Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.25. 11:43

broton írta:
ST1 írta:
morv írta:
broton írta:Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)


Volt kint egy W140 S600 csak kilincsel elöre ment pedig jóval nehezebb az e39-nél

Vályi István (ex-Totalcar, jelenleg speedzone.hu) most építget egy E39 driftautót (ahogy az a Cikkek, rovatok, vélemények topikban már olvasható volt), szóval valami lesz a közeljövőben, én kíváncsian várom. :roll:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.25. 12:38

broton írta:Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt

A tökéletesen nincs mit javítgatni, tuningolgatni... :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 5 attila94, bendegúz, broton, dreizwanzig, NagyMatyas
Értékelés: 23.81%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.29. 10:35

Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.29. 12:43

Jerry írta:Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.31. 01:32

Gallaca írta:
Jerry írta:Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

Köszi!
Hát, nem rövid a hibalista... :roll:
Ezeknek van valami futásteljesítménnyel összefüggő számadata? Vagyis jellemző, hogy hány km után jelentkeznek a hibák? A kinézett példány 140k körül van jelenleg.
Mi az az "olajtömb"? 8)
Gondolkozom a vásárláson. Az automatája hosszú állás utáni indításkor vagy 20 másodpercig "hangos". Ez mitől lehet? Kevés benne az olaj? Rossz az olajnyomásért felelős valamilyen alkatrész? Nem épül fel időben a nyomás, így nem megfelelő a kenés?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.31. 02:32

Jerry írta:
Gallaca írta:
Jerry írta:Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

Köszi!
Hát, nem rövid a hibalista... :roll:
Ezeknek van valami futásteljesítménnyel összefüggő számadata? Vagyis jellemző, hogy hány km után jelentkeznek a hibák? A kinézett példány 140k körül van jelenleg.
Mi az az "olajtömb"? 8)
Gondolkozom a vásárláson. Az automatája hosszú állás utáni indításkor vagy 20 másodpercig "hangos". Ez mitől lehet? Kevés benne az olaj? Rossz az olajnyomásért felelős valamilyen alkatrész? Nem épül fel időben a nyomás, így nem megfelelő a kenés?

Szerintem nincs jellemző, de talán akörül, inkább gazdafüggő, (olajcsere) legutóbbiban 83e miles volt, elkopott valvetronic tengely, egy törött himbarugócsere, vezérműlánc, vezető, és egy javított verziójú feszítőpatron oldotta meg az egyenetlen járást. Azóta hibátlan. Szelepszár szimmering megdöglik a melegtől és az időtől, nincs mese. Olajtömb az olajszűrőház és a motorolaj hőcserélő alkotta egység, viszonylag egyszerű a tömítéscsere. Automataváltója elvileg GM váltó, ugyanolyan mint a 25-30d váltója, kisebb wandlerrel és kevesebb lamellával belül, kisebb nyomatékra tervezve. Ezekből hangosat még nem hallottam, rosszal sem találkoztam. Nem a secondary air pump-ot hallod zúgni indítás után?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.31. 02:40

Gallaca írta:Szerintem nincs jellemző, de talán akörül, inkább gazdafüggő, (olajcsere) legutóbbiban 83e miles volt, elkopott valvetronic tengely, egy törött himbarugócsere, vezérműlánc, vezető, és egy javított verziójú feszítőpatron oldotta meg az egyenetlen járást. Azóta hibátlan. Szelepszár szimmering megdöglik a melegtől és az időtől, nincs mese. Olajtömb az olajszűrőház és a motorolaj hőcserélő alkotta egység, viszonylag egyszerű a tömítéscsere. Automataváltója elvileg GM váltó, ugyanolyan mint a 25-30d váltója, kisebb wandlerrel és kevesebb lamellával belül, kisebb nyomatékra tervezve. Ezekből hangosat még nem hallottam, rosszal sem találkoztam. Nem a secondary air pump-ot hallod zúgni indítás után?

Én még nem hallottam, láttam az autót. Majd holnap tervezem megnézni személyesen. Akkor majd kifülelem, ha tudom.
Amit tudok róla, azt a tulaj mondta. Eddigi hibalista:
- a váltó "hangos" hidegindításkor
- klíma szarakszik (pontosan nem tudja elmondani, hogy mi a baja)
- hűtővizet kell néha utántölteni (minimális fogyás, de nem hengerfej gyanús, mert az olajban nincs víz, sem a vízben olaj, nem füstöl fehéren)
- bluetooth modul nem műxik
- géptetőt kell fényeztetni

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.01. 05:45

Jerry írta:...Eddigi hibalista:
- a váltó "hangos" hidegindításkor
- klíma szarakszik (pontosan nem tudja elmondani, hogy mi a baja)
- hűtővizet kell néha utántölteni (minimális fogyás, de nem hengerfej gyanús, mert az olajban nincs víz, sem a vízben olaj, nem füstöl fehéren)
- bluetooth modul nem műxik
- géptetőt kell fényeztetni

Meg még ezer más.
Így elálltam a vételtől.
:doglotlo:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.01. 16:20

Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.01. 17:55

Bor3sz írta:Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Nem kell vinni értesítőt, csak az okmányaidat.
A bizottság ellenőrizni fog név alapján, hogy szerepelsz-e az adott választókerületi névjegyzékben.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.01. 18:40

kovessyroli írta:
Bor3sz írta:Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Nem kell vinni értesítőt, csak az okmányaidat.
A bizottság ellenőrizni fog név alapján, hogy szerepelsz-e az adott választókerületi névjegyzékben.

Nekem is így egyértelmű!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.08. 12:04

Aki még eddig nem tudta eldönteni, hogy kire szavazzon, nekik adok egy kis segítséget:

vagy okos férfiakra, vagy szép nőkre kell szavazni a körzetedben.

A többit az élet eldönti.

Így a DK-nak nem sok esélye marad, az MSZP-t pedig csak a Kunhalmi Ágnes tartja versenyben, aki még bebaszva is szexi (Puzsér).

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 06:50

https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: 2 FuReady, leslie
Értékelés: 9.52%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 09:27

attila94 írta:https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 09:41

leslie írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 14:05

dreizwanzig írta:
leslie írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...


Igazad van, nekem csak az fáj, hogy ma már terveznek az elavulással, nem örök életre gyártanak alkatrészeket, stb. Én ebből gondolom, hogy a mostani F széria sehol nem lesz 15 év múlva. Valamint az igényeink is változtak, ma már nem akarsz egy kocsit 20 évig használni, mint anno..... Az én példám: én most tervezek venni egy F01-et 5-6 milliós áron. Nekem ez elég sok pénz és jó lenne azzal a tudattal beleülni, hogy akkor valszeg ez 10 év múlva is kocsi lesz......

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 20:36

leslie írta:
dreizwanzig írta:
leslie írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...


Igazad van, nekem csak az fáj, hogy ma már terveznek az elavulással, nem örök életre gyártanak alkatrészeket, stb. Én ebből gondolom, hogy a mostani F széria sehol nem lesz 15 év múlva. Valamint az igényeink is változtak, ma már nem akarsz egy kocsit 20 évig használni, mint anno..... Az én példám: én most tervezek venni egy F01-et 5-6 milliós áron. Nekem ez elég sok pénz és jó lenne azzal a tudattal beleülni, hogy akkor valszeg ez 10 év múlva is kocsi lesz......
Sztem nincs nagyon ilyen avulassal valo tervezes, ott van, amit te is mondtal. Senki nem akar egy autot manapsag mar 20 evig megtartani... Meg a 20 evvel ezelotti autokban kb nem volt ami elromoljon....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.11. 20:39

attila94 írta:https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.12. 08:17

SvidronyA írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gondolj bele, lehet, hogy változott az élete! Pl. 20+ évvel ezelőtt simán megvette volna az adott klíma kompresszort, vagy bármit, mert akkor még lehet, hogy csak a kocsinak élt (mint általában mindenki, aki fiatal és műszaki beállítottságú), viszont azóta lett 3 gyermeke, 9 unokája, 1 bedőlt cége és még sorolhatnám.....

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.12. 12:11

SvidronyA írta:

...a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.


Ámen.
A videó után lehet ismét lesz pár csalódott és meglepődött új piros nick a fórumon, amint felbátorodnak és belevágnak egy pár százezres darabba... :doglotlo:
Ha precízen, részletekbe menően akarja csinálni ezeknek a gépeknek az életben tartását bármely tulaj, akkor bátran mondhatjuk, hogy komoly pénztemető típus (persze, mint minden korosabb használt autó), mivel sokuknak rossz az előélete (sokaknál csak a tankolás megy és a külső waxolás) és mindig az utolsó, általában a legszegényebb figura szív a legnagyobbat velük, a karbantartások hanyagolása miatt... :evil:
:szerintem

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, dreizwanzig
Értékelés: 9.52%
Hozzászólás küldése

VigLink badge