* *
Pontos idő: 2017.08.21. 00:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5606
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1397 alkalommal
Kapott köszik: 1343 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
attila94 írta:
Padre540 írta:
Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.

Kép


A BMW előír, vagy vállal élettartamot hivatalosan a légzsákokra? Nem hivatalosan van tapasztalat E32, E34 légzsákokkal amik lassan 30 évesek?

Az E32-őmben Autoliv légzsák volt, nem Takata.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.19. 11:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
attila94 írta:
Padre540 írta:
Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.

Kép


A BMW előír, vagy vállal élettartamot hivatalosan a légzsákokra? Nem hivatalosan van tapasztalat E32, E34 légzsákokkal amik lassan 30 évesek?

Az E32-őmben Autoliv légzsák volt, nem Takata.

sztem 2 kulon dologrol beszeltek. Attila csupan annyit kerdezett, hogy van-e valami "vallalas" a BMW reszerol, hogy X evig az a legzsak tuti, hogy mukodni fog rendesen. X ev utan meg ha nem nyilik, vagy nem jol nyilik, akkor igy jartal. Semmi koze a takata temahoz.
En legalabbis igy ertelmeztem a kerdest. Nem tudom, miert idezte be a takata temat...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.19. 15:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 282
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valóban, félreérthető úgy, hogy beidéztem a Takata témát. Semmi köze nem volt hozzá a kérdésemnek, csak arra vagyok kíváncsi x év meg van-e határozva, hogy kidobandó, vagy nem nyílik, bedobja hibásnak stb.

Bosch mérnökök azt mondták, 'úgy' romlik el hogy inkább annak a valószínűsége csökken hogy kinyílik, random nem fog kinyílni ha nincs taknyolva. De azt nem tudták megmondani hány évig jók, van gyártó aki előírja a cserét, van aki nem ír elő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 06:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.25. 00:45
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 11:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8368
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 928 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.25. 00:45
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.


Mindegy, hol van, elmegyek érte.
Amúgy jobb első ülést keresek faceliftbe, sima bőröset, motorosat. Színe mindegy, lehet szakadt is, kárpitomat tenném át rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 17:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 451
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.

akkor durván nyomják,én 2001-ben vettem jobb első ajtót 20e-ért,amikor németből hoztam a gépet.akkor négy éves volt a verda,most húsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 22:51 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5187
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.

Csepel nem annyira necces Bp!
Színazonos, karc, rozsdamentes ajtót szeretne mindenki, ha azt nézed a 20e roppant olcsó, tekintve, hogy minimum 25e egy fényezés, ami vagy sikerül vagy nem, és semmi esetre sem gyári. Viszont kevés a valóban rozsdamentes darab. Sz@rrágásban azonban elértünk oda, hogy lassan 12-15e ft-ot sem hajlandók már adni egy színazonos ajtóért. Most az egyik helyen akciós, 1500-ért adják, de ott is válogatják színre! Komolyan mondom besz@rtam rajta.
Dávid már rég nincs a 18-ban, eladta a boltot cakumpúder, nevestül. Legutoljára ódit bontott.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 08:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1415
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 501 alkalommal
Kapott köszik: 318 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Imco írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.

Csepel nem annyira necces Bp!
Színazonos, karc, rozsdamentes ajtót szeretne mindenki, ha azt nézed a 20e roppant olcsó, tekintve, hogy minimum 25e egy fényezés, ami vagy sikerül vagy nem, és semmi esetre sem gyári. Viszont kevés a valóban rozsdamentes darab. Sz@rrágásban azonban elértünk oda, hogy lassan 12-15e ft-ot sem hajlandók már adni egy színazonos ajtóért. Most az egyik helyen akciós, 1500-ért adják, de ott is válogatják színre! Komolyan mondom besz@rtam rajta.
Dávid már rég nincs a 18-ban, eladta a boltot cakumpúder, nevestül. Legutoljára ódit bontott.

Én a Gallacától vettem egy bal elsőt, színazonos nem rozsdás 20k volt és örültem mint majom a farkának, hogy nem kell lerakni a kocsit amíg fényezik, a lakatolás az ajtó sarkánál szinte lehetetlen normálisan, és még így olcsóbb is volt.
Nem értem mit akarnak az emberek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 09:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 915
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 171 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Valahol itt a fórumon láttam, hogy vhol Bp.-en van egy jó képességű BMW bontó, amit ajánlatok de most nem találom meg az elérhetőséget sehogy. Valaki meg tudná adni az elérhetőséget, linket??!!
Köszi

A posta révén mind Budapesti! :)
Egyébként Gallaca necces Bp-i.
A netet nézve minden 20 éves E39-et bont pl. 20e Ft-os üres ajtóval! :D
Így viszonylag nagy készlettel rendelkeznek! :D
A 18-ba van még a Dávid -ő szintén korrekt- de ő inkább E46-ot bont.

Csepel nem annyira necces Bp!
Színazonos, karc, rozsdamentes ajtót szeretne mindenki, ha azt nézed a 20e roppant olcsó, tekintve, hogy minimum 25e egy fényezés, ami vagy sikerül vagy nem, és semmi esetre sem gyári. Viszont kevés a valóban rozsdamentes darab. Sz@rrágásban azonban elértünk oda, hogy lassan 12-15e ft-ot sem hajlandók már adni egy színazonos ajtóért. Most az egyik helyen akciós, 1500-ért adják, de ott is válogatják színre! Komolyan mondom besz@rtam rajta.
Dávid már rég nincs a 18-ban, eladta a boltot cakumpúder, nevestül. Legutoljára ódit bontott.

Én a Gallacától vettem egy bal elsőt, színazonos nem rozsdás 20k volt és örültem mint majom a farkának, hogy nem kell lerakni a kocsit amíg fényezik, a lakatolás az ajtó sarkánál szinte lehetetlen normálisan, és még így olcsóbb is volt.
Nem értem mit akarnak az emberek.

20 eve gyartot zsir uj szinazonost most mi ebbol mi nem lehet erteni :)ja es mivel 20 eves legyen ingyen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.30. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb topicot, ha lenne, akkor szóljatok.

Főtengely szíjtárcsa a téma 525D-n. Januárban kapott egy bontottat, ami jobb volt, mint az előző, de leállításnál hirtelen állt meg a motor, és elég egészségtelen hangot is adott. Vettem egy vadi új Corteco gyártmányút az unixban, meg is jött, be lett szerelve, ellenben minden eddiginél rosszabb volt, ránézésre kicsit kiegyensúlyozatlan, és folyamatosan kerregő hanggal járt a motor, amíg alapjáratról meg nem emeltem a fordulatszámot. Azóta megint kapott egy bontottat, szépen jár, ellenben leállításnál most is hirtelen és furcsa hanggal "torpan" meg.

Kérdésem egyrészt, hogy a szíjtárcsán kívül okozhatja más alkatrész hibája ezt a leállításnál jelentkező jelenséget?

Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.30. 23:25 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5187
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
GA0425 írta:
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb topicot, ha lenne, akkor szóljatok.

Főtengely szíjtárcsa a téma 525D-n. Januárban kapott egy bontottat, ami jobb volt, mint az előző, de leállításnál hirtelen állt meg a motor, és elég egészségtelen hangot is adott. Vettem egy vadi új Corteco gyártmányút az unixban, meg is jött, be lett szerelve, ellenben minden eddiginél rosszabb volt, ránézésre kicsit kiegyensúlyozatlan, és folyamatosan kerregő hanggal járt a motor, amíg alapjáratról meg nem emeltem a fordulatszámot. Azóta megint kapott egy bontottat, szépen jár, ellenben leállításnál most is hirtelen és furcsa hanggal "torpan" meg.

Kérdésem egyrészt, hogy a szíjtárcsán kívül okozhatja más alkatrész hibája ezt a leállításnál jelentkező jelenséget?

Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!

Például egy Dayco szíj. Vegyél Contit, vagy gyárit, akkor nem fog nyikkanni. Generátor szíjtárcsát is ellenőrizd, nincs-e elkopva.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 13:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1972
Adott köszi: 370 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
Sziasztok,
Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!


Ez így van. Én is végig jártam egy Gates ékszíjtárcsával. Kell egy beépítést igazoló számla, vagy munkalap, illetve egy szakvélemény. Próbáltam simítani a helyzetet azzal, hogy amíg nem lesz járóképes az autóm, nem lesz számla, mivel nincs szó elvégzett munkáról, de nem hatotta meg őket. Mérnök ember révén szépen megírtam mindent, amit kell, majd lepecsételtettem egy ismerősömnél, aki tisztában van azzal, hogy megfelelően építettem be. Szó nélkül elfogadták az általam írtakat, két hónapra rá pedig vissza is utalták a pénzem.

Képesítéssel rendelkező szerelő te lennél, vagy más? Nem szeretnék szőrszálhasogató lenni, de nem annyira egyértelmű normálisan berakni az ékszíjtárcsát, mint amilyennek tűnik. Simán tönkre lehet tenni, hogyha mondjuk a szíjtárcsánál akarsz ellentartani, nem pedig a lendkeréknél. Nekem gyanús, hogy pont a Corteco nem lett jó. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 17:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1415
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 501 alkalommal
Kapott köszik: 318 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,
Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!


Ez így van. Én is végig jártam egy Gates ékszíjtárcsával. Kell egy beépítést igazoló számla, vagy munkalap, illetve egy szakvélemény. Próbáltam simítani a helyzetet azzal, hogy amíg nem lesz járóképes az autóm, nem lesz számla, mivel nincs szó elvégzett munkáról, de nem hatotta meg őket. Mérnök ember révén szépen megírtam mindent, amit kell, majd lepecsételtettem egy ismerősömnél, aki tisztában van azzal, hogy megfelelően építettem be. Szó nélkül elfogadták az általam írtakat, két hónapra rá pedig vissza is utalták a pénzem.

Képesítéssel rendelkező szerelő te lennél, vagy más? Nem szeretnék szőrszálhasogató lenni, de nem annyira egyértelmű normálisan berakni az ékszíjtárcsát, mint amilyennek tűnik. Simán tönkre lehet tenni, hogyha mondjuk a szíjtárcsánál akarsz ellentartani, nem pedig a lendkeréknél. Nekem gyanús, hogy pont a Corteco nem lett jó. :?

Igen, a Corteco az egyik legjobb!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 11:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb topicot, ha lenne, akkor szóljatok.

Főtengely szíjtárcsa a téma 525D-n. Januárban kapott egy bontottat, ami jobb volt, mint az előző, de leállításnál hirtelen állt meg a motor, és elég egészségtelen hangot is adott. Vettem egy vadi új Corteco gyártmányút az unixban, meg is jött, be lett szerelve, ellenben minden eddiginél rosszabb volt, ránézésre kicsit kiegyensúlyozatlan, és folyamatosan kerregő hanggal járt a motor, amíg alapjáratról meg nem emeltem a fordulatszámot. Azóta megint kapott egy bontottat, szépen jár, ellenben leállításnál most is hirtelen és furcsa hanggal "torpan" meg.

Kérdésem egyrészt, hogy a szíjtárcsán kívül okozhatja más alkatrész hibája ezt a leállításnál jelentkező jelenséget?

Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!

Például egy Dayco szíj. Vegyél Contit, vagy gyárit, akkor nem fog nyikkanni. Generátor szíjtárcsát is ellenőrizd, nincs-e elkopva.


Szia, most Bosch ékszíj van rajta, és ez november elején került be. Attól károsodhatott maga az ékszíj, hogy a korábbi főtengely-szíjtárcsa, ami januárig volt bent, már eléggé a végét járta, és hidegen folyamatosan kerregő hangot adott? Nem nagy tétel venni egy másik ékszíjat, de mivel ősszel került bele a mostani, ha teljesen értelmetlennek tűnik a dolog, feleslegesen most nem vennék másikat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,
Másrészt Unixban tényleg csak szakszervíz által igazolt jegyzőkönyvvel veszik vissza a hibás alkatrészt? Nem elég, hogy képesítéssel rendelkező szerelő szerelte be és ő kiállítja ezt a jegyzőkönyvet? Van ezzel valakinek tapasztalata?

Köszi!


Ez így van. Én is végig jártam egy Gates ékszíjtárcsával. Kell egy beépítést igazoló számla, vagy munkalap, illetve egy szakvélemény. Próbáltam simítani a helyzetet azzal, hogy amíg nem lesz járóképes az autóm, nem lesz számla, mivel nincs szó elvégzett munkáról, de nem hatotta meg őket. Mérnök ember révén szépen megírtam mindent, amit kell, majd lepecsételtettem egy ismerősömnél, aki tisztában van azzal, hogy megfelelően építettem be. Szó nélkül elfogadták az általam írtakat, két hónapra rá pedig vissza is utalták a pénzem.

Képesítéssel rendelkező szerelő te lennél, vagy más? Nem szeretnék szőrszálhasogató lenni, de nem annyira egyértelmű normálisan berakni az ékszíjtárcsát, mint amilyennek tűnik. Simán tönkre lehet tenni, hogyha mondjuk a szíjtárcsánál akarsz ellentartani, nem pedig a lendkeréknél. Nekem gyanús, hogy pont a Corteco nem lett jó. :?


Szia, nem, én még eléggé új vagyok a témában, egy barátom az, aki végezte a cserét. Sokan dícséritek a Corteco-t, engem is nagyon meglepett az első beindításnál, viszont utána ugyanez a szerelő tette vissza az előzőt, illetve múlt héten is ő szerelte fel azt, amit Schnitzer Szabi küldött, és azokkal nem volt ilyen jellegű probléma. Azóta már csak a leállításnál jelentkezik a hirtelen megakadás és a nyikkanás.

Ha már ennyi beszélünk róla, itt a videó a Corteco-ról: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KEduueL0aFA&feature=youtu.be[/youtube]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 20:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 746
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 147 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma megint beszélgettem Bendegúzzal. :twisted: :twisted: :lol:

Kép

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: Bor3sz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.09. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5385
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1134 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Csak eszembe jutott:
Valahol olvastam, hogy valaki írta, hogy elektromos ülést nem lehet hibakód nélkül kiszerelni, mert nem látszik egyszerre a 4 csavar.
Szóval meg lehet csinálni.

Ki kell szedni 2-t, átmotorozni úgy, hogy látsszon a másik 2, majd levenni a sarut. Ülés disconnect. Kész. ;)

Bocs, ha ismerős volt.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Malter
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 04:16 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5187
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Üdv!
Gondoltam teszek ide egy kis csámcsognivalót.

Elkezdtem összerakni a csajom autóját, kivettem az alcantara üléseket tisztításra. Kivettem az anyósülést, leszedtem a háttámlát, majd felfordítottam az ülőlapot. Volt némi hanyag szerelésnyom. Nézem, valami fura van az alján, hát lefotóztam Nektek. Fekete bőr henger.

Kép

Gyanús volt, hogy vezeték áll ki belőle, az ülésfoglaltság jelző elektronikájába csatlakozott.

Leszedtem, kibontottam.

NINI!

Kép

Aztán kihúztam a tartalmát...

Kép
Háát ja, egy ülésfoglaltság jelző lakott benne.
Az ülésben nyoma sem volt.
A gyökereknek egyszerűbb volt becsövezni, a csövet bebőrözni, minthogy beletették volna az ülésbe a helyére.
Ez így hogyan érzékelte, hogy ül valaki az ülésben vagy sem? -----Sehogy! Karambolnál tuti nem nyílt volna az anyóslégzsák.
Angoloknál is van baj rendesen...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 12:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 915
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 171 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Üdv!
Gondoltam teszek ide egy kis csámcsognivalót.

Elkezdtem összerakni a csajom autóját, kivettem az alcantara üléseket tisztításra. Kivettem az anyósülést, leszedtem a háttámlát, majd felfordítottam az ülőlapot. Volt némi hanyag szerelésnyom. Nézem, valami fura van az alján, hát lefotóztam Nektek. Fekete bőr henger.

Kép

Gyanús volt, hogy vezeték áll ki belőle, az ülésfoglaltság jelző elektronikájába csatlakozott.

Leszedtem, kibontottam.

NINI!

Kép

Aztán kihúztam a tartalmát...

Kép
Háát ja, egy ülésfoglaltság jelző lakott benne.
Az ülésben nyoma sem volt.
A gyökereknek egyszerűbb volt becsövezni, a csövet bebőrözni, minthogy beletették volna az ülésbe a helyére.
Ez így hogyan érzékelte, hogy ül valaki az ülésben vagy sem? -----Sehogy! Karambolnál tuti nem nyílt volna az anyóslégzsák.
Angoloknál is van baj rendesen...

Az tuti hogy van :) bar ez a megoldas inkabb nem az angol szerelok szokasa azok ilyen problemaval egybol elkuldik az emberket marka szervizbe,angol maszekok csak max a kopo alkatreszeket szerelik na meg olajat cserelnek,.De legalabb lasd a jo oldalat meg van a ullesfoglaltsag jelzo :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator