* *
Pontos idő: 2017.10.18. 22:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25359 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1264, 1265, 1266, 1267, 1268
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 11:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
Rengeteg gumiápolót kipróbáltam az évek során, de őszintén megmondom nem igazán jöttek be. Tudna valaki olyat javasolni, ami viszonylag hosszan tart és nem lesz vizes, fényes, zsíros megjelenése? Gondolom ez már inkább ipari kategória, ezért ipari kiszerelésben érdekelne leginkább. Esetleg, ha az adott termék hatásáról tud valaki képet megosztani, akkor szívesen fogadom. Meg fogom találni amit keresek hagyományos gél állagú, vagy sprayvel felhorodható anyagok között, vagy el kellene menjek a nanotechnológiás anyagok irányába?

Autótakarításban, polírozásban elég jól állok (feketét is simán hologram mentesen), ezért érdekelne valami profibb termék.


EZT A GYÁRTÓT ismered? Jómagam csak a ki kiszerelésű termékeit használom kb. 2 éve, viszont teljes megelégedéssel.


Ismerem!

Amiket eddig próbáltam:
- műanyag felújító (tetszett)
- műanyag ápoló (nem tetszett, hamar véget ért a hatása és kezdetben túl zsírosnak és fényesnek éreztem)
- bőrtisztító (tetszett)
- bőrápoló (nem tetszett, mert gagyi zsírós felületet hagy még napok múlva is)

Azt hiszem, hogy a videók alapján nem tetszene a gumi ápolójuk sem, mert vizesnek tűnő felületet hagy.


Érdekes, nekem pont a bőrápoló jön be a legjobban. Bár első használatkor -azt hiszem- túltoltam, s az Általad jelzett "zsíros" feeling nálam is jelentkezett. Utána egy kollégám megmutatta a helyes adagolást, s gyönyörű, újszerű lett az offom amúgy igen jó minőségű bőre. Igaz, hagytam egy napon át állni, hogy jól beszívja. Úgy gondolom, hogy valamennyi, általam ismert, kiskereskedelmi forgalomban kapható kegyszert fényévekkel veri.
Szerk.: és az illata mennyei, ahogy bőr eredeti, új illatát adja vissza. Hosszan.


Köszi a tippet, akkor megpróbálok én is még óvatosabban bánni vele! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 11:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.03. 08:06
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 14:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Szabó Sándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 14:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Megint nem megy a forgásjeladó és így a km óra sem.
Beszéltem a pixelfix-el, de azt mondják ők csak a vezérlőt nézik.
Kellene nekem valaki, aki kiolvassa a hibakódot és esetleg meg tudja nézni a jeladót is.
Jelentkezőket várok. :)

üdv
Gorcsev


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 17:27 
Online
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1167
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 17:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:
En aldisat hasznalok mar 3 eve, nem volt meg gondom vele. Van egy oreg tartalek aksim, azon allandoan rajta van.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Szabó Sándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Én inkább motorhoz javasolnám, ahhoz fogok venni csütörtökön azonnali hatállyal. Autóhoz szerintem kicsit kevéske az a max 3.8A. 10% árammal illik azért tölteni egy aksit kezdetben, ami egy 95-110Ah-es esetén 9-10A-


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2017.09.25. 22:07-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 22:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 497
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 106 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:


Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Teljesen jó, két éve használom a motorhoz és az autóhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 22:15 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 304
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Én inkább motorhoz javasolnám, ahhoz fogok venni csütörtökön azonnali hatállyal. Autóhoz szerintem kicsit kevéske az a max 3.8A. 10% árammal illik azért tölteni egy aksit kezdetben, ami egy 95-110Ah-es esetén 9-10A-


Szinten tartani amire a kolléga szeretné használni elég. Az előző 95Ah akksit is feltöltötte nulláról miután megpusztult látszólag, de akkor már megvolt az új akksi. Ismerősnek is feltöltötte a 70Ah-ás akksit nulláról. Bosch C1 kb. 3,5 Ampert tud. (60W)

Vagy marketing vagy nem, a drágább töltők elvileg "edzik" az akkumulátorokat áramimpulzusokkal hogy ne keletkezzenek lerakódások a cellákon. Az Aldis/Lidlös/Pennys időnkénti akciós töltő ugyan az amit a Conradban árulnak sokszorosáért, vegyétek nyugodtan. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Szabó Sándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Én inkább motorhoz javasolnám, ahhoz fogok venni csütörtökön azonnali hatállyal. Autóhoz szerintem kicsit kevéske az a max 3.8A. 10% árammal illik azért tölteni egy aksit kezdetben, mert simán felvesz annyit egy 95-110Ah-s.

Simán elég! Nekem a motorhoz egy Optimate4 van, 0.8A, 2-50AH akksiig ajánlják, az is megtölti a 100Ah-s akksit, igaz, hogy 4 napig lóg rajta. :D Nagyobb töltőáramú nem nagyon kell, gyári BMW töltő is 5 amperes.
Én is veszek csütörtökön, az előzőt ellopták a ház elől a motortérből. Fiam töltötte a 740-et, nem kattintotta le a géptetőt, hűlt helye lett reggelre. :doglotlo: Az már a második ilyen töltőm volt, az elsőt akkor vettem amikor az első Lidl kinyitott Mo-n itt Harasztiban. Pár évig használtam, aztán egyszercsak megszűnt működni. Egy baja volt, silány minőségű vezetékekkel volt szerelve, hidegben megmerevedtek, eltörtek a szigetelések pár év után. Szerintem erre vezethető vissza a végső meghibásodás is.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Gallaca írta:
Szabó Sándor írta:
Üdv fórumtársak!
A "drágámat" nagyon keveset használom. 3 év 7000 km! Pár hónapos szuper akksi van benne. A kérdésem a következő: hallottam olyan akku töltőről ami "téli" (kevés használat) tartás mellett is karban tartja az akksit. Folyamatosan meríti és tölti így biztosítva a hosszabb élettartalmat. tudtok ilyenről? :?:

Az összes automata töltő ilyen, illetve meríteni talán egyik sem meríti, csepptöltéssel tartja karban. Talán a legolcsóbb kivitele most csütörtöktől lesz kapható a Lidl-ben, 5e ft. Ha drágábbat akarsz, Ctek. Ez a BMW gyári töltője is, ez kb 20e-től van, kiviteltől főggően.



Ez a Lidliben kapható töltő megbízható? Igaz a Totalcar isteníti de akkor miért van 20-50 ezerét? :roll:


Én inkább motorhoz javasolnám, ahhoz fogok venni csütörtökön azonnali hatállyal. Autóhoz szerintem kicsit kevéske az a max 3.8A. 10% árammal illik azért tölteni egy aksit kezdetben, mert simán felvesz annyit egy 95-110Ah-s.

Simán elég! Nekem a motorhoz egy Optimate4 van, 0.8A, 2-50AH akksiig ajánlják, az is megtölti a 100Ah-s akksit, igaz, hogy 4 napig lóg rajta. :D Nagyobb töltőáramú nem nagyon kell, gyári BMW töltő is 5 amperes.
Én is veszek csütörtökön, az előzőt ellopták a ház elől a motortérből. Fiam töltötte a 740-et, nem kattintotta le a géptetőt, hűlt helye lett reggelre. :doglotlo: Az már a második ilyen töltőm volt, az elsőt akkor vettem amikor az első Lidl kinyitott Mo-n itt Harasztiban. Pár évig használtam, aztán egyszercsak megszűnt működni. Egy baja volt, silány minőségű vezetékekkel volt szerelve, hidegben megmerevedtek, eltörtek a szigetelések pár év után. Szerintem erre vezethető vissza a végső meghibásodás is.


Lassan tölteni csak akkor szokták napokig, ha iszonyatosan le lett merítve és kínjában 15-20 ampereket felvesz, egyébként nem. Abban az esetben jó egy ilyen töltő, már ha indulásnál nem hal meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.26. 00:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Lassan tölteni csak akkor szokták napokig, ha iszonyatosan le lett merítve és kínjában 15-20 ampereket felvesz, egyébként nem. Abban az esetben jó egy ilyen töltő, már ha indulásnál nem hal meg.

Az ökölszabály így hangzik: az akkumulátor kapacitásának legfeljebb egy tizedével szabad tölteni, többel nem! Tehát a 10% a max! Azért automata egy ilyen töltő, hogy ne haljon meg, ezek korlátozzák a töltőáramot, nem tud az akksi többet felvenni.
Ha kisebb árammal töltöd több ideig, azt regeneráló töltésnek is hívhatod, több ideig bontja az esetlegesen már kialakult szulfátréteget. Minél nagyobb árammal töltesz, annál jobban nyírod az akkut. Van nekem 9A-s töltőm, ezt korlátozottan használom, csak gyorstöltésre, jópár akksimat kinyírta már, főleg mikor anno autóhifishow alkalmával rá volt akasztva a kocsira mert idő előtt elhervadt az akku.
Itt amúgyis szintentartásról volt szó, nem nullára hervadt akku gatyába rázásáról. Arra meg bőven elég amit a lidles tud.
De ha mégis brutál kell, :mrgreen: 10A-s, ezt 2-300Ah-ig ajánlják: http://www.akkuauto.hu/arlista/MXS10.pdf viszont 40-ről indul.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Szabó Sándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.26. 07:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Lassan tölteni csak akkor szokták napokig, ha iszonyatosan le lett merítve és kínjában 15-20 ampereket felvesz, egyébként nem. Abban az esetben jó egy ilyen töltő, már ha indulásnál nem hal meg.

Az ökölszabály így hangzik: az akkumulátor kapacitásának legfeljebb egy tizedével szabad tölteni, többel nem! Tehát a 10% a max! Azért automata egy ilyen töltő, hogy ne haljon meg, ezek korlátozzák a töltőáramot, nem tud az akksi többet felvenni.
Ha kisebb árammal töltöd több ideig, azt regeneráló töltésnek is hívhatod, több ideig bontja az esetlegesen már kialakult szulfátréteget. Minél nagyobb árammal töltesz, annál jobban nyírod az akkut. Van nekem 9A-s töltőm, ezt korlátozottan használom, csak gyorstöltésre, jópár akksimat kinyírta már, főleg mikor anno autóhifishow alkalmával rá volt akasztva a kocsira mert idő előtt elhervadt az akku.
Itt amúgyis szintentartásról volt szó, nem nullára hervadt akku gatyába rázásáról. Arra meg bőven elég amit a lidles tud.
De ha mégis brutál kell, :mrgreen: 10A-s, ezt 2-300Ah-ig ajánlják: http://www.akkuauto.hu/arlista/MXS10.pdf viszont 40-ről indul.


Karbantartásra, szinten tartásra autóhoz és motorhoz megfelelő választás ez az aksi, de ha ne adj isten reggel valaki ott találja lemerülve a 3 literes motorral szerelt autóját, nem ez a töltő fogja megmenteni a napját. :D Így pontos a megfogalmazás? :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.26. 08:18 
Online
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1167
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a válaszokat szerintem akkor én is beruházok egybe! :D Amúgy igen csak karbantartásra kell hallott aksit nekem még szinte soha nem sikerült feltámasztanom! :doglotlo: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 08:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.03. 08:06
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a jó tanácsokat! ;) :D :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 19:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló mindenkinek!

Itt teszem fel ezt a kérdést, bár valahol lehet esett már szó róla.
Tehát!
Vízpumpa cserénél pontosan milyen tömítő pasztát érdemes használni?
Vagy aki csinált már ilyet, melyikre esküszik?

:kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Helló mindenkinek!

Itt teszem fel ezt a kérdést, bár valahol lehet esett már szó róla.
Tehát!
Vízpumpa cserénél pontosan milyen tömítő pasztát érdemes használni?
Vagy aki csinált már ilyet, melyikre esküszik?

:kösz


Nekem kellett cserélni a 25d-n, mert folyt mellette a hűtőfolyadék.
Vettem egy újat, és a dobozában volt egy sematikus ábrasor, amiben többek között az is le volt rajzolva, hogy tilos a tömítés alá vagy a tömítésre masszát kenni :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.10.08. 19:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:

Nekem kellett cserélni a 25d-n, mert folyt mellette a hűtőfolyadék.
Vettem egy újat, és a dobozában volt egy sematikus ábrasor, amiben többek között az is le volt rajzolva, hogy tilos a tömítés alá vagy a tömítésre masszát kenni :!:


Na jó, de akkor mi ez a sok kenceficélés, amit rengeteg szerelős videón látni más típusoknál is, vízpumpa cserénél?
Egyik átlátszóval keni és zsírnak mondja, a másik nem átlátszó és hőállóról papol...?

(Tudom nem mindig hitelesek az ilyen anyagok, de csak nem mindenki kókler aki videózza a szerelését.)

Nemsoká lesz egy vízpumpa és egyebek cserém egy másik típusnál (Peu.206) ezért érdeklődtem ebben a topikban. :oops:
Van hozzá tömítés persze, de mondom megkérdezek többeket, kinek mi a véleménye erről a pasztázásról, mert nekem sem tiszta, hisz a tömítés mellé még minek a paszta?

Kedden megnézem majd, hogy a Haynes mit ír erről ehhez a típushoz.
Meg jövőhéten lesz autószerelő ismerős kontaktom is, kiváncsi vagyok.

10 véleményből csak összerakom a képet. :oops: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.10.08. 20:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 304
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
kovessyroli írta:

Nekem kellett cserélni a 25d-n, mert folyt mellette a hűtőfolyadék.
Vettem egy újat, és a dobozában volt egy sematikus ábrasor, amiben többek között az is le volt rajzolva, hogy tilos a tömítés alá vagy a tömítésre masszát kenni :!:


Na jó, de akkor mi ez a sok kenceficélés, amit rengeteg szerelős videón látni más típusoknál is, vízpumpa cserénél?
Egyik átlátszóval keni és zsírnak mondja, a másik nem átlátszó és hőállóról papol...?

(Tudom nem mindig hitelesek az ilyen anyagok, de csak nem mindenki kókler aki videózza a szerelését.)

Nemsoká lesz egy vízpumpa és egyebek cserém egy másik típusnál (Peu.206) ezért érdeklődtem ebben a topikban. :oops:
Van hozzá tömítés persze, de mondom megkérdezek többeket, kinek mi a véleménye erről a pasztázásról, mert nekem sem tiszta, hisz a tömítés mellé még minek a paszta?

Kedden megnézem majd, hogy a Haynes mit ír erről ehhez a típushoz.
Meg jövőhéten lesz autószerelő ismerős kontaktom is, kiváncsi vagyok.

10 véleményből csak összerakom a képet. :oops: :roll:


Offtopic :
Személyes véleményem az a pasztáról, hogy a kókányolás netovábbja. Szétszedéskor garantált az anyázás.

Autóipari mérnöktől tudom, hogy manapság már sok helyen a gyári technológia része...


M52B28-hoz vettem vízpumpát, amint látom neked is ez van. Van rajta egy gumigyűrű ami ott tömít ahol kell, a blokknál ahol felfekszik a vízpumpa háza nem kell már tömíteni semmit. Képkeresőben BMW E39 water pump keresésre megtalálod a választ. SKF vízpumpát vettem, nem halottam ellenvéleményt és a minőségével elégedett voltam. Fémlapátos, erre érdemes figyelni ha más márkát választanál.

Offtopic :
Láttam már élőben PSA vezérléscserét vízpumpával, nem került elő a paszta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25359 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1264, 1265, 1266, 1267, 1268

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator