Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 09:02

Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 09:16

FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nem kell besz@rni!!! Gondolj bele, ha ez így lenne: "télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is", akkor nem autók szaladgálnának az utakon, hogy szétnyílt konzervdobozok. Ami viszont tény, hogy ezek a vasak nem fiatal autók, el elindul rajtuk a rozsda, amit azért meg lehet csináltatni (tele van a tv autó restauráló műsorokkal, ott aztán tényleg a rozsda kupacból csinálnak csodát). A javítás viszont sajna nem lesz olcsó és valszeg később is elő fog jönni innen-onnan rozsda.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 10:26

FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 11:49

attila94 írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 18:04

NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek WASPZotya az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 18:49

WASPZotya írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:


Szia! Mennyibe fájt a kasznis munka? (küszöb csere) Milyen gyártmányt raktatok fel?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 19:17

E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 19:30

kbhont írta:
WASPZotya írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:


Szia! Mennyibe fájt a kasznis munka? (küszöb csere) Milyen gyártmányt raktatok fel?


Szia!
110-et fizettem, de gyakorlatilag szétszedték a fél autót meg össze. Ajtók le, szőnyeg,ülések, stb a hegesztések miatt. Csomagtér ajtó csere, mert a régi rohadt a rendszámvilágításnál, így inkább vettem egyet Schnitzertől ami nem volt rozsdás. :franko:
Azt nem tudom milyen küszöb ment rá mert sógim intézte, de szerintem klokkerholm lehetett.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek WASPZotya az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára WASPZotya 2018.03.23. 19:33-kor.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.23. 19:30

kzolee írta:E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 01:13

NagyMatyas írta:
kzolee írta:E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 11:50

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 13:51

NagySándor írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:


Nem nem suzukit szerintem nem fogok venni de csak is a fornaja miatt. :) Mazda, volvo, bmw ezek kozul lesz a váltás ha lesz. :wink:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 14:27

tökmöc írta:
NagySándor írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:


Nem nem suzukit szerintem nem fogok venni de csak is a fornaja miatt. :) Mazda, volvo, bmw ezek kozul lesz a váltás ha lesz. :wink:


Csak "F" betűset ne! Ford, Fiat, Francia... :lol:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 14:42

" NagySandor"

Fordos vagyok van is a páromnak 1 focusa no problémával. Fiat-ot nem szeretem a francia autok meg nem vonzanak. :lol: Azert koszi de mint irtam el kell adni csak utana jöhet szoba a csere. 8) Szivem szerint f-es 3-as benzinest vennék.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 20:48

tökmöc írta:" NagySandor"

Fordos vagyok van is a páromnak 1 focusa no problémával. Fiat-ot nem szeretem a francia autok meg nem vonzanak. :lol: Azert koszi de mint irtam el kell adni csak utana jöhet szoba a csere. 8) Szivem szerint f-es 3-as benzinest vennék.


Semmi bajom a Fordokkal, csak poén volt... :wink:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 22:40

Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.24. 23:06

broton írta:Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.25. 00:31

morv írta:
broton írta:Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.25. 00:58

NagySándor írta:
Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:

Az osztrákoknál nem sok benzines autó van. :D

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.03.25. 10:46

ST1 írta:
morv írta:
broton írta:Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)


Volt kint egy W140 S600 csak kilincsel elöre ment pedig jóval nehezebb az e39-nél
Hozzászólás küldése

VigLink badge