2018.02.21. 12:30
2018.02.21. 19:38
Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
2018.02.21. 19:55
NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
2018.02.21. 21:37
Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.
2018.02.21. 21:54
NagyMatyas írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.
Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére.
2018.02.21. 22:16
Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.
Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére.
Igazad legyen! Nincs videód a tiedről? Kíváncsiságból meghallgatnám!
2018.02.22. 11:52
Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
2018.02.22. 12:09
bzsoltie írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Sajnos a 30d ilyen. Tegyél bele 25d motort Az lágyan jár.
2018.02.22. 14:46
2018.02.22. 17:26
AlpinaFan írta:Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:
2018.02.22. 17:30
Bandi1978 írta:AlpinaFan írta:Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:
Mármint, hogy "classic" lett az e39?
Igen, egy hónapja kitárgyaltuk már.
Hát igen megy az idő, mindig jön újabb, másabb, de nem biztos, hogy jobb.
2018.02.22. 19:58
2018.02.23. 10:01
NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
2018.02.23. 12:12
Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?
2018.02.23. 12:41
Gallaca írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?
Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.
2018.02.23. 17:20
Gallaca írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?
Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.
2018.02.23. 18:26
NagyMatyas írta:Gallaca írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?
Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.
Állítólag E6X-ét javították, tehát, akkor nekem is kerepelhet? 5 ezret futott Corteco van rajta.
2018.02.23. 18:53
Gallaca írta:Csongi írta:NagyMatyas írta:Csongi írta:Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be
Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni.
Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.
Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?
Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.
2018.02.23. 18:59
Csongi írta:Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket.
2018.02.23. 20:04
NagyMatyas írta:Csongi írta:Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket.
Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol.