2017.11.16. 19:21
FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ), próbálok besorolni a belső sávba, mert onnan megy tovább az egyenesen menő forgalom. Nézem a tükröt, jónak tűnik, ráhúzom, de hopp: a holttérből megjelenik egy autó, gyorsan vissza a sávomba, látom mögötte nem jön senki, oké, besorolok.
Ezután kezdődött az érthetetlen események sorozata: az első vészfékes esetet még a forgalmi helyzetnek tudtam be, de amikor ismét vészfékezésre kényszerített + rámhúzta a kocsiját, leesett: itt most a "büntetőfékezés" extra megvalósítása áll fenn.
De a legmegdöbbentőbb mégis az volt, hogy egy T emblémás, azaz TANULÓ VEZETŐ AUTÓ EGY SZEM OKTATÓJA CSINÁLTA EZT, aztán mikor elmentem mellette, még mutogatott meg magyarázott is a kocsijában magába.
Hová fajul ez a világ? Ezt tanítja a tanulóinak is? Vagy a rengeteg gyűlöletkép egyikeként ("köcsög BMW-s"), megint ennek lettem az áldozata? Én, aki a negatív sztereotípiákat próbálom azzal javítani, hogy beengedek magam elé embereket, hogy gyalogosokat engedek át, sőőt: még indexelek is mindig serényen? (a haszontalan élet vs. BMW irányjelző viccből kiindulva)
Tele van mindenki feszültséggel, de egy gépkocsivezető oktató hogyan juthat el erre a szintre?
Bocsánat, de ez most kikívánkozott belőlem, köszi, hogy meghallhattatok.
2017.11.16. 22:21
2017.11.17. 12:52
FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ...
2017.11.17. 15:05
Bor3sz írta:FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ...
Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....
u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..
2017.11.17. 22:52
FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ), próbálok besorolni a belső sávba, mert onnan megy tovább az egyenesen menő forgalom. Nézem a tükröt, jónak tűnik, ráhúzom, de hopp: a holttérből megjelenik egy autó, gyorsan vissza a sávomba, látom mögötte nem jön senki, oké, besorolok.
Ezután kezdődött az érthetetlen események sorozata: az első vészfékes esetet még a forgalmi helyzetnek tudtam be, de amikor ismét vészfékezésre kényszerített + rámhúzta a kocsiját, leesett: itt most a "büntetőfékezés" extra megvalósítása áll fenn.
De a legmegdöbbentőbb mégis az volt, hogy egy T emblémás, azaz TANULÓ VEZETŐ AUTÓ EGY SZEM OKTATÓJA CSINÁLTA EZT, aztán mikor elmentem mellette, még mutogatott meg magyarázott is a kocsijában magába.
Hová fajul ez a világ? Ezt tanítja a tanulóinak is? Vagy a rengeteg gyűlöletkép egyikeként ("köcsög BMW-s"), megint ennek lettem az áldozata? Én, aki a negatív sztereotípiákat próbálom azzal javítani, hogy beengedek magam elé embereket, hogy gyalogosokat engedek át, sőőt: még indexelek is mindig serényen? (a haszontalan élet vs. BMW irányjelző viccből kiindulva)
Tele van mindenki feszültséggel, de egy gépkocsivezető oktató hogyan juthat el erre a szintre?
Bocsánat, de ez most kikívánkozott belőlem, köszi, hogy meghallhattatok.
2017.11.17. 23:49
2017.11.18. 12:35
PapaBoss írta:Jelentem a 330D 204 lóval és kikapcsolt DSC-vel:
- a legjobb és legközvetlenebb élményem mostanában, mindegy a 245-ös gumi, úgy tekeri szárazon mint a taknyot!
- egész biztos meghal valaki Valamelyik este hagytam egy csíkot Gallacáék előtt is
2017.11.18. 17:37
Gallaca írta:A szomszédok egész biztosan imába foglalták a neved. Családom csak annyit kérdezett, hogy veled mi van?
Többek közt az ilyen erődemonstrációk miatt kellett műhelyt bérelnem Csepelen. Valahogy mindig ebben az utcában nehezül el mindenkinek a lába 100m-en a sarokig. Az utcában lakók pedig már aláírásgyűjtésbe fogtak önkormányzati fekvőrendőr telepítéshez. Én is aláírtam, mondtam, hogy én nem tudok semmiről!
2017.11.23. 09:57
2017.11.25. 01:13
2017.11.27. 23:11
Bor3sz írta:FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ...
Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....
u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..
2017.11.28. 12:03
Papi írta:Bor3sz írta:FuReady írta:Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok
Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó ...
Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....
u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..
Sziasztok,
Lehet, hogy ezzel kisebb vihart kavarok, de vállalom a véleményem, az elmúlt két hét eseménye halmozódott fel bennem...
A meglátásunk az, hogy annyian mentek el ebből az országból, hogy a dilettáns, fogyatékos, őrült, inkompetens személyek száma kellőképp felszínre törjön, és ez elegendő volt, hogy az elmúlt 1-2 évben látszatot keltsen. Nem véletlen a megannyi baleset, hiába felét/kétharmadát külföldiek követik el, ugyan az a helyzet. 91 éves bácsika vezet? 60 éves tapasztalt buszsofőröket keresnek szolgálatba, mert nincsen más. Hova jutottunk?
Miközben 16 évesen munkát, 17 évesen elméletit és 18 évesen 300eFt-ért "kóser" sportautót kaphatunk. A kettő között a java külföldön dolgozik. Nem 400ezer, hanem ~2millió munkavállaló... Közben persze a céges verdák az itt maradtaknak, merthogy a gazdaság dübörög, és az 1.2-es TSI és az 1.6-os TDI-vel meg kell mutatni, hogy kihozzuk ugyan azt, mint a két ciklussal ezelőtti 1.9PDTI vagy 2.0TDI motorokból, és nehogymár lenyomjanak (nem a VW konszernre hajazva, elnézéseteket kérem, a business osztály miatt ez a legelterjedtebbek egyike)... És persze a Csillag-Négykarikás-Bajor versenyről nem is szólva...
Nekem még egy észrevételem van, akik hátulról nyomnak, mutatván, takarodjmárteféregéngyorsabbvagyoknetartsfelköcsög! Na és, nem azért megyek a belső sávban a pályán 110-el, mert nem szeretnék hazaérni, hanem mert előttem 6-8 autóval is ez a helyzet. Másrészt a 30-as övezetben rámvillog 40-nél, hogy takarodjak, de úgy, hogy a fényszórója nem látszik mert a kasztni takarja olyan közel van - bízva abban, nem akarom összetörni a kocsit és inkább nyomom, nem fékezek még ha szükséges akkor sem, inkább átmegyek a lakótársakon, nehogy a céges autóval bajom legyen - akkor sem megyek gyorsabban, álljon meg a menet... Akár milyen autóról van szó, nem. És amikor a Bömbiben ülök, akkor sem teszem meg, mert más az autóm...
Egy a gond, hogy most a hétvégén viszont emiatt néztek bunkó BMW-snek, mert nem mentem 60-nál gyorsabban városban, mikor ilyen autóm van. Miért kellett volna, élmény autózáson voltunk, amihez tökéletesen elegendő az 55-56...
Minap a naplementét követően bazi nagy köd/pára ereszkedett az útra, egy zöld Skoda Rendőr-autó a belső sávban biztonságból tartotta a forgalmat, amikor utól ért egy kamiont 90-100, amikor elhagyta 130-140-el ment. Nos, nem kis sor torlódott fel mögötte, megelőzni a szélső sávban senki nem merte, nehogy levillogják. Kb. 30 km megtelte után feltünt egy Cobra11 a semmiből, belső beépítésű piros-kék villogós jármű, természetesen lehúzódva mindenki elengedte, de a Rendőrautó azért még néhány kamiont kivárt. Lezavarták Őket két kamion közé, így a sor kapva kapott az alkalmon, és tartós 130-as sebességgel a belső sávban már tudtunk haladni. Kérem, ennyi. Ha a Rend éber őre a kamionokat szeretné ellenőrizni, akkor a szélső sávba húzódjon le. ha nem, akkor a forgalom feltartása nélkül tartson általa megbízható sebességet, de ne ingadozó, 50-55 km/h-s különbséggel fel és le tehergépjárműként...
Néha úgy kell vezetnünk, hogy nem arra figyelünk, mi ne okozzunk balesetet, hanem nehogy nekünk jöjjön egy idióta, mert azt se tudja mi a jobb-kéz szabály, vagy Lakó-pihenő övezetben, ahol 30 a max...
De egy éremnek két oldala van. Ha tudjuk, és megbizonyosodtunk arról, hogy egy közlekedő társ érezhetően jobban "tud" haladni, akkor fuckok és látványos rallyzások, kényszerítős szlalomozásokat vagy fékezéseket el kell felejteni, ha az nem indokolt, tök mindegy, milyen autóban vagyunk, saját, avagy céges.
Sehogysem jó ez, kevés a higgadt, megfontolt vezető...
De ha én látom másképp, mondjátok...
2017.11.28. 23:58
2017.12.02. 17:34
Papi írta:Sziasztok,
Lehet, hogy ezzel kisebb vihart kavarok, de vállalom a véleményem, az elmúlt két hét eseménye halmozódott fel bennem...
A meglátásunk az, hogy annyian mentek el ebből az országból, hogy a dilettáns, fogyatékos, őrült, inkompetens személyek száma kellőképp felszínre törjön, és ez elegendő volt, hogy az elmúlt 1-2 évben látszatot keltsen. Nem véletlen a megannyi baleset, hiába felét/kétharmadát külföldiek követik el, ugyan az a helyzet. 91 éves bácsika vezet? 60 éves tapasztalt buszsofőröket keresnek szolgálatba, mert nincsen más. Hova jutottunk?
Miközben 16 évesen munkát, 17 évesen elméletit és 18 évesen 300eFt-ért "kóser" sportautót kaphatunk. A kettő között a java külföldön dolgozik. Nem 400ezer, hanem ~2millió munkavállaló... Közben persze a céges verdák az itt maradtaknak, merthogy a gazdaság dübörög, és az 1.2-es TSI és az 1.6-os TDI-vel meg kell mutatni, hogy kihozzuk ugyan azt, mint a két ciklussal ezelőtti 1.9PDTI vagy 2.0TDI motorokból, és nehogymár lenyomjanak (nem a VW konszernre hajazva, elnézéseteket kérem, a business osztály miatt ez a legelterjedtebbek egyike)... És persze a Csillag-Négykarikás-Bajor versenyről nem is szólva...
Nekem még egy észrevételem van, akik hátulról nyomnak, mutatván, takarodjmárteféregéngyorsabbvagyoknetartsfelköcsög! Na és, nem azért megyek a belső sávban a pályán 110-el, mert nem szeretnék hazaérni, hanem mert előttem 6-8 autóval is ez a helyzet. Másrészt a 30-as övezetben rámvillog 40-nél, hogy takarodjak, de úgy, hogy a fényszórója nem látszik mert a kasztni takarja olyan közel van - bízva abban, nem akarom összetörni a kocsit és inkább nyomom, nem fékezek még ha szükséges akkor sem, inkább átmegyek a lakótársakon, nehogy a céges autóval bajom legyen - akkor sem megyek gyorsabban, álljon meg a menet... Akár milyen autóról van szó, nem. És amikor a Bömbiben ülök, akkor sem teszem meg, mert más az autóm...
Egy a gond, hogy most a hétvégén viszont emiatt néztek bunkó BMW-snek, mert nem mentem 60-nál gyorsabban városban, mikor ilyen autóm van. Miért kellett volna, élmény autózáson voltunk, amihez tökéletesen elegendő az 55-56...
Minap a naplementét követően bazi nagy köd/pára ereszkedett az útra, egy zöld Skoda Rendőr-autó a belső sávban biztonságból tartotta a forgalmat, amikor utól ért egy kamiont 90-100, amikor elhagyta 130-140-el ment. Nos, nem kis sor torlódott fel mögötte, megelőzni a szélső sávban senki nem merte, nehogy levillogják. Kb. 30 km megtelte után feltünt egy Cobra11 a semmiből, belső beépítésű piros-kék villogós jármű, természetesen lehúzódva mindenki elengedte, de a Rendőrautó azért még néhány kamiont kivárt. Lezavarták Őket két kamion közé, így a sor kapva kapott az alkalmon, és tartós 130-as sebességgel a belső sávban már tudtunk haladni. Kérem, ennyi. Ha a Rend éber őre a kamionokat szeretné ellenőrizni, akkor a szélső sávba húzódjon le. ha nem, akkor a forgalom feltartása nélkül tartson általa megbízható sebességet, de ne ingadozó, 50-55 km/h-s különbséggel fel és le tehergépjárműként...
Néha úgy kell vezetnünk, hogy nem arra figyelünk, mi ne okozzunk balesetet, hanem nehogy nekünk jöjjön egy idióta, mert azt se tudja mi a jobb-kéz szabály, vagy Lakó-pihenő övezetben, ahol 30 a max...
De egy éremnek két oldala van. Ha tudjuk, és megbizonyosodtunk arról, hogy egy közlekedő társ érezhetően jobban "tud" haladni, akkor fuckok és látványos rallyzások, kényszerítős szlalomozásokat vagy fékezéseket el kell felejteni, ha az nem indokolt, tök mindegy, milyen autóban vagyunk, saját, avagy céges.
Sehogysem jó ez, kevés a higgadt, megfontolt vezető...
De ha én látom másképp, mondjátok...
2017.12.04. 14:44
2017.12.04. 19:01
XenonBalazs írta:Sziasztok!
Lehet még jelentkezni hópartyra.....
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=15&t=1991
2017.12.04. 19:03
Nem a sok a lényeg... Saki hol van pl?Gallaca írta:
Fel kellene írni a felső dobozba, mert így nem leszünk túl sokan...
2017.12.08. 16:19
2017.12.09. 11:29
leslie írta:Csak úgy, mert tanulságos:
Délelőtt a hahu-ra felkerült egy hirdetés: F04 (ActiceHybrid),750iL 2010-es évj., 175.000 km. 3,8M. Alkalmi vétel, mert a tulaj külföldre költözik..... Az ilyen vasak olyan 6M. körül mennek. Hívom a haveromat (Wallisnál dolgozik), hogy alkalmi vétel, meg kéne nézni. Nézi a hirdetést, mondja, hogy ez az autó gatya. Motorcserés volt, az akksija cserés (2.3M. az akksi csere), van hogy némelyik henger nem megy, stb., stb.
Már nincs fent a hirdetés, valaki "lecsapott" rá. Tanulság: nagyon oda kell figyelni használtautó vásárlásnál..... Jaaa, és mindenki! hazudik
2017.12.09. 22:05