágára.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 19:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
fghx írta:
Gallaca írta:
A vákumcső az EGR-ről van lehúzva, ott van a csonkja mellette, ez a szokásos "szakszerű" EGR levakolás. Ez abban az esetben segít némileg a motoron, ha egyébként a légtömegrendszer úgy ahogy van, rossz.
Az az a vezeték, de a mozgatása inkább akkor fog változást hozni, ha éppen kihagy.
Javítóvezeték a jobb alsó sarokban.
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

Ok, köszönöm!
És ha a légtömeg rendszer rossz, ott mit kellene cserélni? Elég a légtömegmérőt? Ma megpróbálok a BMW-sekkel egy diagnosztikát csináltatni. Pálinkás Attilához szoktam járni, ő országosan elismert dízel BMW szerelő itt, Békéscsabán.


Attila ügyes, elvileg meg tudja oldani a motor problémáit. A többi nyűgödet meg Norbi tudja megszakérteni az MHSZ udvarban. Mindketten gyári diaggal rendelkeznek.
Mostanában a Glass is segítőkész, nekem rendbe rakták az E61-en a részecskeszűrős problémámat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Attila ügyes, elvileg meg tudja oldani a motor problémáit. A többi nyűgödet meg Norbi tudja megszakérteni az MHSZ udvarban. Mindketten gyári diaggal rendelkeznek.
Mostanában a Glass is segítőkész, nekem rendbe rakták az E61-en a részecskeszűrős problémámat.

Norbit ismerem, de legutóbb már csak 2 hónappal későbbre volt időpontja. A Glass-tól Pali átment az Autóklubhoz, így bízom benne, hogy ott ők Attilával megoldják.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 21:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
... szóval elkezdtem nézegetni az F07-et. Miután pedig kipróbáltam, már tudtam az irányvonalat...

Egy gondolatnyi E65 után nem csodálkozom. :D Már majdnem racionális választás. :D

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 21:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Labi írta:
... szóval elkezdtem nézegetni az F07-et. Miután pedig kipróbáltam, már tudtam az irányvonalat...

Egy gondolatnyi E65 után nem csodálkozom. :D Már majdnem racionális választás. :D
annyira szar lenne az e65?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 1288  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator