* *
Pontos idő: 2018.12.11. 14:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25762 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1289  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 09:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2385
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 343 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megáll az eszem, mi megy némely BMW-s csoportban a Facen..... :?
7-er csoport. Tag kérdezi, hogy kell-e az automata váltóban olajat cserélni és ha igen, milyen időközönként?
Válaszok:
- kell, 50ezrenként
- tök hülyeség, nem kell, az enyémen nem cseréltem és így is tökéletes
- szaki mondta, hogy kell
- ki mondta, hogy kell? faszság, a haszn.utasításban is le van írva, hogy nem kell
- stb.

Szegény kérdező tag, nem lett okosabb.
Továbbá, általános:
- mindenki hülye, csak én nem.....
- én mindent tudok
- ha eltér a véleményed: 1. miért szólsz be? 2. honnan vetted, hülye vagy?

Ennek a Facebook-nak sincs sok értelme.... Megértem, hogy LeviM5 is inkább hagyta a fenébe.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, Bandi1978, jimbi525d
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 12:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 19:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 21:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Igazad legyen! Nincs videód a tiedről? Kíváncsiságból meghallgatnám!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Igazad legyen! Nincs videód a tiedről? Kíváncsiságból meghallgatnám!


Nincsen róla, majd valamelyik hétvégén csinálok, ha nem felejtem el, mert 30-40 km alatt nem szoktam járni vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Sajnos a 30d ilyen. Tegyél bele 25d motort :lol: Az lágyan jár.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 12:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Sajnos a 30d ilyen. Tegyél bele 25d motort :lol: Az lágyan jár.


Becseszne :D Ez a 4. 30d a családban és ennek a legszarabb a hangja! :facepalm: faterom 99-es 530d touringja 550.000 km-el jár a legszebben még mindig. De csak azért, mert az én touringom összetört tavaly :(

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 14:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Kép

Kép

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 17:26 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 378
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Mármint, hogy "classic" lett az e39?
Igen, egy hónapja kitárgyaltuk már.
Hát igen megy az idő, mindig jön újabb, másabb, de nem biztos, hogy jobb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 17:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
AlpinaFan írta:
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Mármint, hogy "classic" lett az e39?
Igen, egy hónapja kitárgyaltuk már.
Hát igen megy az idő, mindig jön újabb, másabb, de nem biztos, hogy jobb.

Akkor elnézést, arról lemaradtam.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5697
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1422 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kezdődik... :)

Drágább lesz a gyári vagy egyáltalán nem is lesz.

Én már élem ezt az E28-al egy jó ideje, most jönnek a kihívások. Meg a bontósok :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 10:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5701
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 815 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 12:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Ismét megnyugodtam egy kicsit. Akkor a következő teszt a szíjtárcsa. Van itthon az ötösből, átdobom majd :D Április óta a jellegzetes morgást még nem tapasztaltam, de a ketyegést folyamatosan!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 17:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Állítólag E6X-ét javították, tehát, akkor nekem is kerepelhet? 5 ezret futott Corteco van rajta. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5701
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 815 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Állítólag E6X-ét javították, tehát, akkor nekem is kerepelhet? 5 ezret futott Corteco van rajta. :facepalm:


Úgy tudom, hogy E6x nem kerepel, az másmilyen ott simán elválik a a gumi, megforog rajta a tárcsa szíjastól. Észreveszed, mert elmegy a szervó azonnal. 35d-s ismerős így járt, neki hol elment a szervó, hol visszajött. Betapadt néha a slick. :mrgreen: Szerencséje volt, hazáig elevickélt.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csongi az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25762 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1289  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator